Bij GOLDCAR Malag auto in donkere garage in ontvangst genomen. Bij aankomst hotel gezien dat voorbumper is beschadigd. Wij namen aan dat dit reeds in hun bestand zat.
Bij inlevering roept men direct 400, waarna men met een speciale lamp direct naar een voor het blote oog onzichtbaar krasje op het voorportier gaat ( blijkbaar wist men dit al te zitten), nog eens 400.
Na protest liet men eerst 400 vallen en daarna ook de 2e 400. Alles geregeld... dus niet. Van creditkaart werden drie bedragen afgeschreven 2x 200 en 150 voor een spijker in een band. Als bewijs kregen wij foto's van een band, willekeurig?, en van de kofferdeksel??? Nadat wij een klacht hebben ingediend boekte men 160 terug omdat ze ons overcharged hadden. Ook Rental Cars onze contractor gaf niet thuis. Wij hadden extra schades niet verzekerd en daarom waren wij het haasje. Het personeelslid moet blijkbaar dagelijks geld ophalen.
Pure oplichterij!
Er is absoluut niets met onze auto gebeurt.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Volslagen onbetrouwbaar.
Bezoek Goldcar Reviews over Goldcar