Wanneer je auto word verwijderd met de mededeling dat deze niet verhuurd mag worden terwijl ik deze auto reeds tientallen keren heb verhuurd, met alleen maar positieve reviews en er bovendien vergelijkbare voertuigen (exact hetzelfde merk en model) nog steeds actief verhuurd worden via Snappcar, verwacht je een duidelijke gedetailleerde verklaring over waarom mijn auto specifiek niet meer verhuurd mag worden, en wat er mogelijk veranderd is in het beleid of de voorwaarden die van invloed zijn op mijn voertuig. Hier nooit antwoord op gekregen vandaar 1 ster is nog teveel
In Januari op de Canarische eilanden hebben we voor 2 weken bij Herz een auto gehuurd. We wilden 1 week La Gomera en 1 week Tenerife. Niet alle verhuurders verhuren op meerdere eilanden dus we hebben bij de balie van Herz specifiek gevraagd of we met de auto naar La Gomera mochten voor een week en daarna weer terug naar Tenerife. Geen probleem, er is alleen geen servicestation op La Gomera maar er is eigenlijk geen risico behalve misschien een platte band of een lege accu, zo werd ons verteld. Contract getekend en op weg. Op La Gomera bleek echter dat de remschijven erg luiddruchtig werden tijdens het remmen. We durfden er niet mee verder. Geparkeerd bij de haven en aldaar een andere auto gehuurd bij een andere maatschappij. Na een week weer terug naar Tenerife waar we een vervangende auto van Herz kregen. De restitutie van 1 week ongebruikte auto moesten we bespreken met customerservicecanarias van Herz. Thuis een bericht gestuurd maar Herz verwijst naar de kleine lettertjes. We mochten niet naar een ander eiland dan Tenerife en hadden op La Gomera dan ook geen verzekering. We krijgen ook niets terug. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Sterke punten Praatjes aan de balie en van customerservicecanarias
Zwakke punten Geen verzekering op het andere eiland terwijl er gezegd was dat er volledige verzekering van de auto was.
Huur NIET bij Enterprise / Don’t rent at Enterprise
Voor het eerst een auto gehuurd bij Enterprise, en meteen ook de laatste keer. Tijdens het rijden merkte ik dat een band te zacht was en meldde dit. Vervolgens moest ik 1,5 uur wachten voordat er iemand kwam om een prop in de band te zetten. Weken later ontving ik onverwachts een factuur van €254,93. Die spijker had er net zo goed al in kunnen zitten bij het ophalen van de auto. Toen ik hierover belde met de service desk, kreeg ik te horen dat ik maar een road assistance-pakket had moeten afsluiten.
Bij Avis heb ik nooit problemen gehad en altijd goede service ervaren. Maar bij Enterprise Schiphol is de service ronduit slecht. Ik raad ten zeerste af om hier een auto te huren!
—————————————————
Rented a car from Enterprise for the first time, and it will definitely be the last. While driving, I noticed one of the tires was too soft and reported it. I then had to wait 1.5 hours for someone to come and plug the tire. Weeks later, I unexpectedly received an invoice for €254.93. That nail could have just as easily been there when I picked up the car. When I called the service desk about it, they told me I should have purchased a road assistance package.
I’ve never had any issues with Avis and have always received great service. But at Enterprise Schiphol, the service is absolutely terrible. I strongly advise against renting a car from them!
Ze houden belangrijke informatie achter waar je achteraf een hele dikke rekening voor krijgt en als je ze ermee confronteert dan hebben ze opeens allemaal een bloedneus…
Heb al vaak een auto gehuurd en normaal gaat alles goed, maar deze keer op barcelona AirPort werd ik behoorlijk opgelicht. Nooit zal ik iemand uit mijn contacten en cliënten groep ooit nog aanraden om bij deze fraudeurs te boeken
Sterke punten â¦
Zwakke punten Ze houden informatie achter waarmee ze je achteraf als eerste mee confronteren
Via Easy Terra huurden we een auto in München. Na een rit van ruim 15 minuten kwamen we bij het verhuurbedrijf, ergens op een afgelegen terrein. Hoewel we de auto hadden gehuurd met VOLLEDIGE verzekering en dit ook op de voucher stond, moesten we een extra verzekering nemen om de auto mee te krijgen! Deze verzekering was ruim vier keer duurder dan de al eerder afgesloten verzekering. Easy Terra zegt niet aanspreekbaar te zijn, maar laat ons wel afzetten door hun partners. Nou, ik vind dit bedrijf niet te vertrouwen, ze weten niet wat de praktijken van hun eigen leveranciers zijn!
Zwakke punten Geen zicht op afzetpraktijk leverancier en vervolgens geen verantwoordelijkheid nemen.
Dit bedrijf en de medewerkers zijn de grootste oplichter ter wereld. De huurprijs is zeer goedkoop. maar een klein kruis ergens in op de auto, die ik zelf nooit heb gezin heeft me €2.200 gekost. In London heb ik een auto ingehuurd voor €12 per dag. Bij de inlevering van de wagen hebben ze me een plek laten zien die ooit beschadigd was. daardoor hebben mijn borgsom van 1.800 pond niet terug betaald. Tevens sturen ze mij als herhaling berichten dat ik een bekeuring moet betalen anders gaan ze een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een bekeuring gezien. Ze willen je helemaal uitkleden. Dus zeer slecht bedrijf oplichters en dieven.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Alles ze zijn geen mensen maar duivels die je geld willen jatten.
Wat een oplichterij van een bedrijv is Sixt.
Nederland heeft since kort tolwegen en ik die woonachtig in het buitenland bent wis dat niet(schijnt ergens langs de weg een bord gestaan hebben)
Krig dus van sixt 4 weken later een faktura van 33 53 euro
Dit is dan I,51 euro voor de told en 32 euro adminiestratie kost
Belachelijk voor wooden dit.
Dit bedrijv moet je mijden als de pest
Je hurt je auto voor een bedrag en als je hem ophaalr komt er van alles bij.
Oplichters
Sterke punten Die zijn er niet
Zwakke punten Het zijn oplichters en het niet waard
De verhuur ging goed. Was een kleine schade geconstateerd welke nog uitgezocht zou worden. Nooit meer iets van gehoord, wel geld van mijn rekening af! En ik probeer al weken lang contact te krijgen, niets helpt.
Sterke punten Auto was prima
Zwakke punten Geld van rekening zonder enige communicatie. Geen contact mee te krijgen
Je boekt bij DOYOUSPAIN met een
volledige platinum verzekering maar je krijgt de auto van record go met allemaal kleine carrosserie beschadigen .Record go probeert alsnog een verzekering te verkopen voor 56euro per dag neem je die niet dan zullen ze schade vinden .Do you Spain wil alleen maar reageren met het feit dat je de verzekeringspapieren moet invullen dus het is duidelijk dat dit een business is van verzekeings oplichting ,dus zeker niet bij Do you Spain of record go boeken
Ik heb een auto gehuurd maar geen bericht terug gekregen dat ik heb gehuurd periode 17 september tot en met 30 september .wel betaald ?
Met vriendelijke groet Johan van leeuwen
Goed ontvangst, goede service. Wij kregen een geweldige auto mee. Bij terugkeer ook alles zeer goed afgehandeld. Pendelbus stond al klaar Bij aankomst en vertrek. Super goede ervaring
Ik heb een auto gehuurd en betaald inclusief volledige verzekering voor 25! dagen. Op de luchthaven bleek mijn creditcard pincode niet te werken. Hierdoor konden wij de auto niet krijgen. Doyouspain vertelde doodleuk dat wij ons geld kwijt waren. Dus ophalen een dag of twee later geen optie. Ik vroeg om een oplossing, maar doyouspain verbrak de telefoonverbinding. Dat is pure oplichting.
Bij ophalen auto fan ze moeilijk doen, om meer geld van je los te krijgen. Als je niet mee werkt krijg je geen auto en ben je je geld kwijt. Mensen naast mij hoorde alles en zijden dat dit niet klopt. Waar op de dame zei: is not your case. Met andere woorden we lichten hem op niet u. U bent zo aan de beurt
Tijdens het boeken van een auto is mijn account plotseling gedeactiveerd. Het geld is afgeschreven maar ik kan niet meer inloggen. Klantenservice niet kunnen bereiken
Sterke punten Je naaien met je broek aan en de telefoon in de hand
Zwakke punten Voor een oplichtersbende doen ze het niet slecht
Auto gehuurd bij Sixt, zeer slechte ervaring gehad, dit per telefoon en mail laten weten. Krijg een erg arrogante mail terug en wacht inmiddels alweer 10 dagen op een antwoord. Ik zou hier nooit huren. Slechte service en een slechte afhandeling bij klachten. Als ze hier aan zouden werken zou het prima zijn, maar dit is echt bizar.
Hertz bemiddeld niet als je door hun franchisenemers wordt opgelicht tijdens je vakantie. Reageren gewoon nergens op. Ik ga hier nooooit meer een auto reserveren en raad het iedereen met klem af!
Sterke punten Oplichten en klanten negeren
Zwakke punten Slechte communicatie, geen bemiddeling, geen reacties
Oplichters eerste klas.
De auto die ons ter beschikking stond leek in de verste verte niet op de klasse die we online gereserveerd hadden. De wagens die online in die klasse tentoongesteld waren, behoorden zelfs niet tot het aanbod in hun wagenpark.
Los daarvan had het personeel geen enkele interesse in ons verder te helpen.
De oplossing was dan maar om de auto te annuleren. Ze gingen de nodige documenten bezorgen via mail. Maar nee hoor, nu achteraf word er niets terug betaald. Ze beweren zelfs dat we de auto gewoon gehuurd hebben en dat we er mee gereden hebben. Niet dus. Nog erger. Ze bezorgen ons zelfs valse papieren van een 2e wagen die we zogezegd ook gehuurd hebben. Wat is dit seg.
Alles verliep super vlot reservering,afhaling en inleveren en terugbetaling voorschot van benzine verliep vlekkeloos.Had een paar slechte ervaringen met andere verhuurders.Dit was mijn eerste maal met cicar op aanraden van een regelmatige gebruiker en raad iedereen sterk deze firma aan Ik huur alleen nog bij cicar.TOP FIRMA
Don’t do business with Goldcar in Malaga. After more then 3 months we still didn’t recieve our refund of 153 euro’s. Sending e-mails or calls doesn’t help. They just steal the refund which makers it a unreliable company
Zwakke punten Geen klachtenafhandeling, gebeurd niets met klachten.
Vliegtuig landde tussen 23 en 24 uur. Na het wachten op de bagage was het ongeveer middernacht toen we ons konden aanbieden voor de op voorhand gereserveerde en betaalde wagen (aangeraden via booking.com). Er was een lange wachtrij voor ons terwijl de andere autoverhuurbedrijven nagenoeg geen klanten hadden. Uiteindelijk konden we een stuk na middernacht vertrekken met de huurauto naar ons hotel 60 km verderop. Toen we een kilometer ver waren meldde het dashbord dat de spanning van het rechterachterwiel slechts de helft van de normale waarde bedroeg. Pogingen bij de eerste 5 benzinestations om hem op te pompen lukten niet. Alles bleek uiteraard al gesloten. Verschillende pogingen om Guerin telefonisch te bereiken waren ook vruchteloos. Zowel aan de balie als op het telefoonnummer dat op het contract vermeld stond (te contacteren in geval van�) als op het noodnummer van Guerin in Portugal. Met een aangepaste snelheid bereikten we ons hotel tussen 01 en 02 uur. Toen ik s anderendaags de band wou gaan oppompen bij een benzinestation stond hij helemaal plat. Na het opleggen van de reserveband reden we terug naar de luchthaven. Hier wou men ons onmiddellijk de band aanrekenen. Dit konden we uiteindelijk voorkomen door het tonen van de foto�s die we s nachts direct van het dashbord genomen hadden en van het lijstje van onze niet beantwoorde telefoontjes. Het uur van de foto�s van zowel de melding op het dashbord als van de telefoontjes bleek onze redding te zijn. Daarna werden we wel nog verplicht om 24 euro te betalen voor de benzine die verbruikt was. Dat dit verbruik voor 100% te wijten was aan het feit dat ze ons een wagen gegeven hadden die niet in orde was, bleek geen argument. Dat hierdoor al 1 dag van ons verlof verstreken was evenmin. Mijn advies: ook al kom je na je hotelreservatie via booking.com automatisch bij Guerin terecht, ga hier niet op in. Je bent beter af als je rechtstreeks bij een ander verhuurkantoor reserveert.
Oplichters!
Auto via cheaptickets bij Cartrawler gehuurd. Met creditcard van dochter omdat ik geen creditcard card had. Dochter vertelde later dat ik moest checken of ik auto dan wel meekreeg omdat naam houder creditcard ook de bestuurder moet zijn. Uitgebreid contact gehad via WhatsApp en volgens Cartrawler kon ik wel met een debit card(betaalkaart) uitgegeven door Nederlandse Bank, betalen.
Echter bij aankomst accepteerde men dit niet (verhuurder was Goldcar). Uiteindelijk kon ik de auto wel meekrijgen tegen betaling van extra € 250 voor 7 dagen!
Niet gedaan.
Bij terugkomst contact met Cartrawler. Alles duurt lang voordat er een reactie komt. Heel veel heen en weer gemaild. Twee keer dezelfde mail gekregen. Vragen voor de derde keer om kopie van betaalpas en kopie van afschrift waarop staat dat ik op betreffende datum € 3.500 op rekening heb staan. Nou dat is dus niet mogelijk. Alles weer uitgelegd. Toen weer via andere organisatie een claim kunnen indienen maar formulier gaf geen mogelijkheid voor invullen mijn probleem. Alleen keuze uit bepaalde mogelijkheden. Weer gemaild. Weer eenzelfde mail terug ontvangen. Nu al week niets meer gehoord.
Wat een vreselijke organisatie!!
Sterke punten Ze sturen vriendelijk standaard mails.
They charged me double and not apying back after this message below I booked another car and guess paid twice:
Thank you for your booking request.
Unfortunately we haven’t been able to confirm your booking this time.
This is because our suppliers don’t have any cars available for the dates you’ve requested.
We've refunded you the amount paid for the booking (and insurance).
As you might have seen, our rates are extremely competitive.
It’s always better to book as far in advance as possible so that you get the car you want at the lowest price.
However, because there were no cars available on this occasion, I’d like to offer you a special deal on your next booking.
You can only get your special price by booking through this link
You’ll be redirected to our website where you can get a quote.
Please keep this email safe because you’ll need it to claim your special deal. You may find it useful to create a ‘DoYouSpain.com’ folder in your email account to save this email and your rental vouchers. “
Een auto gehuurd via booking.com op 29-11-2024 voor 5 dagen (30-11-2024 tot 4-12-2024) en vooraf betaald. Bij aankomst Goldcar een uur in de rij, geen auto, geen alternatief, neem maar een taxi.
Het webformulier is misleidend omdat gevraagd wordt naar ophaaltijd of vluchtnummer. Als je het vluchtnummer invult en zonder dat ik er akkoord voor heb gegeven er automatisch 10:00 uur ochtends in staat (dat zie je pas in de voucher) en als je volgens Coldcar 6 uur "te laat" bent zowel de overeenkomst is vervallen als het gehele huurbedrag kwijt bent? Het vluchtnummer was bekend!!!
Wel dus een dag van tevoren € 241,50 van mijn creditcard afgeschreven. Weet niemand dan dat er in de reisbranche een vervoersplicht is?
Hierbij stel ik Booking.com in gebreke en sommeer ik het gehele bedrag terug te storten op mijn creditcard, zo niet dan zal mijn bank dat doen en anders mijn incassobureau en anders via mijn rechtsbijstandverzekering/ incassobureau/ advocaat.
p.s. weten jullie dat er een X-account is, specifiek voor alle slachtoffers van Goldcar? Goldcar Scam Victims
We hebben eind 2024 bij TUI Rijen een reis geboekt naar Zuid Spanje. We hebben bij de reis een huurauto van Sunnycars geboekt. De autohuur betrof een auto uit de categorie YB – Toyota Aygo / AC/2dr of gelijkwaardig. Dit voor de periode van 10 dagen. Huurauto ophalen en inleveren bij luchthaven Malaga.
De prijs die we hiervoor betaald hebben is € 347,00.
Bij het ophalen van de huurauto op de luchthaven Malaga (bij Europcar) kregen we het advies om een auto te huren met wat meer power. Dit gezien het feit dat we de bergen in gingen om te wandelen.
We zijn op het voorstel om een auto met een grotere motor ingegaan. De auto die we huurde was een Hyundai HY.I20.UL.
We moesten hiervoor € 205,10 bij betalen.
Toen we achteraf bekeken wat gemiddeld een dergelijke huurauto kost hebben we veel teveel betaald. We voelen ons bedrogen.
Auto verwijderd van platform
Review over SnappCarWanneer je auto word verwijderd met de mededeling dat deze niet verhuurd mag worden terwijl ik deze auto reeds tientallen keren heb verhuurd, met alleen maar positieve reviews en er bovendien vergelijkbare voertuigen (exact hetzelfde merk en model) nog steeds actief verhuurd worden via Snappcar, verwacht je een duidelijke gedetailleerde verklaring over waarom mijn auto specifiek niet meer verhuurd mag worden, en wat er mogelijk veranderd is in het beleid of de voorwaarden die van invloed zijn op mijn voertuig. Hier nooit antwoord op gekregen vandaar 1 ster is nog teveel
Herz huur zonder verzekering
Review over HertzIn Januari op de Canarische eilanden hebben we voor 2 weken bij Herz een auto gehuurd. We wilden 1 week La Gomera en 1 week Tenerife. Niet alle verhuurders verhuren op meerdere eilanden dus we hebben bij de balie van Herz specifiek gevraagd of we met de auto naar La Gomera mochten voor een week en daarna weer terug naar Tenerife. Geen probleem, er is alleen geen servicestation op La Gomera maar er is eigenlijk geen risico behalve misschien een platte band of een lege accu, zo werd ons verteld. Contract getekend en op weg. Op La Gomera bleek echter dat de remschijven erg luiddruchtig werden tijdens het remmen. We durfden er niet mee verder. Geparkeerd bij de haven en aldaar een andere auto gehuurd bij een andere maatschappij. Na een week weer terug naar Tenerife waar we een vervangende auto van Herz kregen. De restitutie van 1 week ongebruikte auto moesten we bespreken met customerservicecanarias van Herz. Thuis een bericht gestuurd maar Herz verwijst naar de kleine lettertjes. We mochten niet naar een ander eiland dan Tenerife en hadden op La Gomera dan ook geen verzekering. We krijgen ook niets terug. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Sterke punten
Praatjes aan de balie en van customerservicecanarias
Zwakke punten
Geen verzekering op het andere eiland terwijl er gezegd was dat er volledige verzekering van de auto was.
Huur NIET bij Enterprise
Review over Enterprise Rent-a-CarHuur NIET bij Enterprise / Don’t rent at Enterprise
Voor het eerst een auto gehuurd bij Enterprise, en meteen ook de laatste keer. Tijdens het rijden merkte ik dat een band te zacht was en meldde dit. Vervolgens moest ik 1,5 uur wachten voordat er iemand kwam om een prop in de band te zetten. Weken later ontving ik onverwachts een factuur van €254,93. Die spijker had er net zo goed al in kunnen zitten bij het ophalen van de auto. Toen ik hierover belde met de service desk, kreeg ik te horen dat ik maar een road assistance-pakket had moeten afsluiten.
Bij Avis heb ik nooit problemen gehad en altijd goede service ervaren. Maar bij Enterprise Schiphol is de service ronduit slecht. Ik raad ten zeerste af om hier een auto te huren!
—————————————————
Rented a car from Enterprise for the first time, and it will definitely be the last. While driving, I noticed one of the tires was too soft and reported it. I then had to wait 1.5 hours for someone to come and plug the tire. Weeks later, I unexpectedly received an invoice for €254.93. That nail could have just as easily been there when I picked up the car. When I called the service desk about it, they told me I should have purchased a road assistance package.
I’ve never had any issues with Avis and have always received great service. But at Enterprise Schiphol, the service is absolutely terrible. I strongly advise against renting a car from them!
Sterke punten
NVT
Zwakke punten
Zie mijn review
Huur nooit meer bij record go
Review over Record Go Rent a CarZe houden belangrijke informatie achter waar je achteraf een hele dikke rekening voor krijgt en als je ze ermee confronteert dan hebben ze opeens allemaal een bloedneus…
Heb al vaak een auto gehuurd en normaal gaat alles goed, maar deze keer op barcelona AirPort werd ik behoorlijk opgelicht. Nooit zal ik iemand uit mijn contacten en cliënten groep ooit nog aanraden om bij deze fraudeurs te boeken
Sterke punten
â¦
Zwakke punten
Ze houden informatie achter waarmee ze je achteraf als eerste mee confronteren
Afzetterij
Review over EasyTerraVia Easy Terra huurden we een auto in München. Na een rit van ruim 15 minuten kwamen we bij het verhuurbedrijf, ergens op een afgelegen terrein. Hoewel we de auto hadden gehuurd met VOLLEDIGE verzekering en dit ook op de voucher stond, moesten we een extra verzekering nemen om de auto mee te krijgen! Deze verzekering was ruim vier keer duurder dan de al eerder afgesloten verzekering. Easy Terra zegt niet aanspreekbaar te zijn, maar laat ons wel afzetten door hun partners. Nou, ik vind dit bedrijf niet te vertrouwen, ze weten niet wat de praktijken van hun eigen leveranciers zijn!
Zwakke punten
Geen zicht op afzetpraktijk leverancier en vervolgens geen verantwoordelijkheid nemen.
Oplichter bedrijf. NIET huren
Review over Green MotionDit bedrijf en de medewerkers zijn de grootste oplichter ter wereld. De huurprijs is zeer goedkoop. maar een klein kruis ergens in op de auto, die ik zelf nooit heb gezin heeft me €2.200 gekost. In London heb ik een auto ingehuurd voor €12 per dag. Bij de inlevering van de wagen hebben ze me een plek laten zien die ooit beschadigd was. daardoor hebben mijn borgsom van 1.800 pond niet terug betaald. Tevens sturen ze mij als herhaling berichten dat ik een bekeuring moet betalen anders gaan ze een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een bekeuring gezien. Ze willen je helemaal uitkleden. Dus zeer slecht bedrijf oplichters en dieven.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles ze zijn geen mensen maar duivels die je geld willen jatten.
Never ever nooit meer
Review over SixtWat een oplichterij van een bedrijv is Sixt.
Nederland heeft since kort tolwegen en ik die woonachtig in het buitenland bent wis dat niet(schijnt ergens langs de weg een bord gestaan hebben)
Krig dus van sixt 4 weken later een faktura van 33 53 euro
Dit is dan I,51 euro voor de told en 32 euro adminiestratie kost
Belachelijk voor wooden dit.
Dit bedrijv moet je mijden als de pest
Je hurt je auto voor een bedrag en als je hem ophaalr komt er van alles bij.
Oplichters
Sterke punten
Die zijn er niet
Zwakke punten
Het zijn oplichters en het niet waard
Geen auto huren hier!
Review over Firefly Car RentalDe verhuur ging goed. Was een kleine schade geconstateerd welke nog uitgezocht zou worden. Nooit meer iets van gehoord, wel geld van mijn rekening af! En ik probeer al weken lang contact te krijgen, niets helpt.
Sterke punten
Auto was prima
Zwakke punten
Geld van rekening zonder enige communicatie. Geen contact mee te krijgen
Oplichters werken samen met re
Review over DoYouSpainJe boekt bij DOYOUSPAIN met een
volledige platinum verzekering maar je krijgt de auto van record go met allemaal kleine carrosserie beschadigen .Record go probeert alsnog een verzekering te verkopen voor 56euro per dag neem je die niet dan zullen ze schade vinden .Do you Spain wil alleen maar reageren met het feit dat je de verzekeringspapieren moet invullen dus het is duidelijk dat dit een business is van verzekeings oplichting ,dus zeker niet bij Do you Spain of record go boeken
Sterke punten
Klanten oplichten
Zwakke punten
Totaal geen hulp bieden
auto gehuurd in dudrovnik Kro
Review over Stuur AutoverhuurIk heb een auto gehuurd maar geen bericht terug gekregen dat ik heb gehuurd periode 17 september tot en met 30 september .wel betaald ?
Met vriendelijke groet Johan van leeuwen
Goede service
Review over DrivaliaGoed ontvangst, goede service. Wij kregen een geweldige auto mee. Bij terugkeer ook alles zeer goed afgehandeld. Pendelbus stond al klaar Bij aankomst en vertrek. Super goede ervaring
Sterke punten
Snelle en correcte service
Grootste oplichters ooit
Review over DoYouSpainIk heb een auto gehuurd en betaald inclusief volledige verzekering voor 25! dagen. Op de luchthaven bleek mijn creditcard pincode niet te werken. Hierdoor konden wij de auto niet krijgen. Doyouspain vertelde doodleuk dat wij ons geld kwijt waren. Dus ophalen een dag of twee later geen optie. Ik vroeg om een oplossing, maar doyouspain verbrak de telefoonverbinding. Dat is pure oplichting.
Sterke punten
Geld aftroggelen
Zwakke punten
Service. Medewerkers. Website. Contact gegevens.
Oplichters
Review over DoYouSpainBij ophalen auto fan ze moeilijk doen, om meer geld van je los te krijgen. Als je niet mee werkt krijg je geen auto en ben je je geld kwijt. Mensen naast mij hoorde alles en zijden dat dit niet klopt. Waar op de dame zei: is not your case. Met andere woorden we lichten hem op niet u. U bent zo aan de beurt
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
account plotseling deactiveerd
Review over SnappCarTijdens het boeken van een auto is mijn account plotseling gedeactiveerd. Het geld is afgeschreven maar ik kan niet meer inloggen. Klantenservice niet kunnen bereiken
Sterke punten
Je naaien met je broek aan en de telefoon in de hand
Zwakke punten
Voor een oplichtersbende doen ze het niet slecht
Slechte klantenservice
Review over SixtAuto gehuurd bij Sixt, zeer slechte ervaring gehad, dit per telefoon en mail laten weten. Krijg een erg arrogante mail terug en wacht inmiddels alweer 10 dagen op een antwoord. Ik zou hier nooit huren. Slechte service en een slechte afhandeling bij klachten. Als ze hier aan zouden werken zou het prima zijn, maar dit is echt bizar.
Oplichters en geen hulp van He
Review over HertzHertz bemiddeld niet als je door hun franchisenemers wordt opgelicht tijdens je vakantie. Reageren gewoon nergens op. Ik ga hier nooooit meer een auto reserveren en raad het iedereen met klem af!
Sterke punten
Oplichten en klanten negeren
Zwakke punten
Slechte communicatie, geen bemiddeling, geen reacties
Oplichters eerste klas
Review over GoldcarOplichters eerste klas.
De auto die ons ter beschikking stond leek in de verste verte niet op de klasse die we online gereserveerd hadden. De wagens die online in die klasse tentoongesteld waren, behoorden zelfs niet tot het aanbod in hun wagenpark.
Los daarvan had het personeel geen enkele interesse in ons verder te helpen.
De oplossing was dan maar om de auto te annuleren. Ze gingen de nodige documenten bezorgen via mail. Maar nee hoor, nu achteraf word er niets terug betaald. Ze beweren zelfs dat we de auto gewoon gehuurd hebben en dat we er mee gereden hebben. Niet dus. Nog erger. Ze bezorgen ons zelfs valse papieren van een 2e wagen die we zogezegd ook gehuurd hebben. Wat is dit seg.
Zwakke punten
Niet behulpzaam
Oplichters
Slechte ervaring SnappCar
Review over SnappCarHetzelfde wat andere hier hebben geformuleerd ook meegemaakt.
Prima ervaring
Review over CicarAlles verliep super vlot reservering,afhaling en inleveren en terugbetaling voorschot van benzine verliep vlekkeloos.Had een paar slechte ervaringen met andere verhuurders.Dit was mijn eerste maal met cicar op aanraden van een regelmatige gebruiker en raad iedereen sterk deze firma aan Ik huur alleen nog bij cicar.TOP FIRMA
Sterke punten
Correcte firma
Geen geld terug brandstofborg
Review over GoldcarDon’t do business with Goldcar in Malaga. After more then 3 months we still didn’t recieve our refund of 153 euro’s. Sending e-mails or calls doesn’t help. They just steal the refund which makers it a unreliable company
Zwakke punten
Geen klachtenafhandeling, gebeurd niets met klachten.
NEVER EVER AGAIN
Review over Guerin AutoverhuurVliegtuig landde tussen 23 en 24 uur. Na het wachten op de bagage was het ongeveer middernacht toen we ons konden aanbieden voor de op voorhand gereserveerde en betaalde wagen (aangeraden via booking.com). Er was een lange wachtrij voor ons terwijl de andere autoverhuurbedrijven nagenoeg geen klanten hadden. Uiteindelijk konden we een stuk na middernacht vertrekken met de huurauto naar ons hotel 60 km verderop. Toen we een kilometer ver waren meldde het dashbord dat de spanning van het rechterachterwiel slechts de helft van de normale waarde bedroeg. Pogingen bij de eerste 5 benzinestations om hem op te pompen lukten niet. Alles bleek uiteraard al gesloten. Verschillende pogingen om Guerin telefonisch te bereiken waren ook vruchteloos. Zowel aan de balie als op het telefoonnummer dat op het contract vermeld stond (te contacteren in geval van�) als op het noodnummer van Guerin in Portugal. Met een aangepaste snelheid bereikten we ons hotel tussen 01 en 02 uur. Toen ik s anderendaags de band wou gaan oppompen bij een benzinestation stond hij helemaal plat. Na het opleggen van de reserveband reden we terug naar de luchthaven. Hier wou men ons onmiddellijk de band aanrekenen. Dit konden we uiteindelijk voorkomen door het tonen van de foto�s die we s nachts direct van het dashbord genomen hadden en van het lijstje van onze niet beantwoorde telefoontjes. Het uur van de foto�s van zowel de melding op het dashbord als van de telefoontjes bleek onze redding te zijn. Daarna werden we wel nog verplicht om 24 euro te betalen voor de benzine die verbruikt was. Dat dit verbruik voor 100% te wijten was aan het feit dat ze ons een wagen gegeven hadden die niet in orde was, bleek geen argument. Dat hierdoor al 1 dag van ons verlof verstreken was evenmin. Mijn advies: ook al kom je na je hotelreservatie via booking.com automatisch bij Guerin terecht, ga hier niet op in. Je bent beter af als je rechtstreeks bij een ander verhuurkantoor reserveert.
Sterke punten
De wagen was relatief proper
Zwakke punten
Hun diefstal gedrag
Geen auto en geld terug
Review over CarTrawler Car RentalOplichters!
Auto via cheaptickets bij Cartrawler gehuurd. Met creditcard van dochter omdat ik geen creditcard card had. Dochter vertelde later dat ik moest checken of ik auto dan wel meekreeg omdat naam houder creditcard ook de bestuurder moet zijn. Uitgebreid contact gehad via WhatsApp en volgens Cartrawler kon ik wel met een debit card(betaalkaart) uitgegeven door Nederlandse Bank, betalen.
Echter bij aankomst accepteerde men dit niet (verhuurder was Goldcar). Uiteindelijk kon ik de auto wel meekrijgen tegen betaling van extra € 250 voor 7 dagen!
Niet gedaan.
Bij terugkomst contact met Cartrawler. Alles duurt lang voordat er een reactie komt. Heel veel heen en weer gemaild. Twee keer dezelfde mail gekregen. Vragen voor de derde keer om kopie van betaalpas en kopie van afschrift waarop staat dat ik op betreffende datum € 3.500 op rekening heb staan. Nou dat is dus niet mogelijk. Alles weer uitgelegd. Toen weer via andere organisatie een claim kunnen indienen maar formulier gaf geen mogelijkheid voor invullen mijn probleem. Alleen keuze uit bepaalde mogelijkheden. Weer gemaild. Weer eenzelfde mail terug ontvangen. Nu al week niets meer gehoord.
Wat een vreselijke organisatie!!
Sterke punten
Ze sturen vriendelijk standaard mails.
Zwakke punten
Alles
Crooks
Review over DoYouSpainThey charged me double and not apying back after this message below I booked another car and guess paid twice:
Thank you for your booking request.
Unfortunately we haven’t been able to confirm your booking this time.
This is because our suppliers don’t have any cars available for the dates you’ve requested.
We've refunded you the amount paid for the booking (and insurance).
As you might have seen, our rates are extremely competitive.
It’s always better to book as far in advance as possible so that you get the car you want at the lowest price.
However, because there were no cars available on this occasion, I’d like to offer you a special deal on your next booking.
You can only get your special price by booking through this link
You’ll be redirected to our website where you can get a quote.
Please keep this email safe because you’ll need it to claim your special deal. You may find it useful to create a ‘DoYouSpain.com’ folder in your email account to save this email and your rental vouchers. “
Sterke punten
None
Zwakke punten
Crooks you pay double
vooraf betalen en niet leveren
Review over GoldcarEen auto gehuurd via booking.com op 29-11-2024 voor 5 dagen (30-11-2024 tot 4-12-2024) en vooraf betaald. Bij aankomst Goldcar een uur in de rij, geen auto, geen alternatief, neem maar een taxi.
Het webformulier is misleidend omdat gevraagd wordt naar ophaaltijd of vluchtnummer. Als je het vluchtnummer invult en zonder dat ik er akkoord voor heb gegeven er automatisch 10:00 uur ochtends in staat (dat zie je pas in de voucher) en als je volgens Coldcar 6 uur "te laat" bent zowel de overeenkomst is vervallen als het gehele huurbedrag kwijt bent? Het vluchtnummer was bekend!!!
Wel dus een dag van tevoren € 241,50 van mijn creditcard afgeschreven. Weet niemand dan dat er in de reisbranche een vervoersplicht is?
Hierbij stel ik Booking.com in gebreke en sommeer ik het gehele bedrag terug te storten op mijn creditcard, zo niet dan zal mijn bank dat doen en anders mijn incassobureau en anders via mijn rechtsbijstandverzekering/ incassobureau/ advocaat.
p.s. weten jullie dat er een X-account is, specifiek voor alle slachtoffers van Goldcar? Goldcar Scam Victims
Sterke punten
niets!
Zwakke punten
Volledige oplichting!
Upgrade huurauto te duur
Review over EuropCarWe hebben eind 2024 bij TUI Rijen een reis geboekt naar Zuid Spanje. We hebben bij de reis een huurauto van Sunnycars geboekt. De autohuur betrof een auto uit de categorie YB – Toyota Aygo / AC/2dr of gelijkwaardig. Dit voor de periode van 10 dagen. Huurauto ophalen en inleveren bij luchthaven Malaga.
De prijs die we hiervoor betaald hebben is € 347,00.
Bij het ophalen van de huurauto op de luchthaven Malaga (bij Europcar) kregen we het advies om een auto te huren met wat meer power. Dit gezien het feit dat we de bergen in gingen om te wandelen.
We zijn op het voorstel om een auto met een grotere motor ingegaan. De auto die we huurde was een Hyundai HY.I20.UL.
We moesten hiervoor € 205,10 bij betalen.
Toen we achteraf bekeken wat gemiddeld een dergelijke huurauto kost hebben we veel teveel betaald. We voelen ons bedrogen.