Budget heeft een auto om aan al uw wensen tegemoet te komen. Of u nu op een korte zakenreis gaat, op vakantie gaat met de familie, of simpelweg een vervangende auto nodig heeft, bij Budget kunt u de juiste auto voor de juiste prijs op de juiste locatie vinden. Alle auto's in de vloot van Budget zijn betrouwbaar en goed onderhouden. Kies een kleinere auto voor stadsvervoer, of kies voor een meer luxueuze auto. Met meer dan vijftig jaar ervaring in autoverhuur kunt u op Budget vertrouwen voor de beste service voor de beste prijs.

Budget Reviews

    Opgelicht

    Bij afhalen auto gaat niemand mee om de schade op te nemen. In het donker (bestaande) schade over het hoofd gezien. Ik mocht 1480€ aftikken voor bestaande schade. Oplichters zijn het. Nooit met Budget in zee gaan.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters met schade

    Slecht en onbetrouwbaar

    Ze hebben heel veel piepkleine letters op hun contract staan die ook nog eens in de donkere ruimte slecht te lezen zijn. En door zeer gehaaste medewerkers niet worden toegelicht. Je betaald ALTIJD achteraf nog een belachelijk bedrag die je volgens rental cars niet meer kunt terug krijgen want je hebt nou eenmaal getekend. Ik denk dat rental en budget hele goede zakelijke vrienden zijn. Zij weten heel goed hoe ze op een legale manier mensen een poot kunnen uitdraaien. We kregen ook niet de auto die afgesproken was en een vieze auto.

    Slechtste ervaring ooit!

    Worst experience ever (not exacerbated). Picking up our car was very problematic. Systems didn't work so we couldn't get our car, the car was dirty, the amount of fuel in our car didn't correspond with what was promised. Handing in our car was a disaster too. The location we were supposed to hand in the car was unexpectedly closed. We had to find another location, which took us an extra day, so we got charged an additional amount of 20% of our total costs for being late and handing in our car in another location. During this whole period we couldn't get in touch with someone from the service center who was able to help us. We send multiple emails which we never got a reply to.

    Zwakke punten
    - Extreem slechte klantcommunicatie (niet bereikbaar, ontwijkende antwoorden op belangrijke vragen, onduidelijke extra kosten, niet doorverbonden worden met juiste persoon)
    - Gegevens over auto kloppen niet (hoeveelheid brandstof, grootte, dat de auto schoon opgeleverd zou worden)

    Budget cars en Rental cars voor beide parrijen een gelukkige combinatie Maar voor de klant niet !

    Auto gehuurd via Rental cars op…Ijsland bij Budget cars
    Auto gehuurd via Rental cars op IJsland. Prijs afgesproken voor auto en voor VOLLEDIGE verzekering. Auto 214 euro, verzekering 112 euro Aangekomen op Reykjavik vertelden de man van Budget cars dat ik niet voor alles was verzekerd. in mijn onschuld dacht ik dat de gegevens dus niet juist waren doorgegeven dus alsnog een volledige verzekering afgesloten voor 118 euro. Thuisgekomen gereclameerd bij Rental cars en na 12 mails eindelijk de toezegging dat de premie welke ik bij Rental cars had betaald terug zou worden gestort met dank aan Marvin. Na een dag mailtje gehad van Dylan dat ze toch niet terug gingen betalen.
    Ik heb dus inmiddels 2 x een leugen van Rental cars ontvangen nl de reserveringsbevestiging dat ik een auto heb gehuurd met een complete verzekeringsdekking. De auto stond er inderdaad maar de dekking ontbrak. En nu een toezegging zwart op wit dat ze terug gaan betalen en dat doen ze dus blijkbaar niet!

    Conclusie:
    NOOOOIT met Rental cars in zee gaan want het zijn boeven !

    Sterke punten
    Afzetten door je een verzekering te verkopen die je bij Rental cars al had, maar door Budget cars wordt ontkend!

    Nooit doen ! Onbetrouwbaar ! Maken misbruik van je !

    HOME
    AUTOVERHUURDERS
    BUDGET
    NOOIT DOEN !
    Nooit doen !
    Autoverhuurders:
    Budget
    Categorieën:
    Autoverhuurders Nederland
    Internationale Autoverhuurders
    URL:
    http://www.budget.nl
    Budget Review: Nooit doen !

    Steeds meer helderheid over budget cars… nooit mee in zee gaan!
    Steeds meer helderheid over budget cars Zeker in samenwerking met een verhuur makelaar zoals Rental Cars
    Je sluit een overeenkomst af met Rental cars en betaalt inclusief ALLE verzekeringen een reserveringsovereenkomst af. Bevestiging met de tekst : volledige bescherming verzekering !
    Op het vliegveld van Kevlavik haal je de auto op bij Budget cars en die weet me te vertellen dat ik NIET
    volledig ben verzekerd ! Je denkt die gegevens van Rental cars zullen hier wel bekend zijn maar : neen!
    Men gaf aan dat ik niet volledig was verzekerd. Dus wat doe je? Je denkt dat er iets niet goed is doorgekomen, maar met weet niets of zegt dat men niets weet. Je sluit dus alsnog een verzekering af, in dit geval een ontbrekende verzekering voor lava en as winden en betaalt nog alleen voor deze aanvulling (? Denk ik) 6 euro MEER dan aan Rental cars. Thuisgekomen probeer je dit helder te krijgen maar helaas. RENTAL CARS EN BUDGET CARS geven niet thuis. Je kunt doodvallen.
    Strekking van het geheel:

    Noooooit in zee gaan met Budget cars in combinatie met een verhuurmakelaar! Ze zullen de extra opbrengst wel delen! Budget cars geeft aan dat ze geen boodschap hebben aan wat je zelf hebt verzekerd en zeggen dit ook niet te weten. Je huurt dus een auto bij Budget en verkopen je separaat nog aanvullende verzekeringen. Tevens geven ze aan en dat is natuurlijk een keiharde leugen dat ze niets te maken hebben met wat je bij Rental hebt geregeld !

    Nogmaals: nooit huren bij Budget cars!
    Ik zie dat de waardering voor Budget cars zowiezo een zware onvoldoende is en na mijn vakantie op IJsland kan ik dit alleen maar beamen!

    Sterke punten
    Zijn er niet! Ja ze kunnen je oplichten!

    Nooit meer budget cars in combinatie met rentalcars

    Auto gehuurd via rentalcars. Alles compleet verzekerd was ons bevestigd echter dat was niet waar. Bij ophalen op vliegveld bij budget cars moest er nog een verzekering bij wat nog meer was dan wat ik al had betaald.
    Je kunt niets meer doen want je bent met handen en voeten aan deze beide misdadigersorganisatie gebonden.

    Advies: nooit bij rental cars en/of budget cars een auto huren!

    Sterke punten
    Niet gevonden anders dan de klant ontevreden achterlaten

    Zwakke punten
    Onwaarheden vertellen. Als je maar tekent is het goed

    Onbetrouwbare organisatie zeker in combinatie met Rental cars

    Auto gehuurd via Rental cars bij Budget cars op Kevlavik met aanvullende volledige bescherming verzekerd Op het vliegveld bleek dit niet zo te zijn. Om deze volledige bescherming toch af te sluiten moest ik het bedrag van 118 Euro betalen (6 Euro meer dan wat ik al hadden betaald) om alsnog deze volledige bescherminsverzekering te krijgen. Ik heb dus uiteindelijk 230 euto betaald voor een verzekering van een auto welke 214 euro voor 7 dagen was !

    Sterke punten
    De kluit belazeren !

    Zwakke punten
    Niet voor rede vatbaar

    ADVIES: Huur absoluut GEEN auto bij AVIS/BUDGET CAR RENTAL.

    ADVIES: Huur absoluut GEEN auto bij AVIS/BUDGET CAR RENTAL. Ze verstrekken een beschadigde auto en brengen achteraf kosten in rekening voor de beschadiging. Tevens verstrekken ze een een factuur met meerdere foutieve punten. ( onjuiste brandstofkosten/kilometerstand/aanbetaling etc. etc.)
    Klantgerichtheid/Klantvriendelijkheid is absoluut niet belangrijk voor AVIS / BUDGET CAR rental want ze reageren niet. (ook niet na 8 emails en 4 keer telefonisch contact)
    Data:
    Huurperiode auto: 13-1-2020 --- 19-1-2020
    19-1-2020 - auto inleveren: Chaos gecreerd door de firma Avis/budget. Onze gehuurde auto blijkt al op 18-1-2020 ingeleverd te zijn volgens hun systeem. Als klant zijnde hebben wij 1,5 uur gewacht op herstel in hun systeem/administratie. 14-1-2020 de dag na afhaling van de auto hebben wij lichte krassen ontdekt op de bumper van de auto. (13-1-2020 auto afhaling savonds was het donker en niet zichtbaar). De krassen zijn door ons tijdens inlevering aangegeven en terplekke onderbouwd met foto's. Helaas moesten wij alsnog op hun instructies een email sturen naar hun hoofdkantoor. Uitgebreide email met onderbouwing middels foto's is op 19-1-2020 verstuurd naar Avis/budget car rental.
    12-2-2020: Is telefonisch contact gezocht met de afdeling customer service van Avis/budget met het verzoek om een inhoudelijke reactie.
    16-2-2020 - Tot 16-2-2020 hebben wij geen reactie mogen vernemen van Avis/budget car rental op onze email van 19-1-2020. Hierna contact gezocht waarna wij helaas weer geen inhoudelijke reactie hebben ontvangen op onze email van 19-1-2020. Op 16-2-2020 hebben zij via email aangegeven dat ze niets hebben afgeschreven van onze creditcard. Dezelfde dag hebben wij een email met bewijzen van de afschrijving van de creditcard verstuurd.
    19-2-2020- Vervolgens hebben wij op 19-2-2020 een email inclusief factuur ontvangen helaas wederom zonder inhoudelijke reactie op onze email 19-1-2020. Wij hebben deze factuur ook nooit eerder gezien of ontvangen van Avis/budget Car rental. Na bestudering van de factuur blijkt dat bijna alle punten op de factuur niet juist zijn. 1: Schade is niet door ons veroorzaakt (nog steeds geen inhoudelijke reactie op de email d.d. 19-1-2020 ontvangen) 2: inleverdatum van de auto is niet correct 3: kilometerstand is niet correct 4: brandstofkosten in rekening gebracht (terwijl wij onbeperkte kilometers hadden) 5: De hoogte van de aanbetaling is niet juist 6: etc etc. Op 19-2-2020 hebben wij een uitgebreide email met bewijzen over de onjuiste factuur verstuurd naar afdeling customer service (foto's van de inleverbon van de auto op 19-1-2020 / km stand / vol getankt etc.)
    20-2-2020: Op 20-2-2020 telefonisch contact gezocht met de afdeling customer service van Avis/budget om de email van 19-2-2020 toe te lichten. Hierbij hebben wij de toezegging ontvangen van de customer service dat zij binnen 1-3 dagen inhoudelijk zouden reageren.
    4-3-2020 - Tot 4-3-2020 hebben wij geen reactie mogen vernemen van Avis/budget car rental op onze email van 19-2-2020. Hierbij hebben wij telefonisch contact gezocht en tot onze grote verbazing een reactie vernomen van Avis/budget dat zij nog niets hadden gedaan met onze email van 19-2-2020. Na meerdere keren telefonisch verzoeken om een terugkoppeltijd aan te geven over onze klachten welke wij niet hebben veroorzaakt (vanaf 19-1-2020 wachten we al op een inhoudelijke reactie op meerdere emails) werd de telefonische verbinding verbroken door de afdeling customer service van Avis/budget car rental. Op ons verzoek om de contactgegevens van de afdelingshoofd van de afdeling customer service te verstrekken werd geen medewerking verleend.
    Klantvriendelijkheid en klantenbinding is ver te zoeken bij Avis/Budget Car rental.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Heel slecht bedrijf.

    ADVIES: Huur absoluut GEEN auto bij AVIS/BUDGET CAR RENTAL.

    ADVIES: Huur absoluut GEEN auto bij AVIS/BUDGET CAR RENTAL. Ze verstrekken een beschadigde auto en brengen achteraf kosten in rekening voor de beschadiging. Tevens verstrekken ze een een factuur met meerdere foutieve punten. ( onjuiste brandstofkosten/kilometerstand/aanbetaling etc. etc.)
    Klantgerichtheid/Klantvriendelijkheid is absoluut niet belangrijk voor AVIS / BUDGET CAR rental want ze reageren niet. (ook niet na 8 emails en 4 keer telefonisch contact)
    Data:
    Huurperiode auto: 13-1-2020 --- 19-1-2020
    19-1-2020 - auto inleveren: Chaos gecreerd door de firma Avis/budget. Onze gehuurde auto blijkt al op 18-1-2020 ingeleverd te zijn volgens hun systeem. Als klant zijnde hebben wij 1,5 uur gewacht op herstel in hun systeem/administratie. 14-1-2020 de dag na afhaling van de auto hebben wij lichte krassen ontdekt op de bumper van de auto. (13-1-2020 auto afhaling savonds was het donker en niet zichtbaar). De krassen zijn door ons tijdens inlevering aangegeven en terplekke onderbouwd met foto's. Helaas moesten wij alsnog op hun instructies een email sturen naar hun hoofdkantoor. Uitgebreide email met onderbouwing middels foto's is op 19-1-2020 verstuurd naar Avis/budget car rental.
    12-2-2020: Is telefonisch contact gezocht met de afdeling customer service van Avis/budget met het verzoek om een inhoudelijke reactie.
    16-2-2020 - Tot 16-2-2020 hebben wij geen reactie mogen vernemen van Avis/budget car rental op onze email van 19-1-2020. Hierna contact gezocht waarna wij helaas weer geen inhoudelijke reactie hebben ontvangen op onze email van 19-1-2020. Op 16-2-2020 hebben zij via email aangegeven dat ze niets hebben afgeschreven van onze creditcard. Dezelfde dag hebben wij een email met bewijzen van de afschrijving van de creditcard verstuurd.
    19-2-2020- Vervolgens hebben wij op 19-2-2020 een email inclusief factuur ontvangen helaas wederom zonder inhoudelijke reactie op onze email 19-1-2020. Wij hebben deze factuur ook nooit eerder gezien of ontvangen van Avis/budget Car rental. Na bestudering van de factuur blijkt dat bijna alle punten op de factuur niet juist zijn. 1: Schade is niet door ons veroorzaakt (nog steeds geen inhoudelijke reactie op de email d.d. 19-1-2020 ontvangen) 2: inleverdatum van de auto is niet correct 3: kilometerstand is niet correct 4: brandstofkosten in rekening gebracht (terwijl wij onbeperkte kilometers hadden) 5: De hoogte van de aanbetaling is niet juist 6: etc etc. Op 19-2-2020 hebben wij een uitgebreide email met bewijzen over de onjuiste factuur verstuurd naar afdeling customer service (foto's van de inleverbon van de auto op 19-1-2020 / km stand / vol getankt etc.)
    20-2-2020: Op 20-2-2020 telefonisch contact gezocht met de afdeling customer service van Avis/budget om de email van 19-2-2020 toe te lichten. Hierbij hebben wij de toezegging ontvangen van de customer service dat zij binnen 1-3 dagen inhoudelijk zouden reageren.
    4-3-2020 - Tot 4-3-2020 hebben wij geen reactie mogen vernemen van Avis/budget car rental op onze email van 19-2-2020. Hierbij hebben wij telefonisch contact gezocht en tot onze grote verbazing een reactie vernomen van Avis/budget dat zij nog niets hadden gedaan met onze email van 19-2-2020. Na meerdere keren telefonisch verzoeken om een terugkoppeltijd aan te geven over onze klachten welke wij niet hebben veroorzaakt (vanaf 19-1-2020 wachten we al op een inhoudelijke reactie op meerdere emails) werd de telefonische verbinding verbroken door de afdeling customer service van Avis/budget car rental. Op ons verzoek om de contactgegevens van de afdelingshoofd van de afdeling customer service te verstrekken werd geen medewerking verleend.
    Klantvriendelijkheid en klantenbinding is ver te zoeken bij Avis/Budget Car rental.

    Zwakke punten
    Heel slecht bedrijf.

    Zaakvoerder

    Bestelde ik een luxeauto maar via andere onderfirma van hun
    Holiday cars
    Kom ik aan op de luchthaven en had geen american express EN mastercard of visa
    Met gevolg : geld niet te recupereren en andere besteld maar duurder
    Na lang wachten andere auto in bezit
    Ff 2 daagjes naar de kust
    Private parking waarvan ik vrij zeker ben dat auto veilig stond
    Breng auto terug blijkt dat er een licht weg te simoniseren krasje is
    Koste mij even 300€ extra
    Goedkoop ?? Crimineel om zo te handelen
    Verspreiden graag die ervaringen

    Wat een criminelen/ criminals!!

    Wat een domper na een leuke vakantie. Bij het ophalen een mooi verhaal over een verzekering die je voor € 30,- afkoopt. Daarna een soort balletje-balletje principe om de gegevens uit de overeenkomst door te nemen waarbij ze zegt dat het bedrag van de verzekering borg is die je terugkrijgt. Blijkt dat het € 30,- per dag is. Getekend dus eigen schuld, maar je weet dat ze het met opzet zo doen om je op te lichten. Wat een leuk gesprek met deze dame, maar wat een oplichters!

    Te schandalig voor woorden!

    Nog nooit zo belazerd gevoel aan een autohuur over gehouden als een week of twee geleden bij AVIS/Budget in Malaga. We hadden een standaard auto gehuurd via CardelMar (met volledige dekking) bij Budget op Malaga airport. We kregen een mooie upgrade naar een DS7 en het was een prima auto voor de 6 dagen dat we er waren. Bij inlevering van de auto kwam er, zelfs na mijn verzoek, niemand naar de auto kijken en alles was in orde zei men. De volgende dag werd al € 1.973,85 van mijn credit card afgeschreven en dat was voor schade aan de auto, die er naar onze mening echt niet op zat. Na bijna twee weken heen en weer gemaild te hebben, kreeg ik vandaag foto's van de schade en blijkt het gewoon poetsmiddel wat nog op het kunststof van de auto zat. Dat zat er inderdaad ook op toen we de auto huurde en heb ik ze naderhand nog op gewezen. Op het lakwerk is geen krasje te bekennen en op de velg zit een zwart plekje van asfalt of zoiets. Door de schade werd de luchthaventoeslag ook nog eens tien(!!) keer zo hoog. Ik heb ook aan CardelMar doorgegeven dat dit naar oplichting ruikt en het alles wegheeft van fraude. Nooit, maar dan ook nooit meer AVIS of Budget! Schandalig!

    Sterke punten
    Ophalen auto en upgrade.

    Zwakke punten
    Afhandeling huur en communicatie achteraf

    Budget Cars Rhodos: NIET doen!

    Geen auto bij Budget Car Rhodos huren

    Op vakantie duidelijke uiteenzetting gevraag en gekregen van de kosten.
    Thuisgekomen werd de borg niet teruggestort (zou verrekend worden). Uiteindelijk na 5 telefoontjes (steeds doorverbonden met niet Engelssprekende mensen) en meer dan 10 mails 'maar zo gelaten'. Beslissing genomen na dik 3 maanden vragen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
    Kortom, op Rhodos niet voor Budget Car kiezen.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Zie hierboven

    Budget oplichters

    Ze vinken ongevraagd extra verzekeringen aan t.w.v. $400,-
    Dit kun je niet zien op een tablet waarop je moet tekenen.

    Oplichters
    Arme verkopers op Provisie
    Ondersteuning door hoofdkantoor

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oneerlijk

    Auto gehuurd bij Budget

    Auto gehuurd bij Budget, ophalen en terugbrengen in Luton (UK)
    Bij het ophalen op 14-9-2018 aan de balie in Luton de nodige formulieren gekregen die ik moest tekenen.
    Nadat mij de sleutels overhandigd waren vroeg ik wie er mee zou lopen naar de auto om eventuele schades te bekijken.
    Men gaf als antwoord dat de man die dat normaliter doet boodschappen aan het doen was en over ongeveer een uurtje terug zou zijn.
    Maar het was geen probleem,ik mocht de auto zo meenemen, er zijn helemaal geen schades aan drukte men mij op het hart.
    Natuurlijk had ik geen zin om 1 uur te wachten en ben ik naar de auto gelopen en heb die kritisch bekeken en foto's gemaakt, ook van een piepklein deukje in het linker achterspatbord.
    Bij terugkeer aan de balie vertelde men mij dat deze foto's voldoende bewijs waren om te voorkomen dat mij die reeds aanwezige schade aangerekend zou worden.
    Vervolgens de auto meegenomen en na 3 dagen weer keurig (zonder schade) teruggebracht.

    Een aantal weken later ontving ik een aangetekende brief waarin men mij aansprakelijk stelde voor de schade die ik ten tijde van het afhalen ook al geconstateerd had ( het deukje) plus krassen op een lichtmetalen velg.
    de totale schade zou € 469,46 bedragen.
    Men had er foto;s van bijgevoegd,de krassen op de velg zijn amper te zien, maar toch....

    Vanzelfsprekend ben ik in verweer gegaan door hen de foto van het deukje dat ik ook al geconstateerd had te mailen.
    Helaas had ik geen foto's gemaakt van de velgen omdat die mijns inziens niet beschadigd waren.
    Na een aantal mailtjes heen- en weer gestuurd te hebben waarin ze zelf toegaven dat hun documentatie niet op orde was gaf men uiteindelijk toe dat ik het deukje in het achterspatbord niet toegebracht had maar wel de kras op de velg.
    Men kwam mij "tegemoet" door geen administratiekosten te berekenen maar alleen de kosten voor het herstel van de velg ad € 89,-
    Aangezien het niet de moeite waard is om voor dit bedrag er rechtshulp bij te betrekken heb ik het zo maar gelaten maar ik adviseer iedereen dringend om GEEN auto te huren bij Budget / Avis !

    In principe zijn alle autoverhuurders oplichters die je lokken met goedkope huurprijzen op hun sites maar er niet bij vermelden dat er nog het e.e.a. bijgeteld moet worden zoals belasting en weet ik wat voor onzin.
    Ook worden huurders allemaal voor het blok gezet om bij het afhalen een extra verzekering af te sluiten hetgeen vaak niet eens nodig is.
    Maar als je daar zo aan de balie staat dan wordt je vaak zodanig geïntimideerd dat veel mensen die extra (dure) verzekering toch afsluiten.
    Je kunt beter kijken of je een creditcard kunt aanschaffen waarmee je tot een bepaald bedrag ( vaak € 500,-) verzekerd bent tegen de schades die onder het eigen risico vallen.
    Ook kun je in Nederland een verzekering afsluiten voor de dekking van alle "eigen risico" schades, dat kost maar € 5,50 per dag ( bij Allianz) Dat is vele malen goedkoper dan met dit soort malafide praktijken geconfronteerd te worden.
    Let er trouwens ook goed op wat de hoogte van het eigen risico is als de auto gestolen wordt, die kan ook flink hoog zijn!
    Kortom, zoals ik al zei zijn in principe alle autoverhuurders boeven, maar ik adviseer dringend om geen zaken met Budget / Avis te doen!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze proberen op malafide wijze extra geld te verdienen

    Nooit weer Budget/Avis

    September 2018,10 dagen huurauto Catania Sicilië. Thuis geboekt én betaald. s Avonds aangekomen, méér dan een uur gedoe over onze Fiat 500, grotere auto, extra verzekering, volle tank afkopen enz enz,in eerste instantie een vriendelijke medewerker maar na 4x alles uitprinten niet meer zo vriendelijk. Moesten uiteindelijk €615 bijbetalen voor extra verzekering, gingen hier niet mee akkoord. Gelukkig vaker een auto gehuurd anders heb je dit niet eens in de gaten.... Uiteindelijk maar volle tank afgekocht voor €63 zodat we konden gaan. Gelijk geen goed gevoel over dit bedrijf!Bij inleveren auto lichte schade onderaan de auto, wat we niet gezien hebben bij het ophalen in het donker. €300 en €100 administratie kosten zei de medewerker, geprobeerd om uit te leggen dat wij geen schade hebben gereden maar niet voor rede vatbaar. Boos én zonder te tekenen weg gegaan, thuis €463 van de creditcard afgeschreven. Oplichters zijn het, bijna €700 betaald voor 10 dagen een Fiat 500. 1x maar nooit weer Budget/Avis! U bent gewaarschuwd!Zie de andere reviews!

    Sterke punten
    Nvt op zo'n manier van auto's verhuren

    Zwakke punten
    Zie review

    Oplichters

    Op 3 september een auto opgehaald bij budget rental te Denver Colorado. De man achter de balie laten zien dat we alles al betaald hadden (672 euro) bij car rental, inclusief alle verzekeringen. Mooie prijs voor 23 dagen. Hij vertelde dat een borg nodig was en dat voor eventuele kosten van boetes, tol
    e.d. een bedrag gereserveerd zou worden. Ik kende dat van andere verhuurders dus dat was ok wat mij betreft. Na de huurperiode bleek 882 euro te zijn afgeschreven van mijn creditcard. Ongelooflijk wat een oplichters. Op de overeenkomst staan verzekeringen en een upgrade waar ik niet voor heb getekend. Ga niet met deze mensen in zee. Ben nog bezig om mijn geld terug te krijgen.

    Sterke punten
    De auto zelf was ok

    Zwakke punten
    Het zijn oplichters.

    Budgetrent doelbewuste oplichting

    18 Augustus op vliegveld Malaga via Easy Terra (online thuis al gereserveerd en betaald) auto gaan ophalen bij Budgetrent/Avis. Was laat en erg heet. Medewerker had een leuke upgrade voor ons,met flinke korting zij hij. Telkens heb ik gevraagd wat het me dan extra kost. 87 euro was steeds het antwoord. En dan had ik navigatie erbij, wat ik dacht ik ook al bij Easy Terra had afgesproken. Voor 87 euro meer voor 12 dagen van een Seat naar BMW 116 diesel leek mij een goede deal.
    Ik heb alleen op een scherm het contract gezien en hij liep de wirwar aan cijfers door, in het spaans. Ik en mijn partner, hebben nooit het totaalbedrag, dat ca. 414 euro (extra dus) was, gezien. Blijkbaar is dat afgeschermd geweest. Het is ook niet begrijpelijk dar ik een auto huur voor 355,- euro en dan een upgrade zou kiezen van 414,- daar bovenop. Dat is nogal inlogisch.
    Handtekening heb ik vij de balie op scherm gezet, maar zeker niet met te incasseren bedrag van 414,-.
    Toen ik enkele dagen later, we waren in Cordoba, het per mail gestuurde contract eens bekeek zag ik direct die 414,- staan. Gepropeerd te mailen, geen resultaat, geprobeerd te bellen met nummer op contract maar kreeg steeds de melding dat nummer niet actief was. Uiteindelijk naar Budgetrent/Avis in Nederland gebeld. Die konden blijkbaar niks anders doen dan mijn grieven noteren. Voor wat jet waard is. Nu, vanmiddag op vliegveld teruggekomen en auto ingeleverd. Toeval if niet maar diezelfde medewerler die de uitgifte had gedaan, nam nu het voertuig in. Ik heb, met een wat verheven stem uitleg gevraagd en hem aangesproken op zijn bewust misleidend hamdelen. Natuurlijk was het allemaal niet waar wat ik zei en verwes me naar de overeenkomst. Oberigens zag ik later dat ook gewoon 55 euro aan Easy Terra bij mij in rekening was gebracht. Dus Budgetrent neem het contract ober maar laat bij de vergoeding aan Easy Terra betalen!
    Dit zal nog gevolg hebben.

    Mensen ga niet met Budgetrent in zee. Er kan blijkbar sprake van oplichting zijn. Of dat voor alle filialen zo is weet ik niet. Kantoor Malaga dus wel. Hier is bewust misleidt. Ik begrijp dat medewerkers op omzet worden beloond, dus dan is de kans op dit soort praktijken ook groter.

    Sterke punten
    Gemak lenen en retourneren

    Zwakke punten
    Gewiekstheid van geld uit je te kloppen, de zaak t3 flessen

    Budget Valencia Airport

    +: Ik kreeg een mooie, goedwerkende auto.

    -: Lange wachttijd aan de balie (+- 1 uur), ondanks reservering.
    -: De sleutel leverde ik op tijd in bij een onbemande box. Alsnog probeerde het bedrijf €20,- af te schrijven voor het te laat inleveren. Reken op 20 minuten bellen om je geld terug te krijgen.
    -: Geen notificaties van extra geldsommen die worden afgeschreven.

    Verborgen kosten en geen contact te krijgen met Budget

    Op 31 mei 2018 auto opgehaald op de luchthaven van Madeira. Ik heb mij laten overhalen voor een update tegen lage kosten. Bij de afrekening werden meer kosten en toeslagen in rekening gebracht en extra brandstofkosten terwijl auto afgetankt was ingeleverd. Bij inleveren moest de sleutel in een box worden gedaan, dus geen persoonlijke nacontrole.
    Ook betrokken geraakt bij een aanrijding buiten mijn schuld. Direct werd groot bedrag afgeschreven van de creditcard. Tot op heden is het onmogelijk om contact te krijgen met Budget. Bij de "klantenservice" word je telkens met een kluitje in het riet gestuurd. Er wordt domweg geen contact met je opgenomen over de afwikkeling. Nu terugstorting geeist, maar wederom een standaard antwoordmail zonder uitleg of persoonlijk contact.
    En autoverhuurder waar je gefrustreerd van raakt.

    Sterke punten
    Absloluut geen.

    Zwakke punten
    Zadelen je op met extra kosten.
    Niet transparant.
    Geen contact mee te krijgen.

    Goochelen met papieren

    Na in april een auto bij de luchtvaartmaatschappij te hebben gereserveerd.
    Arriveerden wij op 17 juni op het vliegveld van Zagreb bij budget.
    Dit was de eerste keer auto huur en was op m'n hoede helaas, een soort balletje, balletje met papieren.
    Ik kreeg een A4 dubbel gevouwen in de breedte en moest mijn persoonlijke gegevens controleren ook de hoeveelheid in de tank en de auto zelf stond getekend op het formulier of ik even wilde tekenen voor ontvangst van de auto digitaal met een pen.
    Vervolgens gegoochel met de creditcard en het bonnetje met de borgsom aan het papier geniet.
    Ondertussen stond er op een 1/4 deel van de A4 (wat ik niet gezien had) een factuur van veel euros aan verzekeringen waar ik dus voor getekend had.
    2 juli auto ingeleverd gisteren de factuur gehad en nu gezien dat dit bedrag op 2 juli is gereserveerd op m'n creditcard op 3 juli niet gezien.
    Nu zal de lange weg beginnen om dat bedrag in m'n zak te houden.
    Flinke kater na een mooie vakantie bedankt budget nooit meer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Verzekeringsfraude

    Onterechte kosten achteraf van creditcard afgeschreven

    Aangezien wij al heel vaak auto’s gehuurd hebben in het buitenland. Zijn wij zeer allert en op de hoogte van de verkoop praatjes aan de balie bij ophalen van de auto. Zo ook afgelopen keer. Bij thuiskomt zien we dat er toch extra kosten in rekening zijn gebracht voor een extra uitbreide pechhulpdienst. Dit hebben wij absoluut niet afgesproken aan de balie. Na contact met Budget/Avis groep zeggen ze dat hier voor getekend hebben aan de balie. En krijgen meerdere A4 bladzijden toegestuurd. Ik kan het nergens terug vinden. Maar is ook haast niet te ontcijferen al die cijfertjes. Nogmaals meerdere malen contact opgenomen. Maar krijgen nul reactie. Nu Visa ingelicht en wordt vervolgd. Nooit bij Budget en of Avis huren. Bij Europe car nooit dit probleem gehad.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Vreselijke lange wachtrij. Waarschijnlijk om de mensen zo veel mogelijk extra’s aan te smeren. Al zeg je nee, wordt het wel aan de huur toegevoegd. Zonder mondelinge toestemming. En een hele langzame auto. Je moest hem bijna de berg op duwen

    Ongehoord hoge schadevergoeding

    Bij het inleveren van onze wagen was er een lijntje verf, van ongeveer 3cm af van het kofferdeksel, waar in een ondergrondse garage het kofferdeksel het plafond geraakt had. Wij hadden dit zelf niet eens gezien, maar hiervoor werd ons 392 euro aangerekend. Toen ik opmerkte dat dit wel héél erg veel was voor een bijna onzichtbare schade, zei de man mij dat het maar een schatting was. Dus tekende ik maar gezien we onze vlucht moesten halen. De volgende dag was dit reeds afgeschreven van mijn kredietkaart. Bij firefly, een goedkope huurmaatschappij hadden we een aantal maanden ervoor een grote kras en daar werd helemaal niets voor aangerekend. Bij budget boek ik nooit meer

    oplichting budget

    247,90 voor huur b klasse auto tank vol weer ingeleverd wel geld voor gerekend all risc klante service niet bereikbaar hoorn opgegooid na 10 min in wacht en maar opnieuw bellen naar zelfde nummer

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Vermijd dit bedrijf!!!

    Wij huurden reeds bij verschillende andere bedrijven in het verleden en hadden nooit problemen. Met Budget Cars hadden we alleen maar problemen!!! Bovendien worden meerdere extra kosten in rekening gebracht waar je niks kan aan doen!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles


Bezoek Budget

Schrijf een review