AVIS NOOOIIIT MEER. HET ZIJN BEDRIEGERS

AVIS NOOOIIIT MEER. HET ZIJN BEDRIEGERS

We hebben in oktober via Rental Cars een auto gehuurd bij Avis. op het vliegveld van Malaga. Ik had een volledige bescherming via Rental Cars. Ondanks mijn uitdrukkelijke navraag of er extra kosten zouden zijn werd aan de balie medegedeeld dat dat niet het geval was. Alleen een uitzondering: de Avis pechhulp van 45,04. Dat heb ik me dan nog wel laten aanpraten. De auto had 9 schademeldingen op het contract staan. Ik heb vooraf aan de huur 14 foto's genomen van alle krassen deuken etc. Omdat we vroeg weg moesten en het kantoor op het vliegveld gesloten was konden we de sleutel in de brievenbus stoppen. Dat was geen enkel probleem vlgs. de juffrouw aan de balie. Maar onlangs ontving ik een rekening van 868,76 voor schade en een hoger bedrag aan luchthavenbelasting dan volgens contract is overeengekomen.Wij hebben helemaal geen schade veroorzaakt en ik heb het te hoge luchthavenbelastingbedrag teruggevorderd.
Ik heb nu al 2 mails de deur uit naar Avis om me te verduidelijken met foto's waar die schade dan is. Alleen tot nu toe 2 automatische antwoorden van Avis ontvangen dat ze zullen reageren. Omdat ik een volledige bescherming heb meeverzekerd bij Rental Cars heb ik het teveel ingehouden bedrag bij hun neergelegd voor vergoeding. Een hele hoop heisa en papierwerk voor mijns inziens een stel bedriegers. Vorig jaar bij Goldcar nog veel meer bedrogen dus zowel Avis en Goldcar: nooooiiit meer

Sterke punten
vriendelijke baliemedewerkster

Zwakke punten
Contractbreuk en ongeoorloofde schadeclaim zonder enige verklaring waar en hoe. Bedriegers.

Bezoek Avis Reviews over Avis

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Avis
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden