Reviews over Autoverhuurders


    Auto verwijderd van platform

    Review over SnappCar

    Wanneer je auto word verwijderd met de mededeling dat deze niet verhuurd mag worden terwijl ik deze auto reeds tientallen keren heb verhuurd, met alleen maar positieve reviews en er bovendien vergelijkbare voertuigen (exact hetzelfde merk en model) nog steeds actief verhuurd worden via Snappcar, verwacht je een duidelijke gedetailleerde verklaring over waarom mijn auto specifiek niet meer verhuurd mag worden, en wat er mogelijk veranderd is in het beleid of de voorwaarden die van invloed zijn op mijn voertuig. Hier nooit antwoord op gekregen vandaar 1 ster is nog teveel

    Herz huur zonder verzekering

    Review over Hertz

    In Januari op de Canarische eilanden hebben we voor 2 weken bij Herz een auto gehuurd. We wilden 1 week La Gomera en 1 week Tenerife. Niet alle verhuurders verhuren op meerdere eilanden dus we hebben bij de balie van Herz specifiek gevraagd of we met de auto naar La Gomera mochten voor een week en daarna weer terug naar Tenerife. Geen probleem, er is alleen geen servicestation op La Gomera maar er is eigenlijk geen risico behalve misschien een platte band of een lege accu, zo werd ons verteld. Contract getekend en op weg. Op La Gomera bleek echter dat de remschijven erg luiddruchtig werden tijdens het remmen. We durfden er niet mee verder. Geparkeerd bij de haven en aldaar een andere auto gehuurd bij een andere maatschappij. Na een week weer terug naar Tenerife waar we een vervangende auto van Herz kregen. De restitutie van 1 week ongebruikte auto moesten we bespreken met customerservicecanarias van Herz. Thuis een bericht gestuurd maar Herz verwijst naar de kleine lettertjes. We mochten niet naar een ander eiland dan Tenerife en hadden op La Gomera dan ook geen verzekering. We krijgen ook niets terug. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

    Sterke punten
    Praatjes aan de balie en van customerservicecanarias

    Zwakke punten
    Geen verzekering op het andere eiland terwijl er gezegd was dat er volledige verzekering van de auto was.

    Huur NIET bij Enterprise

    Review over Enterprise Rent-a-Car

    Huur NIET bij Enterprise / Don’t rent at Enterprise
    Voor het eerst een auto gehuurd bij Enterprise, en meteen ook de laatste keer. Tijdens het rijden merkte ik dat een band te zacht was en meldde dit. Vervolgens moest ik 1,5 uur wachten voordat er iemand kwam om een prop in de band te zetten. Weken later ontving ik onverwachts een factuur van €254,93. Die spijker had er net zo goed al in kunnen zitten bij het ophalen van de auto. Toen ik hierover belde met de service desk, kreeg ik te horen dat ik maar een road assistance-pakket had moeten afsluiten.

    Bij Avis heb ik nooit problemen gehad en altijd goede service ervaren. Maar bij Enterprise Schiphol is de service ronduit slecht. Ik raad ten zeerste af om hier een auto te huren!

    —————————————————

    Rented a car from Enterprise for the first time, and it will definitely be the last. While driving, I noticed one of the tires was too soft and reported it. I then had to wait 1.5 hours for someone to come and plug the tire. Weeks later, I unexpectedly received an invoice for €254.93. That nail could have just as easily been there when I picked up the car. When I called the service desk about it, they told me I should have purchased a road assistance package.

    I’ve never had any issues with Avis and have always received great service. But at Enterprise Schiphol, the service is absolutely terrible. I strongly advise against renting a car from them!

    Sterke punten
    NVT

    Zwakke punten
    Zie mijn review

    Huur nooit meer bij record go

    Review over Record Go Rent a Car

    Ze houden belangrijke informatie achter waar je achteraf een hele dikke rekening voor krijgt en als je ze ermee confronteert dan hebben ze opeens allemaal een bloedneus…
    Heb al vaak een auto gehuurd en normaal gaat alles goed, maar deze keer op barcelona AirPort werd ik behoorlijk opgelicht. Nooit zal ik iemand uit mijn contacten en cliënten groep ooit nog aanraden om bij deze fraudeurs te boeken

    Sterke punten
    …

    Zwakke punten
    Ze houden informatie achter waarmee ze je achteraf als eerste mee confronteren

    Afzetterij

    Review over EasyTerra

    Via Easy Terra huurden we een auto in München. Na een rit van ruim 15 minuten kwamen we bij het verhuurbedrijf, ergens op een afgelegen terrein. Hoewel we de auto hadden gehuurd met VOLLEDIGE verzekering en dit ook op de voucher stond, moesten we een extra verzekering nemen om de auto mee te krijgen! Deze verzekering was ruim vier keer duurder dan de al eerder afgesloten verzekering. Easy Terra zegt niet aanspreekbaar te zijn, maar laat ons wel afzetten door hun partners. Nou, ik vind dit bedrijf niet te vertrouwen, ze weten niet wat de praktijken van hun eigen leveranciers zijn!

    Zwakke punten
    Geen zicht op afzetpraktijk leverancier en vervolgens geen verantwoordelijkheid nemen.

    Oplichter bedrijf. NIET huren

    Review over Green Motion

    Dit bedrijf en de medewerkers zijn de grootste oplichter ter wereld. De huurprijs is zeer goedkoop. maar een klein kruis ergens in op de auto, die ik zelf nooit heb gezin heeft me €2.200 gekost. In London heb ik een auto ingehuurd voor €12 per dag. Bij de inlevering van de wagen hebben ze me een plek laten zien die ooit beschadigd was. daardoor hebben mijn borgsom van 1.800 pond niet terug betaald. Tevens sturen ze mij als herhaling berichten dat ik een bekeuring moet betalen anders gaan ze een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een bekeuring gezien. Ze willen je helemaal uitkleden. Dus zeer slecht bedrijf oplichters en dieven.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles ze zijn geen mensen maar duivels die je geld willen jatten.

    Never ever nooit meer

    Review over Sixt

    Wat een oplichterij van een bedrijv is Sixt.
    Nederland heeft since kort tolwegen en ik die woonachtig in het buitenland bent wis dat niet(schijnt ergens langs de weg een bord gestaan hebben)
    Krig dus van sixt 4 weken later een faktura van 33 53 euro
    Dit is dan I,51 euro voor de told en 32 euro adminiestratie kost
    Belachelijk voor wooden dit.
    Dit bedrijv moet je mijden als de pest
    Je hurt je auto voor een bedrag en als je hem ophaalr komt er van alles bij.
    Oplichters

    Sterke punten
    Die zijn er niet

    Zwakke punten
    Het zijn oplichters en het niet waard

    Geen auto huren hier!

    Review over Firefly Car Rental

    De verhuur ging goed. Was een kleine schade geconstateerd welke nog uitgezocht zou worden. Nooit meer iets van gehoord, wel geld van mijn rekening af! En ik probeer al weken lang contact te krijgen, niets helpt.

    Sterke punten
    Auto was prima

    Zwakke punten
    Geld van rekening zonder enige communicatie. Geen contact mee te krijgen

    Oplichters werken samen met re

    Review over DoYouSpain

    Je boekt bij DOYOUSPAIN met een
    volledige platinum verzekering maar je krijgt de auto van record go met allemaal kleine carrosserie beschadigen .Record go probeert alsnog een verzekering te verkopen voor 56euro per dag neem je die niet dan zullen ze schade vinden .Do you Spain wil alleen maar reageren met het feit dat je de verzekeringspapieren moet invullen dus het is duidelijk dat dit een business is van verzekeings oplichting ,dus zeker niet bij Do you Spain of record go boeken

    Sterke punten
    Klanten oplichten

    Zwakke punten
    Totaal geen hulp bieden

    auto gehuurd in dudrovnik Kro

    Review over Stuur Autoverhuur

    Ik heb een auto gehuurd maar geen bericht terug gekregen dat ik heb gehuurd periode 17 september tot en met 30 september .wel betaald ?
    Met vriendelijke groet Johan van leeuwen

    Goede service

    Review over Drivalia

    Goed ontvangst, goede service. Wij kregen een geweldige auto mee. Bij terugkeer ook alles zeer goed afgehandeld. Pendelbus stond al klaar Bij aankomst en vertrek. Super goede ervaring

    Sterke punten
    Snelle en correcte service

    Grootste oplichters ooit

    Review over DoYouSpain

    Ik heb een auto gehuurd en betaald inclusief volledige verzekering voor 25! dagen. Op de luchthaven bleek mijn creditcard pincode niet te werken. Hierdoor konden wij de auto niet krijgen. Doyouspain vertelde doodleuk dat wij ons geld kwijt waren. Dus ophalen een dag of twee later geen optie. Ik vroeg om een oplossing, maar doyouspain verbrak de telefoonverbinding. Dat is pure oplichting.

    Sterke punten
    Geld aftroggelen

    Zwakke punten
    Service. Medewerkers. Website. Contact gegevens.

    Oplichters

    Review over DoYouSpain

    Bij ophalen auto fan ze moeilijk doen, om meer geld van je los te krijgen. Als je niet mee werkt krijg je geen auto en ben je je geld kwijt. Mensen naast mij hoorde alles en zijden dat dit niet klopt. Waar op de dame zei: is not your case. Met andere woorden we lichten hem op niet u. U bent zo aan de beurt

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    account plotseling deactiveerd

    Review over SnappCar

    Tijdens het boeken van een auto is mijn account plotseling gedeactiveerd. Het geld is afgeschreven maar ik kan niet meer inloggen. Klantenservice niet kunnen bereiken

    Sterke punten
    Je naaien met je broek aan en de telefoon in de hand

    Zwakke punten
    Voor een oplichtersbende doen ze het niet slecht

    Slechte klantenservice

    Review over Sixt

    Auto gehuurd bij Sixt, zeer slechte ervaring gehad, dit per telefoon en mail laten weten. Krijg een erg arrogante mail terug en wacht inmiddels alweer 10 dagen op een antwoord. Ik zou hier nooit huren. Slechte service en een slechte afhandeling bij klachten. Als ze hier aan zouden werken zou het prima zijn, maar dit is echt bizar.

    Oplichters en geen hulp van He

    Review over Hertz

    Hertz bemiddeld niet als je door hun franchisenemers wordt opgelicht tijdens je vakantie. Reageren gewoon nergens op. Ik ga hier nooooit meer een auto reserveren en raad het iedereen met klem af!

    Sterke punten
    Oplichten en klanten negeren

    Zwakke punten
    Slechte communicatie, geen bemiddeling, geen reacties

    Oplichters eerste klas

    Review over Goldcar

    Oplichters eerste klas.
    De auto die ons ter beschikking stond leek in de verste verte niet op de klasse die we online gereserveerd hadden. De wagens die online in die klasse tentoongesteld waren, behoorden zelfs niet tot het aanbod in hun wagenpark.
    Los daarvan had het personeel geen enkele interesse in ons verder te helpen.
    De oplossing was dan maar om de auto te annuleren. Ze gingen de nodige documenten bezorgen via mail. Maar nee hoor, nu achteraf word er niets terug betaald. Ze beweren zelfs dat we de auto gewoon gehuurd hebben en dat we er mee gereden hebben. Niet dus. Nog erger. Ze bezorgen ons zelfs valse papieren van een 2e wagen die we zogezegd ook gehuurd hebben. Wat is dit seg.

    Zwakke punten
    Niet behulpzaam
    Oplichters

    Slechte ervaring SnappCar

    Review over SnappCar

    Hetzelfde wat andere hier hebben geformuleerd ook meegemaakt.

    Prima ervaring

    Review over Cicar

    Alles verliep super vlot reservering,afhaling en inleveren en terugbetaling voorschot van benzine verliep vlekkeloos.Had een paar slechte ervaringen met andere verhuurders.Dit was mijn eerste maal met cicar op aanraden van een regelmatige gebruiker en raad iedereen sterk deze firma aan Ik huur alleen nog bij cicar.TOP FIRMA

    Sterke punten
    Correcte firma

    Geen geld terug brandstofborg

    Review over Goldcar

    Don’t do business with Goldcar in Malaga. After more then 3 months we still didn’t recieve our refund of 153 euro’s. Sending e-mails or calls doesn’t help. They just steal the refund which makers it a unreliable company

    Zwakke punten
    Geen klachtenafhandeling, gebeurd niets met klachten.

    NEVER EVER AGAIN

    Review over Guerin Autoverhuur

    Vliegtuig landde tussen 23 en 24 uur. Na het wachten op de bagage was het ongeveer middernacht toen we ons konden aanbieden voor de op voorhand gereserveerde en betaalde wagen (aangeraden via booking.com). Er was een lange wachtrij voor ons terwijl de andere autoverhuurbedrijven nagenoeg geen klanten hadden. Uiteindelijk konden we een stuk na middernacht vertrekken met de huurauto naar ons hotel 60 km verderop. Toen we een kilometer ver waren meldde het dashbord dat de spanning van het rechterachterwiel slechts de helft van de normale waarde bedroeg. Pogingen bij de eerste 5 benzinestations om hem op te pompen lukten niet. Alles bleek uiteraard al gesloten. Verschillende pogingen om Guerin telefonisch te bereiken waren ook vruchteloos. Zowel aan de balie als op het telefoonnummer dat op het contract vermeld stond (te contacteren in geval van�) als op het noodnummer van Guerin in Portugal. Met een aangepaste snelheid bereikten we ons hotel tussen 01 en 02 uur. Toen ik s anderendaags de band wou gaan oppompen bij een benzinestation stond hij helemaal plat. Na het opleggen van de reserveband reden we terug naar de luchthaven. Hier wou men ons onmiddellijk de band aanrekenen. Dit konden we uiteindelijk voorkomen door het tonen van de foto�s die we s nachts direct van het dashbord genomen hadden en van het lijstje van onze niet beantwoorde telefoontjes. Het uur van de foto�s van zowel de melding op het dashbord als van de telefoontjes bleek onze redding te zijn. Daarna werden we wel nog verplicht om 24 euro te betalen voor de benzine die verbruikt was. Dat dit verbruik voor 100% te wijten was aan het feit dat ze ons een wagen gegeven hadden die niet in orde was, bleek geen argument. Dat hierdoor al 1 dag van ons verlof verstreken was evenmin. Mijn advies: ook al kom je na je hotelreservatie via booking.com automatisch bij Guerin terecht, ga hier niet op in. Je bent beter af als je rechtstreeks bij een ander verhuurkantoor reserveert.

    Sterke punten
    De wagen was relatief proper

    Zwakke punten
    Hun diefstal gedrag

    Geen auto en geld terug

    Review over CarTrawler Car Rental

    Oplichters!
    Auto via cheaptickets bij Cartrawler gehuurd. Met creditcard van dochter omdat ik geen creditcard card had. Dochter vertelde later dat ik moest checken of ik auto dan wel meekreeg omdat naam houder creditcard ook de bestuurder moet zijn. Uitgebreid contact gehad via WhatsApp en volgens Cartrawler kon ik wel met een debit card(betaalkaart) uitgegeven door Nederlandse Bank, betalen.
    Echter bij aankomst accepteerde men dit niet (verhuurder was Goldcar). Uiteindelijk kon ik de auto wel meekrijgen tegen betaling van extra € 250 voor 7 dagen!
    Niet gedaan.
    Bij terugkomst contact met Cartrawler. Alles duurt lang voordat er een reactie komt. Heel veel heen en weer gemaild. Twee keer dezelfde mail gekregen. Vragen voor de derde keer om kopie van betaalpas en kopie van afschrift waarop staat dat ik op betreffende datum € 3.500 op rekening heb staan. Nou dat is dus niet mogelijk. Alles weer uitgelegd. Toen weer via andere organisatie een claim kunnen indienen maar formulier gaf geen mogelijkheid voor invullen mijn probleem. Alleen keuze uit bepaalde mogelijkheden. Weer gemaild. Weer eenzelfde mail terug ontvangen. Nu al week niets meer gehoord.
    Wat een vreselijke organisatie!!

    Sterke punten
    Ze sturen vriendelijk standaard mails.

    Zwakke punten
    Alles

    Crooks

    Review over DoYouSpain

    They charged me double and not apying back after this message below I booked another car and guess paid twice:

    Thank you for your booking request.

    Unfortunately we haven’t been able to confirm your booking this time.

    This is because our suppliers don’t have any cars available for the dates you’ve requested.

    We've refunded you the amount paid for the booking (and insurance).

    As you might have seen, our rates are extremely competitive.

    It’s always better to book as far in advance as possible so that you get the car you want at the lowest price.

    However, because there were no cars available on this occasion, I’d like to offer you a special deal on your next booking.

    You can only get your special price by booking through this link

    You’ll be redirected to our website where you can get a quote.

    Please keep this email safe because you’ll need it to claim your special deal. You may find it useful to create a ‘DoYouSpain.com’ folder in your email account to save this email and your rental vouchers. “

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    Crooks you pay double

    vooraf betalen en niet leveren

    Review over Goldcar

    Een auto gehuurd via booking.com op 29-11-2024 voor 5 dagen (30-11-2024 tot 4-12-2024) en vooraf betaald. Bij aankomst Goldcar een uur in de rij, geen auto, geen alternatief, neem maar een taxi.
    Het webformulier is misleidend omdat gevraagd wordt naar ophaaltijd of vluchtnummer. Als je het vluchtnummer invult en zonder dat ik er akkoord voor heb gegeven er automatisch 10:00 uur ochtends in staat (dat zie je pas in de voucher) en als je volgens Coldcar 6 uur "te laat" bent zowel de overeenkomst is vervallen als het gehele huurbedrag kwijt bent? Het vluchtnummer was bekend!!!
    Wel dus een dag van tevoren € 241,50 van mijn creditcard afgeschreven. Weet niemand dan dat er in de reisbranche een vervoersplicht is?

    Hierbij stel ik Booking.com in gebreke en sommeer ik het gehele bedrag terug te storten op mijn creditcard, zo niet dan zal mijn bank dat doen en anders mijn incassobureau en anders via mijn rechtsbijstandverzekering/ incassobureau/ advocaat.

    p.s. weten jullie dat er een X-account is, specifiek voor alle slachtoffers van Goldcar? Goldcar Scam Victims

    Sterke punten
    niets!

    Zwakke punten
    Volledige oplichting!

    Upgrade huurauto te duur

    Review over EuropCar

    We hebben eind 2024 bij TUI Rijen een reis geboekt naar Zuid Spanje. We hebben bij de reis een huurauto van Sunnycars geboekt. De autohuur betrof een auto uit de categorie YB – Toyota Aygo / AC/2dr of gelijkwaardig. Dit voor de periode van 10 dagen. Huurauto ophalen en inleveren bij luchthaven Malaga.
    De prijs die we hiervoor betaald hebben is € 347,00.
    Bij het ophalen van de huurauto op de luchthaven Malaga (bij Europcar) kregen we het advies om een auto te huren met wat meer power. Dit gezien het feit dat we de bergen in gingen om te wandelen.
    We zijn op het voorstel om een auto met een grotere motor ingegaan. De auto die we huurde was een Hyundai HY.I20.UL.
    We moesten hiervoor € 205,10 bij betalen.
    Toen we achteraf bekeken wat gemiddeld een dergelijke huurauto kost hebben we veel teveel betaald. We voelen ons bedrogen.