oplichterij

Auto gehuurd vanuit NL. Bij aankomst in Valencia andere auto dan bestelde (hogere klasse en diesel ipv benzine) meegekregen.
Ik had zelf al aanvullende verzekering geregeld dus wilde die niet kopen bij het loket op het vliegveld. Dan zou men borg (1100 euro) inhouden. Prima.
In de parkeergarage bleek het om een zeer beschadigde auto te gaan: op 19 (!) plekken stonden er kruisjes op de tekening. De medewerkers die ik riep om naar de auto te kijken met mij weigerde dit en zei dat alles in de papieren stond.
Toen we de auto weer inleverden wilde ik met de medewerker de auto rondlopen en laten zien dat er geen verdere schade was. Ook dat weigerde hij.

Bij thuiskomst bleek 1640 euro geïncasseerd van mijn creditcard. Heb toen met klantenservice in Spanje gebeld (nummer gekregen van Goldcar NL want beide nummers die men mij in Valencia had gegeven waren geblokkeerd). De klantenservicemeneer vertelde me dat er inderdaad betaald moest worden. Waarom precies wist hij niet. Ik ben toen met een mail een klachtenprocedure bij Goldcar gestart.
Een paar dagen daarna kreeg ik 960 euro terug van Goldcar. Maar dat betekende dat ik i.p.v. de 100 euro die ik nog moest betalen ruim 600 euro kwijt zou zijn.

Vervolgens heb ik ook mijn creditcardmaatschappij gebeld en die hebben nu een gedeelte van het resterend bedrag teruggehaald.

Nooit meer Goldcar, dat is duidelijk. Schaamteloze oplichterij.

Sterke punten
geen

Zwakke punten
personeel, staat van de auto maar bovenal totale onbetrouwbaarheid.

Bezoek Goldcar Reviews over Goldcar

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Goldcar
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden