WAARSCHUWING!!
Huur geen auto bij Doyouspain op Tenerife South Airport!
Voor 1 t/m 26 februari had onze zoon een auto daar geboekt en betaald. Bij aankomst bij de balie bleek hij helaas zijn rijbewijs vergeten. Aan de balie alles uitgelegd. Wij hebben met spoed het rijbewijs opgestuurd. Twee dagen later was het daar. Supergoed van DHL! Opnieuw naar de balie van Doyouspain om de auto op te halen. Daar aangekomen bleek zijn gereserveerde en betaalde auto geannuleerd te zijn. Dat waren de regels??? Het geld kreeg hij niet terug. Het ging om een groot bedrag natuurlijk voor bijna de hele maand. Terug in Holland meerdere malen om het geld gevraagd maar tot op heden niets terug. Ik vind dit zo oneerlijk en onbetrouwbaar dat ik anderen voor dit soort praktijken wil behoeden.
ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN! Guerin Portugal is een pure oplichtersbende. Bij het inleveren van de huurauto werd ik gedwongen om €90 te betalen voor een "stofzuigbeurt", terwijl dit nergens in de voorwaarden stond. De auto was niet buitensporig vuil, gewoon normaal gebruik. Maar nee, ze proberen je onder druk te zetten, en als je in discussie gaat, riskeer je je vlucht te missen.
Het is duidelijk dat ze misbruik maken van klanten die haast hebben en geen tijd hebben om te vechten tegen deze absurde verborgen kosten. Schandalige werkwijze, oneerlijke praktijken, en pure geldklopperij!
Wil je een betrouwbare autoverhuur? Blijf VER WEG van Guerin Portugal!
Sterke punten Geen
Zwakke punten ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN! Guerin Portugal is een pure oplichtersbende. Bij het inleveren van de huurauto werd ik gedwongen om â¬90 te betalen voor een "stofzuigbeurt", terwijl dit nergens in de voorwaarden stond. De auto was niet buitensporig vuil, gewoon normaal gebruik. Maar nee, ze proberen je onder druk te zetten, en als je in discussie gaat, riskeer je je vlucht te missen.
Het is duidelijk dat ze misbruik maken van klanten die haast hebben en geen tijd hebben om te vechten tegen deze absurde verborgen kosten. Schandalige werkwijze, oneerlijke praktijken, en pure geldklopperij!
Wil je een betrouwbare autoverhuur? Blijf VER WEG van Guerin Portugal!
De eerste keer dat ik een auto huurde was deze heel vies en vol met hondenharen. Ik wist toen niet hoe ik dit moest melden, omdat ik mij nog niet verdiept had in de app. Wel een filmpje verstuurd naar de klantenservice. Omdat deze auto precies voor mijn deur staat, deze nog meerdere keren gehuurd en telkens een interieur spray meegenomen vanwege de stank. Nog meerdere keren gemeld dat deze auto vies was via de app. Toen ik hem na 4 maanden weer eens huurde was hij nog steeds vies. Toen niet meer gemeld, omdat er toch niets met mijn klachten gebeurde. Toen hebben ze mij een boete gestuurd, omdat ze mij verantwoordelijk achten voor de vieze auto. Ik kon aantonen, dat de auto er al zo uitzag vanaf mijn eerste keer huur, maar dat maakte ze niets uit. Ik had alsnog weer moeten doorgeven dat de auto vies was, dus werd als een klein kind berispt. Nou gelijk een goede klant kwijt, wat een dom bedrijf
Huur geen auto bij KEDDY of Europcars Valencia!
Sluiten ‘s avonds gewoon de zaak te vroeg waardoor je voor gesloten deur staat en geen auto geen auto hebt! Geld krijg je gewoon niet terug!
Geen auto huren bij KEDDY of Europcar! Auto gehuurd in Valencia op 3-3 om 23.30 u en sluitingsuur is pas 00.00 uur. We komen om 23.43 aan en zaak was gewoon gesloten! Thans om 20 u gebeld dat we 15 min later zouden zijn, dat was geen probleem zeiden ze. Geen auto en bij andere dealer die nog open was een andere auto moeten huren voor veel meer geld! Na dagenlange discussie is geen geld terug het verdict! Geld, waar ze geen recht op hebben geven ze niet terug!
Sterke punten Geen! Alleen maar verbazing en frustratie
Goldcar Alicante, we hadden vooraf geboekt maar bij de balie moesten bij 1 uur en 3 kwartier wachten! Een hoop verkooppraatjes over verzekeringen en eigen risico, maar dat hadden we online allemaal geregeld. Volgens de persoon aan de balie was het allemaal niet goed etc. Dus 2 uur later hadden we eindelijk de sleutel. Auto zelf was op heel veel plaatsen beschadigd en we kregen de mail met de aanduidingen van beschadigingen pas later, dus konden we niet gelijk checken. Inleveren was net zo'n drama. Totaal niet duidelijk, geen personen te vinden. Na 20 minuten rond te hebben gereden rondom het inleverpunt eindelijk iemand die aangaf waar te gaan staan. Netjes gedaan, duurde het wederom 10 minuten voor er iemand kwam. Deze persoon deed een inspectie alsof ze op zoek was naar extra schade, kortom een kwartier later kregen we te horen dat alles perfect was. Tijd om te eten voor we gingen vliegen hadden we niet meer. Nooit meer Goldcar voor ons.
Ik had een auto gehuurd bij SIXT! Zeggen dat ik een schade had gereden op de velg wat ik niet heb gedaan! Gaat om een minuscuul krasje van 6cm . En nu willen ze dat ik €1300,- ga betalen. BELACHELIJK BEDRIJF!!!!! Ik heb meerdere recensies gelezen op internet van meerdere mensen die dit probleem met hun hebben . Dus wees gewaarschuwd!!!!
Nothing against the customer service, they are doing their job. My issue is that I got charged 150 euros by this company due to an automatic extension from the app itself. And when calling the company, I asked them to stop my reservation. But their "office" rejected. Instead of renting the car 2 hours, it was rented 1 day and 2 hours. This company may have stole 150 euros, but lost a lifetime loyal customer who is forever unhappy with their bad service. This company steals money from customers
Sterke punten I feel bad for their customer service because thay have nothing to do and they can't help.
Zwakke punten The worst app ever. And the people who work in the "office" who decide to steal from clients are the weakness. If they are willing to steal from there customers, imagine what they do for their staff and employees
Nooit meer een auto bij Delpaso via doyouspain huren. Omdat er geen volledige voornamen op credit card stonden waren we verplicht een extra verzekering moeten afsluiten bij Delpaso. Terwijl card wel geaccepteerd werd bij vooruit betaling autohuur en we al all-risk verzekerd waren. Restitutie niet mogelijk volgens kleine lettertjes aan balie. Na protest werd onze creditcard over de balie gesmeten en op een agressieve manier werden we om 23.30 uur gesommeerd om te betalen. Afgesloten eigen risico verzekering voor niks (80 euro) niet geldig volgens hun omdat ik borg van 1500 niet kon betalen met mijn card.
Zwendel/geldklopperij. Nooit een auto huren daar
Twee auto's op dezelfde naam geboekt , voor dezelfde periode , naamswijziging kon volgens gold car niet.
Enige optie was opnieuw auto boeken.
De allrisk verzekering had ik bij boeking ook geregeld en betaald.
Medewerkster goldcar gaf aan dat deze niet in orde was , moesten flink bij betalen.
Nooit meer via doyouspain auto boeken , voelt als oplichterij
Sterke punten Geen
Zwakke punten Hele gang van zaken dikke onvoldoende
We confirmed in advance we could pick up our car at Málaga Airport at 21:40. Upon arrival, the office was closed, key machines didn’t work & no one was reachable. Stranded, we paid for a hotel & taxis—Goldcar’s fault, yet no compensation. Unreliable!!
Ik huurde een auto in Faro. De dag dat ik de auto wilde inleveren, viel ik er mee in panne: de koppeling had het begeven. Ik kon gelukkig nog net mijn vliegtuig halen. Toen ik thuis kwam, zag ik dat Goldcar meer dan 1000 euro van mijn credit card had gehaald (een deel van de waarborg die ik moest geven bij ophalen van de auto). Pas na tientallen mails en telefoons naar call center van customer service kreeg ik een factuur toegestuurd waar enkel het woord 'schade' op stond. Na nog tientallen mails kreeg ik eindelijk een gedetailleerde factuur van hun interne hersteldienst waarop vermeld stond dat de koppeling van de auto defect was. Voor alle duidelijkheid: ik reed amper 400 km met de auto. En de auto had meer dan 100.000 km op de teller staan toen ik hem ging ophalen. Op mijn klacht dat Goldcar me toch niet de rekening kan presenteren voor slijtage aan hun oude huurauto kreeg ik nooit antwoord. Het is gewoon diefstal. Ik heb klacht ingediend bij het Europees Centrum voor de Consument en overweeg ook om naar Faro te vliegen om klacht in te dienen bij de politie.
Ik huurde een auto in Faro. De dag dat ik de auto wilde inleveren, viel ik er mee in panne: de koppeling had het begeven. Ik kon gelukkig nog net mijn vliegtuig halen. Toen ik thuis kwam, zag ik dat Goldcar meer dan 1000 euro van mijn credit card had gehaald (een deel van de waarborg die ik moest geven bij ophalen van de auto). Pas na tientallen mails en telefoons naar call center van customer service kreeg ik een factuur toegestuurd waar enkel het woord 'schade' op stond. Na nog tientallen mails kreeg ik eindelijk een gedetailleerde factuur van hun interne hersteldienst waarop vermeld stond dat de koppeling van de auto defect was. Voor alle duidelijkheid: ik reed amper 400 km met de auto. En de auto had meer dan 100.000 km op de teller staan toen ik hem ging ophalen. Op mijn klacht dat Goldcar me toch niet de rekening kan presenteren voor slijtage aan hun oude huurauto kreeg ik nooit antwoord. Het is gewoon diefstal. Ik heb klacht ingediend bij het Europees Centrum voor de Consument en overweeg ook om naar Faro te vliegen om klacht in te dienen bij de politie.
Goedkoop autootje boeken, verzekering erbij zodat “echt alles” gedekt is….en vervolgens bij de balie van de betreffende verhuurder weer van alles moeten afsluiten. Wat een slechte ballentent…..nooit meer!!
Lang verhaal maar bij aankomst mocht ik de borg van 1200 niet betalen met mijn amex. Er staan bordjes dat ze amex wel accepteren. Dus cc van mijn man maar ook dit mocht niet. Dus verplicht een verz van 450 euro af te sluiten. Vervolgens wilde mw ons een kleinere auto geven dan we hadden geboekt. Dit niet geaccepteerd. Ook omdat we nu dikke 600 euro hebben betaald vd auto ipv 150. Overigens mocht de 450 verz wel betaald worden met de amex cc. Bij navraag dat we dit vreemd vonden begreep ze ons niet.
Onze vlucht terug is 1 dag verzet. Netjes naar de reservering mail gestuurd dat we de auto dag later kwamen inleveren. In eerste instantie kon dat niet maar als we wel deden 1 dag huur extra logisch en ach ja een boete met wederom Dus extra betalen. Dit terwijl ik een week van de voren netjes al contact had opgenomen. Dag van officiële inlevering. Belt een dame van record alicante mij op en is erg boos. Ik moet de auto nu inleveren want dit kan niet. Aangegeven vd mail ja daar wist zij niks van en auto nu nodig. Rustig nogmaals uitleg geven over de mail en dat de auto volgende ochtend om 4 terug zou zijn. Hoop gescheld aan de andere kant en werd opgehangen. Zo vreselijk onbeschoft deze mensen.
Behalve dat Dus echt zo in de maling genomen financieel. Huur hier dus geen auto! Ze gaan je zeker op hoge kosten jagen. Zijn op alicante veel goede verhuurders en ik zal dus niet meer in de zogenaamde aanbieding trappen van dit soort maatschappijen.
Sterke punten 0 !!
Zwakke punten Oplichters door je vele extra kosten verplicht op te jagen.
Onbeschoft
Onze camper voor onderhoud gebracht moesten meerdere keren terug om ons probleem te verhelpen.
Waardeloze dame aan de receptie zonder enige kennis van zaken.Had vroeger ambulance gereden ben haar naam kwijt. Monteurs ook onbekwaam voor een simpele reparatie. Nooit meer.
Wanneer je auto word verwijderd met de mededeling dat deze niet verhuurd mag worden terwijl ik deze auto reeds tientallen keren heb verhuurd, met alleen maar positieve reviews en er bovendien vergelijkbare voertuigen (exact hetzelfde merk en model) nog steeds actief verhuurd worden via Snappcar, verwacht je een duidelijke gedetailleerde verklaring over waarom mijn auto specifiek niet meer verhuurd mag worden, en wat er mogelijk veranderd is in het beleid of de voorwaarden die van invloed zijn op mijn voertuig. Hier nooit antwoord op gekregen vandaar 1 ster is nog teveel
In Januari op de Canarische eilanden hebben we voor 2 weken bij Herz een auto gehuurd. We wilden 1 week La Gomera en 1 week Tenerife. Niet alle verhuurders verhuren op meerdere eilanden dus we hebben bij de balie van Herz specifiek gevraagd of we met de auto naar La Gomera mochten voor een week en daarna weer terug naar Tenerife. Geen probleem, er is alleen geen servicestation op La Gomera maar er is eigenlijk geen risico behalve misschien een platte band of een lege accu, zo werd ons verteld. Contract getekend en op weg. Op La Gomera bleek echter dat de remschijven erg luiddruchtig werden tijdens het remmen. We durfden er niet mee verder. Geparkeerd bij de haven en aldaar een andere auto gehuurd bij een andere maatschappij. Na een week weer terug naar Tenerife waar we een vervangende auto van Herz kregen. De restitutie van 1 week ongebruikte auto moesten we bespreken met customerservicecanarias van Herz. Thuis een bericht gestuurd maar Herz verwijst naar de kleine lettertjes. We mochten niet naar een ander eiland dan Tenerife en hadden op La Gomera dan ook geen verzekering. We krijgen ook niets terug. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Sterke punten Praatjes aan de balie en van customerservicecanarias
Zwakke punten Geen verzekering op het andere eiland terwijl er gezegd was dat er volledige verzekering van de auto was.
Huur NIET bij Enterprise / Don’t rent at Enterprise
Voor het eerst een auto gehuurd bij Enterprise, en meteen ook de laatste keer. Tijdens het rijden merkte ik dat een band te zacht was en meldde dit. Vervolgens moest ik 1,5 uur wachten voordat er iemand kwam om een prop in de band te zetten. Weken later ontving ik onverwachts een factuur van €254,93. Die spijker had er net zo goed al in kunnen zitten bij het ophalen van de auto. Toen ik hierover belde met de service desk, kreeg ik te horen dat ik maar een road assistance-pakket had moeten afsluiten.
Bij Avis heb ik nooit problemen gehad en altijd goede service ervaren. Maar bij Enterprise Schiphol is de service ronduit slecht. Ik raad ten zeerste af om hier een auto te huren!
—————————————————
Rented a car from Enterprise for the first time, and it will definitely be the last. While driving, I noticed one of the tires was too soft and reported it. I then had to wait 1.5 hours for someone to come and plug the tire. Weeks later, I unexpectedly received an invoice for €254.93. That nail could have just as easily been there when I picked up the car. When I called the service desk about it, they told me I should have purchased a road assistance package.
I’ve never had any issues with Avis and have always received great service. But at Enterprise Schiphol, the service is absolutely terrible. I strongly advise against renting a car from them!
Ze houden belangrijke informatie achter waar je achteraf een hele dikke rekening voor krijgt en als je ze ermee confronteert dan hebben ze opeens allemaal een bloedneus…
Heb al vaak een auto gehuurd en normaal gaat alles goed, maar deze keer op barcelona AirPort werd ik behoorlijk opgelicht. Nooit zal ik iemand uit mijn contacten en cliënten groep ooit nog aanraden om bij deze fraudeurs te boeken
Sterke punten â¦
Zwakke punten Ze houden informatie achter waarmee ze je achteraf als eerste mee confronteren
Via Easy Terra huurden we een auto in München. Na een rit van ruim 15 minuten kwamen we bij het verhuurbedrijf, ergens op een afgelegen terrein. Hoewel we de auto hadden gehuurd met VOLLEDIGE verzekering en dit ook op de voucher stond, moesten we een extra verzekering nemen om de auto mee te krijgen! Deze verzekering was ruim vier keer duurder dan de al eerder afgesloten verzekering. Easy Terra zegt niet aanspreekbaar te zijn, maar laat ons wel afzetten door hun partners. Nou, ik vind dit bedrijf niet te vertrouwen, ze weten niet wat de praktijken van hun eigen leveranciers zijn!
Zwakke punten Geen zicht op afzetpraktijk leverancier en vervolgens geen verantwoordelijkheid nemen.
Dit bedrijf en de medewerkers zijn de grootste oplichter ter wereld. De huurprijs is zeer goedkoop. maar een klein kruis ergens in op de auto, die ik zelf nooit heb gezin heeft me €2.200 gekost. In London heb ik een auto ingehuurd voor €12 per dag. Bij de inlevering van de wagen hebben ze me een plek laten zien die ooit beschadigd was. daardoor hebben mijn borgsom van 1.800 pond niet terug betaald. Tevens sturen ze mij als herhaling berichten dat ik een bekeuring moet betalen anders gaan ze een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een bekeuring gezien. Ze willen je helemaal uitkleden. Dus zeer slecht bedrijf oplichters en dieven.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Alles ze zijn geen mensen maar duivels die je geld willen jatten.
Wat een oplichterij van een bedrijv is Sixt.
Nederland heeft since kort tolwegen en ik die woonachtig in het buitenland bent wis dat niet(schijnt ergens langs de weg een bord gestaan hebben)
Krig dus van sixt 4 weken later een faktura van 33 53 euro
Dit is dan I,51 euro voor de told en 32 euro adminiestratie kost
Belachelijk voor wooden dit.
Dit bedrijv moet je mijden als de pest
Je hurt je auto voor een bedrag en als je hem ophaalr komt er van alles bij.
Oplichters
Sterke punten Die zijn er niet
Zwakke punten Het zijn oplichters en het niet waard
WAARSCHUWING!!
Review over DoYouSpainWAARSCHUWING!!
Huur geen auto bij Doyouspain op Tenerife South Airport!
Voor 1 t/m 26 februari had onze zoon een auto daar geboekt en betaald. Bij aankomst bij de balie bleek hij helaas zijn rijbewijs vergeten. Aan de balie alles uitgelegd. Wij hebben met spoed het rijbewijs opgestuurd. Twee dagen later was het daar. Supergoed van DHL! Opnieuw naar de balie van Doyouspain om de auto op te halen. Daar aangekomen bleek zijn gereserveerde en betaalde auto geannuleerd te zijn. Dat waren de regels??? Het geld kreeg hij niet terug. Het ging om een groot bedrag natuurlijk voor bijna de hele maand. Terug in Holland meerdere malen om het geld gevraagd maar tot op heden niets terug. Ik vind dit zo oneerlijk en onbetrouwbaar dat ik anderen voor dit soort praktijken wil behoeden.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Zie review
Guerin Portugal - Oplichting
Review over Guerin AutoverhuurABSOLUUT NIET AAN TE RADEN! Guerin Portugal is een pure oplichtersbende. Bij het inleveren van de huurauto werd ik gedwongen om €90 te betalen voor een "stofzuigbeurt", terwijl dit nergens in de voorwaarden stond. De auto was niet buitensporig vuil, gewoon normaal gebruik. Maar nee, ze proberen je onder druk te zetten, en als je in discussie gaat, riskeer je je vlucht te missen.
Het is duidelijk dat ze misbruik maken van klanten die haast hebben en geen tijd hebben om te vechten tegen deze absurde verborgen kosten. Schandalige werkwijze, oneerlijke praktijken, en pure geldklopperij!
Wil je een betrouwbare autoverhuur? Blijf VER WEG van Guerin Portugal!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN! Guerin Portugal is een pure oplichtersbende. Bij het inleveren van de huurauto werd ik gedwongen om â¬90 te betalen voor een "stofzuigbeurt", terwijl dit nergens in de voorwaarden stond. De auto was niet buitensporig vuil, gewoon normaal gebruik. Maar nee, ze proberen je onder druk te zetten, en als je in discussie gaat, riskeer je je vlucht te missen.
Het is duidelijk dat ze misbruik maken van klanten die haast hebben en geen tijd hebben om te vechten tegen deze absurde verborgen kosten. Schandalige werkwijze, oneerlijke praktijken, en pure geldklopperij!
Wil je een betrouwbare autoverhuur? Blijf VER WEG van Guerin Portugal!
Oplichters
Review over GreenwheelsDe eerste keer dat ik een auto huurde was deze heel vies en vol met hondenharen. Ik wist toen niet hoe ik dit moest melden, omdat ik mij nog niet verdiept had in de app. Wel een filmpje verstuurd naar de klantenservice. Omdat deze auto precies voor mijn deur staat, deze nog meerdere keren gehuurd en telkens een interieur spray meegenomen vanwege de stank. Nog meerdere keren gemeld dat deze auto vies was via de app. Toen ik hem na 4 maanden weer eens huurde was hij nog steeds vies. Toen niet meer gemeld, omdat er toch niets met mijn klachten gebeurde. Toen hebben ze mij een boete gestuurd, omdat ze mij verantwoordelijk achten voor de vieze auto. Ik kon aantonen, dat de auto er al zo uitzag vanaf mijn eerste keer huur, maar dat maakte ze niets uit. Ik had alsnog weer moeten doorgeven dat de auto vies was, dus werd als een klein kind berispt. Nou gelijk een goede klant kwijt, wat een dom bedrijf
Oplichters
Review over KeddyHuur geen auto bij KEDDY of Europcars Valencia!
Sluiten ‘s avonds gewoon de zaak te vroeg waardoor je voor gesloten deur staat en geen auto geen auto hebt! Geld krijg je gewoon niet terug!
Sterke punten
Geen! Levert alleen frustratie op
Zwakke punten
Alleen maar zwak!
Barslecht
Review over KeddyGeen auto huren bij KEDDY of Europcar! Auto gehuurd in Valencia op 3-3 om 23.30 u en sluitingsuur is pas 00.00 uur. We komen om 23.43 aan en zaak was gewoon gesloten! Thans om 20 u gebeld dat we 15 min later zouden zijn, dat was geen probleem zeiden ze. Geen auto en bij andere dealer die nog open was een andere auto moeten huren voor veel meer geld! Na dagenlange discussie is geen geld terug het verdict! Geld, waar ze geen recht op hebben geven ze niet terug!
Sterke punten
Geen! Alleen maar verbazing en frustratie
Zwakke punten
1 ster is zelfs teveel
Nooit meer Gold car
Review over GoldcarGoldcar Alicante, we hadden vooraf geboekt maar bij de balie moesten bij 1 uur en 3 kwartier wachten! Een hoop verkooppraatjes over verzekeringen en eigen risico, maar dat hadden we online allemaal geregeld. Volgens de persoon aan de balie was het allemaal niet goed etc. Dus 2 uur later hadden we eindelijk de sleutel. Auto zelf was op heel veel plaatsen beschadigd en we kregen de mail met de aanduidingen van beschadigingen pas later, dus konden we niet gelijk checken. Inleveren was net zo'n drama. Totaal niet duidelijk, geen personen te vinden. Na 20 minuten rond te hebben gereden rondom het inleverpunt eindelijk iemand die aangaf waar te gaan staan. Netjes gedaan, duurde het wederom 10 minuten voor er iemand kwam. Deze persoon deed een inspectie alsof ze op zoek was naar extra schade, kortom een kwartier later kregen we te horen dat alles perfect was. Tijd om te eten voor we gingen vliegen hadden we niet meer. Nooit meer Goldcar voor ons.
Sterke punten
balie in de luchthaven
Zwakke punten
Alles duurt véél te lang, willen van alles aansmeren, geen duidelijkheid
Niet te vertrouwen kijk uit!
Review over SixtIk had een auto gehuurd bij SIXT! Zeggen dat ik een schade had gereden op de velg wat ik niet heb gedaan! Gaat om een minuscuul krasje van 6cm . En nu willen ze dat ik €1300,- ga betalen. BELACHELIJK BEDRIJF!!!!! Ik heb meerdere recensies gelezen op internet van meerdere mensen die dit probleem met hun hebben . Dus wees gewaarschuwd!!!!
Zwakke punten
Dat ze je bedriegen en naaien
Stealing from customers
Review over GreenwheelsNothing against the customer service, they are doing their job. My issue is that I got charged 150 euros by this company due to an automatic extension from the app itself. And when calling the company, I asked them to stop my reservation. But their "office" rejected. Instead of renting the car 2 hours, it was rented 1 day and 2 hours. This company may have stole 150 euros, but lost a lifetime loyal customer who is forever unhappy with their bad service. This company steals money from customers
Sterke punten
I feel bad for their customer service because thay have nothing to do and they can't help.
Zwakke punten
The worst app ever. And the people who work in the "office" who decide to steal from clients are the weakness. If they are willing to steal from there customers, imagine what they do for their staff and employees
Slechtste ooit
Review over DoYouSpainAuto gehuurd en betaald, geen auto aanwezig op luchthaven . Nooit terugbetaling ontvangen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters
Slechtste ooit
Review over DoYouSpainAuto gehuurd en betaald, geen auto aanwezig op luchthaven . Nooit terugbetaling ontvangen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters
NOOIT MEER DELPASO
Review over Delpaso Car HireNooit meer een auto bij Delpaso via doyouspain huren. Omdat er geen volledige voornamen op credit card stonden waren we verplicht een extra verzekering moeten afsluiten bij Delpaso. Terwijl card wel geaccepteerd werd bij vooruit betaling autohuur en we al all-risk verzekerd waren. Restitutie niet mogelijk volgens kleine lettertjes aan balie. Na protest werd onze creditcard over de balie gesmeten en op een agressieve manier werden we om 23.30 uur gesommeerd om te betalen. Afgesloten eigen risico verzekering voor niks (80 euro) niet geldig volgens hun omdat ik borg van 1500 niet kon betalen met mijn card.
Zwendel/geldklopperij. Nooit een auto huren daar
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
OPLICHTERS
Auto huren
Review over DoYouSpainTwee auto's op dezelfde naam geboekt , voor dezelfde periode , naamswijziging kon volgens gold car niet.
Enige optie was opnieuw auto boeken.
De allrisk verzekering had ik bij boeking ook geregeld en betaald.
Medewerkster goldcar gaf aan dat deze niet in orde was , moesten flink bij betalen.
Nooit meer via doyouspain auto boeken , voelt als oplichterij
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Hele gang van zaken dikke onvoldoende
Do NOT book a Goldcar car!!!
Review over GoldcarWe confirmed in advance we could pick up our car at Málaga Airport at 21:40. Upon arrival, the office was closed, key machines didn’t work & no one was reachable. Stranded, we paid for a hotel & taxis—Goldcar’s fault, yet no compensation. Unreliable!!
Sterke punten
The car drives
Zwakke punten
Worst service ever!
Goldcar is onbetrouwbaar
Review over GoldcarIk huurde een auto in Faro. De dag dat ik de auto wilde inleveren, viel ik er mee in panne: de koppeling had het begeven. Ik kon gelukkig nog net mijn vliegtuig halen. Toen ik thuis kwam, zag ik dat Goldcar meer dan 1000 euro van mijn credit card had gehaald (een deel van de waarborg die ik moest geven bij ophalen van de auto). Pas na tientallen mails en telefoons naar call center van customer service kreeg ik een factuur toegestuurd waar enkel het woord 'schade' op stond. Na nog tientallen mails kreeg ik eindelijk een gedetailleerde factuur van hun interne hersteldienst waarop vermeld stond dat de koppeling van de auto defect was. Voor alle duidelijkheid: ik reed amper 400 km met de auto. En de auto had meer dan 100.000 km op de teller staan toen ik hem ging ophalen. Op mijn klacht dat Goldcar me toch niet de rekening kan presenteren voor slijtage aan hun oude huurauto kreeg ik nooit antwoord. Het is gewoon diefstal. Ik heb klacht ingediend bij het Europees Centrum voor de Consument en overweeg ook om naar Faro te vliegen om klacht in te dienen bij de politie.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
onbetrouwbaar
Goldcar is onbetrouwbaar
Review over GoldcarIk huurde een auto in Faro. De dag dat ik de auto wilde inleveren, viel ik er mee in panne: de koppeling had het begeven. Ik kon gelukkig nog net mijn vliegtuig halen. Toen ik thuis kwam, zag ik dat Goldcar meer dan 1000 euro van mijn credit card had gehaald (een deel van de waarborg die ik moest geven bij ophalen van de auto). Pas na tientallen mails en telefoons naar call center van customer service kreeg ik een factuur toegestuurd waar enkel het woord 'schade' op stond. Na nog tientallen mails kreeg ik eindelijk een gedetailleerde factuur van hun interne hersteldienst waarop vermeld stond dat de koppeling van de auto defect was. Voor alle duidelijkheid: ik reed amper 400 km met de auto. En de auto had meer dan 100.000 km op de teller staan toen ik hem ging ophalen. Op mijn klacht dat Goldcar me toch niet de rekening kan presenteren voor slijtage aan hun oude huurauto kreeg ik nooit antwoord. Het is gewoon diefstal. Ik heb klacht ingediend bij het Europees Centrum voor de Consument en overweeg ook om naar Faro te vliegen om klacht in te dienen bij de politie.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
onbetrouwbaar
Waardeloos
Review over DoYouSpainGoedkoop autootje boeken, verzekering erbij zodat “echt alles” gedekt is….en vervolgens bij de balie van de betreffende verhuurder weer van alles moeten afsluiten. Wat een slechte ballentent…..nooit meer!!
Sterke punten
Die zijn er niet
Zwakke punten
Te weinig ruimteâ¦â¦..
Oplichters!
Review over Record Go Rent a CarLang verhaal maar bij aankomst mocht ik de borg van 1200 niet betalen met mijn amex. Er staan bordjes dat ze amex wel accepteren. Dus cc van mijn man maar ook dit mocht niet. Dus verplicht een verz van 450 euro af te sluiten. Vervolgens wilde mw ons een kleinere auto geven dan we hadden geboekt. Dit niet geaccepteerd. Ook omdat we nu dikke 600 euro hebben betaald vd auto ipv 150. Overigens mocht de 450 verz wel betaald worden met de amex cc. Bij navraag dat we dit vreemd vonden begreep ze ons niet.
Onze vlucht terug is 1 dag verzet. Netjes naar de reservering mail gestuurd dat we de auto dag later kwamen inleveren. In eerste instantie kon dat niet maar als we wel deden 1 dag huur extra logisch en ach ja een boete met wederom Dus extra betalen. Dit terwijl ik een week van de voren netjes al contact had opgenomen. Dag van officiële inlevering. Belt een dame van record alicante mij op en is erg boos. Ik moet de auto nu inleveren want dit kan niet. Aangegeven vd mail ja daar wist zij niks van en auto nu nodig. Rustig nogmaals uitleg geven over de mail en dat de auto volgende ochtend om 4 terug zou zijn. Hoop gescheld aan de andere kant en werd opgehangen. Zo vreselijk onbeschoft deze mensen.
Behalve dat Dus echt zo in de maling genomen financieel. Huur hier dus geen auto! Ze gaan je zeker op hoge kosten jagen. Zijn op alicante veel goede verhuurders en ik zal dus niet meer in de zogenaamde aanbieding trappen van dit soort maatschappijen.
Sterke punten
0 !!
Zwakke punten
Oplichters door je vele extra kosten verplicht op te jagen.
Onbeschoft
waardeloos
Review over Haffkamp campersOnze camper voor onderhoud gebracht moesten meerdere keren terug om ons probleem te verhelpen.
Waardeloze dame aan de receptie zonder enige kennis van zaken.Had vroeger ambulance gereden ben haar naam kwijt. Monteurs ook onbekwaam voor een simpele reparatie. Nooit meer.
Sterke punten
bestaan niet
Zwakke punten
alles
Auto verwijderd van platform
Review over SnappCarWanneer je auto word verwijderd met de mededeling dat deze niet verhuurd mag worden terwijl ik deze auto reeds tientallen keren heb verhuurd, met alleen maar positieve reviews en er bovendien vergelijkbare voertuigen (exact hetzelfde merk en model) nog steeds actief verhuurd worden via Snappcar, verwacht je een duidelijke gedetailleerde verklaring over waarom mijn auto specifiek niet meer verhuurd mag worden, en wat er mogelijk veranderd is in het beleid of de voorwaarden die van invloed zijn op mijn voertuig. Hier nooit antwoord op gekregen vandaar 1 ster is nog teveel
Herz huur zonder verzekering
Review over HertzIn Januari op de Canarische eilanden hebben we voor 2 weken bij Herz een auto gehuurd. We wilden 1 week La Gomera en 1 week Tenerife. Niet alle verhuurders verhuren op meerdere eilanden dus we hebben bij de balie van Herz specifiek gevraagd of we met de auto naar La Gomera mochten voor een week en daarna weer terug naar Tenerife. Geen probleem, er is alleen geen servicestation op La Gomera maar er is eigenlijk geen risico behalve misschien een platte band of een lege accu, zo werd ons verteld. Contract getekend en op weg. Op La Gomera bleek echter dat de remschijven erg luiddruchtig werden tijdens het remmen. We durfden er niet mee verder. Geparkeerd bij de haven en aldaar een andere auto gehuurd bij een andere maatschappij. Na een week weer terug naar Tenerife waar we een vervangende auto van Herz kregen. De restitutie van 1 week ongebruikte auto moesten we bespreken met customerservicecanarias van Herz. Thuis een bericht gestuurd maar Herz verwijst naar de kleine lettertjes. We mochten niet naar een ander eiland dan Tenerife en hadden op La Gomera dan ook geen verzekering. We krijgen ook niets terug. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Sterke punten
Praatjes aan de balie en van customerservicecanarias
Zwakke punten
Geen verzekering op het andere eiland terwijl er gezegd was dat er volledige verzekering van de auto was.
Huur NIET bij Enterprise
Review over Enterprise Rent-a-CarHuur NIET bij Enterprise / Don’t rent at Enterprise
Voor het eerst een auto gehuurd bij Enterprise, en meteen ook de laatste keer. Tijdens het rijden merkte ik dat een band te zacht was en meldde dit. Vervolgens moest ik 1,5 uur wachten voordat er iemand kwam om een prop in de band te zetten. Weken later ontving ik onverwachts een factuur van €254,93. Die spijker had er net zo goed al in kunnen zitten bij het ophalen van de auto. Toen ik hierover belde met de service desk, kreeg ik te horen dat ik maar een road assistance-pakket had moeten afsluiten.
Bij Avis heb ik nooit problemen gehad en altijd goede service ervaren. Maar bij Enterprise Schiphol is de service ronduit slecht. Ik raad ten zeerste af om hier een auto te huren!
—————————————————
Rented a car from Enterprise for the first time, and it will definitely be the last. While driving, I noticed one of the tires was too soft and reported it. I then had to wait 1.5 hours for someone to come and plug the tire. Weeks later, I unexpectedly received an invoice for €254.93. That nail could have just as easily been there when I picked up the car. When I called the service desk about it, they told me I should have purchased a road assistance package.
I’ve never had any issues with Avis and have always received great service. But at Enterprise Schiphol, the service is absolutely terrible. I strongly advise against renting a car from them!
Sterke punten
NVT
Zwakke punten
Zie mijn review
Huur nooit meer bij record go
Review over Record Go Rent a CarZe houden belangrijke informatie achter waar je achteraf een hele dikke rekening voor krijgt en als je ze ermee confronteert dan hebben ze opeens allemaal een bloedneus…
Heb al vaak een auto gehuurd en normaal gaat alles goed, maar deze keer op barcelona AirPort werd ik behoorlijk opgelicht. Nooit zal ik iemand uit mijn contacten en cliënten groep ooit nog aanraden om bij deze fraudeurs te boeken
Sterke punten
â¦
Zwakke punten
Ze houden informatie achter waarmee ze je achteraf als eerste mee confronteren
Afzetterij
Review over EasyTerraVia Easy Terra huurden we een auto in München. Na een rit van ruim 15 minuten kwamen we bij het verhuurbedrijf, ergens op een afgelegen terrein. Hoewel we de auto hadden gehuurd met VOLLEDIGE verzekering en dit ook op de voucher stond, moesten we een extra verzekering nemen om de auto mee te krijgen! Deze verzekering was ruim vier keer duurder dan de al eerder afgesloten verzekering. Easy Terra zegt niet aanspreekbaar te zijn, maar laat ons wel afzetten door hun partners. Nou, ik vind dit bedrijf niet te vertrouwen, ze weten niet wat de praktijken van hun eigen leveranciers zijn!
Zwakke punten
Geen zicht op afzetpraktijk leverancier en vervolgens geen verantwoordelijkheid nemen.
Oplichter bedrijf. NIET huren
Review over Green MotionDit bedrijf en de medewerkers zijn de grootste oplichter ter wereld. De huurprijs is zeer goedkoop. maar een klein kruis ergens in op de auto, die ik zelf nooit heb gezin heeft me €2.200 gekost. In London heb ik een auto ingehuurd voor €12 per dag. Bij de inlevering van de wagen hebben ze me een plek laten zien die ooit beschadigd was. daardoor hebben mijn borgsom van 1.800 pond niet terug betaald. Tevens sturen ze mij als herhaling berichten dat ik een bekeuring moet betalen anders gaan ze een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een bekeuring gezien. Ze willen je helemaal uitkleden. Dus zeer slecht bedrijf oplichters en dieven.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles ze zijn geen mensen maar duivels die je geld willen jatten.
Never ever nooit meer
Review over SixtWat een oplichterij van een bedrijv is Sixt.
Nederland heeft since kort tolwegen en ik die woonachtig in het buitenland bent wis dat niet(schijnt ergens langs de weg een bord gestaan hebben)
Krig dus van sixt 4 weken later een faktura van 33 53 euro
Dit is dan I,51 euro voor de told en 32 euro adminiestratie kost
Belachelijk voor wooden dit.
Dit bedrijv moet je mijden als de pest
Je hurt je auto voor een bedrag en als je hem ophaalr komt er van alles bij.
Oplichters
Sterke punten
Die zijn er niet
Zwakke punten
Het zijn oplichters en het niet waard