Ik heb een auto gehuurd en betaald inclusief volledige verzekering voor 25! dagen. Op de luchthaven bleek mijn creditcard pincode niet te werken. Hierdoor konden wij de auto niet krijgen. Doyouspain vertelde doodleuk dat wij ons geld kwijt waren. Dus ophalen een dag of twee later geen optie. Ik vroeg om een oplossing, maar doyouspain verbrak de telefoonverbinding. Dat is pure oplichting.
Bij ophalen auto fan ze moeilijk doen, om meer geld van je los te krijgen. Als je niet mee werkt krijg je geen auto en ben je je geld kwijt. Mensen naast mij hoorde alles en zijden dat dit niet klopt. Waar op de dame zei: is not your case. Met andere woorden we lichten hem op niet u. U bent zo aan de beurt
Tijdens het boeken van een auto is mijn account plotseling gedeactiveerd. Het geld is afgeschreven maar ik kan niet meer inloggen. Klantenservice niet kunnen bereiken
Sterke punten Je naaien met je broek aan en de telefoon in de hand
Zwakke punten Voor een oplichtersbende doen ze het niet slecht
Auto gehuurd bij Sixt, zeer slechte ervaring gehad, dit per telefoon en mail laten weten. Krijg een erg arrogante mail terug en wacht inmiddels alweer 10 dagen op een antwoord. Ik zou hier nooit huren. Slechte service en een slechte afhandeling bij klachten. Als ze hier aan zouden werken zou het prima zijn, maar dit is echt bizar.
Hertz bemiddeld niet als je door hun franchisenemers wordt opgelicht tijdens je vakantie. Reageren gewoon nergens op. Ik ga hier nooooit meer een auto reserveren en raad het iedereen met klem af!
Sterke punten Oplichten en klanten negeren
Zwakke punten Slechte communicatie, geen bemiddeling, geen reacties
Oplichters eerste klas.
De auto die ons ter beschikking stond leek in de verste verte niet op de klasse die we online gereserveerd hadden. De wagens die online in die klasse tentoongesteld waren, behoorden zelfs niet tot het aanbod in hun wagenpark.
Los daarvan had het personeel geen enkele interesse in ons verder te helpen.
De oplossing was dan maar om de auto te annuleren. Ze gingen de nodige documenten bezorgen via mail. Maar nee hoor, nu achteraf word er niets terug betaald. Ze beweren zelfs dat we de auto gewoon gehuurd hebben en dat we er mee gereden hebben. Niet dus. Nog erger. Ze bezorgen ons zelfs valse papieren van een 2e wagen die we zogezegd ook gehuurd hebben. Wat is dit seg.
Alles verliep super vlot reservering,afhaling en inleveren en terugbetaling voorschot van benzine verliep vlekkeloos.Had een paar slechte ervaringen met andere verhuurders.Dit was mijn eerste maal met cicar op aanraden van een regelmatige gebruiker en raad iedereen sterk deze firma aan Ik huur alleen nog bij cicar.TOP FIRMA
Don’t do business with Goldcar in Malaga. After more then 3 months we still didn’t recieve our refund of 153 euro’s. Sending e-mails or calls doesn’t help. They just steal the refund which makers it a unreliable company
Zwakke punten Geen klachtenafhandeling, gebeurd niets met klachten.
Vliegtuig landde tussen 23 en 24 uur. Na het wachten op de bagage was het ongeveer middernacht toen we ons konden aanbieden voor de op voorhand gereserveerde en betaalde wagen (aangeraden via booking.com). Er was een lange wachtrij voor ons terwijl de andere autoverhuurbedrijven nagenoeg geen klanten hadden. Uiteindelijk konden we een stuk na middernacht vertrekken met de huurauto naar ons hotel 60 km verderop. Toen we een kilometer ver waren meldde het dashbord dat de spanning van het rechterachterwiel slechts de helft van de normale waarde bedroeg. Pogingen bij de eerste 5 benzinestations om hem op te pompen lukten niet. Alles bleek uiteraard al gesloten. Verschillende pogingen om Guerin telefonisch te bereiken waren ook vruchteloos. Zowel aan de balie als op het telefoonnummer dat op het contract vermeld stond (te contacteren in geval van�) als op het noodnummer van Guerin in Portugal. Met een aangepaste snelheid bereikten we ons hotel tussen 01 en 02 uur. Toen ik s anderendaags de band wou gaan oppompen bij een benzinestation stond hij helemaal plat. Na het opleggen van de reserveband reden we terug naar de luchthaven. Hier wou men ons onmiddellijk de band aanrekenen. Dit konden we uiteindelijk voorkomen door het tonen van de foto�s die we s nachts direct van het dashbord genomen hadden en van het lijstje van onze niet beantwoorde telefoontjes. Het uur van de foto�s van zowel de melding op het dashbord als van de telefoontjes bleek onze redding te zijn. Daarna werden we wel nog verplicht om 24 euro te betalen voor de benzine die verbruikt was. Dat dit verbruik voor 100% te wijten was aan het feit dat ze ons een wagen gegeven hadden die niet in orde was, bleek geen argument. Dat hierdoor al 1 dag van ons verlof verstreken was evenmin. Mijn advies: ook al kom je na je hotelreservatie via booking.com automatisch bij Guerin terecht, ga hier niet op in. Je bent beter af als je rechtstreeks bij een ander verhuurkantoor reserveert.
Oplichters!
Auto via cheaptickets bij Cartrawler gehuurd. Met creditcard van dochter omdat ik geen creditcard card had. Dochter vertelde later dat ik moest checken of ik auto dan wel meekreeg omdat naam houder creditcard ook de bestuurder moet zijn. Uitgebreid contact gehad via WhatsApp en volgens Cartrawler kon ik wel met een debit card(betaalkaart) uitgegeven door Nederlandse Bank, betalen.
Echter bij aankomst accepteerde men dit niet (verhuurder was Goldcar). Uiteindelijk kon ik de auto wel meekrijgen tegen betaling van extra € 250 voor 7 dagen!
Niet gedaan.
Bij terugkomst contact met Cartrawler. Alles duurt lang voordat er een reactie komt. Heel veel heen en weer gemaild. Twee keer dezelfde mail gekregen. Vragen voor de derde keer om kopie van betaalpas en kopie van afschrift waarop staat dat ik op betreffende datum € 3.500 op rekening heb staan. Nou dat is dus niet mogelijk. Alles weer uitgelegd. Toen weer via andere organisatie een claim kunnen indienen maar formulier gaf geen mogelijkheid voor invullen mijn probleem. Alleen keuze uit bepaalde mogelijkheden. Weer gemaild. Weer eenzelfde mail terug ontvangen. Nu al week niets meer gehoord.
Wat een vreselijke organisatie!!
Sterke punten Ze sturen vriendelijk standaard mails.
They charged me double and not apying back after this message below I booked another car and guess paid twice:
Thank you for your booking request.
Unfortunately we haven’t been able to confirm your booking this time.
This is because our suppliers don’t have any cars available for the dates you’ve requested.
We've refunded you the amount paid for the booking (and insurance).
As you might have seen, our rates are extremely competitive.
It’s always better to book as far in advance as possible so that you get the car you want at the lowest price.
However, because there were no cars available on this occasion, I’d like to offer you a special deal on your next booking.
You can only get your special price by booking through this link
You’ll be redirected to our website where you can get a quote.
Please keep this email safe because you’ll need it to claim your special deal. You may find it useful to create a ‘DoYouSpain.com’ folder in your email account to save this email and your rental vouchers. “
Een auto gehuurd via booking.com op 29-11-2024 voor 5 dagen (30-11-2024 tot 4-12-2024) en vooraf betaald. Bij aankomst Goldcar een uur in de rij, geen auto, geen alternatief, neem maar een taxi.
Het webformulier is misleidend omdat gevraagd wordt naar ophaaltijd of vluchtnummer. Als je het vluchtnummer invult en zonder dat ik er akkoord voor heb gegeven er automatisch 10:00 uur ochtends in staat (dat zie je pas in de voucher) en als je volgens Coldcar 6 uur "te laat" bent zowel de overeenkomst is vervallen als het gehele huurbedrag kwijt bent? Het vluchtnummer was bekend!!!
Wel dus een dag van tevoren € 241,50 van mijn creditcard afgeschreven. Weet niemand dan dat er in de reisbranche een vervoersplicht is?
Hierbij stel ik Booking.com in gebreke en sommeer ik het gehele bedrag terug te storten op mijn creditcard, zo niet dan zal mijn bank dat doen en anders mijn incassobureau en anders via mijn rechtsbijstandverzekering/ incassobureau/ advocaat.
p.s. weten jullie dat er een X-account is, specifiek voor alle slachtoffers van Goldcar? Goldcar Scam Victims
We hebben eind 2024 bij TUI Rijen een reis geboekt naar Zuid Spanje. We hebben bij de reis een huurauto van Sunnycars geboekt. De autohuur betrof een auto uit de categorie YB – Toyota Aygo / AC/2dr of gelijkwaardig. Dit voor de periode van 10 dagen. Huurauto ophalen en inleveren bij luchthaven Malaga.
De prijs die we hiervoor betaald hebben is € 347,00.
Bij het ophalen van de huurauto op de luchthaven Malaga (bij Europcar) kregen we het advies om een auto te huren met wat meer power. Dit gezien het feit dat we de bergen in gingen om te wandelen.
We zijn op het voorstel om een auto met een grotere motor ingegaan. De auto die we huurde was een Hyundai HY.I20.UL.
We moesten hiervoor € 205,10 bij betalen.
Toen we achteraf bekeken wat gemiddeld een dergelijke huurauto kost hebben we veel teveel betaald. We voelen ons bedrogen.
Ik heb een restitutie-verzekering afgesloten via EconomyCarRentals, maar het bleek een grote misleiding. Na een ongeval waarbij ik van achteren werd aangereden, moest ik de kosten vooruit betalen, in de verwachting dat ik snel zou worden terugbetaald.
Ondanks dat ik alle documenten, foto’s en bewijzen volgens hun instructies heb ingediend, kreeg ik te horen dat het tot 3 jaar kan duren voordat ik mijn geld terugzie. Waarom? Omdat ze proberen het bedrag terug te vorderen bij de andere bestuurder, die bovendien onverzekerd is. Dit betekent dat de financiële last volledig op mij komt te liggen, terwijl zij niks doen om hun verzekeringsbeloftes na te komen.
Dit is absoluut niet wat je van een verzekering mag verwachten. De klantenservice is onbehulpzaam en biedt geen oplossing of duidelijkheid. EconomyCarRentals schuift alle verantwoordelijkheid af op de klant.
Trap niet in deze val. Goedkoop lijkt aantrekkelijk, maar je komt bedrogen uit. Kies een betrouwbare aanbieder die zijn klanten écht beschermt.
Sterke punten Marketing
Zwakke punten Honouring the commitments they market.
it was dark and the car was parked very tightly. Drove away and immediately contacted Goldcar Alicante the next morning, that the car was full of damage (old Europcar car, stickers were still on it) and that there were bottles of beer in the car. I was redirected several times by... emails, finally after 4 days they respond (Khalid): too bad.\\r\\n\\r\\nPreviously, I often rented a car from Goldcar in Alicante. But this is a shameless service and rental organization.\\r\\n\\r\\nNever again
Kant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
I rented a car with Drivalia in August together with my boyfriend and paid a deposit of €400. It’s now December, and they still haven’t refunded it. Despite calling them every week to resolve the issue, we’ve had no success. I strongly recommend avoiding this company for car rentals due to their lack of reliability and poor customer service.
Drivilia Valencia they are scammers. They just take money out of your account without permission. I had to buy another one after I already bought 100% insurance coverage. Initially I had to pay 1250 euro deposit ( which you never get back) then 138 euro extra. For one week car rental I paid 186 euros +139 euros+114 euros in the end. Supposedly transparent and reliable. The biggest thieves they are, I am going to press charges.
Drivilia Valencia son unos estafadores. Se limitan a sacar dinero de tu cuenta sin permiso. Tuve que comprar otro después de que ya había comprado el 100% de cobertura de seguro. Al principio tuve que pagar 1250 euros de fianza (que nunca te devuelven) y luego 138 euros extra. Por una semana de alquiler de coche, pagué 186 euros +139 euros+114 euros al final. Los llamados transparentes y fiables. Los mayores ladrones que son, voy a presentar cargos
Please do not use this company. I had my experiences at the Memmingen office in Germany
1. Someone would pick us up after my plane landed --> no one there and I received a call 2 hours later than I sent my message I arrived
2. As no one was at the pick up I had to go to the office as I already paid the rent --> No one there neither and there were even other people who were already waiting for 3 hours and others who just did NOT wait and booked another car with another company for much more money because they needed to go. Result for me was I received my car 2 hours later than agreed upon.
3. The car seemed fine but after about 20 kilometers drive the brakes were making lots of noises because they were braking metal on metal so car had not been checked properly or this might be bad luck
4. after 20 km trying to switch the car but this was impossible because the numbers given were not reachable (message full mailbox and was not answered). Contact with the Munich office informed us it was impossible to switch the car and would call us day after
5. Day after no call from Munich nor was Memmingen office reachable again so we drove with the UNSAFE car to Memmingen during office hours
6. Again no one reachable on the numbers given and no one at the office in Memmingen. On a hand written note at the office I was advised to call a number in Spain. So again no switch possible. The nr in Spain I called but no connection and voicemail as well
7. Returning the car and mentioned all the experiences the person at counter told me to send a mail to [email protected] but this mail seemed incorrect
8. after finding the right mailaddress to hand in my claim and giving Green motion the chance to make this all up I received a mail where Green motion turned the mistakes all in my way while giving their Sorry.
Please make sure you do not use this company. For me this has been the first and last time.
Sterke punten Cheap
Zwakke punten No service at all and no follow up. Just imagine what happens when you have an accident and cannot reach any one!!
Titel: Adrem blijft tekortschieten - Gebrekkige voertuigen en slechte service
Onze ervaring met Adrem was ronduit teleurstellend. De gehuurde bus had meerdere ernstige gebreken: een kapotte airco, een stuur dat constant naar rechts trok en een defecte rechter achterrem. Uiteindelijk viel ook de ventilator uit, waardoor de bus volledig onbruikbaar werd en wij honderden euro’s aan extra kosten moesten maken voor hotels, maaltijden en vervangende huurauto’s.
Wat deze ervaring nog frustrerender maakt, is dat we na onze reis geconfronteerd werden met slechte communicatie en minimale bereidheid tot compensatie. Klachten werden gebagatelliseerd en afgeschoven, en het bedrijf kwam slechts met een schamele vergoeding. Dit terwijl er meerdere reviews online te vinden zijn van klanten met soortgelijke problemen. Het lijkt erop dat gebrekkige voertuigen en slechte service geen uitzondering, maar eerder standaard zijn bij Adrem.
Conclusie: Adrem is onbetrouwbaar. Gebrekkige voertuigen, slechte communicatie en een gebrek aan verantwoordelijkheid maken dit een bedrijf dat je beter kunt vermijden. Het is duidelijk dat wij niet de enige zijn die met deze problemen te maken hebben gehad. Huur hier niet!
Werd gewoon verplicht extra kosten benzine te betalen terwijl de tank niet bol getankt was belachelijk kreeg een boete van 25 euro deze hebben ze gewoon verekend met de borg gewoon geen woorden voor arrogantie
It is really disappointing how this is being handled by Hertz. I did not hit anything or cause the damage. The charges were wrongly charged. When I read all the reviews it is apparently normal for Hertz to arbitrarily disadvantage customers and charge fees unfairly. It is too outrageous for words. I do not understand that people want to work for such an organization that disadvantages customers. In addition, I do not understand that there are any customers who would want to rent a car from Hertz. I do not recommend anyone to rent another car from Hertz. Hertz disadvantages customers and falsely charges for damages and fees. But even that doesn't interest Hertz because all the bad reviews are answered about the same. There is no worse car rental company than Hertz!
Sincerely,
Peter
Sterke punten Geen
Zwakke punten ze stelen van klanten door dezelfde schades bij verschillende klanten in rekening te brengen
In oktober in Portugal geweest. Bij aankomst netjes opgehaald. In het kantoor een uur gewacht. Kan gebeuren wat het was lunchtijd. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren werd ons gevraagd om een extra verzekering te nemen of 1200,- vastzetten op visakaart. Wij wilde geen extra verzekering en toen kwamen de moeilijkheden. Alles werd gecheckt en moeilijk doen. De visa stond op naam van mijn vrouw, ik had mijn handtekening gezet bla, bla bla. We moesten de extra verzekering nemen anders kregen we de auto niet mee. Gedaan maar eigenlijk tegen onze zin. Achteraf hadden we gewoon weg moeten gaan. Op elke hoek van de straat staat wel een auto verhuurbedrijf. Maar goed
Bij het terugbrengen was niemand aanwezig. Sleutel in de bus gedaan nadat we onderweg nog hadden getankt. Een tijdje later kregen we de borg maar gedeeltelijk terug. We hadden de tank niet vol achter gelaten en in de voorwaarde staat dat de tankstation binnen 10 km van het verhuurbedrijf af moet zitten. Wij hadden op iets meer dan 20 kn afstand getankt dus geen poot om op te staan. Eindfactuur opgevraagd, gaat over alle kosten nog eens 23% VAT kosten
Totaal voor 5 dagen €234,72 extra betaald terwijl we dachten dat het €81,- zou kosten. Thuis een auto geboekt maar achteraf flink bijbetaald
Waardeloos bedrijf en het laat een bittere nasmaak achter. Ga er geen auto huren
Sterke punten Geen
Zwakke punten Alles is gericht op geld verdienen. Ze pakken alles aan om extra geld te verdienen en ze hebben alles vaststaan in hun polis.
Bus gehuurd in Amersfoort echter bij aankomst bus niet beschikbaar?
Ze kunnen niks betekenen en oplossing moet zelf gezocht worden!
Aanwezige medewerker kan beter bij de hema gaan werken.
Grootste oplichters ooit
Review over DoYouSpainIk heb een auto gehuurd en betaald inclusief volledige verzekering voor 25! dagen. Op de luchthaven bleek mijn creditcard pincode niet te werken. Hierdoor konden wij de auto niet krijgen. Doyouspain vertelde doodleuk dat wij ons geld kwijt waren. Dus ophalen een dag of twee later geen optie. Ik vroeg om een oplossing, maar doyouspain verbrak de telefoonverbinding. Dat is pure oplichting.
Sterke punten
Geld aftroggelen
Zwakke punten
Service. Medewerkers. Website. Contact gegevens.
Oplichters
Review over DoYouSpainBij ophalen auto fan ze moeilijk doen, om meer geld van je los te krijgen. Als je niet mee werkt krijg je geen auto en ben je je geld kwijt. Mensen naast mij hoorde alles en zijden dat dit niet klopt. Waar op de dame zei: is not your case. Met andere woorden we lichten hem op niet u. U bent zo aan de beurt
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
account plotseling deactiveerd
Review over SnappCarTijdens het boeken van een auto is mijn account plotseling gedeactiveerd. Het geld is afgeschreven maar ik kan niet meer inloggen. Klantenservice niet kunnen bereiken
Sterke punten
Je naaien met je broek aan en de telefoon in de hand
Zwakke punten
Voor een oplichtersbende doen ze het niet slecht
Slechte klantenservice
Review over SixtAuto gehuurd bij Sixt, zeer slechte ervaring gehad, dit per telefoon en mail laten weten. Krijg een erg arrogante mail terug en wacht inmiddels alweer 10 dagen op een antwoord. Ik zou hier nooit huren. Slechte service en een slechte afhandeling bij klachten. Als ze hier aan zouden werken zou het prima zijn, maar dit is echt bizar.
Oplichters en geen hulp van He
Review over HertzHertz bemiddeld niet als je door hun franchisenemers wordt opgelicht tijdens je vakantie. Reageren gewoon nergens op. Ik ga hier nooooit meer een auto reserveren en raad het iedereen met klem af!
Sterke punten
Oplichten en klanten negeren
Zwakke punten
Slechte communicatie, geen bemiddeling, geen reacties
Oplichters eerste klas
Review over GoldcarOplichters eerste klas.
De auto die ons ter beschikking stond leek in de verste verte niet op de klasse die we online gereserveerd hadden. De wagens die online in die klasse tentoongesteld waren, behoorden zelfs niet tot het aanbod in hun wagenpark.
Los daarvan had het personeel geen enkele interesse in ons verder te helpen.
De oplossing was dan maar om de auto te annuleren. Ze gingen de nodige documenten bezorgen via mail. Maar nee hoor, nu achteraf word er niets terug betaald. Ze beweren zelfs dat we de auto gewoon gehuurd hebben en dat we er mee gereden hebben. Niet dus. Nog erger. Ze bezorgen ons zelfs valse papieren van een 2e wagen die we zogezegd ook gehuurd hebben. Wat is dit seg.
Zwakke punten
Niet behulpzaam
Oplichters
Slechte ervaring SnappCar
Review over SnappCarHetzelfde wat andere hier hebben geformuleerd ook meegemaakt.
Prima ervaring
Review over CicarAlles verliep super vlot reservering,afhaling en inleveren en terugbetaling voorschot van benzine verliep vlekkeloos.Had een paar slechte ervaringen met andere verhuurders.Dit was mijn eerste maal met cicar op aanraden van een regelmatige gebruiker en raad iedereen sterk deze firma aan Ik huur alleen nog bij cicar.TOP FIRMA
Sterke punten
Correcte firma
Geen geld terug brandstofborg
Review over GoldcarDon’t do business with Goldcar in Malaga. After more then 3 months we still didn’t recieve our refund of 153 euro’s. Sending e-mails or calls doesn’t help. They just steal the refund which makers it a unreliable company
Zwakke punten
Geen klachtenafhandeling, gebeurd niets met klachten.
NEVER EVER AGAIN
Review over Guerin AutoverhuurVliegtuig landde tussen 23 en 24 uur. Na het wachten op de bagage was het ongeveer middernacht toen we ons konden aanbieden voor de op voorhand gereserveerde en betaalde wagen (aangeraden via booking.com). Er was een lange wachtrij voor ons terwijl de andere autoverhuurbedrijven nagenoeg geen klanten hadden. Uiteindelijk konden we een stuk na middernacht vertrekken met de huurauto naar ons hotel 60 km verderop. Toen we een kilometer ver waren meldde het dashbord dat de spanning van het rechterachterwiel slechts de helft van de normale waarde bedroeg. Pogingen bij de eerste 5 benzinestations om hem op te pompen lukten niet. Alles bleek uiteraard al gesloten. Verschillende pogingen om Guerin telefonisch te bereiken waren ook vruchteloos. Zowel aan de balie als op het telefoonnummer dat op het contract vermeld stond (te contacteren in geval van�) als op het noodnummer van Guerin in Portugal. Met een aangepaste snelheid bereikten we ons hotel tussen 01 en 02 uur. Toen ik s anderendaags de band wou gaan oppompen bij een benzinestation stond hij helemaal plat. Na het opleggen van de reserveband reden we terug naar de luchthaven. Hier wou men ons onmiddellijk de band aanrekenen. Dit konden we uiteindelijk voorkomen door het tonen van de foto�s die we s nachts direct van het dashbord genomen hadden en van het lijstje van onze niet beantwoorde telefoontjes. Het uur van de foto�s van zowel de melding op het dashbord als van de telefoontjes bleek onze redding te zijn. Daarna werden we wel nog verplicht om 24 euro te betalen voor de benzine die verbruikt was. Dat dit verbruik voor 100% te wijten was aan het feit dat ze ons een wagen gegeven hadden die niet in orde was, bleek geen argument. Dat hierdoor al 1 dag van ons verlof verstreken was evenmin. Mijn advies: ook al kom je na je hotelreservatie via booking.com automatisch bij Guerin terecht, ga hier niet op in. Je bent beter af als je rechtstreeks bij een ander verhuurkantoor reserveert.
Sterke punten
De wagen was relatief proper
Zwakke punten
Hun diefstal gedrag
Geen auto en geld terug
Review over CarTrawler Car RentalOplichters!
Auto via cheaptickets bij Cartrawler gehuurd. Met creditcard van dochter omdat ik geen creditcard card had. Dochter vertelde later dat ik moest checken of ik auto dan wel meekreeg omdat naam houder creditcard ook de bestuurder moet zijn. Uitgebreid contact gehad via WhatsApp en volgens Cartrawler kon ik wel met een debit card(betaalkaart) uitgegeven door Nederlandse Bank, betalen.
Echter bij aankomst accepteerde men dit niet (verhuurder was Goldcar). Uiteindelijk kon ik de auto wel meekrijgen tegen betaling van extra € 250 voor 7 dagen!
Niet gedaan.
Bij terugkomst contact met Cartrawler. Alles duurt lang voordat er een reactie komt. Heel veel heen en weer gemaild. Twee keer dezelfde mail gekregen. Vragen voor de derde keer om kopie van betaalpas en kopie van afschrift waarop staat dat ik op betreffende datum € 3.500 op rekening heb staan. Nou dat is dus niet mogelijk. Alles weer uitgelegd. Toen weer via andere organisatie een claim kunnen indienen maar formulier gaf geen mogelijkheid voor invullen mijn probleem. Alleen keuze uit bepaalde mogelijkheden. Weer gemaild. Weer eenzelfde mail terug ontvangen. Nu al week niets meer gehoord.
Wat een vreselijke organisatie!!
Sterke punten
Ze sturen vriendelijk standaard mails.
Zwakke punten
Alles
Crooks
Review over DoYouSpainThey charged me double and not apying back after this message below I booked another car and guess paid twice:
Thank you for your booking request.
Unfortunately we haven’t been able to confirm your booking this time.
This is because our suppliers don’t have any cars available for the dates you’ve requested.
We've refunded you the amount paid for the booking (and insurance).
As you might have seen, our rates are extremely competitive.
It’s always better to book as far in advance as possible so that you get the car you want at the lowest price.
However, because there were no cars available on this occasion, I’d like to offer you a special deal on your next booking.
You can only get your special price by booking through this link
You’ll be redirected to our website where you can get a quote.
Please keep this email safe because you’ll need it to claim your special deal. You may find it useful to create a ‘DoYouSpain.com’ folder in your email account to save this email and your rental vouchers. “
Sterke punten
None
Zwakke punten
Crooks you pay double
vooraf betalen en niet leveren
Review over GoldcarEen auto gehuurd via booking.com op 29-11-2024 voor 5 dagen (30-11-2024 tot 4-12-2024) en vooraf betaald. Bij aankomst Goldcar een uur in de rij, geen auto, geen alternatief, neem maar een taxi.
Het webformulier is misleidend omdat gevraagd wordt naar ophaaltijd of vluchtnummer. Als je het vluchtnummer invult en zonder dat ik er akkoord voor heb gegeven er automatisch 10:00 uur ochtends in staat (dat zie je pas in de voucher) en als je volgens Coldcar 6 uur "te laat" bent zowel de overeenkomst is vervallen als het gehele huurbedrag kwijt bent? Het vluchtnummer was bekend!!!
Wel dus een dag van tevoren € 241,50 van mijn creditcard afgeschreven. Weet niemand dan dat er in de reisbranche een vervoersplicht is?
Hierbij stel ik Booking.com in gebreke en sommeer ik het gehele bedrag terug te storten op mijn creditcard, zo niet dan zal mijn bank dat doen en anders mijn incassobureau en anders via mijn rechtsbijstandverzekering/ incassobureau/ advocaat.
p.s. weten jullie dat er een X-account is, specifiek voor alle slachtoffers van Goldcar? Goldcar Scam Victims
Sterke punten
niets!
Zwakke punten
Volledige oplichting!
Upgrade huurauto te duur
Review over EuropCarWe hebben eind 2024 bij TUI Rijen een reis geboekt naar Zuid Spanje. We hebben bij de reis een huurauto van Sunnycars geboekt. De autohuur betrof een auto uit de categorie YB – Toyota Aygo / AC/2dr of gelijkwaardig. Dit voor de periode van 10 dagen. Huurauto ophalen en inleveren bij luchthaven Malaga.
De prijs die we hiervoor betaald hebben is € 347,00.
Bij het ophalen van de huurauto op de luchthaven Malaga (bij Europcar) kregen we het advies om een auto te huren met wat meer power. Dit gezien het feit dat we de bergen in gingen om te wandelen.
We zijn op het voorstel om een auto met een grotere motor ingegaan. De auto die we huurde was een Hyundai HY.I20.UL.
We moesten hiervoor € 205,10 bij betalen.
Toen we achteraf bekeken wat gemiddeld een dergelijke huurauto kost hebben we veel teveel betaald. We voelen ons bedrogen.
Jaren wachten op je geld
Review over Economy Car RentalsIk heb een restitutie-verzekering afgesloten via EconomyCarRentals, maar het bleek een grote misleiding. Na een ongeval waarbij ik van achteren werd aangereden, moest ik de kosten vooruit betalen, in de verwachting dat ik snel zou worden terugbetaald.
Ondanks dat ik alle documenten, foto’s en bewijzen volgens hun instructies heb ingediend, kreeg ik te horen dat het tot 3 jaar kan duren voordat ik mijn geld terugzie. Waarom? Omdat ze proberen het bedrag terug te vorderen bij de andere bestuurder, die bovendien onverzekerd is. Dit betekent dat de financiële last volledig op mij komt te liggen, terwijl zij niks doen om hun verzekeringsbeloftes na te komen.
Dit is absoluut niet wat je van een verzekering mag verwachten. De klantenservice is onbehulpzaam en biedt geen oplossing of duidelijkheid. EconomyCarRentals schuift alle verantwoordelijkheid af op de klant.
Trap niet in deze val. Goedkoop lijkt aantrekkelijk, maar je komt bedrogen uit. Kies een betrouwbare aanbieder die zijn klanten écht beschermt.
Sterke punten
Marketing
Zwakke punten
Honouring the commitments they market.
damage bottle beer
Review over Goldcarit was dark and the car was parked very tightly. Drove away and immediately contacted Goldcar Alicante the next morning, that the car was full of damage (old Europcar car, stickers were still on it) and that there were bottles of beer in the car. I was redirected several times by... emails, finally after 4 days they respond (Khalid): too bad.\\r\\n\\r\\nPreviously, I often rented a car from Goldcar in Alicante. But this is a shameless service and rental organization.\\r\\n\\r\\nNever again
Sterke punten
online system
Zwakke punten
customer service / after sales
Kant en klare dieven
Review over Record Go Rent a CarKant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
The worst
Review over DrivaliaI rented a car with Drivalia in August together with my boyfriend and paid a deposit of €400. It’s now December, and they still haven’t refunded it. Despite calling them every week to resolve the issue, we’ve had no success. I strongly recommend avoiding this company for car rentals due to their lack of reliability and poor customer service.
Scam Thieves
Review over DrivaliaDrivilia Valencia they are scammers. They just take money out of your account without permission. I had to buy another one after I already bought 100% insurance coverage. Initially I had to pay 1250 euro deposit ( which you never get back) then 138 euro extra. For one week car rental I paid 186 euros +139 euros+114 euros in the end. Supposedly transparent and reliable. The biggest thieves they are, I am going to press charges.
Drivilia Valencia son unos estafadores. Se limitan a sacar dinero de tu cuenta sin permiso. Tuve que comprar otro después de que ya había comprado el 100% de cobertura de seguro. Al principio tuve que pagar 1250 euros de fianza (que nunca te devuelven) y luego 138 euros extra. Por una semana de alquiler de coche, pagué 186 euros +139 euros+114 euros al final. Los llamados transparentes y fiables. Los mayores ladrones que son, voy a presentar cargos
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichting
This company is a joke. AVOID!
Review over Green MotionPlease do not use this company. I had my experiences at the Memmingen office in Germany
1. Someone would pick us up after my plane landed --> no one there and I received a call 2 hours later than I sent my message I arrived
2. As no one was at the pick up I had to go to the office as I already paid the rent --> No one there neither and there were even other people who were already waiting for 3 hours and others who just did NOT wait and booked another car with another company for much more money because they needed to go. Result for me was I received my car 2 hours later than agreed upon.
3. The car seemed fine but after about 20 kilometers drive the brakes were making lots of noises because they were braking metal on metal so car had not been checked properly or this might be bad luck
4. after 20 km trying to switch the car but this was impossible because the numbers given were not reachable (message full mailbox and was not answered). Contact with the Munich office informed us it was impossible to switch the car and would call us day after
5. Day after no call from Munich nor was Memmingen office reachable again so we drove with the UNSAFE car to Memmingen during office hours
6. Again no one reachable on the numbers given and no one at the office in Memmingen. On a hand written note at the office I was advised to call a number in Spain. So again no switch possible. The nr in Spain I called but no connection and voicemail as well
7. Returning the car and mentioned all the experiences the person at counter told me to send a mail to [email protected] but this mail seemed incorrect
8. after finding the right mailaddress to hand in my claim and giving Green motion the chance to make this all up I received a mail where Green motion turned the mistakes all in my way while giving their Sorry.
Please make sure you do not use this company. For me this has been the first and last time.
Sterke punten
Cheap
Zwakke punten
No service at all and no follow up. Just imagine what happens when you have an accident and cannot reach any one!!
Niet hier huren!!!
Review over AdremTitel: Adrem blijft tekortschieten - Gebrekkige voertuigen en slechte service
Onze ervaring met Adrem was ronduit teleurstellend. De gehuurde bus had meerdere ernstige gebreken: een kapotte airco, een stuur dat constant naar rechts trok en een defecte rechter achterrem. Uiteindelijk viel ook de ventilator uit, waardoor de bus volledig onbruikbaar werd en wij honderden euro’s aan extra kosten moesten maken voor hotels, maaltijden en vervangende huurauto’s.
Wat deze ervaring nog frustrerender maakt, is dat we na onze reis geconfronteerd werden met slechte communicatie en minimale bereidheid tot compensatie. Klachten werden gebagatelliseerd en afgeschoven, en het bedrijf kwam slechts met een schamele vergoeding. Dit terwijl er meerdere reviews online te vinden zijn van klanten met soortgelijke problemen. Het lijkt erop dat gebrekkige voertuigen en slechte service geen uitzondering, maar eerder standaard zijn bij Adrem.
Conclusie: Adrem is onbetrouwbaar. Gebrekkige voertuigen, slechte communicatie en een gebrek aan verantwoordelijkheid maken dit een bedrijf dat je beter kunt vermijden. Het is duidelijk dat wij niet de enige zijn die met deze problemen te maken hebben gehad. Huur hier niet!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Huur hier niet!!!
Klopt niks van
Review over SnappCarWerd gewoon verplicht extra kosten benzine te betalen terwijl de tank niet bol getankt was belachelijk kreeg een boete van 25 euro deze hebben ze gewoon verekend met de borg gewoon geen woorden voor arrogantie
Sterke punten
Geen
Diefstal door Hertz
Review over HertzDear Christiane,
It is really disappointing how this is being handled by Hertz. I did not hit anything or cause the damage. The charges were wrongly charged. When I read all the reviews it is apparently normal for Hertz to arbitrarily disadvantage customers and charge fees unfairly. It is too outrageous for words. I do not understand that people want to work for such an organization that disadvantages customers. In addition, I do not understand that there are any customers who would want to rent a car from Hertz. I do not recommend anyone to rent another car from Hertz. Hertz disadvantages customers and falsely charges for damages and fees. But even that doesn't interest Hertz because all the bad reviews are answered about the same. There is no worse car rental company than Hertz!
Sincerely,
Peter
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
ze stelen van klanten door dezelfde schades bij verschillende klanten in rekening te brengen
Flinke nabetaling
Review over Record Go Rent a CarIn oktober in Portugal geweest. Bij aankomst netjes opgehaald. In het kantoor een uur gewacht. Kan gebeuren wat het was lunchtijd. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren werd ons gevraagd om een extra verzekering te nemen of 1200,- vastzetten op visakaart. Wij wilde geen extra verzekering en toen kwamen de moeilijkheden. Alles werd gecheckt en moeilijk doen. De visa stond op naam van mijn vrouw, ik had mijn handtekening gezet bla, bla bla. We moesten de extra verzekering nemen anders kregen we de auto niet mee. Gedaan maar eigenlijk tegen onze zin. Achteraf hadden we gewoon weg moeten gaan. Op elke hoek van de straat staat wel een auto verhuurbedrijf. Maar goed
Bij het terugbrengen was niemand aanwezig. Sleutel in de bus gedaan nadat we onderweg nog hadden getankt. Een tijdje later kregen we de borg maar gedeeltelijk terug. We hadden de tank niet vol achter gelaten en in de voorwaarde staat dat de tankstation binnen 10 km van het verhuurbedrijf af moet zitten. Wij hadden op iets meer dan 20 kn afstand getankt dus geen poot om op te staan. Eindfactuur opgevraagd, gaat over alle kosten nog eens 23% VAT kosten
Totaal voor 5 dagen €234,72 extra betaald terwijl we dachten dat het €81,- zou kosten. Thuis een auto geboekt maar achteraf flink bijbetaald
Waardeloos bedrijf en het laat een bittere nasmaak achter. Ga er geen auto huren
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles is gericht op geld verdienen. Ze pakken alles aan om extra geld te verdienen en ze hebben alles vaststaan in hun polis.
Slechte verhuurder!
Review over AutoHopper.nlBus gehuurd in Amersfoort echter bij aankomst bus niet beschikbaar?
Ze kunnen niks betekenen en oplossing moet zelf gezocht worden!
Aanwezige medewerker kan beter bij de hema gaan werken.
Sterke punten
De koffie.
Zwakke punten
Zie bovenstaand