In de zestiger jaren begon Niza Cars met een wagenpark van 15 auto\'s en een kantoor in Torremolinos. Sindsdien is Niza Cars uitgegroeid tot het toonaangevende Andalusische autoverhuurbedrijf met 6 kantoren op de belangrijkste luchthavens van Andalusië met een wagenpark van 2500 voertuigen.
Deze uitbreiding is te danken aan het vertrouwen dat onze klanten in Niza Cars hebben gesteld, de geboden persoonlijke service en de gerealiseerde technologische investering die door de aanpassing aan de markt werd vereist.
Ich habe vor einem Tag ein Konto bei ihnen eingerichtet, um eine Online-Reservierung für Mietwagen in Malaga, Spanien, vornehmen zu können. Danach schickte ich eine E-Mail direkt an das Auto, um eine Frage zu einem Aktionscode zu erhalten, und erhielt umgehend eine Antwort von einer Dame.
Als ich das Konto für die Reservierung betrat, war dies der Preis, für den ich mich vor mehr als 7 Tagen entschieden und gefolgt habe. Nachdem ich auf die Schaltfläche geklickt hatte, um die Reservierung zu bestätigen, war der Preis um etwa 60 Euro höher.
Nachdem ich das Konto verlassen und reingegangen bin und den Preis mehr geändert habe.
Ich empfehle nicht, ob dies für zukünftige Kunden der Fall ist.
Der Mitarbeiter, der per E-Mail geantwortet hat, dass er nicht an Kunden interessiert ist, sollte zurücktreten.
Jetzt haben sie meinen Urlaub ruiniert und ich bin sehr verärgert.
Ich habe mich auch mit dem geänderten Preis für das Konto angemeldet.
Wie Sie sehen, gibt es viele Menschen, die dieser Firma einen Stern verliehen haben und nicht umsonst.
Dies ist meine Chance und meine Meinung als möglicher Kunde.
Sterke punten Negativ
Zwakke punten Es gibt viele negative Bewertungen auf Google über Nakacar mit vielen Menschen, die über verschiedene Probleme verärgert sind.
Ze maken bij aankomst foto,s van de auto, ook van de voorzijde.
Niks aan de hand, als je de auto terug brengt,duiken ze ONDER de auto... en jawel hoor 3 krasjes aan de ONDERZIJDE van de spoiler... 170.- alstublieft!!
Weet niet hoeveel keer ze dit per dag doen!!!
Maar voor ons NOOIT MEER!!!
In december gereserveerd voor in april 13 dagen een klasse D voor 20,60 per dag all-in. Te voldoen bij het ophalen van de auto. Bij aankomst in Malaga via een pendelbusje opgehaald naar de verhuurder.
Is slechts 1 minuut rijden. Na de nodige formulieren afgehandeld te hebben konden we wegrijden in een nieuwe Skoda Fabia combi.
Dus niks geen gezeur met extra verzekeringen en een borgsom. Na inleveren weer keurig naar de vertrekhal gebracht. Kortom een aanrader
Sterke punten All-in prijs, geen vooruitbetaling, geen borgsom en /of andere onaangename verrassingen bij het ophalen
Voor 13 dagen een auto klasse d gehuurd. Reeds in febr. gereserveerd. Geen aanbetaling nodig. Ook geen verrassingen bij het ophalen voor extra verzekeringen e.d
De prijs was inclusief sterverzekering 20,60 per dag en verder dus geen gezeur . Er stond een keurige Skoda Fabia Combi klaar met slechts 13000 km op de teller
Bedrijf is een aanrader om mee in zee tegaan
Sterke punten All-in prijs en geen gezeur bij het ophalen
Ze hebben ook geprobeerd mij een verzekering aan te smeren, terwijl ik er al een had,er gewoon niet op ingaan. Voor de rest: snelle afwikkeling bij inlevering, geen gezever.
Ik kom er nog wel terug.
Nizacars heeft mij uit de brand geholpen toen ik aan de balie bij Malagacar stond en de auto die ik gereserveerd had er niet was. Ik had hun uitgeprinte bevestiging/voucher compleet met reserveringsnummer bij me.
Ik had nog iets moeten doorgeven zei men bij Malagacar aan de balie.
Wat dan precies bleef mij geheel onduidelijk.
We hadden een behoorlijk probleem, op vakantie met 4 kinderen en geen grote auto beschikbaar.
Wij zijn daarna naar het ernaast liggende bedijf Nizacars gegaan en die hadden nog 1 perfecte Opel Zafira staan.
We werden direct geholpen en reden binnen het kwartier weg. We waren ook nog E80 goedkoper uit dan bij Malagacar, incl. de all-in verzekering. :-)
Het terugbrengen verliep nog sneller.
Men hoefde niet eens de auto te zien, omdat we de aanvullende verzekering hadden genomen.
Volgende keer voor ons dus gelijk Nizacars!
Do you want to get ripped off? Do you want to be treated disrespectful? Do you want to wait 1.5 hours for returning your car while you have to catch your flight? If YES, please go to Niza Cars. If NO, please look further...
When picking up the car the staff was very rude and clearly indicated that they were not happy that we had booked the insurance through CarDelMar. They threatened us that for every "1 mm scratch" we would have to pay a lot and that we have "a problem" because we booked through CarDelMar. At pick up Niza Car sends you an email with photo's of the all the damages (a number of MBs over your 3G connection abroad!). They let us wait for 45 minutes before sending the email. They mentioned that we had to wait extra long", because we booked through CarDelMar. After receiving the email you have to inspect the car yourself to ensure that all damages are on the record. If you see any additional damage you need to take a picture of it yourself, as proof when you hand in the car. This is an almost impossible task as it is dark in the garage (we picked up the car at 22:00)...taking detailed pictures on a shiny car with flash light doesn't work very well!
At return you have to wait for ages (1.5 - 2 hours). The same staff that is dealing with people picking up cars are also dealing with the returns. They first wash you car, before inspecting it thoroughly on damages (which normal car rental company does that???). The guy from Niza Car told me he had found 3 scratches that I had to pay for. Fortunately, I could prove that these scratches were already there at pickup through the photo's that I had received from Niza Car themselves! My friend was charged 750 euro for a scratch that was already there at pickup. The photos he received from Niza Car were blurry. Therefore, Niza Car did not believe the scratch was there already. Unbelievable!
Niza Cars is not a car rental company, they are criminals with the sole purpose to rip you off.
altijd problemen bij autohuur
Wil graag huren maar waarom wordt je altijd geflest . Het weerhoudt me om te huren.
No respect of the category and no service
1 star
They do not respect the categorie, they imagine some dommages if you do not take theie extra insurrance. A company to avoid in malaga.
The promised a detailed invoice of the reparation this week needed by my insurance company
Probleme mit Nizacars
A T E N T I E !!!
Ich habe vor einem Tag ein Konto bei ihnen eingerichtet, um eine Online-Reservierung für Mietwagen in Malaga, Spanien, vornehmen zu können. Danach schickte ich eine E-Mail direkt an das Auto, um eine Frage zu einem Aktionscode zu erhalten, und erhielt umgehend eine Antwort von einer Dame.
Als ich das Konto für die Reservierung betrat, war dies der Preis, für den ich mich vor mehr als 7 Tagen entschieden und gefolgt habe. Nachdem ich auf die Schaltfläche geklickt hatte, um die Reservierung zu bestätigen, war der Preis um etwa 60 Euro höher.
Nachdem ich das Konto verlassen und reingegangen bin und den Preis mehr geändert habe.
Ich empfehle nicht, ob dies für zukünftige Kunden der Fall ist.
Der Mitarbeiter, der per E-Mail geantwortet hat, dass er nicht an Kunden interessiert ist, sollte zurücktreten.
Jetzt haben sie meinen Urlaub ruiniert und ich bin sehr verärgert.
Ich habe mich auch mit dem geänderten Preis für das Konto angemeldet.
Wie Sie sehen, gibt es viele Menschen, die dieser Firma einen Stern verliehen haben und nicht umsonst.
Dies ist meine Chance und meine Meinung als möglicher Kunde.
Sterke punten
Negativ
Zwakke punten
Es gibt viele negative Bewertungen auf Google über Nakacar mit vielen Menschen, die über verschiedene Probleme verärgert sind.
NOOIT MEER!! OPLICHTERS
Ze maken bij aankomst foto,s van de auto, ook van de voorzijde.
Niks aan de hand, als je de auto terug brengt,duiken ze ONDER de auto... en jawel hoor 3 krasjes aan de ONDERZIJDE van de spoiler... 170.- alstublieft!!
Weet niet hoeveel keer ze dit per dag doen!!!
Maar voor ons NOOIT MEER!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zie review! Erg arrogante mensen!!
Aanbevolen
In december gereserveerd voor in april 13 dagen een klasse D voor 20,60 per dag all-in. Te voldoen bij het ophalen van de auto. Bij aankomst in Malaga via een pendelbusje opgehaald naar de verhuurder.
Is slechts 1 minuut rijden. Na de nodige formulieren afgehandeld te hebben konden we wegrijden in een nieuwe Skoda Fabia combi.
Dus niks geen gezeur met extra verzekeringen en een borgsom. Na inleveren weer keurig naar de vertrekhal gebracht. Kortom een aanrader
Sterke punten
All-in prijs, geen vooruitbetaling, geen borgsom en /of andere onaangename verrassingen bij het ophalen
Zwakke punten
geen
uitstekend
Voor 13 dagen een auto klasse d gehuurd. Reeds in febr. gereserveerd. Geen aanbetaling nodig. Ook geen verrassingen bij het ophalen voor extra verzekeringen e.d
De prijs was inclusief sterverzekering 20,60 per dag en verder dus geen gezeur . Er stond een keurige Skoda Fabia Combi klaar met slechts 13000 km op de teller
Bedrijf is een aanrader om mee in zee tegaan
Sterke punten
All-in prijs en geen gezeur bij het ophalen
Zwakke punten
Geen
tevreden
Ze hebben ook geprobeerd mij een verzekering aan te smeren, terwijl ik er al een had,er gewoon niet op ingaan. Voor de rest: snelle afwikkeling bij inlevering, geen gezever.
Ik kom er nog wel terug.
OPLICHTERS !!! NOOIT MEER!
Gewoonweg oplichters - ze zetten je onder druk om bijkomende verzekeringen af te sluiten - NOOIT MEER ! Let op en laat je niet beïnvloeden !!!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
TE VEEL OM OP TE SOMMEN - PAS OP!!!!
NIZA NOOIT MEER
Top!
Nizacars heeft mij uit de brand geholpen toen ik aan de balie bij Malagacar stond en de auto die ik gereserveerd had er niet was. Ik had hun uitgeprinte bevestiging/voucher compleet met reserveringsnummer bij me.
Ik had nog iets moeten doorgeven zei men bij Malagacar aan de balie.
Wat dan precies bleef mij geheel onduidelijk.
We hadden een behoorlijk probleem, op vakantie met 4 kinderen en geen grote auto beschikbaar.
Wij zijn daarna naar het ernaast liggende bedijf Nizacars gegaan en die hadden nog 1 perfecte Opel Zafira staan.
We werden direct geholpen en reden binnen het kwartier weg. We waren ook nog E80 goedkoper uit dan bij Malagacar, incl. de all-in verzekering. :-)
Het terugbrengen verliep nog sneller.
Men hoefde niet eens de auto te zien, omdat we de aanvullende verzekering hadden genomen.
Volgende keer voor ons dus gelijk Nizacars!
André & family
Niza Cars will rip you off!
Do you want to get ripped off? Do you want to be treated disrespectful? Do you want to wait 1.5 hours for returning your car while you have to catch your flight? If YES, please go to Niza Cars. If NO, please look further...
When picking up the car the staff was very rude and clearly indicated that they were not happy that we had booked the insurance through CarDelMar. They threatened us that for every "1 mm scratch" we would have to pay a lot and that we have "a problem" because we booked through CarDelMar. At pick up Niza Car sends you an email with photo's of the all the damages (a number of MBs over your 3G connection abroad!). They let us wait for 45 minutes before sending the email. They mentioned that we had to wait extra long", because we booked through CarDelMar. After receiving the email you have to inspect the car yourself to ensure that all damages are on the record. If you see any additional damage you need to take a picture of it yourself, as proof when you hand in the car. This is an almost impossible task as it is dark in the garage (we picked up the car at 22:00)...taking detailed pictures on a shiny car with flash light doesn't work very well!
At return you have to wait for ages (1.5 - 2 hours). The same staff that is dealing with people picking up cars are also dealing with the returns. They first wash you car, before inspecting it thoroughly on damages (which normal car rental company does that???). The guy from Niza Car told me he had found 3 scratches that I had to pay for. Fortunately, I could prove that these scratches were already there at pickup through the photo's that I had received from Niza Car themselves! My friend was charged 750 euro for a scratch that was already there at pickup. The photos he received from Niza Car were blurry. Therefore, Niza Car did not believe the scratch was there already. Unbelievable!
Niza Cars is not a car rental company, they are criminals with the sole purpose to rip you off.