Een auto gehuurd voor een vakantie in het voorjaar via de mobiele website.Op het moment van boeking kregen we een mooie prijs in beeld. Met deze prijs gingen we akkoord. Pas in de bevestiging zagen we dat er plots ruim 40Â bovenop de prijs was gekomen, zonder dat we voor extra's hadden gekozen. Dat kon niet eens meer na de bevestiging.
Natuurlijk direct contact opgenomen met Car del Mar. Advies gekregen om screenshots (die we gelukkig hadden) op te sturen naar de klantenservice. Klantenservice liet weken niets van zich horen, behalve dan ontvangstbevestiging. Na de vakantie nogmaals een bericht gestuurd aan de klantenservice. Weer weken geen reactie. Nu, ruim 8 weken na de boeking, ontvang ik een bericht waarin staat dat er achteraf niets verrekend kan worden, dat ik bijlagen had moeten sturen en dat het onbegrijpelijk is dat ik niet direct contact heb opgenomen. Tja, zo kom je makkelijk van klachten af.
Sterke punten
-
Zwakke punten
- klantenservice
- transparantie prijzen
Bezoek CarDelMar Reviews over CarDelMar