Inmiddels voor de tweede keer ervaren dat Goldcar misbruik probeert te maken van je onwetendheid wanneer je een auto niet rechtstreeks huurt maar via een Broker. Op Tenerife trapte ik er in met als gevolg dat ik dubbel verzekerd was. Dit zou mij geen tweede keer gebeuren dus op Valencia zei ik direct NEE toen mij wederom een verzekering werd aangesmeerd. En hij bleef maar drammen en pushen. Hoe zat het dan bij diefstal? En bij pech? Hij was overtuigd dat we daar niet voor verzekerd waren. En dan maar de tweede bestuurder proberen aan te smeren, want wat nou als de eerste bestuurder plotseling ziek zou worden? Naarmate wij maar NEE bleven zeggen en wij geirriteerder raakten werd hij bijna boos op ons. We hadden een flex fuel afgesloten en dat betekende dat we een volle tank op voorhand betaalden en naar rato van wat er nog in zat het bedrag terug zouden ontvangen. Toen wij de auto in Alicante inleverden werd ons snibbig door een dame verteld dat het ons ook nog een boete van 50,-- extra zou kosten. Wij schrokken! Zij zei dit zonder uberhaupt naar ons contract te kijken. Na een blik erop geworpen te hebben zei ze dat dat niet het geval was. Verder als laatste hebben ze de borg niet van onze credit card gereserveerd, maar in eerste instantie volledig geïnd. Kortom, laat je niet van de wijs brengen! Toen ik mijn ongenoegen in Tenerife deelde kreeg ik een visitekaartje van Goldcar met het verzoek voortaan rechtstreeks te boeken want dan kon ik dezelfde deal krijgen. Is dat misschien de tactiek om de brokers te ontmoedigen?
Sterke punten
Prijs en nette auto's!
Zwakke punten
Agressieve vervelende medewerkers bij de balies.
Bezoek Goldcar Reviews over Goldcar