Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: GREENMOTION en haar leveringsvoorwaarden.

Wij hadden onlangs eenzelfde vervelende ervaring. Men tracht niet eens met de klant mee te denken, ook al zou dat volgens mij in ons geval toch moeten hebben gekund. We reclameerden namelijk nog TIJDENS de huurperiode nog over de extra afgesloten verzekering en maakte men opmerkzaam op de communicatie(data) fout(inclusief alle bewijstukken). Dat kunt je toch minimaal proberen, en/of een gebaar maken. Verder: 1) Binnenkomen en beide aanwezige koppels(klanten) discuteerden heel lang over de prijs. Dat gaf al geen fijn gevoel. 2) Ook min-of-meer extra verzekering in de maag gesplitst gekregen. Ondanks levend in het digitale moderne tijdperk, krijgt men, bleek achteraf, niet door wat de klant werkelijk heeft geboekt/afgesloten. Zelfs een local (Engelsman) moest bijbetalen en was dus zonder worries een auto oppikken niet eens gelukt. 1 stel liep zelfs weg. 3) Pand en bewegwijzering niet echt goed zichtbaar en goedkoop(frommelig wit A4-tje op de deur). 4) De deur kon alleen open met grof geweld. Zo zwaar ging het ding. 5) Reclameren nog tijdens huren, wordt doorsturen(van E mails), die je ook nog zelf moet regelen! 6) Vervolgens reageert het Hoofdkantoor pas NA de huurperiode en zegt dan: U heeft volledig gebruik gemaakt van de dienst dus 'eigen schuld'. 7) Kreeg een auto mee op Luton Airport waar eerst 41 liter brandstof van de 45 liter in moest. 8) Bij inlevering van de auto, liep men niet eens mee naar het voertuig om de Milesstand te noteren. 9) Kan mij, zeker achteraf, niet aan de indruk onttrekken, dat extra verzekeringen aanbieden wel eens een heel belangrijke inkomsten bron kon zijn voor deze firma. Immers men reageert moedwillig niet eens binnen de huurperiode(slechts verwijzen). En het Hoofdkantoor komt dan pas achteraf met een reactie. Ik wil niet eens weten, wat er mogelijk gebeurt bij pech of ongeval. 10) Bijna vergeten. De auto had zo'n moderne elektronische handrem. Wilde het ding na te hebben geparkeerd, er minuten lang niet meer af! 11) De navigatie(Seat) was traag en werkte op een gegeven moment voor korte tijd helemaal niet meer(zat vast). Kortom: Eens maar nooit meer. Ondanks vaak huren, nog nooit zo'n onpersoonlijke en volstrekt klantonvriendelijke toko meegemaakt!