Bij onze laatste boeking hebben wij een extra verzekering afgesloten a 65.70 Euro omdat we niet weer het gezeur van Goldcar wilde hebben, op 12feb was het zover en landen we op Alicante, direct zijn we naar de balie van Goldcar gegaan om de auto op te halen. Daar aangekomen, werden we geholpen door een niet plezierig type, hij melde al direct dat de verzekering niet telde omdat DoYouSpain niet weet wat voor auto Goldcar aan ons zou geven. Ik melde de persoon, dat hij dat maar uit moest zoeken met Goldcar en dat wij ons hebben gehouden zoals we geboekt hadden. Om een lang verhaal kort te houden, als we de extra verzekering niet zouden afnemen kregen we geen auto mee. Ik heb verteld aan deze heer dat dit zeer crimineel gedrag is en dat ik dit zeker niet accepteer. Maar wat kon ik, ik had een auto nodig, ik heb uiteindelijk het toch geaccepteerd, ik moest een bedrag van 264.83 Euro betalen wat dus nog eens extra op het bedrag wat ik al bij DoYouSpain hebt betaald van 78.13 Euro en dat op geteld uit komt op 342.96 Euro en dit heb ik in al die jaren (en dat zijn er nogal wat) nog nooit betaald en of meegemaakt. Ik vind het schandalig zoals Goldcar met zijn klanten omgaat. Ik hoop dat dit een incident is, en hoop dat de organisatie van Goldcar hierin nog iets kan betekenen. Ik hoop dat u hier iets in kan betekenen,
Sterke punten
NVT
Zwakke punten
Zie boven, gemaakte afspraken met DoYouSpain als boekingskantoor tellen in deze niet melde de heer achter de balie.
Bezoek Goldcar Reviews over Goldcar