Bij een reis naar het buitenland hebben we een auto gehuurd via Autoeurope. Bij terugkomst komen we er achter dat er 2 verschillende bedragen van onze creditcard afgeschreven zijn door Autoeurope. Bij navraag wordt ons door Autoeurope verteld dat we 2 boekingen gedaan hebben en dat we de goedkope boeking terug zullen krijgen, maar de dure niet, omdat we die gebruikt hebben. Het vreemde is echter dat wij nooit een bevestiging ontvangen hebben van de dure boeking, maar alleen van de goedkope boeking. Volgens Autoeurope liegen wij en dan hangen ze je gewoon op. Toegeven dat er iets fout gegaan is van hun kant is er niet bij. Wij hebben dubbel geboekt (waarom zouden we dat in godsnaam doen?) en we mogen blij zijn dat we de goedkope boeking terug krijgen. Dit lijkt toch sterk op oplichting. Een eenvoudige manier op extra geld bij klanten vandaan te halen. Wees gewaarschuwd!
Zwakke punten
- Telefonische klantenservice die erg onbeschoft is en zelfs tegen je begint te schreeuwen en de verbinding verbreekt.
- Bij fouten door Autoeurope wordt de fout bij de klant gelegd. Autoeurope maakt geen fouten, natuurlijk.
Bezoek AutoEurope Reviews over AutoEurope