Online via een boekingsmaatschappij voordelig een auto gereserveerd en betaald inclusief volledige verzekering. Vervolgens op de luchthaven van Portugal (El Prat) de auto opgehaald:
- Van tevoren online ingechecked zodat we niet onnodig hoefden te wachten bij het afhalen van de auto
- Ze hadden niet de auto die we gereserveerd hadden dus zijn maar akkoord gegaan met een andere auto
- Aan de balie was het erg druk en er werd ons direct een blaadje voorgelegd of we dat even wilden tekenen. Uitleg was onbegrijpelijk en wij gingen ervanuit dat het een borgstelling was aangezien we reeds betaald hadden voor de auto via de boekingsmaatschappij
- Auto was in orde (lichte schade, maar goed)
- Bij het inleveren was er geen persooneel aanwezig vanwege het vroege tijdstip. We hebben de sleutel in de brievenbus achtergelaten
- Eenmaal thuis zien we dat de reservering op de creditcard niet eraf gehaald is, maar gewijzigd naar  103,-
- Nu blijkt dat ze ons hebben laten tekenen voor diverse aanvullende kosten zoals creditcardkosten á  3,30, servicekosten  14,54, volledige verzekering  45,50 (hadden we reeds betaald aan boekingsmaatschappij) en een inzittende verzekering á  21,78 (prijzen excl. BTW).
- Al met al voor  66,- gereserveerd en achteraf  169,- moeten betalen
- Nooit meer Firefly voor ons en dus ook niet meer Hertz!
Wees gewaarschuwd: ze verdienen hun geld met oplichtingspraktijken! Verzekeringen worden dubbel in rekening gebracht, je betaald  17,60 servicekosten voor het afleveren van de auto bij aanvang met volle tank (geen keuze in).
Sterke punten
- Parkeerplaats ligt dicht bij de terminal van de luchthaven
Zwakke punten
- Je wordt opgelicht waar je bij staat
- Kosten vallen veel hoger uit dan afgesproken
- Je ontvangt niet de auto die je besteld hebt
Bezoek Firefly Car Rental Reviews over Firefly Car Rental
Als je opgelicht wordt waar je bijstaat, dan ben jij gewoon heel dom.
Zij zijn niet zo slim, maar jij bent gewoon zo dom.
D. O. M.
Bezoek Firefly Car Rental Reviews over Firefly Car Rental