Adrem: wij willen hét autoverhuurbedrijf in Zuid-Limburg zijn waar iedereen graag een auto of bus huurt. Wij onderscheiden ons van andere autoverhuurbedrijven door écht te luisteren naar onze huurders. Bovendien garanderen wij dat wij doen wat wij beloven. Uw doel is ons doel: dat u veilig op de plaats van uw bestemming komt en ook weer terug.
autoverhuur
Dit nooit meer! Op zondagavond de auto ingeleverd. Sleutel in de brievenbus achtergelaten. Filmpje rondom de bus gemaakt. Dag later krijg ik een foto van 2cm bij 2 cm dat ik schade heb gereden. Op de foto is niets te zien. Op mijn filmpje ook niet. Ik heb meerdere keren gevraagd om een duidelijke foto samen met het kenteken en de datum dat de foto is gemaakt. Ik krijg geen reactie. Ze houden 300,- onterecht in. Vanochtend mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Los daarvan: huur hier niets! Dit is een onbetrouwbare achterbakse praktijk die op deze manier extra inkomsten probeert binnen te halen.
Dit nooit meer! Op zondagavond de auto ingeleverd. Sleutel in de brievenbus achtergelaten. Filmpje rondom de bus gemaakt. Dag later krijg ik een foto van 2cm bij 2 cm dat ik schade heb gereden. Op de foto is niets te zien. Op mijn filmpje ook niet. Ik heb meerdere keren gevraagd om een duidelijke foto samen met het kenteken en de datum dat de foto is gemaakt. Ik krijg geen reactie. Ze houden 300,- onterecht in. Vanochtend mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Los daarvan: huur hier niets! Dit is een onbetrouwbare achterbakse praktijk die op deze manier extra inkomsten probeert binnen te halen.
Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Adrem Utrecht. Ze adverteren en profileren zichzelf als de goedkoopste, maar er is een zeer onduidelijke prijsstelling. Het is overigens bij wet niet toegestaan om een consument een prijs exclusief BTW te melden, ook niet als je erbij zet dat de prijs exclusief BTW is. Dit is alleen helemaal onderaan hun website terug te vinden, zeer onduidelijk. Daar begint de klantmisleiding al. Iedereen klaagt over onduidelijkheid, maar zelf vinden ze dat ze het heel goed doen. Wie heeft er dan gelijk? Dat is minachting van de klant en een totaal gebrek aan zelfreflectie van Adrem. Ze zijn dus bij lange na niet de goedkoopste als je de eindafrekening krijgt, waarschijnlijk zijn ze zelfs een van de duurdere verhuurbedrijven. Ze houden ook nog eens een groot deel van de borg in. Dit is kennelijk hun verdienmodel. De bus zat namelijk voor verhuur al onder de krassen en deuken. Waarschuwingslampjes die branden waarvan wordt beweerd dat het geen kwaad kan. En de volgende dag beweren ze dat er een kras bij is gekomen waar ze de borg voor gaan inhouden. Dit klopte absoluut niet! Pas na deze zeer slechte ervaring met ze, zag ik dat ze vrijwel alleen maar slechte reviews krijgen. Had ik deze maar eerst gelezen. Bij navraag bij vrienden en bekenden hoorde ik dat ik ook wel een beetje dom was om bij Adrem te huren. Ze dachten dat het in Utrecht algemeen bekend was dat het een bedrijf is met een zeer foute reputatie. In de algemene voorwaarden staat dat een negatieve review zoals deze consequenties heeft (artikel 16). Lachwekkend natuurlijk dat ze denken dat de vrijheid van meningsuiting geen stand zou houden in een rechtszaak. Voor mij nooit en te nimmer meer Adrem!
Zwakke punten Onduidelijk, misleiding (prijzen ex BTW, wettelijk niet toegestaan), slechte bussen vol krassen en deuken.
Blijkbaar kan je niet meer voor een dagdeel huren en schuiven ze een contract onder je neus voor een volledige dag, wat bijna 3x zo duur is. Wij hadden dit op het moment van tekenen niet door. Verder geven ze je van tevoren geen duidelijke offerte (wat ik een teken van oplichterij vind). Daardoor heb je niet door dat de uiteindelijke kosten VEEL HOGER liggen dan ze van tevoren aangeven. Huur aub niet hier, je bent waarschijnlijk goedkoper uit bij een verhuurder die van hogere kwaliteit is.
Ontzettend slecht bedrijf. Met een groep gingen wij op vakantie vanuit Utrecht naar Spanje. We kregen busjes mee die naar een kwartier rijden al compleet ging trillen. Er zaten ook sterren in de ruiten. Eindstand moesten we de bus daardoor in Spanje naar de garage brengen waarvan WIJ nu de kosten moeten betalen. Ook krijgen we de borg niet terug. Te slecht voor woorden. De bussen en de service is slecht. Hadden we maar eerder de recensies gelezen en het bedrijf niet het voordeel van de twijfel gegeven. Niet hier huren!!
NOOOIT MEER!!!! Voor ons Bovag-RDW Garagebedrijf een bakwagen voor een week gehuurd; de betreffende auto was bij ophalen een uur later pas "klaar" om mee te nemen, vies vuil en smerig, stank in de cabine, asbak vol sigaretten, rondslingerende half lege frisdrankflessen, een defecte radio die "code" aangeeft......de hele cabine en ook de bakwagen rondom vol met deuken en krassen van oude verkeersschades, en niet zo een beetje ook.....het glas van het achterlicht gebroken/ontbreekt, het spiegelglas van de rechter buitenspiegel volledig gebarsten, onmogelijk zicht naar achteren, de voorbanden helemaal kaal, écht helemaal glad, 0,00 mm !!! profieldiepte.....LEVENSGEVAARLIJK...aangehouden door de Politie, ik mocht halverwege de gehuurde week niet meer verder rijden....schade-gevolgschade etc. etc. en als ik dan als APK keurmeester en Garagist hierover verhaal wil halen en de discussie start, dan trekken ze stiekem heel snel je CrecitCard leeg.....en heet het betaald en opzouten....NOOOOIT MEER!!!!!!
Sterke punten Gewiekst en Achterbaks de boel belazeren
Had ik maar eerder de reviews gelezen. Dat is wat ik achteraf denk nu ik voor de huur tijdens het weekend van een bus bijna € 500 heb betaald. Ruim € 300 voor de huur zelf (161 km) en € 188 voor een schade die ik zelf niet heb gereden. Een toerekening van schade die ik zelf had kunnen voorkomen door voor en na de huur de hele bus te fotograferen. Ik huur vaak auto’s en bij gerenommeerde bedrijven. Tot op heden heb ik nog nooit problemen gehad over afhandeling van schades. Door de lange wachttijd bij het ophalen van de bus, het feit dat de bus volledig ingeparkeerd stond en mijn haast om weg te komen heb ik verzuimd de bus goed te documenteren. Een fout die mij een extra toeslag heeft opgeleverd van € 188. Adrem doet voorkomen dat zij een goedkoop bedrijf zijn. Dat zijn ze niet! Met ook de verrassing na afloop is dit een hele slechte ervaring geweest met een verhuurbedrijf. Ik beschouw het maar als leergeld om mezelf de volgende keer beter in te dekken voor dit soort verhuurbedrijven. En jij, lezer van deze review: wees gewaarschuwd! Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee!
Sterke punten Eigenlijke verdienen ze nog geen één ster!
Zwakke punten Vieze auto, veel gebreken: verlichting stuk, veel schades waardoor je geen overzicht meer hebt op het opleveringsrapport, indicatorlampjes die stuk zijn op het dashbord. En een hele hoge rekening na afloop,
LET OP!!!!
Voordat je gaat huren vraag goed na wat voor kosten er allemaal bijkomen. Zeer ontevreden over alle extra, verborgen kosten die achteraf in rekening worden gebracht en de communicatie van Adrem. Alle prijzen op de website zijn ex. BTW, en de benzinekosten zijn enorm hoog. Ik huur hier nooit meer een bus en raad andere aan dit ook niet te doen.
(Ik dacht mooie prijs: een dagdeel een bus voor €36,- . Uiteindelijk €142,- moeten afrekenen)
Op de website stond dat ik een busje kon huren voor €23,45. De uiteindelijke factuur is 3 keer zo hoog uitgevallen, door alle verplichte extra's waar je niet onderuit kon, met zo'n 30 km met de bus gereden te hebben.
Ten eerste worden alle prijzen ex btw vermeld, dit is verboden, maar daar hebben ze blijkbaar maling aan.
Daarnaast is het volgens adrem niet mogelijk om de bus te huren voor een dagdeel op zaterdag, terwijl dit er wel op vermeld staat, hierdoor wordt de prijs direct hoger.
Als klap op de vuurpijl wordt je verplicht om voor €17 je eigen risico te 'verlagen' tot €750! Hier kun je niet onderuit...
Ik raad iedereen af om hier te huren, doe mij maar een bedrijf die gewoon eerlijk is over de prijs die het rekent aan zijn klanten.
Sterke punten Ze hebben busjes om te huren
Zwakke punten Verborgen kosten
Verplichte een duurdere auto / langere tijd huren
Verplichte eigen risico 'verlaging'
Ex btw prijzen op de website, waardoor alles 21% duurder uitvalt
Moest lang wachten, zeer onvriendelijk en onbeschoft. er was een busje beloofd door Hans, welke er niet bleek te zijn. Sowieso werd er ook door het personeel over Hans (blijkbaar de eigenaar) geklaagd. Toen werden de stoelen uit een krakkemikkig busje getrokken en kon ik die meenemen. Ik dacht dat ik een slecht busje had omdat ik een prijs afspraak had van 25 euro, soort van dubbeltje /eerste rang. De kosten bleken echter bij de eindafrekening 90 euro te zijn! Gebeld en geklaagd, mocht niet baten
Zwakke punten Wat een pauper bedrijf. Moest lang wachten, zeer onvriendelijk en onbeschoft. er was een busje beloofd door Hans, welke er niet bleek te zijn. Sowieso werd er ook door het personeel over Hans (blijkbaar de eigenaar) geklaagd. Toen werden de stoelen uit een krakkemikkig busje getrokken en kon ik die meenemen. Ik dacht dat ik een slecht busje had omdat ik een prijs afspraak had van 25 euro, soort van dubbeltje /eerste rang. De kosten bleken echter bij de eindafrekening 90 euro te zijn! Gebeld en geklaagd, mocht niet baten
Had ik deze reviews maar eerder gelezen. Adrem is alleen goed ik oplichten. Hun slogan is dat ze de goedkoopste zijn, maar met alle bijkomende kosten ben je 2x zo duur uit als bij de bekende verhuurders. Daarnaast onbeschoft, dreigen, en je blijft zitten met een heel naar gevoel. Opgepast, blijf hier weg!
Naar aanleiding van advertenties met voordelige tarieven, een busje gehuurd. De getoonde prijzen kloppen niet, even alles op een rij:\\r\\n1) ADREM adverteert met excl. btw prijzen, dit mag niet - voor consumenten ben je verplicht prijzen incl. btw te melden\\r\\n2) 1,5 uur wachten bij het ophalven van de bus\\r\\n3) 100 KM TEVEEL in rekenning gebracht, en ook te veel benzine\\r\\n4) onbeschoft te woord gestaan\\r\\n5)1,5 week wachten op terugstorting van borg\\r\\n6) geen reactie op mijn klacht over de rekening\\r\\n\\r\\nVoor het uiteindelijke huurbedrag had ik ergens anders een goed busje kunnen huren met een goede service. \\r\\n\\r\\nKortom trap er niet in!
Zwakke punten onbeschoft, geen reactie, omjuiste rekening
De website suggereert kilometervij vervoer, maar als je de kleine lettertjes leest is dat niet zo. Geeft geen advies welk huurcontract het best bij je past en geeft niet thuis als je ze erop aanspreken. Beginnen te dreigen met juridische actie. Bus was oud en afgeragd, voor een prijs waarvoor je uiteindelijk ook bij een fatsoenlijk bedrijf een bus huurt.
Onbeschoft personeel, adverteren met A maar je krijgt B, onnodig lang wachten, en als klap op de vuurpijl een rekening die bijna 2x te hoog is (en dan een collega de schuld geven, bah). Wat een slechte ervaring.
Sterke punten basishuurprijs lijkt interessant
Zwakke punten maar is het uiteindelijk zeker niet - slechtste klantervaring in zeer lange tijd.....
Nooit hier huren. Die eikels naaien je waar je bij staat en verzinnen krassen en deuken die je niet gereden hebt. Betaal liever iets meer voor een betrouwbare organisatie dan dat je 375 euro extra voor 'schade' mag betalen en ze dreigen met deurwaarders e.d. Of maak héél goede foto's en filmpjes van tevoren.
Mooi wagenpark met nieuwe busjes. Bereikbaarheid slecht - zeer smal straatje dat leidt naar parkeerplaats (ben benieuwd hoeveel schade hier al wordt gereden). Personeel achter balie meest vriendelijk. Personeel op het wagenpark ongemanierd. Ik heb zelf een kleine schade gereden (schampschot), betaal hier natuurlijk precies het bedrag voor wat onder het eigen risico valt (450 euro). Nooit een officiële verklaring ontvangen van beoordeelde schade. Meerdere malen documentatie opgevraagd, zowel per e-mail als per telefoon. Hier krijg ik helemaal geen enkele respons op. Komt allemaal erg onbetrouwbaar en onprofessioneel over. Ik ga nooit meer, zou het ook niemand aanbevelen.
Sterke punten Nieuwe busjes.
Vriendelijke mensen achter de balie
Al deze negatieve reviews over het bedrijf en nog steeds zijn ze operationeel. De positieve reviews zijn afkomstig van medewerkers en veel van hetzelfde ip-adres. Kan er iets tegen dit bedrijf ondernomen worden?
Meerdere malen auto gehuurd, onlangs auto enkele dagen later ingeleverd maar wel van te voren gebeld of ik de auto langer kon houden voor enkele dagen, was geen probleem.
afgelopen maandag weer gebeld voor een huurauto, kreeg ik als antwoord "u mag bij ons niet meer huren omdat u een auto te laat heeft ingeleverd " Notabene akkoord gehad tot langer behoud van de huurauto.
HALLO ! ADREM, u bestaat bij de gratie van uw klanten, zij betalen U !
Nog nimmer een bedrijf meegemaakt wat zo verwaand is
Ad rem adverteert met lage prijzen maar die zijn allemaal ex btw, plus er komen nog verzekering, kilometerkosten en Servicekosten bij. Was bijna 2 keer zoveel kwijt als ik dacht.
Bij aankomen bleek dat er op zondag een speciaal tarief gehanteerd wordt, wat zo'n 30% hoger ligt dan andere dagen. Daar bovenop komen allerlei andere kostenposten zoals verzekering, waarna nog even gemakkelijk 21% BTW wordt meegerekend. De uiteindelijke factuur rekende zelfs voor de eerste 100 gereden kilometers, terwijl op de website gesuggereerd wordt dat die bij de prijs in zitten. De prijs voor kilometers na de eerste 100 kwam ook niet overeen met geadverteerd, dit was 28 cent in plaats van 9 cent. Op de website adverteren ze met busverhuur van 30 euro per dag, de rekening was vier keer zo hoog. Daarnaast is Adrem (in Utrecht) op zondag dicht vanaf 12:00. Na 17:00 kan de bus pas teruggebracht worden en voor afrekenen moet men nog een keer terugkomen. Het busje zelf had overal schade en bluetooth en airco waren kapot. Al met al, ik ga nooit meer zaken doen met dit verschrikkelijke bedrijf.
Na eerst een uur in de rij te hebben gestaan, waren de sleutels van het busje dat ik zou huren kwijt. Vervolgens leek dit opgelost en werd ik naar buiten gestuurd om mijn busje op te halen. Hier werd iedereen die na mij aankwam, eerder geholpen. De werknemers waren zo snel weg dat steeds dat ik ook niet kon vragen hoe lang het ging duren. Ze kwamen dit ook niet zelf uitleggen. Twee andere mensen hadden hetzelfde probleem. Uiteindelijk pas na 2 uur(!) een busje. Bovendien komen er nog veel kosten bovenop de geadverteerde huurprijs, die ook nog eens exclusief BTW is. Ik raad het af om hier je busje te huren
Zwakke punten Lange wachttijden
Geen service
Veel kosten die niet worden vermeld
Mijn eerste indruk was rommelig. Huurkosten 19,95 voor 4 uurtjes, prima. Maar dan komen er 13,95 verzekeringskosten bij (met nog steeds 375 euro eigen risico). Maar: de benzine is inclusief! Haha, ja als je 0,23 per kilometer aftikt wel ja. Toen met de medewerker naar de bus, zo vies dat ik de schade niet eens goed kon beoordelen, duidelijk al een tijd niet gewassen. Een hoop schade aan de bus, dit is genoteerd. De binnenkant van de bus ook al lang niet schoon gemaakt, dikke laag aangekoekte stof op dashboard, airco stonk (niet goed onderhouden) en het stuur en de versnellingspook vettig. Hygiëne is sowieso heel belangrijk maar nu in de Corona crisis een must. Bij het afrekenen uiteindelijk met 39 km gereden 51,75 betaald, want er kwam ook nog 21% btw bij. De goedskoopste huurprijs van Utrecht, ja, zonder alle aders wel. De beste van Utrecht zeer zeker niet. Een keer nooit weer...
Dit nooit meer
Dit nooit meer! Op zondagavond de auto ingeleverd. Sleutel in de brievenbus achtergelaten. Filmpje rondom de bus gemaakt. Dag later krijg ik een foto van 2cm bij 2 cm dat ik schade heb gereden. Op de foto is niets te zien. Op mijn filmpje ook niet. Ik heb meerdere keren gevraagd om een duidelijke foto samen met het kenteken en de datum dat de foto is gemaakt. Ik krijg geen reactie. Ze houden 300,- onterecht in. Vanochtend mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Los daarvan: huur hier niets! Dit is een onbetrouwbare achterbakse praktijk die op deze manier extra inkomsten probeert binnen te halen.
Dit nooit meer
Dit nooit meer! Op zondagavond de auto ingeleverd. Sleutel in de brievenbus achtergelaten. Filmpje rondom de bus gemaakt. Dag later krijg ik een foto van 2cm bij 2 cm dat ik schade heb gereden. Op de foto is niets te zien. Op mijn filmpje ook niet. Ik heb meerdere keren gevraagd om een duidelijke foto samen met het kenteken en de datum dat de foto is gemaakt. Ik krijg geen reactie. Ze houden 300,- onterecht in. Vanochtend mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Los daarvan: huur hier niets! Dit is een onbetrouwbare achterbakse praktijk die op deze manier extra inkomsten probeert binnen te halen.
Zeer slecht
Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Adrem Utrecht. Ze adverteren en profileren zichzelf als de goedkoopste, maar er is een zeer onduidelijke prijsstelling. Het is overigens bij wet niet toegestaan om een consument een prijs exclusief BTW te melden, ook niet als je erbij zet dat de prijs exclusief BTW is. Dit is alleen helemaal onderaan hun website terug te vinden, zeer onduidelijk. Daar begint de klantmisleiding al. Iedereen klaagt over onduidelijkheid, maar zelf vinden ze dat ze het heel goed doen. Wie heeft er dan gelijk? Dat is minachting van de klant en een totaal gebrek aan zelfreflectie van Adrem. Ze zijn dus bij lange na niet de goedkoopste als je de eindafrekening krijgt, waarschijnlijk zijn ze zelfs een van de duurdere verhuurbedrijven. Ze houden ook nog eens een groot deel van de borg in. Dit is kennelijk hun verdienmodel. De bus zat namelijk voor verhuur al onder de krassen en deuken. Waarschuwingslampjes die branden waarvan wordt beweerd dat het geen kwaad kan. En de volgende dag beweren ze dat er een kras bij is gekomen waar ze de borg voor gaan inhouden. Dit klopte absoluut niet! Pas na deze zeer slechte ervaring met ze, zag ik dat ze vrijwel alleen maar slechte reviews krijgen. Had ik deze maar eerst gelezen. Bij navraag bij vrienden en bekenden hoorde ik dat ik ook wel een beetje dom was om bij Adrem te huren. Ze dachten dat het in Utrecht algemeen bekend was dat het een bedrijf is met een zeer foute reputatie. In de algemene voorwaarden staat dat een negatieve review zoals deze consequenties heeft (artikel 16). Lachwekkend natuurlijk dat ze denken dat de vrijheid van meningsuiting geen stand zou houden in een rechtszaak. Voor mij nooit en te nimmer meer Adrem!
Zwakke punten
Onduidelijk, misleiding (prijzen ex BTW, wettelijk niet toegestaan), slechte bussen vol krassen en deuken.
NIET HIER HUREN
Blijkbaar kan je niet meer voor een dagdeel huren en schuiven ze een contract onder je neus voor een volledige dag, wat bijna 3x zo duur is. Wij hadden dit op het moment van tekenen niet door. Verder geven ze je van tevoren geen duidelijke offerte (wat ik een teken van oplichterij vind). Daardoor heb je niet door dat de uiteindelijke kosten VEEL HOGER liggen dan ze van tevoren aangeven. Huur aub niet hier, je bent waarschijnlijk goedkoper uit bij een verhuurder die van hogere kwaliteit is.
Ontzettend slecht bedrijf
Ontzettend slecht bedrijf. Met een groep gingen wij op vakantie vanuit Utrecht naar Spanje. We kregen busjes mee die naar een kwartier rijden al compleet ging trillen. Er zaten ook sterren in de ruiten. Eindstand moesten we de bus daardoor in Spanje naar de garage brengen waarvan WIJ nu de kosten moeten betalen. Ook krijgen we de borg niet terug. Te slecht voor woorden. De bussen en de service is slecht. Hadden we maar eerder de recensies gelezen en het bedrijf niet het voordeel van de twijfel gegeven. Niet hier huren!!
Sterke punten
Geen sterke punten
Zwakke punten
Alles, kapotte bussen, slechte service, moeten bijbetalen
NOOOOIT MEER !!!!
NOOOIT MEER!!!! Voor ons Bovag-RDW Garagebedrijf een bakwagen voor een week gehuurd; de betreffende auto was bij ophalen een uur later pas "klaar" om mee te nemen, vies vuil en smerig, stank in de cabine, asbak vol sigaretten, rondslingerende half lege frisdrankflessen, een defecte radio die "code" aangeeft......de hele cabine en ook de bakwagen rondom vol met deuken en krassen van oude verkeersschades, en niet zo een beetje ook.....het glas van het achterlicht gebroken/ontbreekt, het spiegelglas van de rechter buitenspiegel volledig gebarsten, onmogelijk zicht naar achteren, de voorbanden helemaal kaal, écht helemaal glad, 0,00 mm !!! profieldiepte.....LEVENSGEVAARLIJK...aangehouden door de Politie, ik mocht halverwege de gehuurde week niet meer verder rijden....schade-gevolgschade etc. etc. en als ik dan als APK keurmeester en Garagist hierover verhaal wil halen en de discussie start, dan trekken ze stiekem heel snel je CrecitCard leeg.....en heet het betaald en opzouten....NOOOOIT MEER!!!!!!
Sterke punten
Gewiekst en Achterbaks de boel belazeren
Zwakke punten
Stelletje Oplichters!
Oplichters en smerige autos
Je wordt gelokt met een lage huurprijs maar uiteindelijk bestaat je 4x zo veel.Smerige oplichters zijn het. En schoonmaken van de autos doen ze niet.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Een gewaarschuwd mens...
Had ik maar eerder de reviews gelezen. Dat is wat ik achteraf denk nu ik voor de huur tijdens het weekend van een bus bijna € 500 heb betaald. Ruim € 300 voor de huur zelf (161 km) en € 188 voor een schade die ik zelf niet heb gereden. Een toerekening van schade die ik zelf had kunnen voorkomen door voor en na de huur de hele bus te fotograferen. Ik huur vaak auto’s en bij gerenommeerde bedrijven. Tot op heden heb ik nog nooit problemen gehad over afhandeling van schades. Door de lange wachttijd bij het ophalen van de bus, het feit dat de bus volledig ingeparkeerd stond en mijn haast om weg te komen heb ik verzuimd de bus goed te documenteren. Een fout die mij een extra toeslag heeft opgeleverd van € 188. Adrem doet voorkomen dat zij een goedkoop bedrijf zijn. Dat zijn ze niet! Met ook de verrassing na afloop is dit een hele slechte ervaring geweest met een verhuurbedrijf. Ik beschouw het maar als leergeld om mezelf de volgende keer beter in te dekken voor dit soort verhuurbedrijven. En jij, lezer van deze review: wees gewaarschuwd! Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee!
Sterke punten
Eigenlijke verdienen ze nog geen één ster!
Zwakke punten
Vieze auto, veel gebreken: verlichting stuk, veel schades waardoor je geen overzicht meer hebt op het opleveringsrapport, indicatorlampjes die stuk zijn op het dashbord. En een hele hoge rekening na afloop,
niet bij adrem huren
LET OP!!!!
Voordat je gaat huren vraag goed na wat voor kosten er allemaal bijkomen. Zeer ontevreden over alle extra, verborgen kosten die achteraf in rekening worden gebracht en de communicatie van Adrem. Alle prijzen op de website zijn ex. BTW, en de benzinekosten zijn enorm hoog. Ik huur hier nooit meer een bus en raad andere aan dit ook niet te doen.
(Ik dacht mooie prijs: een dagdeel een bus voor €36,- . Uiteindelijk €142,- moeten afrekenen)
Heel veel verborgen kosten
Op de website stond dat ik een busje kon huren voor €23,45. De uiteindelijke factuur is 3 keer zo hoog uitgevallen, door alle verplichte extra's waar je niet onderuit kon, met zo'n 30 km met de bus gereden te hebben.
Ten eerste worden alle prijzen ex btw vermeld, dit is verboden, maar daar hebben ze blijkbaar maling aan.
Daarnaast is het volgens adrem niet mogelijk om de bus te huren voor een dagdeel op zaterdag, terwijl dit er wel op vermeld staat, hierdoor wordt de prijs direct hoger.
Als klap op de vuurpijl wordt je verplicht om voor €17 je eigen risico te 'verlagen' tot €750! Hier kun je niet onderuit...
Ik raad iedereen af om hier te huren, doe mij maar een bedrijf die gewoon eerlijk is over de prijs die het rekent aan zijn klanten.
Sterke punten
Ze hebben busjes om te huren
Zwakke punten
Verborgen kosten
Verplichte een duurdere auto / langere tijd huren
Verplichte eigen risico 'verlaging'
Ex btw prijzen op de website, waardoor alles 21% duurder uitvalt
Wat een pauperbedrijf
Moest lang wachten, zeer onvriendelijk en onbeschoft. er was een busje beloofd door Hans, welke er niet bleek te zijn. Sowieso werd er ook door het personeel over Hans (blijkbaar de eigenaar) geklaagd. Toen werden de stoelen uit een krakkemikkig busje getrokken en kon ik die meenemen. Ik dacht dat ik een slecht busje had omdat ik een prijs afspraak had van 25 euro, soort van dubbeltje /eerste rang. De kosten bleken echter bij de eindafrekening 90 euro te zijn! Gebeld en geklaagd, mocht niet baten
Zwakke punten
Wat een pauper bedrijf. Moest lang wachten, zeer onvriendelijk en onbeschoft. er was een busje beloofd door Hans, welke er niet bleek te zijn. Sowieso werd er ook door het personeel over Hans (blijkbaar de eigenaar) geklaagd. Toen werden de stoelen uit een krakkemikkig busje getrokken en kon ik die meenemen. Ik dacht dat ik een slecht busje had omdat ik een prijs afspraak had van 25 euro, soort van dubbeltje /eerste rang. De kosten bleken echter bij de eindafrekening 90 euro te zijn! Gebeld en geklaagd, mocht niet baten
oplichters
Had ik deze reviews maar eerder gelezen. Adrem is alleen goed ik oplichten. Hun slogan is dat ze de goedkoopste zijn, maar met alle bijkomende kosten ben je 2x zo duur uit als bij de bekende verhuurders. Daarnaast onbeschoft, dreigen, en je blijft zitten met een heel naar gevoel. Opgepast, blijf hier weg!
Sterke punten
Ze zijn sterk in je op te lichten
Zwakke punten
Alles.
HUUR NIET BIJ ADREM
Naar aanleiding van advertenties met voordelige tarieven, een busje gehuurd. De getoonde prijzen kloppen niet, even alles op een rij:\\r\\n1) ADREM adverteert met excl. btw prijzen, dit mag niet - voor consumenten ben je verplicht prijzen incl. btw te melden\\r\\n2) 1,5 uur wachten bij het ophalven van de bus\\r\\n3) 100 KM TEVEEL in rekenning gebracht, en ook te veel benzine\\r\\n4) onbeschoft te woord gestaan\\r\\n5)1,5 week wachten op terugstorting van borg\\r\\n6) geen reactie op mijn klacht over de rekening\\r\\n\\r\\nVoor het uiteindelijke huurbedrag had ik ergens anders een goed busje kunnen huren met een goede service. \\r\\n\\r\\nKortom trap er niet in!
Zwakke punten
onbeschoft, geen reactie, omjuiste rekening
Ontzettend slecht
De website suggereert kilometervij vervoer, maar als je de kleine lettertjes leest is dat niet zo. Geeft geen advies welk huurcontract het best bij je past en geeft niet thuis als je ze erop aanspreken. Beginnen te dreigen met juridische actie. Bus was oud en afgeragd, voor een prijs waarvoor je uiteindelijk ook bij een fatsoenlijk bedrijf een bus huurt.
Vieze en onveilige auto
Nooit meer!
Sterke punten
Goedkoop
Zwakke punten
Auto niet in goede staat.
Voor mij daarmee onbetrouwbaar
niet intrappen dat zij goedkoop zijn.
Rekening wordt een keer zo duur.. extra verzekering etc. Er zijn extra kosten van €1.82 per kilometer!!!
Loop hier met een grote boog omheen!
Onbeschoft personeel, adverteren met A maar je krijgt B, onnodig lang wachten, en als klap op de vuurpijl een rekening die bijna 2x te hoog is (en dan een collega de schuld geven, bah). Wat een slechte ervaring.
Sterke punten
basishuurprijs lijkt interessant
Zwakke punten
maar is het uiteindelijk zeker niet - slechtste klantervaring in zeer lange tijd.....
Je wordt genaaid waar je bij staat
Nooit hier huren. Die eikels naaien je waar je bij staat en verzinnen krassen en deuken die je niet gereden hebt. Betaal liever iets meer voor een betrouwbare organisatie dan dat je 375 euro extra voor 'schade' mag betalen en ze dreigen met deurwaarders e.d. Of maak héél goede foto's en filmpjes van tevoren.
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Onbetrouwbaar en onprofessioneel
Mooi wagenpark met nieuwe busjes. Bereikbaarheid slecht - zeer smal straatje dat leidt naar parkeerplaats (ben benieuwd hoeveel schade hier al wordt gereden). Personeel achter balie meest vriendelijk. Personeel op het wagenpark ongemanierd. Ik heb zelf een kleine schade gereden (schampschot), betaal hier natuurlijk precies het bedrag voor wat onder het eigen risico valt (450 euro). Nooit een officiële verklaring ontvangen van beoordeelde schade. Meerdere malen documentatie opgevraagd, zowel per e-mail als per telefoon. Hier krijg ik helemaal geen enkele respons op. Komt allemaal erg onbetrouwbaar en onprofessioneel over. Ik ga nooit meer, zou het ook niemand aanbevelen.
Sterke punten
Nieuwe busjes.
Vriendelijke mensen achter de balie
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Onprofessioneel
Wat te doen met Adrem
Al deze negatieve reviews over het bedrijf en nog steeds zijn ze operationeel. De positieve reviews zijn afkomstig van medewerkers en veel van hetzelfde ip-adres. Kan er iets tegen dit bedrijf ondernomen worden?
Sterke punten
Sterk in oplichting
Zwakke punten
Alleen maar zwakke punten
Ronduit belachelijk bedrijf
Meerdere malen auto gehuurd, onlangs auto enkele dagen later ingeleverd maar wel van te voren gebeld of ik de auto langer kon houden voor enkele dagen, was geen probleem.
afgelopen maandag weer gebeld voor een huurauto, kreeg ik als antwoord "u mag bij ons niet meer huren omdat u een auto te laat heeft ingeleverd " Notabene akkoord gehad tot langer behoud van de huurauto.
HALLO ! ADREM, u bestaat bij de gratie van uw klanten, zij betalen U !
Nog nimmer een bedrijf meegemaakt wat zo verwaand is
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
Veel verborgen kosten
Ad rem adverteert met lage prijzen maar die zijn allemaal ex btw, plus er komen nog verzekering, kilometerkosten en Servicekosten bij. Was bijna 2 keer zoveel kwijt als ik dacht.
Zwakke punten
Misleidend
Verborgen kosten en slechte service.
Bij aankomen bleek dat er op zondag een speciaal tarief gehanteerd wordt, wat zo'n 30% hoger ligt dan andere dagen. Daar bovenop komen allerlei andere kostenposten zoals verzekering, waarna nog even gemakkelijk 21% BTW wordt meegerekend. De uiteindelijke factuur rekende zelfs voor de eerste 100 gereden kilometers, terwijl op de website gesuggereerd wordt dat die bij de prijs in zitten. De prijs voor kilometers na de eerste 100 kwam ook niet overeen met geadverteerd, dit was 28 cent in plaats van 9 cent. Op de website adverteren ze met busverhuur van 30 euro per dag, de rekening was vier keer zo hoog. Daarnaast is Adrem (in Utrecht) op zondag dicht vanaf 12:00. Na 17:00 kan de bus pas teruggebracht worden en voor afrekenen moet men nog een keer terugkomen. Het busje zelf had overal schade en bluetooth en airco waren kapot. Al met al, ik ga nooit meer zaken doen met dit verschrikkelijke bedrijf.
Sterke punten
Ze zijn erg goed in oplichten.
Zwakke punten
Eerlijkheid, serviceverlening, duidelijkheid, klantbinding
Lange wachttijd, slechte service
Na eerst een uur in de rij te hebben gestaan, waren de sleutels van het busje dat ik zou huren kwijt. Vervolgens leek dit opgelost en werd ik naar buiten gestuurd om mijn busje op te halen. Hier werd iedereen die na mij aankwam, eerder geholpen. De werknemers waren zo snel weg dat steeds dat ik ook niet kon vragen hoe lang het ging duren. Ze kwamen dit ook niet zelf uitleggen. Twee andere mensen hadden hetzelfde probleem. Uiteindelijk pas na 2 uur(!) een busje. Bovendien komen er nog veel kosten bovenop de geadverteerde huurprijs, die ook nog eens exclusief BTW is. Ik raad het af om hier je busje te huren
Zwakke punten
Lange wachttijden
Geen service
Veel kosten die niet worden vermeld
Dure grap, slechte service en vieze bus
Mijn eerste indruk was rommelig. Huurkosten 19,95 voor 4 uurtjes, prima. Maar dan komen er 13,95 verzekeringskosten bij (met nog steeds 375 euro eigen risico). Maar: de benzine is inclusief! Haha, ja als je 0,23 per kilometer aftikt wel ja. Toen met de medewerker naar de bus, zo vies dat ik de schade niet eens goed kon beoordelen, duidelijk al een tijd niet gewassen. Een hoop schade aan de bus, dit is genoteerd. De binnenkant van de bus ook al lang niet schoon gemaakt, dikke laag aangekoekte stof op dashboard, airco stonk (niet goed onderhouden) en het stuur en de versnellingspook vettig. Hygiëne is sowieso heel belangrijk maar nu in de Corona crisis een must. Bij het afrekenen uiteindelijk met 39 km gereden 51,75 betaald, want er kwam ook nog 21% btw bij. De goedskoopste huurprijs van Utrecht, ja, zonder alle aders wel. De beste van Utrecht zeer zeker niet. Een keer nooit weer...