Ik had een auto voor zes dagen gehuurd. Voor 40,21 euro per dag. Ik was in de veronderstelling dat ik de auto de laatste dag gewoon voor zes uur moest inleveren. Op de voucher stond echter vermeld dat het voor acht uur 's ochtend moest. Ik was er om twaalf uur dus een halve dag te laat. Inderdaad mijn eigen schuld. Ik had beter moeten lezen. Dat ik daarvoor iets moet betalen snap ik. Europcar hield maar liefst 101,68 euro in!! voor een halve dag. Ik had de auto gehuurd voor 40 euro per dag! dat ik dan voor een hele dag moet betalen snap ik nog maar meer dat 2.5 keer zoveel vind ik echt belachelijk.
Als antwoord op de vraag hoe dat kan krijg ik alleen maar te horen 'sorry, dat staat zo in het systeem'.
Naderhand heb ik het hoofdkantoor gebeld en nadat ik erg onbeleefd te woord werd gestaan kwam het er op neer dat het mijn eigen probleem was en dat ze daar niks meer aan konden doen.
Sterke punten
Ik kreeg wel een mooie schone auto...
Zwakke punten
De afhandeling van klachten.
te woord staan van mensen.
uitleg geven over de achterlijk prijs.
Bezoek EuropCar Reviews over EuropCar
Geachte Joost,
Wij betreuren uw ervaring en komen graag met u in contact om uw verhuring nader te onderzoeken.
U kunt ons bereiken via telefoon nummer 070-3811800 of via mail op [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Yvonne Gielisse
Europcar Nederland
Bezoek EuropCar Reviews over EuropCar