InterRent is the new international low cost car hire brand from the Europcar group.
We offer car hire at market leading prices with no compromise on customer service.
Wij hadden een auto gehuurd bij Interrent op Tenerife Airport zuid, maar hadden wel geboekt bij een tussenpartij. Bij aankomst op het vliegveld meteen naar de balie gelopen, werden spoedig geholpen. Wel werd er geprobeerd extra verzekeringen aan te smeren, maar via de tussenpartij hadden wij alles al afgekocht dus dit was niet nodig. De vrouw achter de balie ging hier ook prima mee akkoord. Wel liep er niemand mee naar de auto, waardoor je zelf foto's moet maken indien er iets mis mee is. Wij hebben van elke kleine deuk en kras een foto gemaakt, voor de zekerheid. Verder was het prima. Ook het inleveren duurde iets langer. 20 min moeten wachten voor we aan de beurt waren, maar verder was alles prima toen ook vriendelijk geholpen. De borg had ik binnen 3 dagen terug (vrijdag ingeleverd, maandag borg alweer terug).
Ik had van te voren veel reviews gelezen over Interrent en was dus ook bang dat het fout zou gaan, maar dit was niet het geval bij ons gelukkig!
Als je op oud Zuid-Europese wijze wilt worden opgelicht ben je bij interrent in Brindisi aan het goede adres. Eerst moesten we méér dan twee uur wachten op het vliegveld voordat we werden opgehaald. Fijn hoor midden in de nacht, na een vlucht. Dan aangekomen bij het verhuurkantoor, bleek de door ons gereserveerde auto al te zijn verhuurd, want we waren te laat????? Dus moesten we zogezegd een upgrade nemen. Nee dus, want na een lange boze discussie bleek er opeens wél een auto te zijn weliswaar ongewassen en smerig. Maar ja, wat moet je midden in de nacht. Daarna bij het inleveren van de auto werd er één enkel dingetje nagekeken (het slot aan de chauffeurskant) en dat was opeens stuk. Vreemd, want wij gebruikten constant de afstandsbediening. Er ontstond een dusdanige discussie, dat ze ons niet meer naar het vliegveld wilden brengen met de shuttle bus.Maar goed we namen een taxi, en zijn er toch gekomen. Wel onmiddellijk mijn creditcard laten blokkeren om geen onverwachte afschrijvingen meer hebben. Kortom, een domper op een verder fijne vakantie.
Las vooraf veel klachten. Bij aankomst niemand in de rij. Balie aan uiterste einde arrival-hal. Alle auto's hebben krassen etc. We weigerden de eerste vanwege profiel banden. Alle deukjes op foto vastgelegd. Wegen op Gran Canaria kunnen zeer smal zijn, dus afdekken eigen risico is verstandig. Bij terugbrengen liep men even rond de auto en werd alles zonder problemen OK bevonden. (sommige mensen lijke niet begrepen te hebben dat er ± 100 euro betaald wordt voor volle tank (met full-empty principe = je krijgt er niets van terug. Maar dachten ze echt dat je voor ± 10 euro per dag een auto kan huren??) Conclusie: geen probleem met Interrent.
Op de website van interrent hebben wij voor vertrek in januari 2017 een vw polo gehuurd en verzekerd. Bij aankomst in Gran canaria hebben we een andere auto meegekregen vol met deuken en al 3 jaar oud. Dit was niet eens het ergste. Er werd ons verteld dat we een nieuwe verzekering moesten afsluiten want die we in Nederland hadden geboekt was niet geldig. Dit hebben we maar gedaan omdat we lekker relaxed een paar dagen daar wilde touren. Nadat we hadden getekent moesten we gaan zoeken naar de auto, we kregen een a4 plattegrondje mee van de airport en moesten zoeken naar de auto dit duurde zo'n 50minuten. Uiteindelijk zijn we maar terug gelopen en heeft de dame van de balie ons de andere kant op gestuurd. Eindelijk bij de auto aangekomen waren we verbaast van wat we zagen. Een ford focus helemaal ingedeukt en overal krassen. Toen we richting de huurhuis reden om onze spullen af te zetten keken we nog even op onze creditcardapp van abn amro. We zagen dat er naast de verzekeringskosten ook nog zo'n 100euro administratiekosten bijkwamen. En bij iedere boete die je hebt opgelopen komt er nogeens 40euro administratiekosten bovenop. Ik vind het best wel jammer dat interrent mensen op deze manier probeert op te lichten met auto's die niet meer beschikbaar zijn maar alsnog op de website verhuurt en zoveel onnodige administratiekosten. Ik zal de volgende keer maar gewoon bij hertz huren dan weet ik zeker dat ik goed zit. Echt jammer, voor de rest een leuke vakantie gehad.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Kreeg een auto mee die ik niet had gehuurd.
Betaalde veel onnodige kosten.
Veel administratiekosten.
Kreeg een afgekeurde auto mee
Helemaal vol met deuken en krassen.
Via carrentals een auto bij interend gehuurd. Alles was betaald, dus prepid. En toch wel er 50 euro van creditcard extra afgeschreven Onduidelijk waarvoor. Dus opgelicht!
Geen problemen gehad
Wij hadden een auto gehuurd bij Interrent op Tenerife Airport zuid, maar hadden wel geboekt bij een tussenpartij. Bij aankomst op het vliegveld meteen naar de balie gelopen, werden spoedig geholpen. Wel werd er geprobeerd extra verzekeringen aan te smeren, maar via de tussenpartij hadden wij alles al afgekocht dus dit was niet nodig. De vrouw achter de balie ging hier ook prima mee akkoord. Wel liep er niemand mee naar de auto, waardoor je zelf foto's moet maken indien er iets mis mee is. Wij hebben van elke kleine deuk en kras een foto gemaakt, voor de zekerheid. Verder was het prima. Ook het inleveren duurde iets langer. 20 min moeten wachten voor we aan de beurt waren, maar verder was alles prima toen ook vriendelijk geholpen. De borg had ik binnen 3 dagen terug (vrijdag ingeleverd, maandag borg alweer terug).
Ik had van te voren veel reviews gelezen over Interrent en was dus ook bang dat het fout zou gaan, maar dit was niet het geval bij ons gelukkig!
Sterke punten
Geen problemen ondervonden.
Huur géén auto bij interrent!!
Als je op oud Zuid-Europese wijze wilt worden opgelicht ben je bij interrent in Brindisi aan het goede adres. Eerst moesten we méér dan twee uur wachten op het vliegveld voordat we werden opgehaald. Fijn hoor midden in de nacht, na een vlucht. Dan aangekomen bij het verhuurkantoor, bleek de door ons gereserveerde auto al te zijn verhuurd, want we waren te laat????? Dus moesten we zogezegd een upgrade nemen. Nee dus, want na een lange boze discussie bleek er opeens wél een auto te zijn weliswaar ongewassen en smerig. Maar ja, wat moet je midden in de nacht. Daarna bij het inleveren van de auto werd er één enkel dingetje nagekeken (het slot aan de chauffeurskant) en dat was opeens stuk. Vreemd, want wij gebruikten constant de afstandsbediening. Er ontstond een dusdanige discussie, dat ze ons niet meer naar het vliegveld wilden brengen met de shuttle bus.Maar goed we namen een taxi, en zijn er toch gekomen. Wel onmiddellijk mijn creditcard laten blokkeren om geen onverwachte afschrijvingen meer hebben. Kortom, een domper op een verder fijne vakantie.
Sterke punten
Géén
Zwakke punten
Het zijn een bende oplichters
Interrent-Gran Canaria
Las vooraf veel klachten. Bij aankomst niemand in de rij. Balie aan uiterste einde arrival-hal. Alle auto's hebben krassen etc. We weigerden de eerste vanwege profiel banden. Alle deukjes op foto vastgelegd. Wegen op Gran Canaria kunnen zeer smal zijn, dus afdekken eigen risico is verstandig. Bij terugbrengen liep men even rond de auto en werd alles zonder problemen OK bevonden. (sommige mensen lijke niet begrepen te hebben dat er ± 100 euro betaald wordt voor volle tank (met full-empty principe = je krijgt er niets van terug. Maar dachten ze echt dat je voor ± 10 euro per dag een auto kan huren??) Conclusie: geen probleem met Interrent.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
geen
De slechtste autoverhuur bedrijf die ik ooit bent tegengekomen
Op de website van interrent hebben wij voor vertrek in januari 2017 een vw polo gehuurd en verzekerd. Bij aankomst in Gran canaria hebben we een andere auto meegekregen vol met deuken en al 3 jaar oud. Dit was niet eens het ergste. Er werd ons verteld dat we een nieuwe verzekering moesten afsluiten want die we in Nederland hadden geboekt was niet geldig. Dit hebben we maar gedaan omdat we lekker relaxed een paar dagen daar wilde touren. Nadat we hadden getekent moesten we gaan zoeken naar de auto, we kregen een a4 plattegrondje mee van de airport en moesten zoeken naar de auto dit duurde zo'n 50minuten. Uiteindelijk zijn we maar terug gelopen en heeft de dame van de balie ons de andere kant op gestuurd. Eindelijk bij de auto aangekomen waren we verbaast van wat we zagen. Een ford focus helemaal ingedeukt en overal krassen. Toen we richting de huurhuis reden om onze spullen af te zetten keken we nog even op onze creditcardapp van abn amro. We zagen dat er naast de verzekeringskosten ook nog zo'n 100euro administratiekosten bijkwamen. En bij iedere boete die je hebt opgelopen komt er nogeens 40euro administratiekosten bovenop. Ik vind het best wel jammer dat interrent mensen op deze manier probeert op te lichten met auto's die niet meer beschikbaar zijn maar alsnog op de website verhuurt en zoveel onnodige administratiekosten. Ik zal de volgende keer maar gewoon bij hertz huren dan weet ik zeker dat ik goed zit. Echt jammer, voor de rest een leuke vakantie gehad.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Kreeg een auto mee die ik niet had gehuurd.
Betaalde veel onnodige kosten.
Veel administratiekosten.
Kreeg een afgekeurde auto mee
Helemaal vol met deuken en krassen.
50 euro opgelicht
Via carrentals een auto bij interend gehuurd. Alles was betaald, dus prepid. En toch wel er 50 euro van creditcard extra afgeschreven Onduidelijk waarvoor. Dus opgelicht!