Budget heeft een auto om aan al uw wensen tegemoet te komen. Of u nu op een korte zakenreis gaat, op vakantie gaat met de familie, of simpelweg een vervangende auto nodig heeft, bij Budget kunt u de juiste auto voor de juiste prijs op de juiste locatie vinden. Alle auto's in de vloot van Budget zijn betrouwbaar en goed onderhouden. Kies een kleinere auto voor stadsvervoer, of kies voor een meer luxueuze auto. Met meer dan vijftig jaar ervaring in autoverhuur kunt u op Budget vertrouwen voor de beste service voor de beste prijs.
Bestelde ik een luxeauto maar via andere onderfirma van hun
Holiday cars
Kom ik aan op de luchthaven en had geen american express EN mastercard of visa
Met gevolg : geld niet te recupereren en andere besteld maar duurder
Na lang wachten andere auto in bezit
Ff 2 daagjes naar de kust
Private parking waarvan ik vrij zeker ben dat auto veilig stond
Breng auto terug blijkt dat er een licht weg te simoniseren krasje is
Koste mij even 300 extra
Goedkoop ?? Crimineel om zo te handelen
Verspreiden graag die ervaringen
Wat een domper na een leuke vakantie. Bij het ophalen een mooi verhaal over een verzekering die je voor 30,- afkoopt. Daarna een soort balletje-balletje principe om de gegevens uit de overeenkomst door te nemen waarbij ze zegt dat het bedrag van de verzekering borg is die je terugkrijgt. Blijkt dat het 30,- per dag is. Getekend dus eigen schuld, maar je weet dat ze het met opzet zo doen om je op te lichten. Wat een leuk gesprek met deze dame, maar wat een oplichters!
Nog nooit zo belazerd gevoel aan een autohuur over gehouden als een week of twee geleden bij AVIS/Budget in Malaga. We hadden een standaard auto gehuurd via CardelMar (met volledige dekking) bij Budget op Malaga airport. We kregen een mooie upgrade naar een DS7 en het was een prima auto voor de 6 dagen dat we er waren. Bij inlevering van de auto kwam er, zelfs na mijn verzoek, niemand naar de auto kijken en alles was in orde zei men. De volgende dag werd al 1.973,85 van mijn credit card afgeschreven en dat was voor schade aan de auto, die er naar onze mening echt niet op zat. Na bijna twee weken heen en weer gemaild te hebben, kreeg ik vandaag foto's van de schade en blijkt het gewoon poetsmiddel wat nog op het kunststof van de auto zat. Dat zat er inderdaad ook op toen we de auto huurde en heb ik ze naderhand nog op gewezen. Op het lakwerk is geen krasje te bekennen en op de velg zit een zwart plekje van asfalt of zoiets. Door de schade werd de luchthaventoeslag ook nog eens tien(!!) keer zo hoog. Ik heb ook aan CardelMar doorgegeven dat dit naar oplichting ruikt en het alles wegheeft van fraude. Nooit, maar dan ook nooit meer AVIS of Budget! Schandalig!
Sterke punten Ophalen auto en upgrade.
Zwakke punten Afhandeling huur en communicatie achteraf
Op vakantie duidelijke uiteenzetting gevraag en gekregen van de kosten.
Thuisgekomen werd de borg niet teruggestort (zou verrekend worden). Uiteindelijk na 5 telefoontjes (steeds doorverbonden met niet Engelssprekende mensen) en meer dan 10 mails 'maar zo gelaten'. Beslissing genomen na dik 3 maanden vragen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
Kortom, op Rhodos niet voor Budget Car kiezen.
Auto gehuurd bij Budget, ophalen en terugbrengen in Luton (UK)
Bij het ophalen op 14-9-2018 aan de balie in Luton de nodige formulieren gekregen die ik moest tekenen.
Nadat mij de sleutels overhandigd waren vroeg ik wie er mee zou lopen naar de auto om eventuele schades te bekijken.
Men gaf als antwoord dat de man die dat normaliter doet boodschappen aan het doen was en over ongeveer een uurtje terug zou zijn.
Maar het was geen probleem,ik mocht de auto zo meenemen, er zijn helemaal geen schades aan drukte men mij op het hart.
Natuurlijk had ik geen zin om 1 uur te wachten en ben ik naar de auto gelopen en heb die kritisch bekeken en foto's gemaakt, ook van een piepklein deukje in het linker achterspatbord.
Bij terugkeer aan de balie vertelde men mij dat deze foto's voldoende bewijs waren om te voorkomen dat mij die reeds aanwezige schade aangerekend zou worden.
Vervolgens de auto meegenomen en na 3 dagen weer keurig (zonder schade) teruggebracht.
Een aantal weken later ontving ik een aangetekende brief waarin men mij aansprakelijk stelde voor de schade die ik ten tijde van het afhalen ook al geconstateerd had ( het deukje) plus krassen op een lichtmetalen velg.
de totale schade zou 469,46 bedragen.
Men had er foto;s van bijgevoegd,de krassen op de velg zijn amper te zien, maar toch....
Vanzelfsprekend ben ik in verweer gegaan door hen de foto van het deukje dat ik ook al geconstateerd had te mailen.
Helaas had ik geen foto's gemaakt van de velgen omdat die mijns inziens niet beschadigd waren.
Na een aantal mailtjes heen- en weer gestuurd te hebben waarin ze zelf toegaven dat hun documentatie niet op orde was gaf men uiteindelijk toe dat ik het deukje in het achterspatbord niet toegebracht had maar wel de kras op de velg.
Men kwam mij "tegemoet" door geen administratiekosten te berekenen maar alleen de kosten voor het herstel van de velg ad 89,-
Aangezien het niet de moeite waard is om voor dit bedrag er rechtshulp bij te betrekken heb ik het zo maar gelaten maar ik adviseer iedereen dringend om GEEN auto te huren bij Budget / Avis !
In principe zijn alle autoverhuurders oplichters die je lokken met goedkope huurprijzen op hun sites maar er niet bij vermelden dat er nog het e.e.a. bijgeteld moet worden zoals belasting en weet ik wat voor onzin.
Ook worden huurders allemaal voor het blok gezet om bij het afhalen een extra verzekering af te sluiten hetgeen vaak niet eens nodig is.
Maar als je daar zo aan de balie staat dan wordt je vaak zodanig geïntimideerd dat veel mensen die extra (dure) verzekering toch afsluiten.
Je kunt beter kijken of je een creditcard kunt aanschaffen waarmee je tot een bepaald bedrag ( vaak 500,-) verzekerd bent tegen de schades die onder het eigen risico vallen.
Ook kun je in Nederland een verzekering afsluiten voor de dekking van alle "eigen risico" schades, dat kost maar 5,50 per dag ( bij Allianz) Dat is vele malen goedkoper dan met dit soort malafide praktijken geconfronteerd te worden.
Let er trouwens ook goed op wat de hoogte van het eigen risico is als de auto gestolen wordt, die kan ook flink hoog zijn!
Kortom, zoals ik al zei zijn in principe alle autoverhuurders boeven, maar ik adviseer dringend om geen zaken met Budget / Avis te doen!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ze proberen op malafide wijze extra geld te verdienen
September 2018,10 dagen huurauto Catania Sicilië. Thuis geboekt én betaald. s Avonds aangekomen, méér dan een uur gedoe over onze Fiat 500, grotere auto, extra verzekering, volle tank afkopen enz enz,in eerste instantie een vriendelijke medewerker maar na 4x alles uitprinten niet meer zo vriendelijk. Moesten uiteindelijk 615 bijbetalen voor extra verzekering, gingen hier niet mee akkoord. Gelukkig vaker een auto gehuurd anders heb je dit niet eens in de gaten.... Uiteindelijk maar volle tank afgekocht voor 63 zodat we konden gaan. Gelijk geen goed gevoel over dit bedrijf!Bij inleveren auto lichte schade onderaan de auto, wat we niet gezien hebben bij het ophalen in het donker. 300 en 100 administratie kosten zei de medewerker, geprobeerd om uit te leggen dat wij geen schade hebben gereden maar niet voor rede vatbaar. Boos én zonder te tekenen weg gegaan, thuis 463 van de creditcard afgeschreven. Oplichters zijn het, bijna 700 betaald voor 10 dagen een Fiat 500. 1x maar nooit weer Budget/Avis! U bent gewaarschuwd!Zie de andere reviews!
Sterke punten Nvt op zo'n manier van auto's verhuren
Op 3 september een auto opgehaald bij budget rental te Denver Colorado. De man achter de balie laten zien dat we alles al betaald hadden (672 euro) bij car rental, inclusief alle verzekeringen. Mooie prijs voor 23 dagen. Hij vertelde dat een borg nodig was en dat voor eventuele kosten van boetes, tol
e.d. een bedrag gereserveerd zou worden. Ik kende dat van andere verhuurders dus dat was ok wat mij betreft. Na de huurperiode bleek 882 euro te zijn afgeschreven van mijn creditcard. Ongelooflijk wat een oplichters. Op de overeenkomst staan verzekeringen en een upgrade waar ik niet voor heb getekend. Ga niet met deze mensen in zee. Ben nog bezig om mijn geld terug te krijgen.
18 Augustus op vliegveld Malaga via Easy Terra (online thuis al gereserveerd en betaald) auto gaan ophalen bij Budgetrent/Avis. Was laat en erg heet. Medewerker had een leuke upgrade voor ons,met flinke korting zij hij. Telkens heb ik gevraagd wat het me dan extra kost. 87 euro was steeds het antwoord. En dan had ik navigatie erbij, wat ik dacht ik ook al bij Easy Terra had afgesproken. Voor 87 euro meer voor 12 dagen van een Seat naar BMW 116 diesel leek mij een goede deal.
Ik heb alleen op een scherm het contract gezien en hij liep de wirwar aan cijfers door, in het spaans. Ik en mijn partner, hebben nooit het totaalbedrag, dat ca. 414 euro (extra dus) was, gezien. Blijkbaar is dat afgeschermd geweest. Het is ook niet begrijpelijk dar ik een auto huur voor 355,- euro en dan een upgrade zou kiezen van 414,- daar bovenop. Dat is nogal inlogisch.
Handtekening heb ik vij de balie op scherm gezet, maar zeker niet met te incasseren bedrag van 414,-.
Toen ik enkele dagen later, we waren in Cordoba, het per mail gestuurde contract eens bekeek zag ik direct die 414,- staan. Gepropeerd te mailen, geen resultaat, geprobeerd te bellen met nummer op contract maar kreeg steeds de melding dat nummer niet actief was. Uiteindelijk naar Budgetrent/Avis in Nederland gebeld. Die konden blijkbaar niks anders doen dan mijn grieven noteren. Voor wat jet waard is. Nu, vanmiddag op vliegveld teruggekomen en auto ingeleverd. Toeval if niet maar diezelfde medewerler die de uitgifte had gedaan, nam nu het voertuig in. Ik heb, met een wat verheven stem uitleg gevraagd en hem aangesproken op zijn bewust misleidend hamdelen. Natuurlijk was het allemaal niet waar wat ik zei en verwes me naar de overeenkomst. Oberigens zag ik later dat ook gewoon 55 euro aan Easy Terra bij mij in rekening was gebracht. Dus Budgetrent neem het contract ober maar laat bij de vergoeding aan Easy Terra betalen!
Dit zal nog gevolg hebben.
Mensen ga niet met Budgetrent in zee. Er kan blijkbar sprake van oplichting zijn. Of dat voor alle filialen zo is weet ik niet. Kantoor Malaga dus wel. Hier is bewust misleidt. Ik begrijp dat medewerkers op omzet worden beloond, dus dan is de kans op dit soort praktijken ook groter.
Sterke punten Gemak lenen en retourneren
Zwakke punten Gewiekstheid van geld uit je te kloppen, de zaak t3 flessen
Op 31 mei 2018 auto opgehaald op de luchthaven van Madeira. Ik heb mij laten overhalen voor een update tegen lage kosten. Bij de afrekening werden meer kosten en toeslagen in rekening gebracht en extra brandstofkosten terwijl auto afgetankt was ingeleverd. Bij inleveren moest de sleutel in een box worden gedaan, dus geen persoonlijke nacontrole.
Ook betrokken geraakt bij een aanrijding buiten mijn schuld. Direct werd groot bedrag afgeschreven van de creditcard. Tot op heden is het onmogelijk om contact te krijgen met Budget. Bij de "klantenservice" word je telkens met een kluitje in het riet gestuurd. Er wordt domweg geen contact met je opgenomen over de afwikkeling. Nu terugstorting geeist, maar wederom een standaard antwoordmail zonder uitleg of persoonlijk contact.
En autoverhuurder waar je gefrustreerd van raakt.
Sterke punten Absloluut geen.
Zwakke punten Zadelen je op met extra kosten.
Niet transparant.
Geen contact mee te krijgen.
Na in april een auto bij de luchtvaartmaatschappij te hebben gereserveerd.
Arriveerden wij op 17 juni op het vliegveld van Zagreb bij budget.
Dit was de eerste keer auto huur en was op m'n hoede helaas, een soort balletje, balletje met papieren.
Ik kreeg een A4 dubbel gevouwen in de breedte en moest mijn persoonlijke gegevens controleren ook de hoeveelheid in de tank en de auto zelf stond getekend op het formulier of ik even wilde tekenen voor ontvangst van de auto digitaal met een pen.
Vervolgens gegoochel met de creditcard en het bonnetje met de borgsom aan het papier geniet.
Ondertussen stond er op een 1/4 deel van de A4 (wat ik niet gezien had) een factuur van veel euros aan verzekeringen waar ik dus voor getekend had.
2 juli auto ingeleverd gisteren de factuur gehad en nu gezien dat dit bedrag op 2 juli is gereserveerd op m'n creditcard op 3 juli niet gezien.
Nu zal de lange weg beginnen om dat bedrag in m'n zak te houden.
Flinke kater na een mooie vakantie bedankt budget nooit meer.
Aangezien wij al heel vaak autos gehuurd hebben in het buitenland. Zijn wij zeer allert en op de hoogte van de verkoop praatjes aan de balie bij ophalen van de auto. Zo ook afgelopen keer. Bij thuiskomt zien we dat er toch extra kosten in rekening zijn gebracht voor een extra uitbreide pechhulpdienst. Dit hebben wij absoluut niet afgesproken aan de balie. Na contact met Budget/Avis groep zeggen ze dat hier voor getekend hebben aan de balie. En krijgen meerdere A4 bladzijden toegestuurd. Ik kan het nergens terug vinden. Maar is ook haast niet te ontcijferen al die cijfertjes. Nogmaals meerdere malen contact opgenomen. Maar krijgen nul reactie. Nu Visa ingelicht en wordt vervolgd. Nooit bij Budget en of Avis huren. Bij Europe car nooit dit probleem gehad.
Sterke punten Niks
Zwakke punten Vreselijke lange wachtrij. Waarschijnlijk om de mensen zo veel mogelijk extras aan te smeren. Al zeg je nee, wordt het wel aan de huur toegevoegd. Zonder mondelinge toestemming. En een hele langzame auto. Je moest hem bijna de berg op duwen
Bij het inleveren van onze wagen was er een lijntje verf, van ongeveer 3cm af van het kofferdeksel, waar in een ondergrondse garage het kofferdeksel het plafond geraakt had. Wij hadden dit zelf niet eens gezien, maar hiervoor werd ons 392 euro aangerekend. Toen ik opmerkte dat dit wel héél erg veel was voor een bijna onzichtbare schade, zei de man mij dat het maar een schatting was. Dus tekende ik maar gezien we onze vlucht moesten halen. De volgende dag was dit reeds afgeschreven van mijn kredietkaart. Bij firefly, een goedkope huurmaatschappij hadden we een aantal maanden ervoor een grote kras en daar werd helemaal niets voor aangerekend. Bij budget boek ik nooit meer
247,90 voor huur b klasse auto tank vol weer ingeleverd wel geld voor gerekend all risc klante service niet bereikbaar hoorn opgegooid na 10 min in wacht en maar opnieuw bellen naar zelfde nummer
Wij huurden reeds bij verschillende andere bedrijven in het verleden en hadden nooit problemen. Met Budget Cars hadden we alleen maar problemen!!! Bovendien worden meerdere extra kosten in rekening gebracht waar je niks kan aan doen!!!
Bij de afrekening van de wagen komen er extra kosten bij die bijna even hoog zijn als de huurprijs van de wagen zelf. Zo huurden wij in oktober 2017 een wagen voor 122,34 , extra kosten: 91,29 . In januari was de huurprijs 149,09 , extra kosten: 89,47. Tot op heden heb ik nog niemand gevonden die me kan uitleggen wat deze kosten inhouden en waar ergens stond beschreven dat we deze moesten betalen ........
Sterke punten Met een dergelijke firma wil ik niet praten over positieve punten !
Zwakke punten Ik noem dit "oplichting", nooit meer Budget voor mij !
In juli 2017 op vakantie geweest in Canada en Amerika. Omdat we op Toronto landde huurden we een auto in Toronto. Netjes betaald een bedrag van 1.600 CAD. We kwamen er later achter dat het goedkoper was om dezelfde auto te huren bij Budget in de stad. Geen probleem, dat ging via de site erg makkelijk. Daarmee kregen we een vordering op Budget van circa 700 CAD. De auto opgehaald en weer teruggebracht. Bij het inleveren nog wat kleine kosten betaald. De refund zou via onze creditcard teruggestort worden. En raad eens....! Tja daar wachten we nog steeds op. Ondanks herhaalde verzoeken via email en via de telefoon.
Sterke punten Omboeken naar een pickup locatie in de stad was makkelijk.
Een auto gehuurd op de luchthaven van Palermo , eerst worden we flink onder druk gezet om een extra verzekering af te sluite voor het eigen risico, we wisten zeker dat we dit al hadden gedaan, toch twijfel je.
Toch maar even het servicenummer gebeld en daar kregen we te horen dat we idd volledig verzekerd waren en het eigen risico was afgekocht.
De dame aan de balie reageerde onverschillig , dan moet je het zelf maar weten, zo zei je het.
In Nederland blijkt na drie maanden een bedrag van 42,70 van onze creditcard te zijn afgeschreven.
Meteen gebeld en dit zoude de administratie kosten zijn van een verkeersovertreding.
De bekeuring zouden we later wel krijgen, niet dus.
Nu onze bank opdracht gegeven om het uit te zoeken en het bedrag te laten storneren.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zeer klantonvriendelijk, hebben diverse keren in Griekenland een auto gehuurd, nooit problemen, altijd transparant.
Voor ons nooit dit bedrijf meer.
Rome Fiumicino aan de balie van Budget worden we door iemand geholpen in gebrekkig engels. Deze mevrouw wil ons een grotere auto aansmeren met extra kinderzitjes. Wij gaan hier niet in mee wel heeft ze ons een extra verzekering aangesmeerd. Wij waren al verzekerd via rentalcars, dit blijkt achteraf bij vergelijken van factuur en boeking. Wij waren in de veronderstelling dat wij enkel een extra borg moesten betalen. Reservering via Rentalcars 2 weken 500 euro. Uiteindelijk hebben wij 1000 euro betaald.
Let op: aan de balie proberen ze je te misleiden
Wat een superslecht bedrijf. Ik dacht een nette prijs te hebben, 140 euro voor 2 weken op Gran Canaria. Daar aangekomen werd mij verteld dat de auto wel verzekerd was, maar dat de eerste 1850 euro zelf betaald moest worden.... Daar ben ik dus ingetrapt. Pas later na het uitgebreid bestuderen van de kleine lettertjes bleek dat dit bedrag wel verzekerd was, maar dat je het bedrag eerst moet betalen en daarna weer kan claimen. Maar blijkbaar was dat niet genoeg, want nu moet ik ook nog over van alles BTW betalen, heb ik een aftank service toeslag van 19 euro (ik heb na te tanken op het vliegveld nog zo'n 300 meter gereden??!!), betaal i luchthaventoeslag, buitenlandse btw etcetera etcetera. Dus uiteindelijk heb ik nu een faktuur van 428,45. Wat een fraudeurs. En wat kan ik doen? Ik kan wel een advocaat in de hand nemen, maar dat kost me meer dan de hele faktuur bij elkaar. Het enige wat ik kan zeggen, TRAP ER NIET IN!!!!
Sterke punten je geld afhandig maken
Zwakke punten telefoon wordt niet opgenomen, je staat gewoon uren in de wacht
ze liegen over het totale te betalen bedrag
ze liegen over de te betalen benzine, laten me voor 300 meter rijden van tankstation naar parkeerplaats 19 euro betalen
eigenlijk zijn er alleen maar negatieve en zwakke punten....
Veel gezeur over extra's. Over extra verzekering en het huren van een grotere auto tegen meerprijs natuurlijk. Sinds jaren huur ik bij Budget omdat ze daar nooit over zeurden, de laatste keer dus wel. Voor de volgende keer ga ik opzoek naar een ander autoverhuurbedrijf in Malaga.
Sterke punten Snele inlevering.
Zwakke punten Veel gezeur over het aanschaffen van onnodige extra's. Trap er niet in en voet bij stuk houden!
Kleine wagen gehuurd op Tenerife Airport Sur. Wagen opgehaald met volle tank, en ook zo terug ingeleverd na 5 dagen. Toch nog een "fuel service" kost van 19 euro moeten betalen. Pure oplichting.
NOOIT meer Budget, die trouwens samenwerken met AVIS !!
Sterke punten Goede wagen, snelle ophaling en inlevering. Vlotte service van shuttle van en naar luchthaven.
Via rentalcars online een kleine auto gehuurd op het vliegveld van faro porto portugal.
De auto koste 145,98 euro voor 9 dagen en 233,98 met volledige bescherming bij rental cars een redelijke prijs.
Bij het afhalen van de auto (Toyota Yaris) heb ik tegen de persoon achter de balie gezegd dat ik alles had en geen extra's moest hebben, daarna vroegen ze mijn creditkaart om een vrijstelling te blokkeren (is normaal). Na de huur periode de auto is zoals afgesproken netjes met een volle tank afgeleverd.
Nu een week na thuiskomst krijg ik een factuur van Budget van 449,53 euro en al meteen afgerekend op mijn creditcard. Op de factuur van allerlei extra kosten (taksen, fuel, taksen...) en nog eens een volledige bescherming.
Ik heb een klacht bij klantenservice van rental cars neergelegd, ik huur regelmatig een auto maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, dikke oplichterij!!!
Sterke punten geen...
of jawel in het oplichten van mensen zijn ze zeer goed!!!
Zwakke punten Dikke oplichters!!!!
Geen auto huren, of alleen als je naderhand teveel wil betalen.
Er zijn vele andere goede verhuurders!!!
via internet een fiatpanda gehuurd op het vliegveld van verona. de auto koste 107 euro voor 3 dagen en ik heb dat meteen afgerekend met mijn creditcard. bij aankomst moest er een verzekering van 38 euro per dag bijbetaald worden. dat was even 114 euro extra een bijkomende kosten post van 107% van het afgesproken huurbedrag. ook werd er meteen 250 euro geblokeerd op mijn creditkaart maar dit wzou worden terug gestort als ik hem volgetankt terug bracht. na 3 dagen heb ik de auto netjes volgetankt teruggebracht. een weekje later was er maar 88 euro van mijn 250 terug gestort. nou moest ik natuurlijk die verzekerin van 114 euro nog betalen maar waar die andere 48 euro voor is begreep ik niet dus hebeen klacht bij de klantenservice neergelegd. na een week kreeg ik te horen dat er ook nog 10,50 af is voor 3 dagen pechhulp en nog 6,15 voor auto registratiekosten en nog 31,15 voor luchthaventoeslag en dan nog BTW toeslag. totaal komt het dan op 269,08 voor 3 dagen een fiatpanda die in het beginsel 107 euro koste. een toeslag van maar liefst dik 150%. zeer bedroefend. ik huur regelmatig auto's en scooters maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. eens maar nooit weer Budget
Sterke punten goede auto
Zwakke punten je wordt vakkundig opgelicht en afgezet. er komen nog van allerlei kosten bij die, volgens mij, terplekke worden verzonnen.
Bij ophalen van de auto was er niemand op de luchthaven (Venetie) aanwezig. Zelf gezocht en half uur lopen zeulen met bagage, terwijl erwed verteld bij navraag dat ze in de aankomsthal zouden zitten. Uiteindelijk kantoor gevonden,
We hadden all risk verz. Maar de balie med bleef volhouden dat we eigen risico moesten afkopen - 20 euro per dag. 160 euro even bijbetalen. Nou hadden we dat al eerder meegemaakt dus ons ditmaal goed voorbereid...
Bevestiging in NL en Italiaans drie keer laten zien, uiteindelijk gaf hij toe dat het dan "fout in zijn systeem stond" ...je kunt het altijd proberen... (Hoeveel mensen trappen hier wel in? ) de creditcard wordt geblogt voor een bedrag v 65,- voor volle tank ( diesel) wij leverden hem in met volle tank, maar toch werd er nog weer 12 euro afgerekend en voor wat????? De papieren werden allemaal ingenomen, we kregen alleen een klein kassabonnetje. Onvriendelijk geholpen en - nog net niet- opgelicht voor 160 euro.
Zaakvoerder
Bestelde ik een luxeauto maar via andere onderfirma van hun
Holiday cars
Kom ik aan op de luchthaven en had geen american express EN mastercard of visa
Met gevolg : geld niet te recupereren en andere besteld maar duurder
Na lang wachten andere auto in bezit
Ff 2 daagjes naar de kust
Private parking waarvan ik vrij zeker ben dat auto veilig stond
Breng auto terug blijkt dat er een licht weg te simoniseren krasje is
Koste mij even 300 extra
Goedkoop ?? Crimineel om zo te handelen
Verspreiden graag die ervaringen
Wat een criminelen/ criminals!!
Wat een domper na een leuke vakantie. Bij het ophalen een mooi verhaal over een verzekering die je voor 30,- afkoopt. Daarna een soort balletje-balletje principe om de gegevens uit de overeenkomst door te nemen waarbij ze zegt dat het bedrag van de verzekering borg is die je terugkrijgt. Blijkt dat het 30,- per dag is. Getekend dus eigen schuld, maar je weet dat ze het met opzet zo doen om je op te lichten. Wat een leuk gesprek met deze dame, maar wat een oplichters!
Te schandalig voor woorden!
Nog nooit zo belazerd gevoel aan een autohuur over gehouden als een week of twee geleden bij AVIS/Budget in Malaga. We hadden een standaard auto gehuurd via CardelMar (met volledige dekking) bij Budget op Malaga airport. We kregen een mooie upgrade naar een DS7 en het was een prima auto voor de 6 dagen dat we er waren. Bij inlevering van de auto kwam er, zelfs na mijn verzoek, niemand naar de auto kijken en alles was in orde zei men. De volgende dag werd al 1.973,85 van mijn credit card afgeschreven en dat was voor schade aan de auto, die er naar onze mening echt niet op zat. Na bijna twee weken heen en weer gemaild te hebben, kreeg ik vandaag foto's van de schade en blijkt het gewoon poetsmiddel wat nog op het kunststof van de auto zat. Dat zat er inderdaad ook op toen we de auto huurde en heb ik ze naderhand nog op gewezen. Op het lakwerk is geen krasje te bekennen en op de velg zit een zwart plekje van asfalt of zoiets. Door de schade werd de luchthaventoeslag ook nog eens tien(!!) keer zo hoog. Ik heb ook aan CardelMar doorgegeven dat dit naar oplichting ruikt en het alles wegheeft van fraude. Nooit, maar dan ook nooit meer AVIS of Budget! Schandalig!
Sterke punten
Ophalen auto en upgrade.
Zwakke punten
Afhandeling huur en communicatie achteraf
Budget Cars Rhodos: NIET doen!
Geen auto bij Budget Car Rhodos huren
Op vakantie duidelijke uiteenzetting gevraag en gekregen van de kosten.
Thuisgekomen werd de borg niet teruggestort (zou verrekend worden). Uiteindelijk na 5 telefoontjes (steeds doorverbonden met niet Engelssprekende mensen) en meer dan 10 mails 'maar zo gelaten'. Beslissing genomen na dik 3 maanden vragen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
Kortom, op Rhodos niet voor Budget Car kiezen.
Sterke punten
-
Zwakke punten
Zie hierboven
Budget oplichters
Ze vinken ongevraagd extra verzekeringen aan t.w.v. $400,-
Dit kun je niet zien op een tablet waarop je moet tekenen.
Oplichters
Arme verkopers op Provisie
Ondersteuning door hoofdkantoor
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oneerlijk
Auto gehuurd bij Budget
Auto gehuurd bij Budget, ophalen en terugbrengen in Luton (UK)
Bij het ophalen op 14-9-2018 aan de balie in Luton de nodige formulieren gekregen die ik moest tekenen.
Nadat mij de sleutels overhandigd waren vroeg ik wie er mee zou lopen naar de auto om eventuele schades te bekijken.
Men gaf als antwoord dat de man die dat normaliter doet boodschappen aan het doen was en over ongeveer een uurtje terug zou zijn.
Maar het was geen probleem,ik mocht de auto zo meenemen, er zijn helemaal geen schades aan drukte men mij op het hart.
Natuurlijk had ik geen zin om 1 uur te wachten en ben ik naar de auto gelopen en heb die kritisch bekeken en foto's gemaakt, ook van een piepklein deukje in het linker achterspatbord.
Bij terugkeer aan de balie vertelde men mij dat deze foto's voldoende bewijs waren om te voorkomen dat mij die reeds aanwezige schade aangerekend zou worden.
Vervolgens de auto meegenomen en na 3 dagen weer keurig (zonder schade) teruggebracht.
Een aantal weken later ontving ik een aangetekende brief waarin men mij aansprakelijk stelde voor de schade die ik ten tijde van het afhalen ook al geconstateerd had ( het deukje) plus krassen op een lichtmetalen velg.
de totale schade zou 469,46 bedragen.
Men had er foto;s van bijgevoegd,de krassen op de velg zijn amper te zien, maar toch....
Vanzelfsprekend ben ik in verweer gegaan door hen de foto van het deukje dat ik ook al geconstateerd had te mailen.
Helaas had ik geen foto's gemaakt van de velgen omdat die mijns inziens niet beschadigd waren.
Na een aantal mailtjes heen- en weer gestuurd te hebben waarin ze zelf toegaven dat hun documentatie niet op orde was gaf men uiteindelijk toe dat ik het deukje in het achterspatbord niet toegebracht had maar wel de kras op de velg.
Men kwam mij "tegemoet" door geen administratiekosten te berekenen maar alleen de kosten voor het herstel van de velg ad 89,-
Aangezien het niet de moeite waard is om voor dit bedrag er rechtshulp bij te betrekken heb ik het zo maar gelaten maar ik adviseer iedereen dringend om GEEN auto te huren bij Budget / Avis !
In principe zijn alle autoverhuurders oplichters die je lokken met goedkope huurprijzen op hun sites maar er niet bij vermelden dat er nog het e.e.a. bijgeteld moet worden zoals belasting en weet ik wat voor onzin.
Ook worden huurders allemaal voor het blok gezet om bij het afhalen een extra verzekering af te sluiten hetgeen vaak niet eens nodig is.
Maar als je daar zo aan de balie staat dan wordt je vaak zodanig geïntimideerd dat veel mensen die extra (dure) verzekering toch afsluiten.
Je kunt beter kijken of je een creditcard kunt aanschaffen waarmee je tot een bepaald bedrag ( vaak 500,-) verzekerd bent tegen de schades die onder het eigen risico vallen.
Ook kun je in Nederland een verzekering afsluiten voor de dekking van alle "eigen risico" schades, dat kost maar 5,50 per dag ( bij Allianz) Dat is vele malen goedkoper dan met dit soort malafide praktijken geconfronteerd te worden.
Let er trouwens ook goed op wat de hoogte van het eigen risico is als de auto gestolen wordt, die kan ook flink hoog zijn!
Kortom, zoals ik al zei zijn in principe alle autoverhuurders boeven, maar ik adviseer dringend om geen zaken met Budget / Avis te doen!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze proberen op malafide wijze extra geld te verdienen
Nooit weer Budget/Avis
September 2018,10 dagen huurauto Catania Sicilië. Thuis geboekt én betaald. s Avonds aangekomen, méér dan een uur gedoe over onze Fiat 500, grotere auto, extra verzekering, volle tank afkopen enz enz,in eerste instantie een vriendelijke medewerker maar na 4x alles uitprinten niet meer zo vriendelijk. Moesten uiteindelijk 615 bijbetalen voor extra verzekering, gingen hier niet mee akkoord. Gelukkig vaker een auto gehuurd anders heb je dit niet eens in de gaten.... Uiteindelijk maar volle tank afgekocht voor 63 zodat we konden gaan. Gelijk geen goed gevoel over dit bedrijf!Bij inleveren auto lichte schade onderaan de auto, wat we niet gezien hebben bij het ophalen in het donker. 300 en 100 administratie kosten zei de medewerker, geprobeerd om uit te leggen dat wij geen schade hebben gereden maar niet voor rede vatbaar. Boos én zonder te tekenen weg gegaan, thuis 463 van de creditcard afgeschreven. Oplichters zijn het, bijna 700 betaald voor 10 dagen een Fiat 500. 1x maar nooit weer Budget/Avis! U bent gewaarschuwd!Zie de andere reviews!
Sterke punten
Nvt op zo'n manier van auto's verhuren
Zwakke punten
Zie review
Oplichters
Op 3 september een auto opgehaald bij budget rental te Denver Colorado. De man achter de balie laten zien dat we alles al betaald hadden (672 euro) bij car rental, inclusief alle verzekeringen. Mooie prijs voor 23 dagen. Hij vertelde dat een borg nodig was en dat voor eventuele kosten van boetes, tol
e.d. een bedrag gereserveerd zou worden. Ik kende dat van andere verhuurders dus dat was ok wat mij betreft. Na de huurperiode bleek 882 euro te zijn afgeschreven van mijn creditcard. Ongelooflijk wat een oplichters. Op de overeenkomst staan verzekeringen en een upgrade waar ik niet voor heb getekend. Ga niet met deze mensen in zee. Ben nog bezig om mijn geld terug te krijgen.
Sterke punten
De auto zelf was ok
Zwakke punten
Het zijn oplichters.
Budgetrent doelbewuste oplichting
18 Augustus op vliegveld Malaga via Easy Terra (online thuis al gereserveerd en betaald) auto gaan ophalen bij Budgetrent/Avis. Was laat en erg heet. Medewerker had een leuke upgrade voor ons,met flinke korting zij hij. Telkens heb ik gevraagd wat het me dan extra kost. 87 euro was steeds het antwoord. En dan had ik navigatie erbij, wat ik dacht ik ook al bij Easy Terra had afgesproken. Voor 87 euro meer voor 12 dagen van een Seat naar BMW 116 diesel leek mij een goede deal.
Ik heb alleen op een scherm het contract gezien en hij liep de wirwar aan cijfers door, in het spaans. Ik en mijn partner, hebben nooit het totaalbedrag, dat ca. 414 euro (extra dus) was, gezien. Blijkbaar is dat afgeschermd geweest. Het is ook niet begrijpelijk dar ik een auto huur voor 355,- euro en dan een upgrade zou kiezen van 414,- daar bovenop. Dat is nogal inlogisch.
Handtekening heb ik vij de balie op scherm gezet, maar zeker niet met te incasseren bedrag van 414,-.
Toen ik enkele dagen later, we waren in Cordoba, het per mail gestuurde contract eens bekeek zag ik direct die 414,- staan. Gepropeerd te mailen, geen resultaat, geprobeerd te bellen met nummer op contract maar kreeg steeds de melding dat nummer niet actief was. Uiteindelijk naar Budgetrent/Avis in Nederland gebeld. Die konden blijkbaar niks anders doen dan mijn grieven noteren. Voor wat jet waard is. Nu, vanmiddag op vliegveld teruggekomen en auto ingeleverd. Toeval if niet maar diezelfde medewerler die de uitgifte had gedaan, nam nu het voertuig in. Ik heb, met een wat verheven stem uitleg gevraagd en hem aangesproken op zijn bewust misleidend hamdelen. Natuurlijk was het allemaal niet waar wat ik zei en verwes me naar de overeenkomst. Oberigens zag ik later dat ook gewoon 55 euro aan Easy Terra bij mij in rekening was gebracht. Dus Budgetrent neem het contract ober maar laat bij de vergoeding aan Easy Terra betalen!
Dit zal nog gevolg hebben.
Mensen ga niet met Budgetrent in zee. Er kan blijkbar sprake van oplichting zijn. Of dat voor alle filialen zo is weet ik niet. Kantoor Malaga dus wel. Hier is bewust misleidt. Ik begrijp dat medewerkers op omzet worden beloond, dus dan is de kans op dit soort praktijken ook groter.
Sterke punten
Gemak lenen en retourneren
Zwakke punten
Gewiekstheid van geld uit je te kloppen, de zaak t3 flessen
Verborgen kosten en geen contact te krijgen met Budget
Op 31 mei 2018 auto opgehaald op de luchthaven van Madeira. Ik heb mij laten overhalen voor een update tegen lage kosten. Bij de afrekening werden meer kosten en toeslagen in rekening gebracht en extra brandstofkosten terwijl auto afgetankt was ingeleverd. Bij inleveren moest de sleutel in een box worden gedaan, dus geen persoonlijke nacontrole.
Ook betrokken geraakt bij een aanrijding buiten mijn schuld. Direct werd groot bedrag afgeschreven van de creditcard. Tot op heden is het onmogelijk om contact te krijgen met Budget. Bij de "klantenservice" word je telkens met een kluitje in het riet gestuurd. Er wordt domweg geen contact met je opgenomen over de afwikkeling. Nu terugstorting geeist, maar wederom een standaard antwoordmail zonder uitleg of persoonlijk contact.
En autoverhuurder waar je gefrustreerd van raakt.
Sterke punten
Absloluut geen.
Zwakke punten
Zadelen je op met extra kosten.
Niet transparant.
Geen contact mee te krijgen.
Goochelen met papieren
Na in april een auto bij de luchtvaartmaatschappij te hebben gereserveerd.
Arriveerden wij op 17 juni op het vliegveld van Zagreb bij budget.
Dit was de eerste keer auto huur en was op m'n hoede helaas, een soort balletje, balletje met papieren.
Ik kreeg een A4 dubbel gevouwen in de breedte en moest mijn persoonlijke gegevens controleren ook de hoeveelheid in de tank en de auto zelf stond getekend op het formulier of ik even wilde tekenen voor ontvangst van de auto digitaal met een pen.
Vervolgens gegoochel met de creditcard en het bonnetje met de borgsom aan het papier geniet.
Ondertussen stond er op een 1/4 deel van de A4 (wat ik niet gezien had) een factuur van veel euros aan verzekeringen waar ik dus voor getekend had.
2 juli auto ingeleverd gisteren de factuur gehad en nu gezien dat dit bedrag op 2 juli is gereserveerd op m'n creditcard op 3 juli niet gezien.
Nu zal de lange weg beginnen om dat bedrag in m'n zak te houden.
Flinke kater na een mooie vakantie bedankt budget nooit meer.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Verzekeringsfraude
Onterechte kosten achteraf van creditcard afgeschreven
Aangezien wij al heel vaak autos gehuurd hebben in het buitenland. Zijn wij zeer allert en op de hoogte van de verkoop praatjes aan de balie bij ophalen van de auto. Zo ook afgelopen keer. Bij thuiskomt zien we dat er toch extra kosten in rekening zijn gebracht voor een extra uitbreide pechhulpdienst. Dit hebben wij absoluut niet afgesproken aan de balie. Na contact met Budget/Avis groep zeggen ze dat hier voor getekend hebben aan de balie. En krijgen meerdere A4 bladzijden toegestuurd. Ik kan het nergens terug vinden. Maar is ook haast niet te ontcijferen al die cijfertjes. Nogmaals meerdere malen contact opgenomen. Maar krijgen nul reactie. Nu Visa ingelicht en wordt vervolgd. Nooit bij Budget en of Avis huren. Bij Europe car nooit dit probleem gehad.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Vreselijke lange wachtrij. Waarschijnlijk om de mensen zo veel mogelijk extras aan te smeren. Al zeg je nee, wordt het wel aan de huur toegevoegd. Zonder mondelinge toestemming. En een hele langzame auto. Je moest hem bijna de berg op duwen
Ongehoord hoge schadevergoeding
Bij het inleveren van onze wagen was er een lijntje verf, van ongeveer 3cm af van het kofferdeksel, waar in een ondergrondse garage het kofferdeksel het plafond geraakt had. Wij hadden dit zelf niet eens gezien, maar hiervoor werd ons 392 euro aangerekend. Toen ik opmerkte dat dit wel héél erg veel was voor een bijna onzichtbare schade, zei de man mij dat het maar een schatting was. Dus tekende ik maar gezien we onze vlucht moesten halen. De volgende dag was dit reeds afgeschreven van mijn kredietkaart. Bij firefly, een goedkope huurmaatschappij hadden we een aantal maanden ervoor een grote kras en daar werd helemaal niets voor aangerekend. Bij budget boek ik nooit meer
oplichting budget
247,90 voor huur b klasse auto tank vol weer ingeleverd wel geld voor gerekend all risc klante service niet bereikbaar hoorn opgegooid na 10 min in wacht en maar opnieuw bellen naar zelfde nummer
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
Vermijd dit bedrijf!!!
Wij huurden reeds bij verschillende andere bedrijven in het verleden en hadden nooit problemen. Met Budget Cars hadden we alleen maar problemen!!! Bovendien worden meerdere extra kosten in rekening gebracht waar je niks kan aan doen!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
extra kosten
Bij de afrekening van de wagen komen er extra kosten bij die bijna even hoog zijn als de huurprijs van de wagen zelf. Zo huurden wij in oktober 2017 een wagen voor 122,34 , extra kosten: 91,29 . In januari was de huurprijs 149,09 , extra kosten: 89,47. Tot op heden heb ik nog niemand gevonden die me kan uitleggen wat deze kosten inhouden en waar ergens stond beschreven dat we deze moesten betalen ........
Sterke punten
Met een dergelijke firma wil ik niet praten over positieve punten !
Zwakke punten
Ik noem dit "oplichting", nooit meer Budget voor mij !
Betalen niet terug
In juli 2017 op vakantie geweest in Canada en Amerika. Omdat we op Toronto landde huurden we een auto in Toronto. Netjes betaald een bedrag van 1.600 CAD. We kwamen er later achter dat het goedkoper was om dezelfde auto te huren bij Budget in de stad. Geen probleem, dat ging via de site erg makkelijk. Daarmee kregen we een vordering op Budget van circa 700 CAD. De auto opgehaald en weer teruggebracht. Bij het inleveren nog wat kleine kosten betaald. De refund zou via onze creditcard teruggestort worden. En raad eens....! Tja daar wachten we nog steeds op. Ondanks herhaalde verzoeken via email en via de telefoon.
Sterke punten
Omboeken naar een pickup locatie in de stad was makkelijk.
Zwakke punten
doen niet wat ze zeggen.
Oplichters
Een auto gehuurd op de luchthaven van Palermo , eerst worden we flink onder druk gezet om een extra verzekering af te sluite voor het eigen risico, we wisten zeker dat we dit al hadden gedaan, toch twijfel je.
Toch maar even het servicenummer gebeld en daar kregen we te horen dat we idd volledig verzekerd waren en het eigen risico was afgekocht.
De dame aan de balie reageerde onverschillig , dan moet je het zelf maar weten, zo zei je het.
In Nederland blijkt na drie maanden een bedrag van 42,70 van onze creditcard te zijn afgeschreven.
Meteen gebeld en dit zoude de administratie kosten zijn van een verkeersovertreding.
De bekeuring zouden we later wel krijgen, niet dus.
Nu onze bank opdracht gegeven om het uit te zoeken en het bedrag te laten storneren.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, hebben diverse keren in Griekenland een auto gehuurd, nooit problemen, altijd transparant.
Voor ons nooit dit bedrijf meer.
Let op: misleiding aan de balie
Rome Fiumicino aan de balie van Budget worden we door iemand geholpen in gebrekkig engels. Deze mevrouw wil ons een grotere auto aansmeren met extra kinderzitjes. Wij gaan hier niet in mee wel heeft ze ons een extra verzekering aangesmeerd. Wij waren al verzekerd via rentalcars, dit blijkt achteraf bij vergelijken van factuur en boeking. Wij waren in de veronderstelling dat wij enkel een extra borg moesten betalen. Reservering via Rentalcars 2 weken 500 euro. Uiteindelijk hebben wij 1000 euro betaald.
Let op: aan de balie proberen ze je te misleiden
Sterke punten
geen
Zwakke punten
engels
trap er niet in!
Wat een superslecht bedrijf. Ik dacht een nette prijs te hebben, 140 euro voor 2 weken op Gran Canaria. Daar aangekomen werd mij verteld dat de auto wel verzekerd was, maar dat de eerste 1850 euro zelf betaald moest worden.... Daar ben ik dus ingetrapt. Pas later na het uitgebreid bestuderen van de kleine lettertjes bleek dat dit bedrag wel verzekerd was, maar dat je het bedrag eerst moet betalen en daarna weer kan claimen. Maar blijkbaar was dat niet genoeg, want nu moet ik ook nog over van alles BTW betalen, heb ik een aftank service toeslag van 19 euro (ik heb na te tanken op het vliegveld nog zo'n 300 meter gereden??!!), betaal i luchthaventoeslag, buitenlandse btw etcetera etcetera. Dus uiteindelijk heb ik nu een faktuur van 428,45. Wat een fraudeurs. En wat kan ik doen? Ik kan wel een advocaat in de hand nemen, maar dat kost me meer dan de hele faktuur bij elkaar. Het enige wat ik kan zeggen, TRAP ER NIET IN!!!!
Sterke punten
je geld afhandig maken
Zwakke punten
telefoon wordt niet opgenomen, je staat gewoon uren in de wacht
ze liegen over het totale te betalen bedrag
ze liegen over de te betalen benzine, laten me voor 300 meter rijden van tankstation naar parkeerplaats 19 euro betalen
eigenlijk zijn er alleen maar negatieve en zwakke punten....
Veel gezeur in Malaga
Veel gezeur over extra's. Over extra verzekering en het huren van een grotere auto tegen meerprijs natuurlijk. Sinds jaren huur ik bij Budget omdat ze daar nooit over zeurden, de laatste keer dus wel. Voor de volgende keer ga ik opzoek naar een ander autoverhuurbedrijf in Malaga.
Sterke punten
Snele inlevering.
Zwakke punten
Veel gezeur over het aanschaffen van onnodige extra's. Trap er niet in en voet bij stuk houden!
Pure oplichting
Kleine wagen gehuurd op Tenerife Airport Sur. Wagen opgehaald met volle tank, en ook zo terug ingeleverd na 5 dagen. Toch nog een "fuel service" kost van 19 euro moeten betalen. Pure oplichting.
NOOIT meer Budget, die trouwens samenwerken met AVIS !!
Sterke punten
Goede wagen, snelle ophaling en inlevering. Vlotte service van shuttle van en naar luchthaven.
Zwakke punten
Verborgen kosten, oplichting.
Budget/AVIS - Oplichters!!!
Via rentalcars online een kleine auto gehuurd op het vliegveld van faro porto portugal.
De auto koste 145,98 euro voor 9 dagen en 233,98 met volledige bescherming bij rental cars een redelijke prijs.
Bij het afhalen van de auto (Toyota Yaris) heb ik tegen de persoon achter de balie gezegd dat ik alles had en geen extra's moest hebben, daarna vroegen ze mijn creditkaart om een vrijstelling te blokkeren (is normaal). Na de huur periode de auto is zoals afgesproken netjes met een volle tank afgeleverd.
Nu een week na thuiskomst krijg ik een factuur van Budget van 449,53 euro en al meteen afgerekend op mijn creditcard. Op de factuur van allerlei extra kosten (taksen, fuel, taksen...) en nog eens een volledige bescherming.
Ik heb een klacht bij klantenservice van rental cars neergelegd, ik huur regelmatig een auto maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, dikke oplichterij!!!
Sterke punten
geen...
of jawel in het oplichten van mensen zijn ze zeer goed!!!
Zwakke punten
Dikke oplichters!!!!
Geen auto huren, of alleen als je naderhand teveel wil betalen.
Er zijn vele andere goede verhuurders!!!
bovenop de 107 euro nog160 euro extra voor 3 dagen fiat panda
via internet een fiatpanda gehuurd op het vliegveld van verona. de auto koste 107 euro voor 3 dagen en ik heb dat meteen afgerekend met mijn creditcard. bij aankomst moest er een verzekering van 38 euro per dag bijbetaald worden. dat was even 114 euro extra een bijkomende kosten post van 107% van het afgesproken huurbedrag. ook werd er meteen 250 euro geblokeerd op mijn creditkaart maar dit wzou worden terug gestort als ik hem volgetankt terug bracht. na 3 dagen heb ik de auto netjes volgetankt teruggebracht. een weekje later was er maar 88 euro van mijn 250 terug gestort. nou moest ik natuurlijk die verzekerin van 114 euro nog betalen maar waar die andere 48 euro voor is begreep ik niet dus hebeen klacht bij de klantenservice neergelegd. na een week kreeg ik te horen dat er ook nog 10,50 af is voor 3 dagen pechhulp en nog 6,15 voor auto registratiekosten en nog 31,15 voor luchthaventoeslag en dan nog BTW toeslag. totaal komt het dan op 269,08 voor 3 dagen een fiatpanda die in het beginsel 107 euro koste. een toeslag van maar liefst dik 150%. zeer bedroefend. ik huur regelmatig auto's en scooters maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. eens maar nooit weer Budget
Sterke punten
goede auto
Zwakke punten
je wordt vakkundig opgelicht en afgezet. er komen nog van allerlei kosten bij die, volgens mij, terplekke worden verzonnen.
Oplichters
Bij ophalen van de auto was er niemand op de luchthaven (Venetie) aanwezig. Zelf gezocht en half uur lopen zeulen met bagage, terwijl erwed verteld bij navraag dat ze in de aankomsthal zouden zitten. Uiteindelijk kantoor gevonden,
We hadden all risk verz. Maar de balie med bleef volhouden dat we eigen risico moesten afkopen - 20 euro per dag. 160 euro even bijbetalen. Nou hadden we dat al eerder meegemaakt dus ons ditmaal goed voorbereid...
Bevestiging in NL en Italiaans drie keer laten zien, uiteindelijk gaf hij toe dat het dan "fout in zijn systeem stond" ...je kunt het altijd proberen... (Hoeveel mensen trappen hier wel in? ) de creditcard wordt geblogt voor een bedrag v 65,- voor volle tank ( diesel) wij leverden hem in met volle tank, maar toch werd er nog weer 12 euro afgerekend en voor wat????? De papieren werden allemaal ingenomen, we kregen alleen een klein kassabonnetje. Onvriendelijk geholpen en - nog net niet- opgelicht voor 160 euro.
Sterke punten
Auto prima. Netjes afgeleverd.
Zwakke punten
Service.