Eind vorig jaar huur ik via een touroperator een auto bij Europcar. Bij aankomst in de vroeg ochtend confronteerd een zekere Carlos Rodriques mij dat ik bij inlevering een extra dag moet betalen omdat ik vroeg aankom en 7 dagen later de auto pas eind van middag ga inleveren ivm terugvlucht in de avond, dat is dus een dag extra. Vreemd genoeg staat erop mijn voucher 8 dagen autohuur. Ik lever de auto met een volle tank en onbeschadigd in. De Europcar medewerker zegt dat er niks wordt afgeschreven en dat ik ook die extra dag niet hoef te betalen omdat mijn voucher 8 dagen zegt. Vorige week wordt er doodleuk 198,- van mijn creditcard afgeschreven door Europcar zonder opgaaf van reden. Ik informeer mijn creditcard maatschappij over deze transactie en laat het uitzoeken. Verbazingwekkend dat Señor Carlos Rodriques glashard durft te beweren dat mijn creditcard niet belast zal worden.
Sterke punten
zijn overal aanwezig en auto's zijn in goed conditie en worden schoon opgeleverd.
Zwakke punten
Slechte service ter plaatse, onduidelijk waarom er zoveel extra kosten in rekening worden gebracht. Tot op heden nog geen antwoord daarop ontvangen. MIjn creditcard maatschappij heeft het bedrag wel teruggeboekt. Boevenbende is het dat Europcar. Ik had het al uit mijn geheugen verbannen maar jaren gelden in Italië een soortgelijke ervaring voor een lager bedrag ook met Europcar.
Bezoek EuropCar Reviews over EuropCar