Budget heeft een auto om aan al uw wensen tegemoet te komen. Of u nu op een korte zakenreis gaat, op vakantie gaat met de familie, of simpelweg een vervangende auto nodig heeft, bij Budget kunt u de juiste auto voor de juiste prijs op de juiste locatie vinden. Alle auto's in de vloot van Budget zijn betrouwbaar en goed onderhouden. Kies een kleinere auto voor stadsvervoer, of kies voor een meer luxueuze auto. Met meer dan vijftig jaar ervaring in autoverhuur kunt u op Budget vertrouwen voor de beste service voor de beste prijs.
-: Lange wachttijd aan de balie (+- 1 uur), ondanks reservering.
-: De sleutel leverde ik op tijd in bij een onbemande box. Alsnog probeerde het bedrijf 20,- af te schrijven voor het te laat inleveren. Reken op 20 minuten bellen om je geld terug te krijgen.
-: Geen notificaties van extra geldsommen die worden afgeschreven.
Ik had via expedia.nl een klasse Ford focus gehuurd en betaald voor 2 weken. Bij aanvang deelde de ceo van plaatselijke budget in Washington dulles airport dat hij niet kon beloven de focus te leveren. Volgens hem viel een fiesta ook in deze range. Dat is mijns inziens zeker niet het geval. Hij stelde een grotere auto tegen meerprijs voor. Toen ik daarmee niet akkoord ging was er opeens wel een ford focus beschikbaar. Pure poging tot oplichting. Bij terugkomst kon ik geen benzinestation op de luchthaven vinden. Ik leverde de auto met een kwart tank benzine af. Budget presteert het om daarvoor maar liefst 98.88 dollar te rekenen. Toen ik thuis de kleine lettertjes van het contract na ging lezen bleek dit contractueel ook nog overeengekomen te zijn. Terwijl zelf tanken circa 18 dollar zou kosten. Ik noem dit gelegaliseerde diefstal. Reclameren heeft geen zin gehad. Eens maar nooit meer een auto van budget.
Sterke punten Leuke auto
Zwakke punten Men probeert via trucs extra inkomsten te genereren en de doorberekende kosten voor benzine bedragen een vijfvoud van de werkelijke kosten.oplichters zijn het.
In januari online een auto gehuurd via Budget in Nederland voor een bezoek aan de VS in april op naam van mijn partner die meestal rijdt tijdens once vakanties.
Hij heeft echter geen creditcard dus even dubbel gecheckt dat dit geen problemen zou geven (in het verleden Bij Alamo en Hertz nooit een probleem mee gehad).
In de voorwaarden van Budget start 'de kaart waarmee de boeking is betaald, dient te worden overhandigd bij het afhalen van de auto'.
Niets bleek echter minder waar te zijn.
Bij aankomst in New York weigerde men ons de auto mee te geven omdat de kaart niet op naam van de hoofdbestuurder stond.
Op mijn vraag om de reservering om te zetten op mijn naam en mijn partner medebestuurder te maken kreegik ook een negatieve reactie.
Ik zal u het hele verhaal besparen maar het heeft 2 uur geduurd, lange en dure telefoongesprekken op mijn eigen gsm naar de reserveringsafdeling en uiteindelijk een nieuwe boeking gemaakt tegen het dubbele tarief met de belofte dat het zou worden uitgezocht en opgelost tegen de tijd dat we weer thuis zouden zijn.
We zijn nu bijna 6 weken verder. Ik heb gelijk bij aankomst contact opgenomen via email en alles uitgelegd maar ze hebben tot vandaag niet eens het fatsoen gehad om te reageren.
Ik heb intussen bijna eur1200.00 betaald voor 11 dagen autohuur, ben behandeld als een stuk vuil en blijkbaar niet de moeite waard om een fatsoenlijke uitleg en compensatie te ontvangen voor het feit dat ze met Hun gedrag, mijn vakantie grondig hebben verziekt!
Sterke punten Absoluut niets!
Zwakke punten Alles! Vreselijke klantenservice met personeel dat niet oplossingsgericht bezig was maar er op uit was om alles zo moeilijk mogelijk te maken, wetende dat je een auto nodig hebt. Aangezien het om een prepaid reservering ging, loop je ook niet zo maar weg.
Daar komt nog bij dat er hier in Nederland niet eens de moeite wordt genomen om een simpele reactie te sturen.
Budget Valencia Airport
+: Ik kreeg een mooie, goedwerkende auto.
-: Lange wachttijd aan de balie (+- 1 uur), ondanks reservering.
-: De sleutel leverde ik op tijd in bij een onbemande box. Alsnog probeerde het bedrijf 20,- af te schrijven voor het te laat inleveren. Reken op 20 minuten bellen om je geld terug te krijgen.
-: Geen notificaties van extra geldsommen die worden afgeschreven.
Extreme benzinekosten poging oplichting Door budget car rental wasington dulles airport
Ik had via expedia.nl een klasse Ford focus gehuurd en betaald voor 2 weken. Bij aanvang deelde de ceo van plaatselijke budget in Washington dulles airport dat hij niet kon beloven de focus te leveren. Volgens hem viel een fiesta ook in deze range. Dat is mijns inziens zeker niet het geval. Hij stelde een grotere auto tegen meerprijs voor. Toen ik daarmee niet akkoord ging was er opeens wel een ford focus beschikbaar. Pure poging tot oplichting. Bij terugkomst kon ik geen benzinestation op de luchthaven vinden. Ik leverde de auto met een kwart tank benzine af. Budget presteert het om daarvoor maar liefst 98.88 dollar te rekenen. Toen ik thuis de kleine lettertjes van het contract na ging lezen bleek dit contractueel ook nog overeengekomen te zijn. Terwijl zelf tanken circa 18 dollar zou kosten. Ik noem dit gelegaliseerde diefstal. Reclameren heeft geen zin gehad. Eens maar nooit meer een auto van budget.
Sterke punten
Leuke auto
Zwakke punten
Men probeert via trucs extra inkomsten te genereren en de doorberekende kosten voor benzine bedragen een vijfvoud van de werkelijke kosten.oplichters zijn het.
De meest vreselijke ervaring met autohuur ooit!
In januari online een auto gehuurd via Budget in Nederland voor een bezoek aan de VS in april op naam van mijn partner die meestal rijdt tijdens once vakanties.
Hij heeft echter geen creditcard dus even dubbel gecheckt dat dit geen problemen zou geven (in het verleden Bij Alamo en Hertz nooit een probleem mee gehad).
In de voorwaarden van Budget start 'de kaart waarmee de boeking is betaald, dient te worden overhandigd bij het afhalen van de auto'.
Niets bleek echter minder waar te zijn.
Bij aankomst in New York weigerde men ons de auto mee te geven omdat de kaart niet op naam van de hoofdbestuurder stond.
Op mijn vraag om de reservering om te zetten op mijn naam en mijn partner medebestuurder te maken kreegik ook een negatieve reactie.
Ik zal u het hele verhaal besparen maar het heeft 2 uur geduurd, lange en dure telefoongesprekken op mijn eigen gsm naar de reserveringsafdeling en uiteindelijk een nieuwe boeking gemaakt tegen het dubbele tarief met de belofte dat het zou worden uitgezocht en opgelost tegen de tijd dat we weer thuis zouden zijn.
We zijn nu bijna 6 weken verder. Ik heb gelijk bij aankomst contact opgenomen via email en alles uitgelegd maar ze hebben tot vandaag niet eens het fatsoen gehad om te reageren.
Ik heb intussen bijna eur1200.00 betaald voor 11 dagen autohuur, ben behandeld als een stuk vuil en blijkbaar niet de moeite waard om een fatsoenlijke uitleg en compensatie te ontvangen voor het feit dat ze met Hun gedrag, mijn vakantie grondig hebben verziekt!
Sterke punten
Absoluut niets!
Zwakke punten
Alles! Vreselijke klantenservice met personeel dat niet oplossingsgericht bezig was maar er op uit was om alles zo moeilijk mogelijk te maken, wetende dat je een auto nodig hebt. Aangezien het om een prepaid reservering ging, loop je ook niet zo maar weg.
Daar komt nog bij dat er hier in Nederland niet eens de moeite wordt genomen om een simpele reactie te sturen.