Ik heb via Expedia een auto gehuurd met de volgende specificaties.
- inclusief belasting en toeslagen
- inclusief casco verzekering
- onbeperkt kilometers
Aangekomen bij verhuurmaatschappij blijkt dat ik geen verzekering heb.
Ik heb 606 USD moeten betalen voor de verzekering.
Expedia een dag later gebeld en zij gaven aan dat ik inderdaad geen verzekering heb en dat ik ter plaatse een verzekering moest kopen.
Dit komt dus niet overeen met mijn boeking. In mijn boeking staat dat ik wel een verzekering heb.
Ik heb bewijs aan Expedia moeten sturen via de e-mail waarin staat dat ik wel ben verzekerd. Ik zou na max 3 dagen antwoord krijgen.
Dit bewijs heb ik verstuurd maar zelfs na 10 dagen heb ik geen antwoord gehad.
Ik heb Expedia zelf maar gebeld om te vragen hoe het zit.
En wat zegt Expedia? Je bent niet verzekerd.
Ondanks dat ik bewijs heb geleverd dat dit wel zo is.
Ik ben hierna door Expedia genegeerd en heb niets meer van ze vernomen.
606 Dollar is van mij gestolen door Expedia.
Gezien Expedia mij willens en wetens heeft genegeerd en geen oplossing wilde zoeken, heb ik alle bewijs en telefoongesprek met hun opgenomen waarin iedereen kan zien en horen dat Expedia bewust zijn klanten oplicht.
Bekijk mijn YouTube video met bewijs over deze situatie via de link hieronder
https://youtu.be/oJWXGgbOyHg
Sterke punten
NIETS
Zwakke punten
Klantenservice kennen ze niet