InterRent is the new international low cost car hire brand from the Europcar group.
We offer car hire at market leading prices with no compromise on customer service.
Ik heb slechte ervaring met deze kompani.wij hebben gereserveerd auto en toen wij kwamen onze auto meejnejmen bij de balie was niemand.Wij hebben gebeld en medewerker van Interrent zegt dat wij hebben geejn auto.Wij moeten taxi meenemen om naar onze hotel te gaan.Geld terug tot nu wij hebben niet gekregen.We hebben de auto niet ontvangen, maar we hebben veel geld verloren voor de telefoontjes die we moesten bellen.Klant contact medewerker praat geen Nederlands en English ook praat zij niet sou goed.
Zeer slechte ervaring met interrent. Voor mijn reis naar Florence online een auto gehuurd. Vanwege eerdere negatieve ervaringen nu full coverage genomen. Aangekomen in Florence stond er een bullebak aan de balie die schreeuwde dat de full coverage niet van hun was. Ik moest 360 euro bijbetalen. Een schandaal werkelijk. Het nummer van de full coverage was op hun papier geprint en toch moest ik 2000 euro borg op m’n creditcard laten afschrijven. Ik belde vanaf de balie met Interrent en na mijn verhaal gehoord te hebben werd de verbinding verbroken. Daar sta je dan. Echt ongelofelijk. De intimiderende toon, de leugenachtige procedure is zeer onveilig. In de auto aangekomen stonk deze naar rook. Er was weken in gerookt. De auto was niet Schoon, en niet volgetankt zoals afgesproken maar was net over de helft. Schandalige intimiderende ervaring.
Auto op Malpensa gehuurd bij InterRent (wat een onderdeel is van Goldcar) via Rentalcars. Nog nooit zo’n oplichterij meegemaakt. Ongezien smeert een blonde bebrilde dame je de meest uitgebreide verzekering aan terwijl je duidelijk aangeeft dat je geen extra verzekering wilt. Pas op het overzicht van de creditcard is dat zichtbaar. Verzekering maakte de huur bijna 2 maal duurder. En dat terwijl de auto die ik meekreeg onder de niet gerepareerde deuken en beschadigingen zat.
Advies:
nooit bij InterRent (of Goldcar) huren!
Sterke punten De prijs, maar voor iets meer geld bespaar je heel veel ellende
CHEATERS and THIEFS!!!
The worst ever. Very friendly at the desk to finalise the contract where they charge you a gasoline deposit that we never got refunded (we brought the car back fully tanked though). Never got an answer on the many emails we have sent. Now, all of the sudden they say that it was a deposit to cross the Gibraltar?! They asked where we were heading and specified we will stay in Malaga, Sevilla and back. Tell me, if I paid to cross the boarder, which I didn't cross, where is the deposit of the gasoline.
I am not the only case. The same thing happend to my mom a few months the later. ..
She even has never left Malaga!!!
If my mom and I are a victim for sure there are more people getting scamed!
I won't stop till I received the money were I have right on!
Via de luchtvaartmaatschappij een auto gehuurt bij InterRent. Vooraf betaald, documenten geprint en alles paraat willen we de auto komen ophalen.
Je hoort hem al aankomen, de medewerker van InterRent zei dat onze documenten niet geldig waren. onze verzekering die we van te voren hadden afgesloten ook niet geldig was. om überhaupt weg te komen met een auto die ochtend vroeg MOESTEN we bij hun opnieuw akkoord gaan met de voorwaarden én 175 extra betalen!!!
We waren natuurlijk erg verontwaardigd en wilde een duidelijke uitleg! Die we gewoon niet gekregen. inplaats daarvan begon de werknemer domme verhalen over Eettentjes in het plaatsje die we hadden opgegeven als bestemming.
Boos, verontwaardigd en zeer teleurgesteld hebben we opnieuw geld moeten betalen voor de auto.
later eenmaal op plek van bestemming nog met de vluchtmaatschappij gebeld die ons direct zei: "oo nee je had niet moeten tekenen en ons meteen moeten bellen"
kortom: de Spanse werknemers van InterRent zijn gewoon BOEVEN!
Ik beveel dit bedrijf absoluut niet aan! ik zou er ook nooit meer een auto huren.
eerdere ervaringen met Eurocar waren prima! die beveel ik wel aan.
Slechte ervaring, bij afhalen bleek de extra verzekering (om het eigenrisico van € 16600 te verzekeren) niets waard te zijn.
ik moest een nog een extra verzekering afsluiten voor het eigenrisico a € 200,-, de auto was rondom beschadigd, toen ik dat kwam melden werd meegedeeld dat dat geen probleem was, wel moest ik nog 169 euro extra reserveren op mijn creditcard voor ?????, om gezeik te voorkomen en omdat we inmiddels na 2 uur wel weg wilden toch maar gedaan.
bij terugkomst na 1 week moesten we de auto neer zetten maar er wilde niemand mee om de auto te checken op extra schade, de sleutel wilden ze zelfs niet aannemen die moest in een soort van brievenbus gedeponeerd worden. het personeel 6 man stond uit de neus te eten,
mijn advies nooit bij inter rent een auto huren,
Sterke punten geen
Zwakke punten jammer dat je niet 0 sterren kunt toedelen
Dreadful experience with Interrent. This rental company uses bully / scam tactics!
I hired a car via broker Auto Europe 20/07/2020. My voucher mentioned Interrent as the local rental company in Alicante, Spain. When I reported at their desk in Alicante airport on 26/07/2020 at 9am, it was soon pretty clear that the employee wanted to sell us an extra insurance. She used pretty agressive selling tactics and spoke terrible English. As we were warned in advance by a friend with some car rental experience, we refused their "friendly offer".
When we received the car, a Seat Ibiza, everything seemed ok with the car, after a thorough check up.
When we returned the car two weeks afterwards, on sunday 09/08/2020 at 7am, as agreed and mentioned on the voucher, there was no Interrent employee on site. I had no other option than to drop the key in the key deposit box, and leave to check in at the airport. Luckily, I took enough pictures of the car after drop off, just in case. After all, no damage was made to the car during our stay in Spain.
When I checked my mailbox right before our plane taking off, I noticed a mail from Interrent. It seemed that Interrent checked the car - Where did the Interrent employee suddenly come from?!? - and reported double damage on the car: front left wing and rear bumper. They included some unclear pictures of the so called damage in the mail. I was absolutely sure we dropped the car in perfect condition, as we received it, without any damage. The mail reported that an amount of 350 euro would be charged to my credit card. I was furious and felt mugged.
The day after, 10/08/2020, I contacted Auto Europe by phone. After I explained my problem, the customer service employee confirmed me that I was insured for the damage, since I paid extra for the "restitution option". However, the insurance option was not applicable, since I dropped the key in the deposit box instead of giving the key to an Interrent employee. Did I have any other option at that time? No, I hadn't, since there was nobody there at that moment and since the opening hours mentioned that the Interrent desk would only open at 9am on sundays.
This kind of mafia policy makes me absolutely livid.
One piece of advice: DON'T USE INTERRENT, UNLESS YOU WANT TO GET SCAMMED!
4 maanden na datum werd nog 45 euro van mijn creditcard afgeschreven zonder reden. ONMOGELIJK om hen te bereiken. Uiteindelijk via een telefoonnummer de helpdesk toch kunnen bellen en die geven me een niet bestaand mail adres van de customer service. ONVOORSTELBAAR. Nog steeds niet opgehelderd.
Sterke punten niet
Zwakke punten snel cashen en niet klantvriendelijk. Het snelle geld zonder service.
Nooit meer Auto Europe en/of Interrent. Een auto gehuurd voor bijna €450,00. Buiten mijn schuld om vertraging gehad. Op het moment dat ik de auto wilde ophalen was ik te laat en was de auto niet meer beschikbaar. De enige oplossing was een nieuwe auto huren voor bijna €700,00. Klacht ingediend, aangegeven dat het een no show was (zoals geadviseerd door Auto Europe en Interrent) meer dan 10x gebeld en ze verwijzen naar elkaar en niemand reageert! Bij de huur van de 2e auto was alles afgekocht (all risk en tolwegen) en wordt ik maanden later geconfronteerd met een aanmaning van een deurwaarder of ik ook nog eens €50 aan tolkosten moet overmaken. Voor mij, en iedereen die ik spreek (Dat zijn heeeel veel mensen) nooit meer zaken doen met 1 van beide bedrijven.
Via expedia een pakket inclusief auto en alle bijbehorende verzekeringen afgesloten.
Eenmaal aangekomen bij interrent fuerteventura bleek je met deze verzekering niet te mogen rijden in fuerteventura (what!!!!).
Hierdoor uiteindelijk 300 euro meer moeten betalen. Personeel is erg onvriendelijk en zodra het om geld draai spreken ze ineens slecht engels en je krijgt de documentatie in het Spaans.
Eenmaal de auto gekregen bleek de tank leeg en vol schade. Persoon wilde de schade niet bij langs hier maar foto's van gemaakt. Op hoop van zegen want we moeten hem nog inleveren..
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten Niks
Zwakke punten Liegen, verborgen kosten, onduidelijk, vragen ontwijken, lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons )
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten Niks
Zwakke punten Liegen, verborgen kosten, onduidelijk, vragen ontwijken, lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons )
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Eerste keer en NOOIT meer interrent! Een volledige bekraste auto moeten meenemen, het was snachts dus het park was er niemand aanwezig, om dan erna in een weer leeg park hem te moeten neerzetten. Een uur erna krijg ik al mail dat de wagen 4 schades heeft van 150 per stuk. Ronduit SCHANDALIG! de auto was volledig bekrast en op het schade rapport stonden overal x'jes. Deze auto heeft op een parking bij ons verblijf geparkeerd gestaan. Ik ga hier verder mee! huur NOOIT een auto bij interrent
Sterke punten niets positief
Zwakke punten teveel van de creditcard halen, niemand aanwezig, dure schades vaststellen die er al waren.
Een werk-congres in Nice centrum loopt wat uit en ik arriveer op de luchthaven van Nice 2 uur later dan afgesproken. De auto die ik wilde oppikken was op voorhand betaald. Aan de verhuurbalie van Interrent Nice staat een zeer lange wachtrij met enkele klanten die erg veel tijd innemen. Na 1,5 uur wachten ben ik eindelijk aan de beurt.
De medewerker van Interrent Nice deelt mij mee "je moest de auto afhalen binnen de 3 uur, je bent nu 0,5 uur te laat, dit is een no-show en daardoor is je reservatie vervallen."
Ik was wel degelijk binnen de 3 uur afhaaltijd aanwezig in het verhuurkantoor en daarenboven was de huurauto al betaald ... Trouwens van die periode van 3 uur afhaaltijd stond er nergens iets in mijn contract via Ryanair Car Hire.
Mijn auto was dus opnieuw verhuurd terwijl ik in de wachtrij vóór de balie stond ... Na een groot theater door de medewerker van Interrent Nice slaagde hij er toch nog in een andere auto op te snorren MAAR dan moest ik wel 200 opleggen ... Dit was 3 maal het oorspronkelijke reeds betaalde bedrag ! Ik ben hier natuurlijk niet op ingegaan.
Interrent Nice en misschien zelfs Interrent in algemeen is zeer onbetrouwbaar, échte schurkenstreken. Als je nog kan, direct annuleren en andere autoverhuurder nemen. Ik huur wereldwijd al gedurende 25 jaar auto's maar dit had ik nog nooit meegemaakt ... in de wachtrij vervalt je reservatie !!!
Vergelijkbaar met andere reviews. Alles goed geregeld van te voren maar bij aankomst bleek dat de borg van 1220 euro niet gesplitst betaald mocht worden (wij hebben 2x creditcard limiet van 1000, dit was bij andere verhuurders nooit een probleem) waardoor wij de borg moesten pinnen. Bij inleveren van de auto zou de borg binnen 'a few days' worden terugbetaald. Inmiddels zijn we 'a few weeks' verder, maar nog geen cent terug gezien. Ik ben in staat om terug te vliegen om eigenhandig mijn borg op te gaan halen. Na telefoontjes en mailtjes, horen wij nu verder niks meer. Schandalig! Weten ook niet hoe we dit nu nog moeten oplossen.
Boeking in Mallorca. Heel goedkoop maar medewerkers zijn onvriendelijk en ongeinteresseerd (helpen niet maar blijven op hun computerscherm kijken), praten Spaans onderling over de klanten.
Bovendien Super Cover verzekering afgesloten maar volgens de medewerker niet. Bijgevolg volledig eigen risico als borg moeten geven + 140 euro alvast afgeboekt voor brandstof (nog nooit meegemaakt).
Bij retourneren wordt de auto niet samen gecontroleerd dus je loopt een risico dat er plotseling schade wordt geconstateerd. Dit verliep echter zonder problemen (gelukkig).
Op 13 juli 22:50lt zijn we in Lissabon aangekomen,via Car del mar hadden we een auto gehuurd. Bij Interent konden we de auto ophalen. aangekomen bij Interent begon de medewerker meteen te pushen om een extra verzekering te nemen. Hiermee gingen wij niet akkoord. Toen begon hij te zoeken naar foutjes van ons. De creditcard staat op beide namen van ons (we hebben ook een gezamenlijke rekening) Dit was niet goed volgens hem en we kregen de auto niet meer mee. Tenzij, wij een bedrag meer dan de autohuur al zelf was gingen betalen. Daar sta je dan midden in de nacht. Je kunt geen kant meer op en niemand is meer te bereiken. Dus toch maar betalen. Achteraf, ook niet slim van ons geweest. je kunt fluiten naar je centen.
Waardeloze firma, vroeger de beruchte Goldcar
Sterke punten geen sterke punten, niets absoluut niet huren daar. Oplichters
Zwakke punten slechte service, oplichting, onvriendelijk, onbeschoft,
oude auto. Moest in het donker tekenen voor de auto, hoe kun je nu in het donker een auto checken op schade .
Bij inlevering moest je digitaal tekenen voor iets wat je niet kunt lezen. Ik snap ook niet dat firma's zoals Car del Mal in zee gaat met deze boeven.
verschrikkelijk bedrijf
Ik heb slechte ervaring met deze kompani.wij hebben gereserveerd auto en toen wij kwamen onze auto meejnejmen bij de balie was niemand.Wij hebben gebeld en medewerker van Interrent zegt dat wij hebben geejn auto.Wij moeten taxi meenemen om naar onze hotel te gaan.Geld terug tot nu wij hebben niet gekregen.We hebben de auto niet ontvangen, maar we hebben veel geld verloren voor de telefoontjes die we moesten bellen.Klant contact medewerker praat geen Nederlands en English ook praat zij niet sou goed.
Zwakke punten
verschrikkelijk bedrijf
Vreselijk.
Zeer slechte ervaring met interrent. Voor mijn reis naar Florence online een auto gehuurd. Vanwege eerdere negatieve ervaringen nu full coverage genomen. Aangekomen in Florence stond er een bullebak aan de balie die schreeuwde dat de full coverage niet van hun was. Ik moest 360 euro bijbetalen. Een schandaal werkelijk. Het nummer van de full coverage was op hun papier geprint en toch moest ik 2000 euro borg op m’n creditcard laten afschrijven. Ik belde vanaf de balie met Interrent en na mijn verhaal gehoord te hebben werd de verbinding verbroken. Daar sta je dan. Echt ongelofelijk. De intimiderende toon, de leugenachtige procedure is zeer onveilig. In de auto aangekomen stonk deze naar rook. Er was weken in gerookt. De auto was niet Schoon, en niet volgetankt zoals afgesproken maar was net over de helft. Schandalige intimiderende ervaring.
Zwakke punten
Oplichters
Advies: huur niet bij InterRent (Goldcar)
Auto op Malpensa gehuurd bij InterRent (wat een onderdeel is van Goldcar) via Rentalcars. Nog nooit zo’n oplichterij meegemaakt. Ongezien smeert een blonde bebrilde dame je de meest uitgebreide verzekering aan terwijl je duidelijk aangeeft dat je geen extra verzekering wilt. Pas op het overzicht van de creditcard is dat zichtbaar. Verzekering maakte de huur bijna 2 maal duurder. En dat terwijl de auto die ik meekreeg onder de niet gerepareerde deuken en beschadigingen zat.
Advies:
nooit bij InterRent (of Goldcar) huren!
Sterke punten
De prijs, maar voor iets meer geld bespaar je heel veel ellende
Zwakke punten
Oplichting, geldklopperij
CHEATERS and THIEFS!!!
CHEATERS and THIEFS!!!
The worst ever. Very friendly at the desk to finalise the contract where they charge you a gasoline deposit that we never got refunded (we brought the car back fully tanked though). Never got an answer on the many emails we have sent. Now, all of the sudden they say that it was a deposit to cross the Gibraltar?! They asked where we were heading and specified we will stay in Malaga, Sevilla and back. Tell me, if I paid to cross the boarder, which I didn't cross, where is the deposit of the gasoline.
I am not the only case. The same thing happend to my mom a few months the later. ..
She even has never left Malaga!!!
If my mom and I are a victim for sure there are more people getting scamed!
I won't stop till I received the money were I have right on!
Vakantie problemen met InterRent
Via de luchtvaartmaatschappij een auto gehuurt bij InterRent. Vooraf betaald, documenten geprint en alles paraat willen we de auto komen ophalen.
Je hoort hem al aankomen, de medewerker van InterRent zei dat onze documenten niet geldig waren. onze verzekering die we van te voren hadden afgesloten ook niet geldig was. om überhaupt weg te komen met een auto die ochtend vroeg MOESTEN we bij hun opnieuw akkoord gaan met de voorwaarden én 175 extra betalen!!!
We waren natuurlijk erg verontwaardigd en wilde een duidelijke uitleg! Die we gewoon niet gekregen. inplaats daarvan begon de werknemer domme verhalen over Eettentjes in het plaatsje die we hadden opgegeven als bestemming.
Boos, verontwaardigd en zeer teleurgesteld hebben we opnieuw geld moeten betalen voor de auto.
later eenmaal op plek van bestemming nog met de vluchtmaatschappij gebeld die ons direct zei: "oo nee je had niet moeten tekenen en ons meteen moeten bellen"
kortom: de Spanse werknemers van InterRent zijn gewoon BOEVEN!
Ik beveel dit bedrijf absoluut niet aan! ik zou er ook nooit meer een auto huren.
eerdere ervaringen met Eurocar waren prima! die beveel ik wel aan.
Oplichters
Slechte ervaring, bij afhalen bleek de extra verzekering (om het eigenrisico van € 16600 te verzekeren) niets waard te zijn.
ik moest een nog een extra verzekering afsluiten voor het eigenrisico a € 200,-, de auto was rondom beschadigd, toen ik dat kwam melden werd meegedeeld dat dat geen probleem was, wel moest ik nog 169 euro extra reserveren op mijn creditcard voor ?????, om gezeik te voorkomen en omdat we inmiddels na 2 uur wel weg wilden toch maar gedaan.
bij terugkomst na 1 week moesten we de auto neer zetten maar er wilde niemand mee om de auto te checken op extra schade, de sleutel wilden ze zelfs niet aannemen die moest in een soort van brievenbus gedeponeerd worden. het personeel 6 man stond uit de neus te eten,
mijn advies nooit bij inter rent een auto huren,
Sterke punten
geen
Zwakke punten
jammer dat je niet 0 sterren kunt toedelen
Dreadful experience with Interrent. This rental company uses bully / scam tactics!
Dreadful experience with Interrent. This rental company uses bully / scam tactics!
I hired a car via broker Auto Europe 20/07/2020. My voucher mentioned Interrent as the local rental company in Alicante, Spain. When I reported at their desk in Alicante airport on 26/07/2020 at 9am, it was soon pretty clear that the employee wanted to sell us an extra insurance. She used pretty agressive selling tactics and spoke terrible English. As we were warned in advance by a friend with some car rental experience, we refused their "friendly offer".
When we received the car, a Seat Ibiza, everything seemed ok with the car, after a thorough check up.
When we returned the car two weeks afterwards, on sunday 09/08/2020 at 7am, as agreed and mentioned on the voucher, there was no Interrent employee on site. I had no other option than to drop the key in the key deposit box, and leave to check in at the airport. Luckily, I took enough pictures of the car after drop off, just in case. After all, no damage was made to the car during our stay in Spain.
When I checked my mailbox right before our plane taking off, I noticed a mail from Interrent. It seemed that Interrent checked the car - Where did the Interrent employee suddenly come from?!? - and reported double damage on the car: front left wing and rear bumper. They included some unclear pictures of the so called damage in the mail. I was absolutely sure we dropped the car in perfect condition, as we received it, without any damage. The mail reported that an amount of 350 euro would be charged to my credit card. I was furious and felt mugged.
The day after, 10/08/2020, I contacted Auto Europe by phone. After I explained my problem, the customer service employee confirmed me that I was insured for the damage, since I paid extra for the "restitution option". However, the insurance option was not applicable, since I dropped the key in the deposit box instead of giving the key to an Interrent employee. Did I have any other option at that time? No, I hadn't, since there was nobody there at that moment and since the opening hours mentioned that the Interrent desk would only open at 9am on sundays.
This kind of mafia policy makes me absolutely livid.
One piece of advice: DON'T USE INTERRENT, UNLESS YOU WANT TO GET SCAMMED!
Sterke punten
/
Zwakke punten
Bully tactics!
4 maanden later nog afschrijving credit card zonder reden
4 maanden na datum werd nog 45 euro van mijn creditcard afgeschreven zonder reden. ONMOGELIJK om hen te bereiken. Uiteindelijk via een telefoonnummer de helpdesk toch kunnen bellen en die geven me een niet bestaand mail adres van de customer service. ONVOORSTELBAAR. Nog steeds niet opgehelderd.
Sterke punten
niet
Zwakke punten
snel cashen en niet klantvriendelijk. Het snelle geld zonder service.
Nooit zaken mee doen!
Nooit meer Auto Europe en/of Interrent. Een auto gehuurd voor bijna €450,00. Buiten mijn schuld om vertraging gehad. Op het moment dat ik de auto wilde ophalen was ik te laat en was de auto niet meer beschikbaar. De enige oplossing was een nieuwe auto huren voor bijna €700,00. Klacht ingediend, aangegeven dat het een no show was (zoals geadviseerd door Auto Europe en Interrent) meer dan 10x gebeld en ze verwijzen naar elkaar en niemand reageert! Bij de huur van de 2e auto was alles afgekocht (all risk en tolwegen) en wordt ik maanden later geconfronteerd met een aanmaning van een deurwaarder of ik ook nog eens €50 aan tolkosten moet overmaken. Voor mij, en iedereen die ik spreek (Dat zijn heeeel veel mensen) nooit meer zaken doen met 1 van beide bedrijven.
Gangsters
Als je de auto hebt ingeleverd dan zie je thuis dat ze de prijs maar even verdubbeld hebben en.het van je rekening hebben gehaald:,gangsters !!!!!@@
Oplichters
Had ik het internet maar eerst gelezen...
Via expedia een pakket inclusief auto en alle bijbehorende verzekeringen afgesloten.
Eenmaal aangekomen bij interrent fuerteventura bleek je met deze verzekering niet te mogen rijden in fuerteventura (what!!!!).
Hierdoor uiteindelijk 300 euro meer moeten betalen. Personeel is erg onvriendelijk en zodra het om geld draai spreken ze ineens slecht engels en je krijgt de documentatie in het Spaans.
Eenmaal de auto gekregen bleek de tank leeg en vol schade. Persoon wilde de schade niet bij langs hier maar foto's van gemaakt. Op hoop van zegen want we moeten hem nog inleveren..
Terrible car rental company
This rental car company is terrible!!
I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
The 1st car they prepared was already broken.
When I drove the car, I heard engine noise.
I asked them to change to another car.
The second car was no problem.
But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.
I can't understand why they informed me so late!
On top of that, the attached photos shows just tiny something.
It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.
I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.
If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.
Now I am disputing them.
They are redicuous!!
Zwakke punten
liar, and fraud
Terrible car rental company
This rental car company is terrible!!
I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
The 1st car they prepared was already broken.
When I drove the car, I heard engine noise.
I asked them to change to another car.
The second car was no problem.
But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.
I can't understand why they informed me so late!
On top of that, the attached photos shows just tiny something.
It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.
I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.
If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.
Now I am disputing them.
They are redicuous!!
Zwakke punten
liar, and fraud
Belazerd door interrent
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Liegen, verborgen kosten, onduidelijk, vragen ontwijken, lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons )
Belazerd door interrent
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Liegen, verborgen kosten, onduidelijk, vragen ontwijken, lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons )
Belazerd door interrent
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten
Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten
Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Belazerd door interrent
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten
Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten
Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Belazerd door interrent
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten
Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten
Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Belazerd door interrent
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten
Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten
Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
Belazerd door interrent
Zet slecht, onbetrouwbaar, sneaky bedrijf die je op slinkse wijze geld aftroggeld!!!! Bij vragen wordt er onduidelijk gereageerd. Maar achteraf zijn er allerlei vage kosten in rekening gebracht (onterecht!!!). We zijn nu nog steeds bezig om ons geld terug te halen! Nooit in zee gaan met dit vreselijke bedrijf.
Sterke punten
Op het eerste oogpunt een vriendelijke medewerker die de auto weer in ontvangst neemt.
Zwakke punten
Lange wachttijd (ondanks maar 1 stel voor ons), onduidelijke antwoorden, vragen worden ontweken, paar weken na inlevering (we hebben ons gehouden aan de voorwaarden, volle tank, optijd, geen schade) zijn er vage kosten in rekening gebracht.
schade wat er al was
Eerste keer en NOOIT meer interrent! Een volledige bekraste auto moeten meenemen, het was snachts dus het park was er niemand aanwezig, om dan erna in een weer leeg park hem te moeten neerzetten. Een uur erna krijg ik al mail dat de wagen 4 schades heeft van 150 per stuk. Ronduit SCHANDALIG! de auto was volledig bekrast en op het schade rapport stonden overal x'jes. Deze auto heeft op een parking bij ons verblijf geparkeerd gestaan. Ik ga hier verder mee! huur NOOIT een auto bij interrent
Sterke punten
niets positief
Zwakke punten
teveel van de creditcard halen, niemand aanwezig, dure schades vaststellen die er al waren.
OPLICHTERS TOT EN MET
In de lange wachtrij vervalt mijn reservatie ...
Een werk-congres in Nice centrum loopt wat uit en ik arriveer op de luchthaven van Nice 2 uur later dan afgesproken. De auto die ik wilde oppikken was op voorhand betaald. Aan de verhuurbalie van Interrent Nice staat een zeer lange wachtrij met enkele klanten die erg veel tijd innemen. Na 1,5 uur wachten ben ik eindelijk aan de beurt.
De medewerker van Interrent Nice deelt mij mee "je moest de auto afhalen binnen de 3 uur, je bent nu 0,5 uur te laat, dit is een no-show en daardoor is je reservatie vervallen."
Ik was wel degelijk binnen de 3 uur afhaaltijd aanwezig in het verhuurkantoor en daarenboven was de huurauto al betaald ... Trouwens van die periode van 3 uur afhaaltijd stond er nergens iets in mijn contract via Ryanair Car Hire.
Mijn auto was dus opnieuw verhuurd terwijl ik in de wachtrij vóór de balie stond ... Na een groot theater door de medewerker van Interrent Nice slaagde hij er toch nog in een andere auto op te snorren MAAR dan moest ik wel 200 opleggen ... Dit was 3 maal het oorspronkelijke reeds betaalde bedrag ! Ik ben hier natuurlijk niet op ingegaan.
Interrent Nice en misschien zelfs Interrent in algemeen is zeer onbetrouwbaar, échte schurkenstreken. Als je nog kan, direct annuleren en andere autoverhuurder nemen. Ik huur wereldwijd al gedurende 25 jaar auto's maar dit had ik nog nooit meegemaakt ... in de wachtrij vervalt je reservatie !!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
Wacht nog steeds op mijn borg...
Vergelijkbaar met andere reviews. Alles goed geregeld van te voren maar bij aankomst bleek dat de borg van 1220 euro niet gesplitst betaald mocht worden (wij hebben 2x creditcard limiet van 1000, dit was bij andere verhuurders nooit een probleem) waardoor wij de borg moesten pinnen. Bij inleveren van de auto zou de borg binnen 'a few days' worden terugbetaald. Inmiddels zijn we 'a few weeks' verder, maar nog geen cent terug gezien. Ik ben in staat om terug te vliegen om eigenhandig mijn borg op te gaan halen. Na telefoontjes en mailtjes, horen wij nu verder niks meer. Schandalig! Weten ook niet hoe we dit nu nog moeten oplossen.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Zie review
Slechte service en onvriendelijk
Boeking in Mallorca. Heel goedkoop maar medewerkers zijn onvriendelijk en ongeinteresseerd (helpen niet maar blijven op hun computerscherm kijken), praten Spaans onderling over de klanten.
Bovendien Super Cover verzekering afgesloten maar volgens de medewerker niet. Bijgevolg volledig eigen risico als borg moeten geven + 140 euro alvast afgeboekt voor brandstof (nog nooit meegemaakt).
Bij retourneren wordt de auto niet samen gecontroleerd dus je loopt een risico dat er plotseling schade wordt geconstateerd. Dit verliep echter zonder problemen (gelukkig).
oplichters, nooit huren bij Interent
Op 13 juli 22:50lt zijn we in Lissabon aangekomen,via Car del mar hadden we een auto gehuurd. Bij Interent konden we de auto ophalen. aangekomen bij Interent begon de medewerker meteen te pushen om een extra verzekering te nemen. Hiermee gingen wij niet akkoord. Toen begon hij te zoeken naar foutjes van ons. De creditcard staat op beide namen van ons (we hebben ook een gezamenlijke rekening) Dit was niet goed volgens hem en we kregen de auto niet meer mee. Tenzij, wij een bedrag meer dan de autohuur al zelf was gingen betalen. Daar sta je dan midden in de nacht. Je kunt geen kant meer op en niemand is meer te bereiken. Dus toch maar betalen. Achteraf, ook niet slim van ons geweest. je kunt fluiten naar je centen.
Waardeloze firma, vroeger de beruchte Goldcar
Sterke punten
geen sterke punten, niets absoluut niet huren daar. Oplichters
Zwakke punten
slechte service, oplichting, onvriendelijk, onbeschoft,
oude auto. Moest in het donker tekenen voor de auto, hoe kun je nu in het donker een auto checken op schade .
Bij inlevering moest je digitaal tekenen voor iets wat je niet kunt lezen. Ik snap ook niet dat firma's zoals Car del Mal in zee gaat met deze boeven.