OPLICHTING

Een auto gehuurd bij SIXT hofplein, de auto is netjes terug gebracht. Alles is door de medewerkers gecontroleerd. 6 maanden later wordt er 400,- van mijn creditcard afgehaald met het verhaal dat er schade is gereden. Klopt natuurlijk helemaal niks van! Ze lichten je gewoon keihard op!

Bezoek Sixt Reviews over Sixt

2 reacties

Iets dergelijks is ons ook overkomen bij Sixt in Faro. Je kunt de transactie betwisten bij je creditcard maatschappij. Heb ik ook gedaan, geld terug ontvangen en daarna nooit meer iets van gehoord.

Beste. Je kan tegen sixt uw klacht indienen via :

*de Consumentenombudsdienst
*North Gate II
Koning Albert II-laan 8 Bus 1
1000 Brussel
Tel : 02 702 52 00
Fax : 02 808 71 20
E-mail : [email protected]
www.consumentenombudsdienst.be

Bezoek Sixt Reviews over Sixt

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Sixt
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden