Werd gewoon verplicht extra kosten benzine te betalen terwijl de tank niet bol getankt was belachelijk kreeg een boete van 25 euro deze hebben ze gewoon verekend met de borg gewoon geen woorden voor arrogantie
It is really disappointing how this is being handled by Hertz. I did not hit anything or cause the damage. The charges were wrongly charged. When I read all the reviews it is apparently normal for Hertz to arbitrarily disadvantage customers and charge fees unfairly. It is too outrageous for words. I do not understand that people want to work for such an organization that disadvantages customers. In addition, I do not understand that there are any customers who would want to rent a car from Hertz. I do not recommend anyone to rent another car from Hertz. Hertz disadvantages customers and falsely charges for damages and fees. But even that doesn't interest Hertz because all the bad reviews are answered about the same. There is no worse car rental company than Hertz!
Sincerely,
Peter
Sterke punten Geen
Zwakke punten ze stelen van klanten door dezelfde schades bij verschillende klanten in rekening te brengen
In oktober in Portugal geweest. Bij aankomst netjes opgehaald. In het kantoor een uur gewacht. Kan gebeuren wat het was lunchtijd. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren werd ons gevraagd om een extra verzekering te nemen of 1200,- vastzetten op visakaart. Wij wilde geen extra verzekering en toen kwamen de moeilijkheden. Alles werd gecheckt en moeilijk doen. De visa stond op naam van mijn vrouw, ik had mijn handtekening gezet bla, bla bla. We moesten de extra verzekering nemen anders kregen we de auto niet mee. Gedaan maar eigenlijk tegen onze zin. Achteraf hadden we gewoon weg moeten gaan. Op elke hoek van de straat staat wel een auto verhuurbedrijf. Maar goed
Bij het terugbrengen was niemand aanwezig. Sleutel in de bus gedaan nadat we onderweg nog hadden getankt. Een tijdje later kregen we de borg maar gedeeltelijk terug. We hadden de tank niet vol achter gelaten en in de voorwaarde staat dat de tankstation binnen 10 km van het verhuurbedrijf af moet zitten. Wij hadden op iets meer dan 20 kn afstand getankt dus geen poot om op te staan. Eindfactuur opgevraagd, gaat over alle kosten nog eens 23% VAT kosten
Totaal voor 5 dagen €234,72 extra betaald terwijl we dachten dat het €81,- zou kosten. Thuis een auto geboekt maar achteraf flink bijbetaald
Waardeloos bedrijf en het laat een bittere nasmaak achter. Ga er geen auto huren
Sterke punten Geen
Zwakke punten Alles is gericht op geld verdienen. Ze pakken alles aan om extra geld te verdienen en ze hebben alles vaststaan in hun polis.
Bus gehuurd in Amersfoort echter bij aankomst bus niet beschikbaar?
Ze kunnen niks betekenen en oplossing moet zelf gezocht worden!
Aanwezige medewerker kan beter bij de hema gaan werken.
Je wordt vereid een verzekering af te sluiten , ik heb hier vooraf voor betaald , bij het afhalen van de auto moest ik opnieuw een verzekering afsluiten en hiervoor premie betalen
Sterke punten Geen
Zwakke punten Je wordt onjuist geinformeerd geldklopperij !!
We hadden een huurauto gereserveerd via Rentcars.com voor onze reis naar Turkije, betaald met creditcard en inclusief volledige verzekering. Bij aankomst bleek echter dat er geen auto voor ons klaarstond. Ons geld werd niet terugbetaald, met als reden dat we de reservering niet 48 uur van tevoren hadden geannuleerd. Het verhuurbedrijf beschikte bovendien niet over de door ons gereserveerde auto met automatische transmissie, en de enige beschikbare optie was een oude, onveilige auto. Onze verzoeken om de juiste auto te leveren of ons geld terug te geven werden afgewezen. Ondanks dat we de betaling hadden voldaan, beweerde de Turkse vestiging dat onze creditcard niet werkte, en de klantenservice van Rentcars was niet bereid om te helpen. Wij zullen dit bedrijf niet opnieuw gebruiken.
Hugh Borg to pay in advance is an other way to gain more mone. the Borg is so high that many creditcards and bank accounts have a Lowe maximum amount to spent on one day. The only way to avoid is: pay extra for insurance or raise your maximum days before getting your car.
Record Go is een criminele en frauduleuze organisatie en wil dit graag uitleggen.
Mijn dochter was in de periode tussen 24 sept en 2 oktober in Spanje en had via Sunny Cars een auto gehuurd bij Record Go. Tijdens haar vakantie ontving ze een mail dat ze een overtreding had begaan 3 weken na haar vakantie volgde er nog 2 mails. In deze mails gaven ze aan om haar naam en gegevens door te sturen naar het Spaanse Openbaar Ministerie.
Kern is dat alle 3 de overtredingen plaatsvonden in augustus en begin september 2024, met een auto met kenteken die ze niet had gehuurd en op een plaats Ibiza en Mallorca waar ze niet eens zijn geweest. Dus bewust haar gegevens opgestuurd. Ik wil hierbij iedereen waarschuwen dat dit kan overkomen en dat niemand met dit bedrijf in zee moet gaan. Overigens goed contact met de Spaanse politie om te onderzoeken of een onderzoek naar het handelen van dit bedrijf kan worden opgestart,
Zwakke punten Onbetrouwbaar en biedt geen hulp. Daarnaast gebruiken ze gegevens van klanten om bekeuringen die ze krijgen af te doen.
I was rented a car by this company with tyres that would not pass basic vehicle inspection standards, let alone meet safety regulations. We had to spend a full day to get the issues sorted out and the company is currently unwilling to take any form of responsibility, for the endangerment and losses caused. I would strongly advise to NOT rent from here, for your own safety (and sanity in dealing with their horrible customer service)
Via ANWB, Sonny Cars auto gehuurd, airport Kreta.
Uiterlijk zag de auto, Fiat Panda er niet uit, veel deuken en krassen.
De auto had 5 versnellingen waarvan er 3 te gebruiken waren, 120.000 km gelopen.
Wanneer je harder dan 50 km/ uur reed, begon deze te rammelen. De remmen werkten wel, met veel krassen en piepen.
Dit ben ik niet gewend van Sunny Cars, andere keren altijd een nette auto gehuurd, wat ik er van verwacht. Jonge auto, niet veel km, ziet er goed uit.
Eindverantwoordelijke ANWB, de verhuurder, weet de verhuurder ook wat voor kwaliteit ze verhuren, voor een best dure prijs.
Ik ben benieuwd naar Uw antwoord.
Sterke punten Snel, âbetrouwbaarâ geregeld.
Zwakke punten Kwaliteit van de auto en in welke staat deze zich bevind.
Volledig correct !! Ik heb via DoYouSpain een wagen gehuurd inclusief een all risk verzekering voor ongeveer 201.27 �. Bij aankomst moest ik bij Goldcar opnieuw betalen, deze keer 415,33 �. Ik zei hen dat ik al betaald had maar dit was om eventuele boetes en benzine te waarborgen. Het bedrag zou terug gestort worden binnen de 2 weken indien alles in orde was. Uiteindelijk werd er 95.31 � terug gestort. In plaats van 201,27 � te betalen hebben we nu 521.29 � betaald meer dan het dubbele. Goldcar zegt dat zij hier niets kunnen aan doen en DoYouSpain reageert zelfs niet. AAN IEDEREEN : DOE GEEN ZAKEN MET BEIDEN, BETAAL LIEVER IETS MEER BIJ DE BETROUWBARE EN GEKENDE BEDRIJVEN DAN OPGELICHT TE WORDEN. Indien er nog en voldoende gedupeerden zijn moeten we misschien een advocaat onder de arm nemen om deze malafiede praktijken een halt toe te roepen.
Het zijn regelrechte dieven. Gehuurd nabij Girona Airport. De dames zijn "aardig" maar op de achtergrond, achter donker glas zat een black man mee te luisteren en als een klant "moeilijk" doet verschijnt hij ineens in het kantoortje met een boogie man blik.
Vóór het instappen smeren ze je nog een all risk aan, als je dat accepteert dan lopen ze GEEN rondje met je rond de auto, want dan is alle schade hiermee gedekt. Accepteer je dat niet, EIS dat ze met je meelopen, maak desnoods foto's, laat je instrueren hoe alles werkt opdat ze je geen oor aannaaien! Echt!
TIP 1: Bel vóór vertrek naar je bestemming het noodnummer en kijk of ze opnemen, gewoon om te testen of ze bereikbaar zijn!
TIP2: Gooi de tank vol vlak voor het inleverpunt, doe je dat niet, dan maken ze een inschatting aan brandstof die in hun voordeel valt en echt niet de jouwe!
Sterke punten Hun smooth talking! Val er niet voor!
Via rentalcars een auto gehuurd incl extra verzekering altijd goed zonder extra kosten.
Vervolgens aankomen op Málaga begint het standaard riedeltje: wilt u ook een extra verzekering a 300 euro? Nee meneer wij willen niks extra's.
Ok meneer dan hoeft u alleen de bon te tekenen voor ontvangst.
En ja daar heb ik niet goed op gelet blijkbaar ook getekend voor een premium road service die wij niet eens nodig hadden ivm de verzekering.
Een vuile manier van geld verdienen ik heb 2 keer via de klanten service een oplossing gevraagd ook hier krijg gaan enkele vorm van een oplossing.
Dirk Frowijn.
Zwakke punten Spaanse oplichters op een slinkse manier mensen snel even laten tekenen waar ze niet voor betaald hebben.<br />
Geboekt via economycartentals een personenauto van Europcar vliegveld Bulgarije. Online betaald incl. Volledige Casco verzekering.
Bij aankomst moest ik nogmaals betalen ondanks dat ik het betaalbewijs liet zien en €1000 borg en nog eens volledige verzekering, (totaal €1200 bovenop de €140 die al betaald was, autohuur week was €54 zonder verzekering) dit waren ze dan ook meteen aan het afboeken van de Creditcard.Goddank heb ik een debit card en hebben ze niet het gehele bedrag kunnen afboeken . Nu begrijp ik ook waarom hij 2 x vroeg of het een echte creditcard was.....Ik heb dus vriendelijk bedankt voor deze wanpraktijken en kreeg bij het verlaten van de terminal een betaallink van carjet ...dus in totaal zijn er 4 bedrijven die geld wilde innen voor mijn huurauto bij Europcar. Eind van het verhaal, geld kwijt , geen auto , geen restitutie.... Wees gewaarschuwd voor ; Goldcar/Europcar/jetcar/Economycarrentals
Goldcar dwingt bij ophalen om een extra verzekering te sluiten die meer kost dan de huur zelf. Hangen een onzinverhaal op over volledige naam vs initialen op je credit card. Na 23:00 sluiten de verhuurbalies op Mallorca en heb je geen andere optie dan deze oplichting te accepteren. Begin er niet aan!!!
Een auto gehuurt voor 7 dagen. Niet bekomen, wat afgesproken was. Het Auto rondom met kleine schade. Via doyouspain geboekt zonder deposit, bij afhaling moet ik 179 Euro deposit betalen...
Na een tag kan ik het auto niet starten, hij word door de breakdown service afgehaalt. Zij antwoorden niet op mails. Ik verzoek nu, het geld via mijn creditcard terug te halen.
Vlak voor vertrek wordt mijn reservering geannuleerd! Er kon ´helaas´ niets meer aan gedaan worden, maar ik kon wel een nieuwe reservering maken. De prijzen lagen toen echter 150 euro hoger. Altijd smeerlapperij bij Sunny Cars. Niets mee doen. Kies een betrouwbare partij!
We hebben nu 3x een auto gehuurd bij Easy Terra en dat ging de eerste 2x prima. De laatse keer in Italië niet. Er was die dag (19 juli) een wereldwijde storing waardoor er gedoe was bij het afhalen van de auto bij de balie van Sicily by Car in Rome. Wij kregen gewoon de auto niet mee die we voor 10 dagen vooruit betaald hadden! Naderhand een klacht i gediend (via de mail want bellen kun je niet met Easy Terra). Krijgen hier dan elke keer een standaard reactie op in het Engels dat ze geen geld retourneren omdat we de auto niet hebben opgehaald!!!! Ik blijf in de tussentijd maar mailen want er zit niets anders op. Dus ja Easy Terra is een prima bedrijf wanneer je de auto mee krijgt en weer netjes terugbrengt, maar owee wanneer je de klantenservice nodig hebt dan geven ze niet thuis. Dus gewoon niet huren bij dit bedrijf, echt niet doen.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen klantenservice, niet bereikbaar bij problemen en geld kwijt!
Prijs lijkt goed maar zo gauw er maar iets is: bellen, drama, mailen: ze willen niet antwoorden,blijven naar maar doorverwijzen naar bellen. Vaate persoon op mail is gewoon onkundig en ongeinteresseerd. 1 x nooit meer!
Auto gehuurd en bij het inleveren natuurlijk eerst netjes tank volgegooid.
Eenmaal thuis kregen we te horen dat we de borg niet terug kregen omdat we zogenaamd niet getankt hadden.
Waardeloos! Al tientallen keren een auto gehuurd, maar dit nog nooit meegemaakt. Daar gaan we nooit meer een auto huren.
Bij afhalen auto gaat niemand mee om de schade op te nemen. In het donker (bestaande) schade over het hoofd gezien. Ik mocht 1480€ aftikken voor bestaande schade. Oplichters zijn het. Nooit met Budget in zee gaan.
Auto gehuurd inclusief verzekering. Ter plekke moesten we tekenen voor ontvangst auto. Toen hebben ze extra verzekering erbij gezet t.w.v. 150 euro. Daarboven kwamen nog administratiekosten en btw. Totaal 300 euro extra betaald bovenop de verzekering en huur van de auto. Klantenservice is niet behulpzaam
Doyouspain is onbereikbaar bij klachten. Reageren niet op mail. Telefoon is onbereikbaar. Wij huurden een auto maar door vertraging van de vlucht kwamen wij een uur later aan op Ibiza. Geen busje te bekennen om ons naar het verhuurbedrijf te brengen. Met een ander busje naar de locatie gereden. Alles dicht en stikdonker in the middle of nowhere. Teruglopend naar de luchthaven langs een andere verhuurder die ons een auto voor 1 dag verhuurde. Volgende ochtend terug naar de locatie. Ze hadden onze boeking gewoon gecancelled en er was geen auto meer beschikbaar. Allerlei leugens over gebeld te hebben en verwezen naar Doyouspain. Onbereikbaar. Gelukkig was er een ander bedrijf waar we nog direct terecht konden. Via Visa haal ik mijn geld terug.
Klopt niks van
Review over SnappCarWerd gewoon verplicht extra kosten benzine te betalen terwijl de tank niet bol getankt was belachelijk kreeg een boete van 25 euro deze hebben ze gewoon verekend met de borg gewoon geen woorden voor arrogantie
Sterke punten
Geen
Diefstal door Hertz
Review over HertzDear Christiane,
It is really disappointing how this is being handled by Hertz. I did not hit anything or cause the damage. The charges were wrongly charged. When I read all the reviews it is apparently normal for Hertz to arbitrarily disadvantage customers and charge fees unfairly. It is too outrageous for words. I do not understand that people want to work for such an organization that disadvantages customers. In addition, I do not understand that there are any customers who would want to rent a car from Hertz. I do not recommend anyone to rent another car from Hertz. Hertz disadvantages customers and falsely charges for damages and fees. But even that doesn't interest Hertz because all the bad reviews are answered about the same. There is no worse car rental company than Hertz!
Sincerely,
Peter
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
ze stelen van klanten door dezelfde schades bij verschillende klanten in rekening te brengen
Flinke nabetaling
Review over Record Go Rent a CarIn oktober in Portugal geweest. Bij aankomst netjes opgehaald. In het kantoor een uur gewacht. Kan gebeuren wat het was lunchtijd. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren werd ons gevraagd om een extra verzekering te nemen of 1200,- vastzetten op visakaart. Wij wilde geen extra verzekering en toen kwamen de moeilijkheden. Alles werd gecheckt en moeilijk doen. De visa stond op naam van mijn vrouw, ik had mijn handtekening gezet bla, bla bla. We moesten de extra verzekering nemen anders kregen we de auto niet mee. Gedaan maar eigenlijk tegen onze zin. Achteraf hadden we gewoon weg moeten gaan. Op elke hoek van de straat staat wel een auto verhuurbedrijf. Maar goed
Bij het terugbrengen was niemand aanwezig. Sleutel in de bus gedaan nadat we onderweg nog hadden getankt. Een tijdje later kregen we de borg maar gedeeltelijk terug. We hadden de tank niet vol achter gelaten en in de voorwaarde staat dat de tankstation binnen 10 km van het verhuurbedrijf af moet zitten. Wij hadden op iets meer dan 20 kn afstand getankt dus geen poot om op te staan. Eindfactuur opgevraagd, gaat over alle kosten nog eens 23% VAT kosten
Totaal voor 5 dagen €234,72 extra betaald terwijl we dachten dat het €81,- zou kosten. Thuis een auto geboekt maar achteraf flink bijbetaald
Waardeloos bedrijf en het laat een bittere nasmaak achter. Ga er geen auto huren
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles is gericht op geld verdienen. Ze pakken alles aan om extra geld te verdienen en ze hebben alles vaststaan in hun polis.
Slechte verhuurder!
Review over AutoHopper.nlBus gehuurd in Amersfoort echter bij aankomst bus niet beschikbaar?
Ze kunnen niks betekenen en oplossing moet zelf gezocht worden!
Aanwezige medewerker kan beter bij de hema gaan werken.
Sterke punten
De koffie.
Zwakke punten
Zie bovenstaand
Geen auto huren via doyouspain
Review over DoYouSpainJe wordt vereid een verzekering af te sluiten , ik heb hier vooraf voor betaald , bij het afhalen van de auto moest ik opnieuw een verzekering afsluiten en hiervoor premie betalen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Je wordt onjuist geinformeerd geldklopperij !!
Slechte ervaring met Rentcars
Review over RentCars.comWe hadden een huurauto gereserveerd via Rentcars.com voor onze reis naar Turkije, betaald met creditcard en inclusief volledige verzekering. Bij aankomst bleek echter dat er geen auto voor ons klaarstond. Ons geld werd niet terugbetaald, met als reden dat we de reservering niet 48 uur van tevoren hadden geannuleerd. Het verhuurbedrijf beschikte bovendien niet over de door ons gereserveerde auto met automatische transmissie, en de enige beschikbare optie was een oude, onveilige auto. Onze verzoeken om de juiste auto te leveren of ons geld terug te geven werden afgewezen. Ondanks dat we de betaling hadden voldaan, beweerde de Turkse vestiging dat onze creditcard niet werkte, en de klantenservice van Rentcars was niet bereid om te helpen. Wij zullen dit bedrijf niet opnieuw gebruiken.
Sterke punten
oplichters
RIP off
Review over Drive On HolidaysHugh Borg to pay in advance is an other way to gain more mone. the Borg is so high that many creditcards and bank accounts have a Lowe maximum amount to spent on one day. The only way to avoid is: pay extra for insurance or raise your maximum days before getting your car.
Sterke punten
Prima auto
Zwakke punten
Borg
Record Go pleegt Fraude
Review over Record Go Rent a CarRecord Go is een criminele en frauduleuze organisatie en wil dit graag uitleggen.
Mijn dochter was in de periode tussen 24 sept en 2 oktober in Spanje en had via Sunny Cars een auto gehuurd bij Record Go. Tijdens haar vakantie ontving ze een mail dat ze een overtreding had begaan 3 weken na haar vakantie volgde er nog 2 mails. In deze mails gaven ze aan om haar naam en gegevens door te sturen naar het Spaanse Openbaar Ministerie.
Kern is dat alle 3 de overtredingen plaatsvonden in augustus en begin september 2024, met een auto met kenteken die ze niet had gehuurd en op een plaats Ibiza en Mallorca waar ze niet eens zijn geweest. Dus bewust haar gegevens opgestuurd. Ik wil hierbij iedereen waarschuwen dat dit kan overkomen en dat niemand met dit bedrijf in zee moet gaan. Overigens goed contact met de Spaanse politie om te onderzoeken of een onderzoek naar het handelen van dit bedrijf kan worden opgestart,
Zwakke punten
Onbetrouwbaar en biedt geen hulp. Daarnaast gebruiken ze gegevens van klanten om bekeuringen die ze krijgen af te doen.
Zeer slechte ervaring
Review over Drive On HolidaysI was rented a car by this company with tyres that would not pass basic vehicle inspection standards, let alone meet safety regulations. We had to spend a full day to get the issues sorted out and the company is currently unwilling to take any form of responsibility, for the endangerment and losses caused. I would strongly advise to NOT rent from here, for your own safety (and sanity in dealing with their horrible customer service)
Uitgeleefde auto
Review over ANWB AutoverhuurVia ANWB, Sonny Cars auto gehuurd, airport Kreta.
Uiterlijk zag de auto, Fiat Panda er niet uit, veel deuken en krassen.
De auto had 5 versnellingen waarvan er 3 te gebruiken waren, 120.000 km gelopen.
Wanneer je harder dan 50 km/ uur reed, begon deze te rammelen. De remmen werkten wel, met veel krassen en piepen.
Dit ben ik niet gewend van Sunny Cars, andere keren altijd een nette auto gehuurd, wat ik er van verwacht. Jonge auto, niet veel km, ziet er goed uit.
Eindverantwoordelijke ANWB, de verhuurder, weet de verhuurder ook wat voor kwaliteit ze verhuren, voor een best dure prijs.
Ik ben benieuwd naar Uw antwoord.
Sterke punten
Snel, âbetrouwbaarâ geregeld.
Zwakke punten
Kwaliteit van de auto en in welke staat deze zich bevind.
Trekt op niets
Review over SunnyCarsSlechtste ervaring ooit. Nooit meer
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Alles
Oneerlijke praktijken
Review over DoYouSpainVolledig correct !! Ik heb via DoYouSpain een wagen gehuurd inclusief een all risk verzekering voor ongeveer 201.27 �. Bij aankomst moest ik bij Goldcar opnieuw betalen, deze keer 415,33 �. Ik zei hen dat ik al betaald had maar dit was om eventuele boetes en benzine te waarborgen. Het bedrag zou terug gestort worden binnen de 2 weken indien alles in orde was. Uiteindelijk werd er 95.31 � terug gestort. In plaats van 201,27 � te betalen hebben we nu 521.29 � betaald meer dan het dubbele. Goldcar zegt dat zij hier niets kunnen aan doen en DoYouSpain reageert zelfs niet. AAN IEDEREEN : DOE GEEN ZAKEN MET BEIDEN, BETAAL LIEVER IETS MEER BIJ DE BETROUWBARE EN GEKENDE BEDRIJVEN DAN OPGELICHT TE WORDEN. Indien er nog en voldoende gedupeerden zijn moeten we misschien een advocaat onder de arm nemen om deze malafiede praktijken een halt toe te roepen.
Sterke punten
Sterke oplichters
Zwakke punten
Geen communicatie
Oplichters met een glimlach
Review over DrivaliaHet zijn regelrechte dieven. Gehuurd nabij Girona Airport. De dames zijn "aardig" maar op de achtergrond, achter donker glas zat een black man mee te luisteren en als een klant "moeilijk" doet verschijnt hij ineens in het kantoortje met een boogie man blik.
Vóór het instappen smeren ze je nog een all risk aan, als je dat accepteert dan lopen ze GEEN rondje met je rond de auto, want dan is alle schade hiermee gedekt. Accepteer je dat niet, EIS dat ze met je meelopen, maak desnoods foto's, laat je instrueren hoe alles werkt opdat ze je geen oor aannaaien! Echt!
TIP 1: Bel vóór vertrek naar je bestemming het noodnummer en kijk of ze opnemen, gewoon om te testen of ze bereikbaar zijn!
TIP2: Gooi de tank vol vlak voor het inleverpunt, doe je dat niet, dan maken ze een inschatting aan brandstof die in hun voordeel valt en echt niet de jouwe!
Sterke punten
Hun smooth talking! Val er niet voor!
Zwakke punten
Niet klantvriendelijk
Waardeloos Hertz
Review over HertzWaardeloos Hertz
Via rentalcars een auto gehuurd incl extra verzekering altijd goed zonder extra kosten.
Vervolgens aankomen op Málaga begint het standaard riedeltje: wilt u ook een extra verzekering a 300 euro? Nee meneer wij willen niks extra's.
Ok meneer dan hoeft u alleen de bon te tekenen voor ontvangst.
En ja daar heb ik niet goed op gelet blijkbaar ook getekend voor een premium road service die wij niet eens nodig hadden ivm de verzekering.
Een vuile manier van geld verdienen ik heb 2 keer via de klanten service een oplossing gevraagd ook hier krijg gaan enkele vorm van een oplossing.
Dirk Frowijn.
Zwakke punten
Spaanse oplichters op een slinkse manier mensen snel even laten tekenen waar ze niet voor betaald hebben.<br />
Oplichting Bulgarije Europcar
Review over EuropCarGeboekt via economycartentals een personenauto van Europcar vliegveld Bulgarije. Online betaald incl. Volledige Casco verzekering.
Bij aankomst moest ik nogmaals betalen ondanks dat ik het betaalbewijs liet zien en €1000 borg en nog eens volledige verzekering, (totaal €1200 bovenop de €140 die al betaald was, autohuur week was €54 zonder verzekering) dit waren ze dan ook meteen aan het afboeken van de Creditcard.Goddank heb ik een debit card en hebben ze niet het gehele bedrag kunnen afboeken . Nu begrijp ik ook waarom hij 2 x vroeg of het een echte creditcard was.....Ik heb dus vriendelijk bedankt voor deze wanpraktijken en kreeg bij het verlaten van de terminal een betaallink van carjet ...dus in totaal zijn er 4 bedrijven die geld wilde innen voor mijn huurauto bij Europcar. Eind van het verhaal, geld kwijt , geen auto , geen restitutie.... Wees gewaarschuwd voor ; Goldcar/Europcar/jetcar/Economycarrentals
Sterke punten
Onbeschofte klantenservice
Zwakke punten
Alles
Oplichters!
Review over GoldcarGoldcar dwingt bij ophalen om een extra verzekering te sluiten die meer kost dan de huur zelf. Hangen een onzinverhaal op over volledige naam vs initialen op je credit card. Na 23:00 sluiten de verhuurbalies op Mallorca en heb je geen andere optie dan deze oplichting te accepteren. Begin er niet aan!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters, asociaal personeel
Slechter klantenservice
Review over DoYouSpainEen auto gehuurt voor 7 dagen. Niet bekomen, wat afgesproken was. Het Auto rondom met kleine schade. Via doyouspain geboekt zonder deposit, bij afhaling moet ik 179 Euro deposit betalen...
Na een tag kan ik het auto niet starten, hij word door de breakdown service afgehaalt. Zij antwoorden niet op mails. Ik verzoek nu, het geld via mijn creditcard terug te halen.
Sterke punten
Ik zie geen sterke kanten
Zwakke punten
Geen klantenservice
Boevenpraktijken
Review over SunnyCarsVlak voor vertrek wordt mijn reservering geannuleerd! Er kon ´helaas´ niets meer aan gedaan worden, maar ik kon wel een nieuwe reservering maken. De prijzen lagen toen echter 150 euro hoger. Altijd smeerlapperij bij Sunny Cars. Niets mee doen. Kies een betrouwbare partij!
Kregen de auto niet mee
Review over EasyTerraWe hebben nu 3x een auto gehuurd bij Easy Terra en dat ging de eerste 2x prima. De laatse keer in Italië niet. Er was die dag (19 juli) een wereldwijde storing waardoor er gedoe was bij het afhalen van de auto bij de balie van Sicily by Car in Rome. Wij kregen gewoon de auto niet mee die we voor 10 dagen vooruit betaald hadden! Naderhand een klacht i gediend (via de mail want bellen kun je niet met Easy Terra). Krijgen hier dan elke keer een standaard reactie op in het Engels dat ze geen geld retourneren omdat we de auto niet hebben opgehaald!!!! Ik blijf in de tussentijd maar mailen want er zit niets anders op. Dus ja Easy Terra is een prima bedrijf wanneer je de auto mee krijgt en weer netjes terugbrengt, maar owee wanneer je de klantenservice nodig hebt dan geven ze niet thuis. Dus gewoon niet huren bij dit bedrijf, echt niet doen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen klantenservice, niet bereikbaar bij problemen en geld kwijt!
Onwil en onkunde
Review over AutoEuropePrijs lijkt goed maar zo gauw er maar iets is: bellen, drama, mailen: ze willen niet antwoorden,blijven naar maar doorverwijzen naar bellen. Vaate persoon op mail is gewoon onkundig en ongeinteresseerd. 1 x nooit meer!
Sterke punten
prijs
Zwakke punten
communicatie, geen zeggenschap
Oplichting
Review over DoYouSpainAuto gehuurd-dacht ik-nooit confirmatie gekregen-wel geld teruggestort
Geen borg terug ontvangen
Review over Record Go Rent a CarAuto gehuurd en bij het inleveren natuurlijk eerst netjes tank volgegooid.
Eenmaal thuis kregen we te horen dat we de borg niet terug kregen omdat we zogenaamd niet getankt hadden.
Waardeloos! Al tientallen keren een auto gehuurd, maar dit nog nooit meegemaakt. Daar gaan we nooit meer een auto huren.
Zwakke punten
Liegen tegen klanten.
Opgelicht
Review over BudgetBij afhalen auto gaat niemand mee om de schade op te nemen. In het donker (bestaande) schade over het hoofd gezien. Ik mocht 1480€ aftikken voor bestaande schade. Oplichters zijn het. Nooit met Budget in zee gaan.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters met schade
Oplichters
Review over Firefly Car RentalAuto gehuurd inclusief verzekering. Ter plekke moesten we tekenen voor ontvangst auto. Toen hebben ze extra verzekering erbij gezet t.w.v. 150 euro. Daarboven kwamen nog administratiekosten en btw. Totaal 300 euro extra betaald bovenop de verzekering en huur van de auto. Klantenservice is niet behulpzaam
Oplichters
Review over DoYouSpainDoyouspain is onbereikbaar bij klachten. Reageren niet op mail. Telefoon is onbereikbaar. Wij huurden een auto maar door vertraging van de vlucht kwamen wij een uur later aan op Ibiza. Geen busje te bekennen om ons naar het verhuurbedrijf te brengen. Met een ander busje naar de locatie gereden. Alles dicht en stikdonker in the middle of nowhere. Teruglopend naar de luchthaven langs een andere verhuurder die ons een auto voor 1 dag verhuurde. Volgende ochtend terug naar de locatie. Ze hadden onze boeking gewoon gecancelled en er was geen auto meer beschikbaar. Allerlei leugens over gebeld te hebben en verwezen naar Doyouspain. Onbereikbaar. Gelukkig was er een ander bedrijf waar we nog direct terecht konden. Via Visa haal ik mijn geld terug.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles