Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Geen service

huur NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT via Goldcar!!
wees gewaarschuwd. dit zijn de allergrootste oplichters in de industrie.
ken alleen maar mensen met slechte ervaring.
boete voor niet afvullen tank, terwijl ik het bonnetje nog heb etc. maar wat kun je eraan doen als je in NL terug bent. bellen, mailen maar niemand helpt je of ze spreken geen engels (yeah right). uiteindelijk email contact en claim kennelijk afgewezen en daarna nooit meer enig bericht. bellen heeft al helemaal geen zin want je hangt een half uur aan de lijn en wordt steeds doorverbonden naar engels sprekende medewerkers, die nooit opnemen.
uiterst agressieve houding op de airport als je niet €93,60 (3 dagen) wilt betalen voor de extra verzekering. ik kreeg deze verzekering er ongevraagd bij en moest hemel en aarde bewegen om het toch weer van de credit card af te krijgen. uiteindelijk is er ook €9 meer afgeboekt dan teruggeboekt, terwijl het bedrag hetzelfde moest zijn.
als je geen verzekering wilt, krijg je een formulier voor je neus gegooid met alle kosten van schades die ZEKER bij jou gaan plaatsvinden. ook stond ik ongeveer anderhalf uur te wachten in Mallorca voordat ik mijn sleutels kreeg. omdat ik geen verzekering wilde, moest ik de huurovereenkomst accepteren zonder enige schade aan de auto. als er toch krasjes/deukjes inzaten moest ik weer terug naar de balie om dit aan te geven. dus je huurt een auto, met een borg van €1200 op je kaart en er is volgens hun dus geen krasje en als je die vindt mag je weer in de rij aansluiten.
ik heb op ieder werelddeel al auto's gehuurd en reis heel veel voor mijn beroep maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. dus mensen doe het NIET!! GOEDKOOP IS IN DIT GEVAL DUURKOOP EN LAAT JE VAKANTIE NIET VERPESTEN DOOR BIJ goldcar TE HUREN!!!