Begin er niet aan, ik zal hier niet mijn hele verhaal vertellen, ik word er zo treurig van, maar het is allemaal waardeloos, de lange wachttijden, maar 1 medewerker op Pisa airport en vele klanten. Dan kom je na lange tijd op de bus te hebben gewacht bij de auto, deze is uitgesproken SLECHT, kapot remlicht (kwamen we pas later achter)en achterzijde zat met plakband getaped omdat hij de linkerachterzijde los zat... en dan moet je weer terug met je ouders van 86 met de bus naar het vliegveld om weer in de rij te gaan staan en te melden dat de auto niet deugt????? We hebben het niet gedaan,ze wisten toch dondersgoed zelf ook wat voor een auto ze meegaven. Bij het inleveren van de auto wel melding gemaakt van deze schandalige gang van zaken maar er werd me te kennen gegeven dat ik niet moest zeuren, hij reed toch. Thuis diverse malen gebeld en gemaild maar je krijgt geen enkele respons, ze reageren niet inhoudelijk op schriftelijke klachten, aan de telefoon poeieren ze je af of er wordt toegezegd dat je wordt teruggebeld en u raadt het al, dit gebeurt niet. En zo gaat het nog even door..... Elk cent betaald aan deze firma is er een te veel!
Sterke punten
Niet een kunnen ontdekken
Zwakke punten
alles aan deze firma is zwak, de auto's, de medewerkers van klantenservice (ism AUTOEUROPE), de bereikbaarheid en ze laten ook geen kans onbenut om de fout bij de klant te leggen, u had dit en u had dat moeten doen, nee dat is echt de wereld op z'n kop!
Bezoek Firefly Car Rental Reviews over Firefly Car Rental