Since 1998, Maggiore is certified by CERSA, a body accredited by ACCREDIA.
The certification attests that an organisation has set up, implemented, and constantly updates a quality management system compliant with the requirements of UNI EN ISO 9001:2008.
We kregen niet de auto die we hadden gereserveerd, maar een grotere suv.
Na terugkomst van de vakantie kreeg de melding van een naheffing. 30 euro wegenbelasting. Ik kon op internet er niets over vinden over het bestaan. Via avis probeerde ik het geld terug te vorderen lukte echter niet.
Nu maar proberen te storneren. Kortom veel werk van.
Sterke punten Grotere auto gekregen voor dezelfde prijs
Bij Maggiore Venetiƫ erg lang moeten wachten. Het was niet druk maar baliemedewerkers waren heel lang per klant bezig. En dat terwijl andere baliemedewerkers niets deden.
Veel te lange wachttijd aan de balies, 15 min wachten aan de balie in het hoofdgebouw, nadien gevraagd om naar de balie te gaan waar de wagens opgehaald moeten worden, daar wachttijd in de blakende zon 105 min. langere wachttijd om de auto te bekomen dan de duur van de vlucht ! Auto niet gepoetst, geen duidelijke beschrijving van de schade. 1 persoon achter de balie, met gemiddeld 7/8 wachtenden, na klachten van de wachtenden geen extra personeel . Maggiore NOOIT MEER ! Al gaven ze de auto's gratis. Suggestie voor Maggiore. Naam veranderen in Miniorre
Auto gehuurd en op einde huurperiode met volle tank ingeleverd. Geen schade. Dit is schriftelijk op huur document bevestigd en ondertekend door een medewerker. Toch de credit card belast wegens schade. Hiervan geen bewijs geleverd. Ik noem dat zelfverrijking ten koste van anderen. Schande
Naheffing in de vorm van een wegenbelasting
We kregen niet de auto die we hadden gereserveerd, maar een grotere suv.
Na terugkomst van de vakantie kreeg de melding van een naheffing. 30 euro wegenbelasting. Ik kon op internet er niets over vinden over het bestaan. Via avis probeerde ik het geld terug te vorderen lukte echter niet.
Nu maar proberen te storneren. Kortom veel werk van.
Sterke punten
Grotere auto gekregen voor dezelfde prijs
Zwakke punten
Rare naheffing
Onvriendelijke behandeling
Lang wachten
Bij Maggiore Venetiƫ erg lang moeten wachten. Het was niet druk maar baliemedewerkers waren heel lang per klant bezig. En dat terwijl andere baliemedewerkers niets deden.
Maggiore NOOIT MEER !
Veel te lange wachttijd aan de balies, 15 min wachten aan de balie in het hoofdgebouw, nadien gevraagd om naar de balie te gaan waar de wagens opgehaald moeten worden, daar wachttijd in de blakende zon 105 min. langere wachttijd om de auto te bekomen dan de duur van de vlucht ! Auto niet gepoetst, geen duidelijke beschrijving van de schade. 1 persoon achter de balie, met gemiddeld 7/8 wachtenden, na klachten van de wachtenden geen extra personeel . Maggiore NOOIT MEER ! Al gaven ze de auto's gratis. Suggestie voor Maggiore. Naam veranderen in Miniorre
Oppassen! Oplichters
Auto gehuurd en op einde huurperiode met volle tank ingeleverd. Geen schade. Dit is schriftelijk op huur document bevestigd en ondertekend door een medewerker. Toch de credit card belast wegens schade. Hiervan geen bewijs geleverd. Ik noem dat zelfverrijking ten koste van anderen. Schande
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters