Expedia Autoverhuur
Laatste update: 25 februari 2023
Vind de goedkoopste huurauto\'s op Expedia.nl
Of je nu op zoek bent naar zakelijke autoverhuur of een goedkope huurautodeal voor je zomervakantie, Expedia maakt het makkelijk om autoverhuur online te regelen tegen een bijzonder scherpe prijs. We bieden een scala aan deals voor zakenreizigers en onze autoverhuurpakketten voor vakanties omvatten flexibele opties voor afhalen en terugbrengen op alle vakantiereisroutes.
Wat je bestemming ook is, met ons leveranciersnetwerk vind je snel de oplossing die het beste bij je past. Economy-autoverhuur in Florida? Een compacte huurauto in Spanje of Frankrijk? Wij werken samen met de meest gerenommeerde bedrijven om al je wensen te vervullen. Als je je autoverhuur regelt op Expedia, ben je er zeker van dat je profiteert van de goedkoopste beschikbare tarieven.
Expedia Autoverhuur Reviews
Bezoek Expedia Autoverhuur
Expedia is een OPLICHTER
Ik heb via Expedia een auto gehuurd met de volgende specificaties.
- inclusief belasting en toeslagen
- inclusief casco verzekering
- onbeperkt kilometers
Aangekomen bij verhuurmaatschappij blijkt dat ik geen verzekering heb.
Ik heb 606 USD moeten betalen voor de verzekering.
Expedia een dag later gebeld en zij gaven aan dat ik inderdaad geen verzekering heb en dat ik ter plaatse een verzekering moest kopen.
Dit komt dus niet overeen met mijn boeking. In mijn boeking staat dat ik wel een verzekering heb.
Ik heb bewijs aan Expedia moeten sturen via de e-mail waarin staat dat ik wel ben verzekerd. Ik zou na max 3 dagen antwoord krijgen.
Dit bewijs heb ik verstuurd maar zelfs na 10 dagen heb ik geen antwoord gehad.
Ik heb Expedia zelf maar gebeld om te vragen hoe het zit.
En wat zegt Expedia? Je bent niet verzekerd.
Ondanks dat ik bewijs heb geleverd dat dit wel zo is.
Ik ben hierna door Expedia genegeerd en heb niets meer van ze vernomen.
606 Dollar is van mij gestolen door Expedia.
Gezien Expedia mij willens en wetens heeft genegeerd en geen oplossing wilde zoeken, heb ik alle bewijs en telefoongesprek met hun opgenomen waarin iedereen kan zien en horen dat Expedia bewust zijn klanten oplicht.
Bekijk mijn YouTube video met bewijs over deze situatie via de link hieronder
https://youtu.be/oJWXGgbOyHg
Sterke punten
NIETS
Zwakke punten
Klantenservice kennen ze niet
in één woord: waardeloos
Huur NOOIT een auto via expedia.
ik heb in het afgelopen jaar twee keer ene auto gehuurd via expedia.
Ten eerst zit het huurproces niet goed in elkaar. Bij aankomst bij de autoverhuurder zeggen niet te weten onder welke voorwaarden (welke auto, verzekeringen e.d.) je gehuurd hebt. Blijkbaar informeert expedia de autoverhuurder niet over wat er nou gehuurd is. In de expedia app (en ook de website) kun je de reservering alleen in het Nederlands tonen. In het buitenland werkt dat natuurlijk niet. Inloggen op (het engelstaglige) expedia.com met je expedia.nl inloggegevens kan niet. Op expedia.nl of in de app kun je evenmin de taal wijzigen naar engels.
Maar het ergste is nog dat expedia geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor de huurovereenkomst. Met slinkse trucjes dwingt de autoverhuurder je om meer te betalen voorde gehuurde auto en wanneer je expedia contacteert weigeren ze enige verantwoordelijkheid te nemen. Expedia en autoverhuurder zetten samen een 'val' op die je letterlijk duur komt te staan.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
oplichting
Wat een chaos
Auto gehuurd via Expedia voor trip naar Milaan. Op de print stond Alamo, maar die was nergens te vinden op de borden op vliegveld Malpensa terminal 2. Bleek dat er nog meer huurbedrijven in terminal 1 zaten. Met de bus van 2 naar 1 gegaan en ook daar weer geen bord met Alamo.
Wat gezocht en bleek het onderdeel te zijn van Localauto. Nummer genomen, en maar liefst 10 man voor me met een gemiddelde wachttijd van 15(!) minuten.
Niet normaal.
Eindelijk aan de beurt, moest ik nagenoeg verplicht een extra verzekering afsluiten die nog meer dan de autohuur was.
Auto met navi besteld, maar die bleek niet te werken, maar wilde ook niet meer terug de rij in.
maar zo gelaten, maar regel het niet meer via expedia. Geef liever iets meer uit aan europcar o.i.d. Deze zitten op elke luchthaven, zijn gemakkelijk te vinden en alles beter geregeld. Dit nooit meer!
Zwakke punten
alles waar je graag service voor mag verwachten is niet aanwezig
Slechte info over eigen risico
We hadden via Expedia een auto gehuurd in Rome. Bij het afhalen werden wij verrast doordat op de papier nergens stond wat het eigen risico was. Volgens de verhuurder was het onbepaald en kon wel oplopen tot ver boven 2.000,-. Bij voorwaarden Expedia staat dat het eigen risico afhankelijk is van het gehuurde voertuig en kan inderdaad oplopen tot 2.400,-. Navraag bij Expedia bevestigde dit, waarbij ze niet kunnen (willen) aangeven wat het eigen risico van een Fiat 500 is. Daar sta je dan in Italië met de vraag of je meer dan de huurprijs moet uitgeven aan een aanvullende verzekering of niet. Expedia heeft ons verschrikkelijk in de kou laten staan.
Sterke punten
NIET
Zwakke punten
ALLES