Nooit problemen gehad met autohuur op onze vele reizen. Dit was/is de eerste keer met Delpaso. Via Ryanair een auto gehuurd + extra verzekering afgesloten. Voor elkaar dus... dachten we. Bij de balie van Delpaso kregen we de keuze: of extra verzekeren (285-) of geen auto. Daar sta je dan, met twee kinderen, bagage na een vermoeide reis. Nog geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Ryanair, wat helaas niet lukte. We hadden niet veel keuze, moesten extra verzekeren. Volgens Delpaso was namelijk de extra verzekering die we thuis al hadden afgesloten totaal niet toereikend (volgens de baliemedewerker: commerciële handel van Ryanair).
Bij thuiskomst hebben we direct contact gezocht met Ryanair (CarTrawler). Telefonisch en per mail. Verhaal verteld en gevraagd wat we hadden moeten doen op dat moment. We krijgen totaal geen antwoord. Alleen wat algemeen gepruttel dat ze het vermelden en een sorry voor het ongemak! Inmiddels de 5e mail verstuurd (met dezelfde vraag: wat we hadden moeten doen?)
Wat een mega oplichters!
Nooit geen Delpaso meer voor ons!
Sterke punten
goed in oplichten
Bezoek Delpaso Car Hire Reviews over Delpaso Car Hire