They charged me double and not apying back after this message below I booked another car and guess paid twice:
Thank you for your booking request.
Unfortunately we haven’t been able to confirm your booking this time.
This is because our suppliers don’t have any cars available for the dates you’ve requested.
We've refunded you the amount paid for the booking (and insurance).
As you might have seen, our rates are extremely competitive.
It’s always better to book as far in advance as possible so that you get the car you want at the lowest price.
However, because there were no cars available on this occasion, I’d like to offer you a special deal on your next booking.
You can only get your special price by booking through this link
You’ll be redirected to our website where you can get a quote.
Please keep this email safe because you’ll need it to claim your special deal. You may find it useful to create a ‘DoYouSpain.com’ folder in your email account to save this email and your rental vouchers. “
Een auto gehuurd via booking.com op 29-11-2024 voor 5 dagen (30-11-2024 tot 4-12-2024) en vooraf betaald. Bij aankomst Goldcar een uur in de rij, geen auto, geen alternatief, neem maar een taxi.
Het webformulier is misleidend omdat gevraagd wordt naar ophaaltijd of vluchtnummer. Als je het vluchtnummer invult en zonder dat ik er akkoord voor heb gegeven er automatisch 10:00 uur ochtends in staat (dat zie je pas in de voucher) en als je volgens Coldcar 6 uur "te laat" bent zowel de overeenkomst is vervallen als het gehele huurbedrag kwijt bent? Het vluchtnummer was bekend!!!
Wel dus een dag van tevoren € 241,50 van mijn creditcard afgeschreven. Weet niemand dan dat er in de reisbranche een vervoersplicht is?
Hierbij stel ik Booking.com in gebreke en sommeer ik het gehele bedrag terug te storten op mijn creditcard, zo niet dan zal mijn bank dat doen en anders mijn incassobureau en anders via mijn rechtsbijstandverzekering/ incassobureau/ advocaat.
p.s. weten jullie dat er een X-account is, specifiek voor alle slachtoffers van Goldcar? Goldcar Scam Victims
We hebben eind 2024 bij TUI Rijen een reis geboekt naar Zuid Spanje. We hebben bij de reis een huurauto van Sunnycars geboekt. De autohuur betrof een auto uit de categorie YB – Toyota Aygo / AC/2dr of gelijkwaardig. Dit voor de periode van 10 dagen. Huurauto ophalen en inleveren bij luchthaven Malaga.
De prijs die we hiervoor betaald hebben is € 347,00.
Bij het ophalen van de huurauto op de luchthaven Malaga (bij Europcar) kregen we het advies om een auto te huren met wat meer power. Dit gezien het feit dat we de bergen in gingen om te wandelen.
We zijn op het voorstel om een auto met een grotere motor ingegaan. De auto die we huurde was een Hyundai HY.I20.UL.
We moesten hiervoor € 205,10 bij betalen.
Toen we achteraf bekeken wat gemiddeld een dergelijke huurauto kost hebben we veel teveel betaald. We voelen ons bedrogen.
Ik heb een restitutie-verzekering afgesloten via EconomyCarRentals, maar het bleek een grote misleiding. Na een ongeval waarbij ik van achteren werd aangereden, moest ik de kosten vooruit betalen, in de verwachting dat ik snel zou worden terugbetaald.
Ondanks dat ik alle documenten, foto’s en bewijzen volgens hun instructies heb ingediend, kreeg ik te horen dat het tot 3 jaar kan duren voordat ik mijn geld terugzie. Waarom? Omdat ze proberen het bedrag terug te vorderen bij de andere bestuurder, die bovendien onverzekerd is. Dit betekent dat de financiële last volledig op mij komt te liggen, terwijl zij niks doen om hun verzekeringsbeloftes na te komen.
Dit is absoluut niet wat je van een verzekering mag verwachten. De klantenservice is onbehulpzaam en biedt geen oplossing of duidelijkheid. EconomyCarRentals schuift alle verantwoordelijkheid af op de klant.
Trap niet in deze val. Goedkoop lijkt aantrekkelijk, maar je komt bedrogen uit. Kies een betrouwbare aanbieder die zijn klanten écht beschermt.
Sterke punten Marketing
Zwakke punten Honouring the commitments they market.
it was dark and the car was parked very tightly. Drove away and immediately contacted Goldcar Alicante the next morning, that the car was full of damage (old Europcar car, stickers were still on it) and that there were bottles of beer in the car. I was redirected several times by... emails, finally after 4 days they respond (Khalid): too bad.\\r\\n\\r\\nPreviously, I often rented a car from Goldcar in Alicante. But this is a shameless service and rental organization.\\r\\n\\r\\nNever again
Kant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
I rented a car with Drivalia in August together with my boyfriend and paid a deposit of €400. It’s now December, and they still haven’t refunded it. Despite calling them every week to resolve the issue, we’ve had no success. I strongly recommend avoiding this company for car rentals due to their lack of reliability and poor customer service.
Drivilia Valencia they are scammers. They just take money out of your account without permission. I had to buy another one after I already bought 100% insurance coverage. Initially I had to pay 1250 euro deposit ( which you never get back) then 138 euro extra. For one week car rental I paid 186 euros +139 euros+114 euros in the end. Supposedly transparent and reliable. The biggest thieves they are, I am going to press charges.
Drivilia Valencia son unos estafadores. Se limitan a sacar dinero de tu cuenta sin permiso. Tuve que comprar otro después de que ya había comprado el 100% de cobertura de seguro. Al principio tuve que pagar 1250 euros de fianza (que nunca te devuelven) y luego 138 euros extra. Por una semana de alquiler de coche, pagué 186 euros +139 euros+114 euros al final. Los llamados transparentes y fiables. Los mayores ladrones que son, voy a presentar cargos
Please do not use this company. I had my experiences at the Memmingen office in Germany
1. Someone would pick us up after my plane landed --> no one there and I received a call 2 hours later than I sent my message I arrived
2. As no one was at the pick up I had to go to the office as I already paid the rent --> No one there neither and there were even other people who were already waiting for 3 hours and others who just did NOT wait and booked another car with another company for much more money because they needed to go. Result for me was I received my car 2 hours later than agreed upon.
3. The car seemed fine but after about 20 kilometers drive the brakes were making lots of noises because they were braking metal on metal so car had not been checked properly or this might be bad luck
4. after 20 km trying to switch the car but this was impossible because the numbers given were not reachable (message full mailbox and was not answered). Contact with the Munich office informed us it was impossible to switch the car and would call us day after
5. Day after no call from Munich nor was Memmingen office reachable again so we drove with the UNSAFE car to Memmingen during office hours
6. Again no one reachable on the numbers given and no one at the office in Memmingen. On a hand written note at the office I was advised to call a number in Spain. So again no switch possible. The nr in Spain I called but no connection and voicemail as well
7. Returning the car and mentioned all the experiences the person at counter told me to send a mail to [email protected] but this mail seemed incorrect
8. after finding the right mailaddress to hand in my claim and giving Green motion the chance to make this all up I received a mail where Green motion turned the mistakes all in my way while giving their Sorry.
Please make sure you do not use this company. For me this has been the first and last time.
Sterke punten Cheap
Zwakke punten No service at all and no follow up. Just imagine what happens when you have an accident and cannot reach any one!!
Titel: Adrem blijft tekortschieten - Gebrekkige voertuigen en slechte service
Onze ervaring met Adrem was ronduit teleurstellend. De gehuurde bus had meerdere ernstige gebreken: een kapotte airco, een stuur dat constant naar rechts trok en een defecte rechter achterrem. Uiteindelijk viel ook de ventilator uit, waardoor de bus volledig onbruikbaar werd en wij honderden euro’s aan extra kosten moesten maken voor hotels, maaltijden en vervangende huurauto’s.
Wat deze ervaring nog frustrerender maakt, is dat we na onze reis geconfronteerd werden met slechte communicatie en minimale bereidheid tot compensatie. Klachten werden gebagatelliseerd en afgeschoven, en het bedrijf kwam slechts met een schamele vergoeding. Dit terwijl er meerdere reviews online te vinden zijn van klanten met soortgelijke problemen. Het lijkt erop dat gebrekkige voertuigen en slechte service geen uitzondering, maar eerder standaard zijn bij Adrem.
Conclusie: Adrem is onbetrouwbaar. Gebrekkige voertuigen, slechte communicatie en een gebrek aan verantwoordelijkheid maken dit een bedrijf dat je beter kunt vermijden. Het is duidelijk dat wij niet de enige zijn die met deze problemen te maken hebben gehad. Huur hier niet!
Werd gewoon verplicht extra kosten benzine te betalen terwijl de tank niet bol getankt was belachelijk kreeg een boete van 25 euro deze hebben ze gewoon verekend met de borg gewoon geen woorden voor arrogantie
It is really disappointing how this is being handled by Hertz. I did not hit anything or cause the damage. The charges were wrongly charged. When I read all the reviews it is apparently normal for Hertz to arbitrarily disadvantage customers and charge fees unfairly. It is too outrageous for words. I do not understand that people want to work for such an organization that disadvantages customers. In addition, I do not understand that there are any customers who would want to rent a car from Hertz. I do not recommend anyone to rent another car from Hertz. Hertz disadvantages customers and falsely charges for damages and fees. But even that doesn't interest Hertz because all the bad reviews are answered about the same. There is no worse car rental company than Hertz!
Sincerely,
Peter
Sterke punten Geen
Zwakke punten ze stelen van klanten door dezelfde schades bij verschillende klanten in rekening te brengen
In oktober in Portugal geweest. Bij aankomst netjes opgehaald. In het kantoor een uur gewacht. Kan gebeuren wat het was lunchtijd. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren werd ons gevraagd om een extra verzekering te nemen of 1200,- vastzetten op visakaart. Wij wilde geen extra verzekering en toen kwamen de moeilijkheden. Alles werd gecheckt en moeilijk doen. De visa stond op naam van mijn vrouw, ik had mijn handtekening gezet bla, bla bla. We moesten de extra verzekering nemen anders kregen we de auto niet mee. Gedaan maar eigenlijk tegen onze zin. Achteraf hadden we gewoon weg moeten gaan. Op elke hoek van de straat staat wel een auto verhuurbedrijf. Maar goed
Bij het terugbrengen was niemand aanwezig. Sleutel in de bus gedaan nadat we onderweg nog hadden getankt. Een tijdje later kregen we de borg maar gedeeltelijk terug. We hadden de tank niet vol achter gelaten en in de voorwaarde staat dat de tankstation binnen 10 km van het verhuurbedrijf af moet zitten. Wij hadden op iets meer dan 20 kn afstand getankt dus geen poot om op te staan. Eindfactuur opgevraagd, gaat over alle kosten nog eens 23% VAT kosten
Totaal voor 5 dagen €234,72 extra betaald terwijl we dachten dat het €81,- zou kosten. Thuis een auto geboekt maar achteraf flink bijbetaald
Waardeloos bedrijf en het laat een bittere nasmaak achter. Ga er geen auto huren
Sterke punten Geen
Zwakke punten Alles is gericht op geld verdienen. Ze pakken alles aan om extra geld te verdienen en ze hebben alles vaststaan in hun polis.
Bus gehuurd in Amersfoort echter bij aankomst bus niet beschikbaar?
Ze kunnen niks betekenen en oplossing moet zelf gezocht worden!
Aanwezige medewerker kan beter bij de hema gaan werken.
Je wordt vereid een verzekering af te sluiten , ik heb hier vooraf voor betaald , bij het afhalen van de auto moest ik opnieuw een verzekering afsluiten en hiervoor premie betalen
Sterke punten Geen
Zwakke punten Je wordt onjuist geinformeerd geldklopperij !!
We hadden een huurauto gereserveerd via Rentcars.com voor onze reis naar Turkije, betaald met creditcard en inclusief volledige verzekering. Bij aankomst bleek echter dat er geen auto voor ons klaarstond. Ons geld werd niet terugbetaald, met als reden dat we de reservering niet 48 uur van tevoren hadden geannuleerd. Het verhuurbedrijf beschikte bovendien niet over de door ons gereserveerde auto met automatische transmissie, en de enige beschikbare optie was een oude, onveilige auto. Onze verzoeken om de juiste auto te leveren of ons geld terug te geven werden afgewezen. Ondanks dat we de betaling hadden voldaan, beweerde de Turkse vestiging dat onze creditcard niet werkte, en de klantenservice van Rentcars was niet bereid om te helpen. Wij zullen dit bedrijf niet opnieuw gebruiken.
Hugh Borg to pay in advance is an other way to gain more mone. the Borg is so high that many creditcards and bank accounts have a Lowe maximum amount to spent on one day. The only way to avoid is: pay extra for insurance or raise your maximum days before getting your car.
Record Go is een criminele en frauduleuze organisatie en wil dit graag uitleggen.
Mijn dochter was in de periode tussen 24 sept en 2 oktober in Spanje en had via Sunny Cars een auto gehuurd bij Record Go. Tijdens haar vakantie ontving ze een mail dat ze een overtreding had begaan 3 weken na haar vakantie volgde er nog 2 mails. In deze mails gaven ze aan om haar naam en gegevens door te sturen naar het Spaanse Openbaar Ministerie.
Kern is dat alle 3 de overtredingen plaatsvonden in augustus en begin september 2024, met een auto met kenteken die ze niet had gehuurd en op een plaats Ibiza en Mallorca waar ze niet eens zijn geweest. Dus bewust haar gegevens opgestuurd. Ik wil hierbij iedereen waarschuwen dat dit kan overkomen en dat niemand met dit bedrijf in zee moet gaan. Overigens goed contact met de Spaanse politie om te onderzoeken of een onderzoek naar het handelen van dit bedrijf kan worden opgestart,
Zwakke punten Onbetrouwbaar en biedt geen hulp. Daarnaast gebruiken ze gegevens van klanten om bekeuringen die ze krijgen af te doen.
I was rented a car by this company with tyres that would not pass basic vehicle inspection standards, let alone meet safety regulations. We had to spend a full day to get the issues sorted out and the company is currently unwilling to take any form of responsibility, for the endangerment and losses caused. I would strongly advise to NOT rent from here, for your own safety (and sanity in dealing with their horrible customer service)
Via ANWB, Sonny Cars auto gehuurd, airport Kreta.
Uiterlijk zag de auto, Fiat Panda er niet uit, veel deuken en krassen.
De auto had 5 versnellingen waarvan er 3 te gebruiken waren, 120.000 km gelopen.
Wanneer je harder dan 50 km/ uur reed, begon deze te rammelen. De remmen werkten wel, met veel krassen en piepen.
Dit ben ik niet gewend van Sunny Cars, andere keren altijd een nette auto gehuurd, wat ik er van verwacht. Jonge auto, niet veel km, ziet er goed uit.
Eindverantwoordelijke ANWB, de verhuurder, weet de verhuurder ook wat voor kwaliteit ze verhuren, voor een best dure prijs.
Ik ben benieuwd naar Uw antwoord.
Sterke punten Snel, âbetrouwbaarâ geregeld.
Zwakke punten Kwaliteit van de auto en in welke staat deze zich bevind.
Volledig correct !! Ik heb via DoYouSpain een wagen gehuurd inclusief een all risk verzekering voor ongeveer 201.27 �. Bij aankomst moest ik bij Goldcar opnieuw betalen, deze keer 415,33 �. Ik zei hen dat ik al betaald had maar dit was om eventuele boetes en benzine te waarborgen. Het bedrag zou terug gestort worden binnen de 2 weken indien alles in orde was. Uiteindelijk werd er 95.31 � terug gestort. In plaats van 201,27 � te betalen hebben we nu 521.29 � betaald meer dan het dubbele. Goldcar zegt dat zij hier niets kunnen aan doen en DoYouSpain reageert zelfs niet. AAN IEDEREEN : DOE GEEN ZAKEN MET BEIDEN, BETAAL LIEVER IETS MEER BIJ DE BETROUWBARE EN GEKENDE BEDRIJVEN DAN OPGELICHT TE WORDEN. Indien er nog en voldoende gedupeerden zijn moeten we misschien een advocaat onder de arm nemen om deze malafiede praktijken een halt toe te roepen.
Het zijn regelrechte dieven. Gehuurd nabij Girona Airport. De dames zijn "aardig" maar op de achtergrond, achter donker glas zat een black man mee te luisteren en als een klant "moeilijk" doet verschijnt hij ineens in het kantoortje met een boogie man blik.
Vóór het instappen smeren ze je nog een all risk aan, als je dat accepteert dan lopen ze GEEN rondje met je rond de auto, want dan is alle schade hiermee gedekt. Accepteer je dat niet, EIS dat ze met je meelopen, maak desnoods foto's, laat je instrueren hoe alles werkt opdat ze je geen oor aannaaien! Echt!
TIP 1: Bel vóór vertrek naar je bestemming het noodnummer en kijk of ze opnemen, gewoon om te testen of ze bereikbaar zijn!
TIP2: Gooi de tank vol vlak voor het inleverpunt, doe je dat niet, dan maken ze een inschatting aan brandstof die in hun voordeel valt en echt niet de jouwe!
Sterke punten Hun smooth talking! Val er niet voor!
Via rentalcars een auto gehuurd incl extra verzekering altijd goed zonder extra kosten.
Vervolgens aankomen op Málaga begint het standaard riedeltje: wilt u ook een extra verzekering a 300 euro? Nee meneer wij willen niks extra's.
Ok meneer dan hoeft u alleen de bon te tekenen voor ontvangst.
En ja daar heb ik niet goed op gelet blijkbaar ook getekend voor een premium road service die wij niet eens nodig hadden ivm de verzekering.
Een vuile manier van geld verdienen ik heb 2 keer via de klanten service een oplossing gevraagd ook hier krijg gaan enkele vorm van een oplossing.
Dirk Frowijn.
Zwakke punten Spaanse oplichters op een slinkse manier mensen snel even laten tekenen waar ze niet voor betaald hebben.<br />
Geboekt via economycartentals een personenauto van Europcar vliegveld Bulgarije. Online betaald incl. Volledige Casco verzekering.
Bij aankomst moest ik nogmaals betalen ondanks dat ik het betaalbewijs liet zien en €1000 borg en nog eens volledige verzekering, (totaal €1200 bovenop de €140 die al betaald was, autohuur week was €54 zonder verzekering) dit waren ze dan ook meteen aan het afboeken van de Creditcard.Goddank heb ik een debit card en hebben ze niet het gehele bedrag kunnen afboeken . Nu begrijp ik ook waarom hij 2 x vroeg of het een echte creditcard was.....Ik heb dus vriendelijk bedankt voor deze wanpraktijken en kreeg bij het verlaten van de terminal een betaallink van carjet ...dus in totaal zijn er 4 bedrijven die geld wilde innen voor mijn huurauto bij Europcar. Eind van het verhaal, geld kwijt , geen auto , geen restitutie.... Wees gewaarschuwd voor ; Goldcar/Europcar/jetcar/Economycarrentals
Crooks
Review over DoYouSpainThey charged me double and not apying back after this message below I booked another car and guess paid twice:
Thank you for your booking request.
Unfortunately we haven’t been able to confirm your booking this time.
This is because our suppliers don’t have any cars available for the dates you’ve requested.
We've refunded you the amount paid for the booking (and insurance).
As you might have seen, our rates are extremely competitive.
It’s always better to book as far in advance as possible so that you get the car you want at the lowest price.
However, because there were no cars available on this occasion, I’d like to offer you a special deal on your next booking.
You can only get your special price by booking through this link
You’ll be redirected to our website where you can get a quote.
Please keep this email safe because you’ll need it to claim your special deal. You may find it useful to create a ‘DoYouSpain.com’ folder in your email account to save this email and your rental vouchers. “
Sterke punten
None
Zwakke punten
Crooks you pay double
vooraf betalen en niet leveren
Review over GoldcarEen auto gehuurd via booking.com op 29-11-2024 voor 5 dagen (30-11-2024 tot 4-12-2024) en vooraf betaald. Bij aankomst Goldcar een uur in de rij, geen auto, geen alternatief, neem maar een taxi.
Het webformulier is misleidend omdat gevraagd wordt naar ophaaltijd of vluchtnummer. Als je het vluchtnummer invult en zonder dat ik er akkoord voor heb gegeven er automatisch 10:00 uur ochtends in staat (dat zie je pas in de voucher) en als je volgens Coldcar 6 uur "te laat" bent zowel de overeenkomst is vervallen als het gehele huurbedrag kwijt bent? Het vluchtnummer was bekend!!!
Wel dus een dag van tevoren € 241,50 van mijn creditcard afgeschreven. Weet niemand dan dat er in de reisbranche een vervoersplicht is?
Hierbij stel ik Booking.com in gebreke en sommeer ik het gehele bedrag terug te storten op mijn creditcard, zo niet dan zal mijn bank dat doen en anders mijn incassobureau en anders via mijn rechtsbijstandverzekering/ incassobureau/ advocaat.
p.s. weten jullie dat er een X-account is, specifiek voor alle slachtoffers van Goldcar? Goldcar Scam Victims
Sterke punten
niets!
Zwakke punten
Volledige oplichting!
Upgrade huurauto te duur
Review over EuropCarWe hebben eind 2024 bij TUI Rijen een reis geboekt naar Zuid Spanje. We hebben bij de reis een huurauto van Sunnycars geboekt. De autohuur betrof een auto uit de categorie YB – Toyota Aygo / AC/2dr of gelijkwaardig. Dit voor de periode van 10 dagen. Huurauto ophalen en inleveren bij luchthaven Malaga.
De prijs die we hiervoor betaald hebben is € 347,00.
Bij het ophalen van de huurauto op de luchthaven Malaga (bij Europcar) kregen we het advies om een auto te huren met wat meer power. Dit gezien het feit dat we de bergen in gingen om te wandelen.
We zijn op het voorstel om een auto met een grotere motor ingegaan. De auto die we huurde was een Hyundai HY.I20.UL.
We moesten hiervoor € 205,10 bij betalen.
Toen we achteraf bekeken wat gemiddeld een dergelijke huurauto kost hebben we veel teveel betaald. We voelen ons bedrogen.
Jaren wachten op je geld
Review over Economy Car RentalsIk heb een restitutie-verzekering afgesloten via EconomyCarRentals, maar het bleek een grote misleiding. Na een ongeval waarbij ik van achteren werd aangereden, moest ik de kosten vooruit betalen, in de verwachting dat ik snel zou worden terugbetaald.
Ondanks dat ik alle documenten, foto’s en bewijzen volgens hun instructies heb ingediend, kreeg ik te horen dat het tot 3 jaar kan duren voordat ik mijn geld terugzie. Waarom? Omdat ze proberen het bedrag terug te vorderen bij de andere bestuurder, die bovendien onverzekerd is. Dit betekent dat de financiële last volledig op mij komt te liggen, terwijl zij niks doen om hun verzekeringsbeloftes na te komen.
Dit is absoluut niet wat je van een verzekering mag verwachten. De klantenservice is onbehulpzaam en biedt geen oplossing of duidelijkheid. EconomyCarRentals schuift alle verantwoordelijkheid af op de klant.
Trap niet in deze val. Goedkoop lijkt aantrekkelijk, maar je komt bedrogen uit. Kies een betrouwbare aanbieder die zijn klanten écht beschermt.
Sterke punten
Marketing
Zwakke punten
Honouring the commitments they market.
damage bottle beer
Review over Goldcarit was dark and the car was parked very tightly. Drove away and immediately contacted Goldcar Alicante the next morning, that the car was full of damage (old Europcar car, stickers were still on it) and that there were bottles of beer in the car. I was redirected several times by... emails, finally after 4 days they respond (Khalid): too bad.\\r\\n\\r\\nPreviously, I often rented a car from Goldcar in Alicante. But this is a shameless service and rental organization.\\r\\n\\r\\nNever again
Sterke punten
online system
Zwakke punten
customer service / after sales
Kant en klare dieven
Review over Record Go Rent a CarKant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
The worst
Review over DrivaliaI rented a car with Drivalia in August together with my boyfriend and paid a deposit of €400. It’s now December, and they still haven’t refunded it. Despite calling them every week to resolve the issue, we’ve had no success. I strongly recommend avoiding this company for car rentals due to their lack of reliability and poor customer service.
Scam Thieves
Review over DrivaliaDrivilia Valencia they are scammers. They just take money out of your account without permission. I had to buy another one after I already bought 100% insurance coverage. Initially I had to pay 1250 euro deposit ( which you never get back) then 138 euro extra. For one week car rental I paid 186 euros +139 euros+114 euros in the end. Supposedly transparent and reliable. The biggest thieves they are, I am going to press charges.
Drivilia Valencia son unos estafadores. Se limitan a sacar dinero de tu cuenta sin permiso. Tuve que comprar otro después de que ya había comprado el 100% de cobertura de seguro. Al principio tuve que pagar 1250 euros de fianza (que nunca te devuelven) y luego 138 euros extra. Por una semana de alquiler de coche, pagué 186 euros +139 euros+114 euros al final. Los llamados transparentes y fiables. Los mayores ladrones que son, voy a presentar cargos
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichting
This company is a joke. AVOID!
Review over Green MotionPlease do not use this company. I had my experiences at the Memmingen office in Germany
1. Someone would pick us up after my plane landed --> no one there and I received a call 2 hours later than I sent my message I arrived
2. As no one was at the pick up I had to go to the office as I already paid the rent --> No one there neither and there were even other people who were already waiting for 3 hours and others who just did NOT wait and booked another car with another company for much more money because they needed to go. Result for me was I received my car 2 hours later than agreed upon.
3. The car seemed fine but after about 20 kilometers drive the brakes were making lots of noises because they were braking metal on metal so car had not been checked properly or this might be bad luck
4. after 20 km trying to switch the car but this was impossible because the numbers given were not reachable (message full mailbox and was not answered). Contact with the Munich office informed us it was impossible to switch the car and would call us day after
5. Day after no call from Munich nor was Memmingen office reachable again so we drove with the UNSAFE car to Memmingen during office hours
6. Again no one reachable on the numbers given and no one at the office in Memmingen. On a hand written note at the office I was advised to call a number in Spain. So again no switch possible. The nr in Spain I called but no connection and voicemail as well
7. Returning the car and mentioned all the experiences the person at counter told me to send a mail to [email protected] but this mail seemed incorrect
8. after finding the right mailaddress to hand in my claim and giving Green motion the chance to make this all up I received a mail where Green motion turned the mistakes all in my way while giving their Sorry.
Please make sure you do not use this company. For me this has been the first and last time.
Sterke punten
Cheap
Zwakke punten
No service at all and no follow up. Just imagine what happens when you have an accident and cannot reach any one!!
Niet hier huren!!!
Review over AdremTitel: Adrem blijft tekortschieten - Gebrekkige voertuigen en slechte service
Onze ervaring met Adrem was ronduit teleurstellend. De gehuurde bus had meerdere ernstige gebreken: een kapotte airco, een stuur dat constant naar rechts trok en een defecte rechter achterrem. Uiteindelijk viel ook de ventilator uit, waardoor de bus volledig onbruikbaar werd en wij honderden euro’s aan extra kosten moesten maken voor hotels, maaltijden en vervangende huurauto’s.
Wat deze ervaring nog frustrerender maakt, is dat we na onze reis geconfronteerd werden met slechte communicatie en minimale bereidheid tot compensatie. Klachten werden gebagatelliseerd en afgeschoven, en het bedrijf kwam slechts met een schamele vergoeding. Dit terwijl er meerdere reviews online te vinden zijn van klanten met soortgelijke problemen. Het lijkt erop dat gebrekkige voertuigen en slechte service geen uitzondering, maar eerder standaard zijn bij Adrem.
Conclusie: Adrem is onbetrouwbaar. Gebrekkige voertuigen, slechte communicatie en een gebrek aan verantwoordelijkheid maken dit een bedrijf dat je beter kunt vermijden. Het is duidelijk dat wij niet de enige zijn die met deze problemen te maken hebben gehad. Huur hier niet!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Huur hier niet!!!
Klopt niks van
Review over SnappCarWerd gewoon verplicht extra kosten benzine te betalen terwijl de tank niet bol getankt was belachelijk kreeg een boete van 25 euro deze hebben ze gewoon verekend met de borg gewoon geen woorden voor arrogantie
Sterke punten
Geen
Diefstal door Hertz
Review over HertzDear Christiane,
It is really disappointing how this is being handled by Hertz. I did not hit anything or cause the damage. The charges were wrongly charged. When I read all the reviews it is apparently normal for Hertz to arbitrarily disadvantage customers and charge fees unfairly. It is too outrageous for words. I do not understand that people want to work for such an organization that disadvantages customers. In addition, I do not understand that there are any customers who would want to rent a car from Hertz. I do not recommend anyone to rent another car from Hertz. Hertz disadvantages customers and falsely charges for damages and fees. But even that doesn't interest Hertz because all the bad reviews are answered about the same. There is no worse car rental company than Hertz!
Sincerely,
Peter
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
ze stelen van klanten door dezelfde schades bij verschillende klanten in rekening te brengen
Flinke nabetaling
Review over Record Go Rent a CarIn oktober in Portugal geweest. Bij aankomst netjes opgehaald. In het kantoor een uur gewacht. Kan gebeuren wat het was lunchtijd. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren werd ons gevraagd om een extra verzekering te nemen of 1200,- vastzetten op visakaart. Wij wilde geen extra verzekering en toen kwamen de moeilijkheden. Alles werd gecheckt en moeilijk doen. De visa stond op naam van mijn vrouw, ik had mijn handtekening gezet bla, bla bla. We moesten de extra verzekering nemen anders kregen we de auto niet mee. Gedaan maar eigenlijk tegen onze zin. Achteraf hadden we gewoon weg moeten gaan. Op elke hoek van de straat staat wel een auto verhuurbedrijf. Maar goed
Bij het terugbrengen was niemand aanwezig. Sleutel in de bus gedaan nadat we onderweg nog hadden getankt. Een tijdje later kregen we de borg maar gedeeltelijk terug. We hadden de tank niet vol achter gelaten en in de voorwaarde staat dat de tankstation binnen 10 km van het verhuurbedrijf af moet zitten. Wij hadden op iets meer dan 20 kn afstand getankt dus geen poot om op te staan. Eindfactuur opgevraagd, gaat over alle kosten nog eens 23% VAT kosten
Totaal voor 5 dagen €234,72 extra betaald terwijl we dachten dat het €81,- zou kosten. Thuis een auto geboekt maar achteraf flink bijbetaald
Waardeloos bedrijf en het laat een bittere nasmaak achter. Ga er geen auto huren
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles is gericht op geld verdienen. Ze pakken alles aan om extra geld te verdienen en ze hebben alles vaststaan in hun polis.
Slechte verhuurder!
Review over AutoHopper.nlBus gehuurd in Amersfoort echter bij aankomst bus niet beschikbaar?
Ze kunnen niks betekenen en oplossing moet zelf gezocht worden!
Aanwezige medewerker kan beter bij de hema gaan werken.
Sterke punten
De koffie.
Zwakke punten
Zie bovenstaand
Geen auto huren via doyouspain
Review over DoYouSpainJe wordt vereid een verzekering af te sluiten , ik heb hier vooraf voor betaald , bij het afhalen van de auto moest ik opnieuw een verzekering afsluiten en hiervoor premie betalen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Je wordt onjuist geinformeerd geldklopperij !!
Slechte ervaring met Rentcars
Review over RentCars.comWe hadden een huurauto gereserveerd via Rentcars.com voor onze reis naar Turkije, betaald met creditcard en inclusief volledige verzekering. Bij aankomst bleek echter dat er geen auto voor ons klaarstond. Ons geld werd niet terugbetaald, met als reden dat we de reservering niet 48 uur van tevoren hadden geannuleerd. Het verhuurbedrijf beschikte bovendien niet over de door ons gereserveerde auto met automatische transmissie, en de enige beschikbare optie was een oude, onveilige auto. Onze verzoeken om de juiste auto te leveren of ons geld terug te geven werden afgewezen. Ondanks dat we de betaling hadden voldaan, beweerde de Turkse vestiging dat onze creditcard niet werkte, en de klantenservice van Rentcars was niet bereid om te helpen. Wij zullen dit bedrijf niet opnieuw gebruiken.
Sterke punten
oplichters
RIP off
Review over Drive On HolidaysHugh Borg to pay in advance is an other way to gain more mone. the Borg is so high that many creditcards and bank accounts have a Lowe maximum amount to spent on one day. The only way to avoid is: pay extra for insurance or raise your maximum days before getting your car.
Sterke punten
Prima auto
Zwakke punten
Borg
Record Go pleegt Fraude
Review over Record Go Rent a CarRecord Go is een criminele en frauduleuze organisatie en wil dit graag uitleggen.
Mijn dochter was in de periode tussen 24 sept en 2 oktober in Spanje en had via Sunny Cars een auto gehuurd bij Record Go. Tijdens haar vakantie ontving ze een mail dat ze een overtreding had begaan 3 weken na haar vakantie volgde er nog 2 mails. In deze mails gaven ze aan om haar naam en gegevens door te sturen naar het Spaanse Openbaar Ministerie.
Kern is dat alle 3 de overtredingen plaatsvonden in augustus en begin september 2024, met een auto met kenteken die ze niet had gehuurd en op een plaats Ibiza en Mallorca waar ze niet eens zijn geweest. Dus bewust haar gegevens opgestuurd. Ik wil hierbij iedereen waarschuwen dat dit kan overkomen en dat niemand met dit bedrijf in zee moet gaan. Overigens goed contact met de Spaanse politie om te onderzoeken of een onderzoek naar het handelen van dit bedrijf kan worden opgestart,
Zwakke punten
Onbetrouwbaar en biedt geen hulp. Daarnaast gebruiken ze gegevens van klanten om bekeuringen die ze krijgen af te doen.
Zeer slechte ervaring
Review over Drive On HolidaysI was rented a car by this company with tyres that would not pass basic vehicle inspection standards, let alone meet safety regulations. We had to spend a full day to get the issues sorted out and the company is currently unwilling to take any form of responsibility, for the endangerment and losses caused. I would strongly advise to NOT rent from here, for your own safety (and sanity in dealing with their horrible customer service)
Uitgeleefde auto
Review over ANWB AutoverhuurVia ANWB, Sonny Cars auto gehuurd, airport Kreta.
Uiterlijk zag de auto, Fiat Panda er niet uit, veel deuken en krassen.
De auto had 5 versnellingen waarvan er 3 te gebruiken waren, 120.000 km gelopen.
Wanneer je harder dan 50 km/ uur reed, begon deze te rammelen. De remmen werkten wel, met veel krassen en piepen.
Dit ben ik niet gewend van Sunny Cars, andere keren altijd een nette auto gehuurd, wat ik er van verwacht. Jonge auto, niet veel km, ziet er goed uit.
Eindverantwoordelijke ANWB, de verhuurder, weet de verhuurder ook wat voor kwaliteit ze verhuren, voor een best dure prijs.
Ik ben benieuwd naar Uw antwoord.
Sterke punten
Snel, âbetrouwbaarâ geregeld.
Zwakke punten
Kwaliteit van de auto en in welke staat deze zich bevind.
Trekt op niets
Review over SunnyCarsSlechtste ervaring ooit. Nooit meer
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Alles
Oneerlijke praktijken
Review over DoYouSpainVolledig correct !! Ik heb via DoYouSpain een wagen gehuurd inclusief een all risk verzekering voor ongeveer 201.27 �. Bij aankomst moest ik bij Goldcar opnieuw betalen, deze keer 415,33 �. Ik zei hen dat ik al betaald had maar dit was om eventuele boetes en benzine te waarborgen. Het bedrag zou terug gestort worden binnen de 2 weken indien alles in orde was. Uiteindelijk werd er 95.31 � terug gestort. In plaats van 201,27 � te betalen hebben we nu 521.29 � betaald meer dan het dubbele. Goldcar zegt dat zij hier niets kunnen aan doen en DoYouSpain reageert zelfs niet. AAN IEDEREEN : DOE GEEN ZAKEN MET BEIDEN, BETAAL LIEVER IETS MEER BIJ DE BETROUWBARE EN GEKENDE BEDRIJVEN DAN OPGELICHT TE WORDEN. Indien er nog en voldoende gedupeerden zijn moeten we misschien een advocaat onder de arm nemen om deze malafiede praktijken een halt toe te roepen.
Sterke punten
Sterke oplichters
Zwakke punten
Geen communicatie
Oplichters met een glimlach
Review over DrivaliaHet zijn regelrechte dieven. Gehuurd nabij Girona Airport. De dames zijn "aardig" maar op de achtergrond, achter donker glas zat een black man mee te luisteren en als een klant "moeilijk" doet verschijnt hij ineens in het kantoortje met een boogie man blik.
Vóór het instappen smeren ze je nog een all risk aan, als je dat accepteert dan lopen ze GEEN rondje met je rond de auto, want dan is alle schade hiermee gedekt. Accepteer je dat niet, EIS dat ze met je meelopen, maak desnoods foto's, laat je instrueren hoe alles werkt opdat ze je geen oor aannaaien! Echt!
TIP 1: Bel vóór vertrek naar je bestemming het noodnummer en kijk of ze opnemen, gewoon om te testen of ze bereikbaar zijn!
TIP2: Gooi de tank vol vlak voor het inleverpunt, doe je dat niet, dan maken ze een inschatting aan brandstof die in hun voordeel valt en echt niet de jouwe!
Sterke punten
Hun smooth talking! Val er niet voor!
Zwakke punten
Niet klantvriendelijk
Waardeloos Hertz
Review over HertzWaardeloos Hertz
Via rentalcars een auto gehuurd incl extra verzekering altijd goed zonder extra kosten.
Vervolgens aankomen op Málaga begint het standaard riedeltje: wilt u ook een extra verzekering a 300 euro? Nee meneer wij willen niks extra's.
Ok meneer dan hoeft u alleen de bon te tekenen voor ontvangst.
En ja daar heb ik niet goed op gelet blijkbaar ook getekend voor een premium road service die wij niet eens nodig hadden ivm de verzekering.
Een vuile manier van geld verdienen ik heb 2 keer via de klanten service een oplossing gevraagd ook hier krijg gaan enkele vorm van een oplossing.
Dirk Frowijn.
Zwakke punten
Spaanse oplichters op een slinkse manier mensen snel even laten tekenen waar ze niet voor betaald hebben.<br />
Oplichting Bulgarije Europcar
Review over EuropCarGeboekt via economycartentals een personenauto van Europcar vliegveld Bulgarije. Online betaald incl. Volledige Casco verzekering.
Bij aankomst moest ik nogmaals betalen ondanks dat ik het betaalbewijs liet zien en €1000 borg en nog eens volledige verzekering, (totaal €1200 bovenop de €140 die al betaald was, autohuur week was €54 zonder verzekering) dit waren ze dan ook meteen aan het afboeken van de Creditcard.Goddank heb ik een debit card en hebben ze niet het gehele bedrag kunnen afboeken . Nu begrijp ik ook waarom hij 2 x vroeg of het een echte creditcard was.....Ik heb dus vriendelijk bedankt voor deze wanpraktijken en kreeg bij het verlaten van de terminal een betaallink van carjet ...dus in totaal zijn er 4 bedrijven die geld wilde innen voor mijn huurauto bij Europcar. Eind van het verhaal, geld kwijt , geen auto , geen restitutie.... Wees gewaarschuwd voor ; Goldcar/Europcar/jetcar/Economycarrentals
Sterke punten
Onbeschofte klantenservice
Zwakke punten
Alles