AutoHuren.nl - Huur een auto op AutoHuren.nl
Via ons autoverhuur programma vindt u gemakkelijk, snel en overzichtelijk de voordeligste keuze uit het brede autohuuraanbod in 125 landen & 17.000 locaties wereldwijd. Wij bieden een all-inclusive huurauto, tegen de laagste prijs en gegarandeerd de beste service!
Verhuur
Had een fiat 500 geboekt in Porto. Voor ruim 1 dag 45 euro, inclusief ophalen luchthaven porto en return luchthaven Lissabon. Gehele pakket, alles qua risico afgekocht. Black Friday deal. Kom je bij verhuurbedrijf Centauro die de voucher niet erkennen. Wel de boeking en betaling. Maar gaan vervolgens zelf rekenen: extra verzekering 48 euro, of 1.200 euro reservering credit card ingeval kleine schades, 150 euro voor eenmalige reis van de auto, 100 euro huur en voorschot tolsysteem, 109 euro voorschot benzine volle tank. Laatste kosten zouden achteraf verrekend worden. Yeah right. Alleen onder deze voorwaarden zouden we de auto meekrijgen?! Overleg met www.autohuren.nl levert niets op. Ja advies om de 150 euro te betalen en mogelijk later terug te claimen ?! Op hun kosten. Mijn voorstel om contract dan maar te ontbinden zodat zij de 150 euro niet hoeven te betalen en ik de 45 euro niet, wordt om gelachen. Neen contract is contract. We zijn daar bij Centauro weggelopen, Uber gepakt naar station in porto en nu met de trein naar Lissabon. Centauro overigens niet veel beter qua omgang met haar klanten. Een grote mond, en contract is contract. Die 45 euro bent u kwijt. Helaas, maar is niet anders. Heb veel gereisd in mijn leven, overal ter wereld, jarenlang in buitenland gewoond. Prima ervaringen met Avis, hertz, budget rentals. Maar dit zijn pure oplichters!
Auto gehuurd voor 12 dagen via internet incl. alle mogelijke verzekeringen die ik bij kon boeken met de creditcard. Bij aankomst moesten we echter nog 335 euro bijbetalen voor de benodigde verzekeringen, ook na het afgeven van onze creditcard. Natuurlijk waren we het hier niet mee eens maar om 23.00 uur op het vliegveld wil je toch naar je appartement. Thuis gebeld naar het kantoor wat zeer slecht is te bereiken en waar er Engels wordt gesproken. Hier kregen we echter te horen dat ze niets voor ons kunnen doen want interrent had de verzekering moeten afsluiten omdat we geen creditcard hadden kunnen overleggen met de benodigde borg. Dit is natuurlijk onzin omdat we die wel hadden afgegeven. We hebben al meerdere keren auto's gehuurd wat altijd goed is gegaan. Dus nu veel te veel betaald en waardeloze nazorg. Nooit meer!!!!
LET OP OPLICHTERS!!!
LET OP! OPLICHTERS!!!Net aangekomen op Sardinië, we kwamen twee uur te laat aan, auto niet meer beschikbaar. We hebben de huur al betaald, we konden voor 150,- de auto cancelen en voor 2000 euro een nieuwe huren!!! We hebben al betaald!!! Zeer slecht!!! Staan we met de kinderen op een vliegveld. Wat een slechte eerst indruk van Sardinië, zo jammer!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Laten betalen en geen auto leveren, geld kwijt en een super slechte nieuwe aanbieding
Ik heb een gereserveerde auto geannuleerd (ruim 2000 eur). Nu bijna 30 werkdagen verder en ik heb mijn geld nog altijd niet retour. Bij klantenservice wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Mijn advies luidt: Nooit met deze club in zeer gaan het is echt een waardeloos bedrijf!!!! NIET DOEN!!!
Auto online besteld op 17 okt voor 18 okt. Reservering ging mis en heb daarom een mail erachteraan gestuurd omdat ik met spoed de 18 een auto in wenen nodig had. Zei konden het bedrag niet afschrijven en moest de eerstvolgende dag contact opnemen met autohuren.nl. Helaas zou dat te laat zijn en heb een ander bedrijf benaderd wat wel communiceert. Ze hebben toch later het bedrag nog geint, een kwalijke zaak !
Sterke punten geen
Zwakke punten niet reageren en zeklf de fout niet erkennen.
Ze beloven veel, maar je krijgt weinig waar voor je geld. Bij aankomst op Herakilon airport wilden we onze 2 gehuurde auto`s (automaat) ophalen. Hier schrokken we wel even van wat ons werd aangeboden. 2 bijna oldtimers van 13 en 14 jaar oud. Het was al erg laat en ze konden ons niets anders meegeven. Deze auto’s 13 en 14 jaar oud, waren een gevaar op de weg. Verlichting was slecht, totaal versleten schokbrekers, elektrische raam was defect, km teller werkte niet meer. Ik was blij dat ik na 3 uur op onze bestemming (Ghania) was aangekomen. Volgende dag na veel telefonisch overleg gelukkig in deze plaats de auto’s om kunnen ruilen tegen 2 x fiat Panda, geen automaat en veel kleiner. Maar dit kost je dan ook weer een dag vakantie, wat een ellende…
Zeer slecht bereikbaar. Je denkt bij problemen een Nederlands nummer te bellen, niemand neemt op. En als er na een kwartier iemand opneemt laten je ze zolang in de wacht staan dat je uiteindelijk zelf de verbinding maar verbreekt. Ik heb al vele jaren een auto gehuurd in het buitenland, maar zo slechte service als Autohuren.nl heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Ze proberen je ook extra verzekeringen aan te smeren en reserveren € 1000,- op je creditcard. proberen bij het inleveren ook nog schade aan de auto bij je te claimen. Gelukkig had ik van iedere kras en deukje een foto gemaakt. dat was eigenlijk niet te doen, zoveel krasjes en butsjes zaten er al in deze oldtimer.
Sterke punten Slimme website, het lijkt best een betrouwbare organisatie.
Zwakke punten Sorry, maar dat zijn er te veel. Vooral niet bereikbaar en dat lijkt me het meest belangrijk als er problemen zijn.
Auto huren.nl zijn een stelletje oplichters, telefonisch niet te bereiken of alleen in het Engels, auto gehuurd vliegveld Boedapest, extra verzekering afgesloten bij autohuren .nl,vliegtuig was iets te laat en waren daardoor iets te laat bij de Balie ongeveer 15 min, er direct 52 euro in rekening gebracht en 97 euro voor een schade die verzonnen is door Megadrive Global in Boedapest, want wij hadden voor het huren rondom fotos gemaakt van de Huurauto die vol met beschadigingen zat.Zo worden de mensen opgelicht door Megadrive Global in Boedapest wat samenwerkt met Autohuren.nl. Dus mensen wees gewaarschuwd geen auto huren bij autohuren.nl.
wilde een auto huren in Bologna, echter in het reserveringsproces was geen mogelijkheid om een andere bestuurder te vermelden. Hun FAQ gaf aan dat dit wel mogelijk was. Dus maar gereserveerd en een email er achteraan gestuurd met het verzoek dit te regelen. De volgende dag kwam een e-mail terug met de vraag of ik hen kon bellen. Dus maar gedaan. kreeg een hoogst onvriendelijk medewerker aan de lijn die ook nog eens een keer gebrekkig NL sprak. Hij liet mij weten dat ik een extra bestuurder kon doorgeven, maar dan moest de reservering geannuleerd worden om vervolgens een nieuwe reservering te kunnen doen op de juiste naam. Oh ja, de tarieven waren ondertussen gewijzigd, of ik even ruim 300 euro bij kon betalen. Toen ik liet blijken daar niet van gecharmeerd te zijn antwoordde hij doodleuk: "Dan stel ik voor om de hele reservering te cancelen en te wachten op een betere prijs". Het moet toch niet gekker worden, dacht ik bij mezelf. Dus omdat Autohuren.nl een incompleet reserveringsproces heeft word ik op extra kosten gejaagd. Ik had echter geen andere keuze meer. Dus maar geannuleerd.
Dit was voor mij de eerste, en zeker ook de laatste keer om bij Autohuren.nl te reserveren!!!
Sterke punten ben die niet tegengekomen
Zwakke punten incompleet reserveringsproces, slechte klantenservice, niet klantvriendelijk
Via autohuren.nl een auto gehuurd voor een vakantie in Portugal. Aldaar heel veel problemen om auto mee te krijgen, autohuren.nl is niet bereikbaar vanuit Portugal en als men vanuit Nederland belt wel gehoor, maar de enige reactie was 'I can't help you' (alleen iemand die engels spreekt aan de telefoon). Achteraf ook per mail niet bereikbaar. Kortom zeer slecht.
Nooit meer autohuren.nl!!! Laagste prijsgarantie slaat nergens op. Ik dacht alles geregeld te hebben voor het huren van een auto tijdens mijn vakantie in Kreta door de optie "Uitgebreide dekking van het eigen risico, ook bij schade aan glas, wielen, dak en onderkant." te kiezen bleek dat ik aangekomen bij Goldcar toch nog het eigen risico afgekocht moest worden moest voor 270 euro omdat alleen Visa geaccepteerd werd en 1.100 borg niet geaccepteerd werd door mijn Visa Card. Andere credit cards werden niet geaccepteerd. Van de uitgebreide dekking van autohuren.nl hadden ze nooit gehoord. Na moeizame engelstalige communicatie met autohuren.nl werd mij een veel duurder alternatief geboden waarvoor ik weer met de pendel bus naar het vliegveld terug moest. Na het vragen om opheldering wordt alleen naar onleesbare zinnen en termen verwezen in de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden die je pas krijgt als je op autohuren.nl de transactie al hebt afgesloten. Het extra bedrag dat ik voor de 'uitgebreide dekking' heb afgesloten ben ik kwijt. Na 2 mails waarin ik vraag om opheldering wordt er niet meer gereageerd op mijn mails.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte stugge communicatie soms in Engels dan weer in Nederlands. Niet voor rede vatbaar. Op gegeven moment wordt niet meer gereageerd. Verschuilen zich achter onbegrijpelijke kleine lettertjes die je pas krijgt na het sluiten van de transactie. Beste prijsgaranties is nergens op gebaseerd.
Ik ben door autohuren.nl opgelicht. Zij hebbn mij een fiat500 verhuurd op vliegveld Florence. Ik ging de auto ophalen, maar tot mijn verbazing was deze al weer doorverhuurd aan anderen. Dit omdat ik zgn te laat zou zijn. Ik kon nergens iets vinden over dat je binnen 1 uur de auto moet ophalen. Hij stond gereserveerd vanaf 15 uur. Wij kwamen bij het kantoortje om 17 uur.
Wat mij verbaasd is dat ik nog gebeld heb met autohuren.nl of alles goed was gegaan. Niemand zei iets over op tijd ophalen. Nadien zijn we echt in de steek gelaten door dit bedrijf. Ze hebben ons gewoon laten barsten. Het interesseerde ze helemaal niet dat wij daar stonden op een vreemde plek zonder te weten wat te doen.
Je moet je voorsttellen dat je een tv koopt en betaald, maar dat de tv gewoon nog een keer word verkocht aan iemand anders.
Sterke punten Zijn er niet.
Zijn gewoon klootzakken.
Deze site is een scam, LET OP!
Had een fiat 500 geboekt in Porto. Voor ruim 1 dag 45 euro, inclusief ophalen luchthaven porto en return luchthaven Lissabon. Gehele pakket, alles qua risico afgekocht. Black Friday deal. Kom je bij verhuurbedrijf Centauro die de voucher niet erkennen. Wel de boeking en betaling. Maar gaan vervolgens zelf rekenen: extra verzekering 48 euro, of 1.200 euro reservering credit card ingeval kleine schades, 150 euro voor eenmalige reis van de auto, 100 euro huur en voorschot tolsysteem, 109 euro voorschot benzine volle tank. Laatste kosten zouden achteraf verrekend worden. Yeah right. Alleen onder deze voorwaarden zouden we de auto meekrijgen?! Overleg met www.autohuren.nl levert niets op. Ja advies om de 150 euro te betalen en mogelijk later terug te claimen ?! Op hun kosten. Mijn voorstel om contract dan maar te ontbinden zodat zij de 150 euro niet hoeven te betalen en ik de 45 euro niet, wordt om gelachen. Neen contract is contract. We zijn daar bij Centauro weggelopen, Uber gepakt naar station in porto en nu met de trein naar Lissabon. Centauro overigens niet veel beter qua omgang met haar klanten. Een grote mond, en contract is contract. Die 45 euro bent u kwijt. Helaas, maar is niet anders. Heb veel gereisd in mijn leven, overal ter wereld, jarenlang in buitenland gewoond. Prima ervaringen met Avis, hertz, budget rentals. Maar dit zijn pure oplichters!
Sterke punten
Niet aanwezig
Zwakke punten
Te veel
Autohuren.nl nooit meer!
Auto gehuurd voor 12 dagen via internet incl. alle mogelijke verzekeringen die ik bij kon boeken met de creditcard. Bij aankomst moesten we echter nog 335 euro bijbetalen voor de benodigde verzekeringen, ook na het afgeven van onze creditcard. Natuurlijk waren we het hier niet mee eens maar om 23.00 uur op het vliegveld wil je toch naar je appartement. Thuis gebeld naar het kantoor wat zeer slecht is te bereiken en waar er Engels wordt gesproken. Hier kregen we echter te horen dat ze niets voor ons kunnen doen want interrent had de verzekering moeten afsluiten omdat we geen creditcard hadden kunnen overleggen met de benodigde borg. Dit is natuurlijk onzin omdat we die wel hadden afgegeven. We hebben al meerdere keren auto's gehuurd wat altijd goed is gegaan. Dus nu veel te veel betaald en waardeloze nazorg. Nooit meer!!!!
LET OP, OPLICHTERS!!!
LET OP OPLICHTERS!!!
LET OP! OPLICHTERS!!!Net aangekomen op Sardinië, we kwamen twee uur te laat aan, auto niet meer beschikbaar. We hebben de huur al betaald, we konden voor 150,- de auto cancelen en voor 2000 euro een nieuwe huren!!! We hebben al betaald!!! Zeer slecht!!! Staan we met de kinderen op een vliegveld. Wat een slechte eerst indruk van Sardinië, zo jammer!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Laten betalen en geen auto leveren, geld kwijt en een super slechte nieuwe aanbieding
Slechter dan slecht
Ik heb een gereserveerde auto geannuleerd (ruim 2000 eur). Nu bijna 30 werkdagen verder en ik heb mijn geld nog altijd niet retour. Bij klantenservice wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Mijn advies luidt: Nooit met deze club in zeer gaan het is echt een waardeloos bedrijf!!!! NIET DOEN!!!
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Alles is slecht aan dit bedrijf!
Khan
Hi,
I hope you are safe and healthy. I want to contribute a free of cost guest post (high quality) to your website.
I would just expect you to give me a do-follow backlink within the main article. Please let me know if I shall send you some interesting topic ideas?
Best,
Sabahat Khan
Sterke punten
Hi,
I hope you are safe and healthy. I want to contribute a free of cost guest post (high quality) to your website.
I would just expect you to give me a do-follow backlink within the main article. Please let me know if I shall send you some interesting topic ideas?
Best,
Sabahat Khan
Zwakke punten
Hi,
I hope you are safe and healthy. I want to contribute a free of cost guest post (high quality) to your website.
I would just expect you to give me a do-follow backlink within the main article. Please let me know if I shall send you some interesting topic ideas?
Best,
Sabahat Khan
Betalen onterecht geint bedrag af van visa card
Auto online besteld op 17 okt voor 18 okt. Reservering ging mis en heb daarom een mail erachteraan gestuurd omdat ik met spoed de 18 een auto in wenen nodig had. Zei konden het bedrag niet afschrijven en moest de eerstvolgende dag contact opnemen met autohuren.nl. Helaas zou dat te laat zijn en heb een ander bedrijf benaderd wat wel communiceert. Ze hebben toch later het bedrag nog geint, een kwalijke zaak !
Sterke punten
geen
Zwakke punten
niet reageren en zeklf de fout niet erkennen.
Waardeloos
Ze beloven veel, maar je krijgt weinig waar voor je geld. Bij aankomst op Herakilon airport wilden we onze 2 gehuurde auto`s (automaat) ophalen. Hier schrokken we wel even van wat ons werd aangeboden. 2 bijna oldtimers van 13 en 14 jaar oud. Het was al erg laat en ze konden ons niets anders meegeven. Deze auto’s 13 en 14 jaar oud, waren een gevaar op de weg. Verlichting was slecht, totaal versleten schokbrekers, elektrische raam was defect, km teller werkte niet meer. Ik was blij dat ik na 3 uur op onze bestemming (Ghania) was aangekomen. Volgende dag na veel telefonisch overleg gelukkig in deze plaats de auto’s om kunnen ruilen tegen 2 x fiat Panda, geen automaat en veel kleiner. Maar dit kost je dan ook weer een dag vakantie, wat een ellende…
Zeer slecht bereikbaar. Je denkt bij problemen een Nederlands nummer te bellen, niemand neemt op. En als er na een kwartier iemand opneemt laten je ze zolang in de wacht staan dat je uiteindelijk zelf de verbinding maar verbreekt. Ik heb al vele jaren een auto gehuurd in het buitenland, maar zo slechte service als Autohuren.nl heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Ze proberen je ook extra verzekeringen aan te smeren en reserveren € 1000,- op je creditcard. proberen bij het inleveren ook nog schade aan de auto bij je te claimen. Gelukkig had ik van iedere kras en deukje een foto gemaakt. dat was eigenlijk niet te doen, zoveel krasjes en butsjes zaten er al in deze oldtimer.
Sterke punten
Slimme website, het lijkt best een betrouwbare organisatie.
Zwakke punten
Sorry, maar dat zijn er te veel. Vooral niet bereikbaar en dat lijkt me het meest belangrijk als er problemen zijn.
auto huren vliegveld boedapest via autohuren .nl
Auto huren.nl zijn een stelletje oplichters, telefonisch niet te bereiken of alleen in het Engels, auto gehuurd vliegveld Boedapest, extra verzekering afgesloten bij autohuren .nl,vliegtuig was iets te laat en waren daardoor iets te laat bij de Balie ongeveer 15 min, er direct 52 euro in rekening gebracht en 97 euro voor een schade die verzonnen is door Megadrive Global in Boedapest, want wij hadden voor het huren rondom fotos gemaakt van de Huurauto die vol met beschadigingen zat.Zo worden de mensen opgelicht door Megadrive Global in Boedapest wat samenwerkt met Autohuren.nl. Dus mensen wees gewaarschuwd geen auto huren bij autohuren.nl.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
stelletje oplichters
klantvriendelijkheid is ver te zoeken
wilde een auto huren in Bologna, echter in het reserveringsproces was geen mogelijkheid om een andere bestuurder te vermelden. Hun FAQ gaf aan dat dit wel mogelijk was. Dus maar gereserveerd en een email er achteraan gestuurd met het verzoek dit te regelen. De volgende dag kwam een e-mail terug met de vraag of ik hen kon bellen. Dus maar gedaan. kreeg een hoogst onvriendelijk medewerker aan de lijn die ook nog eens een keer gebrekkig NL sprak. Hij liet mij weten dat ik een extra bestuurder kon doorgeven, maar dan moest de reservering geannuleerd worden om vervolgens een nieuwe reservering te kunnen doen op de juiste naam. Oh ja, de tarieven waren ondertussen gewijzigd, of ik even ruim 300 euro bij kon betalen. Toen ik liet blijken daar niet van gecharmeerd te zijn antwoordde hij doodleuk: "Dan stel ik voor om de hele reservering te cancelen en te wachten op een betere prijs". Het moet toch niet gekker worden, dacht ik bij mezelf. Dus omdat Autohuren.nl een incompleet reserveringsproces heeft word ik op extra kosten gejaagd. Ik had echter geen andere keuze meer. Dus maar geannuleerd.
Dit was voor mij de eerste, en zeker ook de laatste keer om bij Autohuren.nl te reserveren!!!
Sterke punten
ben die niet tegengekomen
Zwakke punten
incompleet reserveringsproces, slechte klantenservice, niet klantvriendelijk
Slechte service
Via autohuren.nl een auto gehuurd voor een vakantie in Portugal. Aldaar heel veel problemen om auto mee te krijgen, autohuren.nl is niet bereikbaar vanuit Portugal en als men vanuit Nederland belt wel gehoor, maar de enige reactie was 'I can't help you' (alleen iemand die engels spreekt aan de telefoon). Achteraf ook per mail niet bereikbaar. Kortom zeer slecht.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Slecht communicatie
Nooit meer autohuren.nl!!!!!
Nooit meer autohuren.nl!!! Laagste prijsgarantie slaat nergens op. Ik dacht alles geregeld te hebben voor het huren van een auto tijdens mijn vakantie in Kreta door de optie "Uitgebreide dekking van het eigen risico, ook bij schade aan glas, wielen, dak en onderkant." te kiezen bleek dat ik aangekomen bij Goldcar toch nog het eigen risico afgekocht moest worden moest voor 270 euro omdat alleen Visa geaccepteerd werd en 1.100 borg niet geaccepteerd werd door mijn Visa Card. Andere credit cards werden niet geaccepteerd. Van de uitgebreide dekking van autohuren.nl hadden ze nooit gehoord. Na moeizame engelstalige communicatie met autohuren.nl werd mij een veel duurder alternatief geboden waarvoor ik weer met de pendel bus naar het vliegveld terug moest. Na het vragen om opheldering wordt alleen naar onleesbare zinnen en termen verwezen in de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden die je pas krijgt als je op autohuren.nl de transactie al hebt afgesloten. Het extra bedrag dat ik voor de 'uitgebreide dekking' heb afgesloten ben ik kwijt. Na 2 mails waarin ik vraag om opheldering wordt er niet meer gereageerd op mijn mails.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte stugge communicatie soms in Engels dan weer in Nederlands. Niet voor rede vatbaar. Op gegeven moment wordt niet meer gereageerd. Verschuilen zich achter onbegrijpelijke kleine lettertjes die je pas krijgt na het sluiten van de transactie. Beste prijsgaranties is nergens op gebaseerd.
Oplichters
Ik ben door autohuren.nl opgelicht. Zij hebbn mij een fiat500 verhuurd op vliegveld Florence. Ik ging de auto ophalen, maar tot mijn verbazing was deze al weer doorverhuurd aan anderen. Dit omdat ik zgn te laat zou zijn. Ik kon nergens iets vinden over dat je binnen 1 uur de auto moet ophalen. Hij stond gereserveerd vanaf 15 uur. Wij kwamen bij het kantoortje om 17 uur.
Wat mij verbaasd is dat ik nog gebeld heb met autohuren.nl of alles goed was gegaan. Niemand zei iets over op tijd ophalen. Nadien zijn we echt in de steek gelaten door dit bedrijf. Ze hebben ons gewoon laten barsten. Het interesseerde ze helemaal niet dat wij daar stonden op een vreemde plek zonder te weten wat te doen.
Je moet je voorsttellen dat je een tv koopt en betaald, maar dat de tv gewoon nog een keer word verkocht aan iemand anders.
Sterke punten
Zijn er niet.
Zijn gewoon klootzakken.
Zwakke punten
Teveel om op te noemen.