In de periode 18 juli - 30 juli auto gehuurd via Rentalcars bij Solmar autoverhuur. Bij het inleveren van de auto op 30 juli door een medewerker van Solmar gewezen op schade die zich onder de motorkap bevond bij de rechterkoplamp. Deze schade was alleen te constateren bij een openstaande motorkamp. Tijdens het ophalen van de auto ben ik niet in de gelegenheid gesteld om de motorkap te openen en werd dit ook niet door de medewerker van Solmar gedaan. Ik heb toen dus niet kunnen constateren of er op dat moment wel of niet schade onder de motorkap zat. Gevolg, schade van
? 760,- die even van je creditcard wordt afgeschreven. Protesteren helpt op dat moment niet want ze verwijzen je alleen maar naar Rentalcars omdat je daarmee een contract hebt en niet met Solmar. Deze schade was bij Rentalcars niet te verhalen vanwege een eigen risico van ? 1000,-. Solmar gaat er veel te gemakkelijk van uit dat de schade van klanten wel te verhalen valt bij verhuurder Rentalcars. Je voelt je zwaar opgelicht en onze laatste vakantiedag kreeg hiermee een grote domper. Mijn advies, maak bij ophalen van auto van alle kanten zelf foto's en vergeet daarbij niet de motorkap ?n achterklep van de auto open te zetten.
Sterke punten
kan ik niet noemen
Zwakke punten
-inspectie vooraf van de auto, medewerkers stellen je niet in de gelegenheid om alle onderdelen van de auto goed te beoordelen
-informatievoorziening naar klant toe bij schade, veel te gemakkelijk worden klanten na geconstateerde schade het bos in gestuurd met een verwijzing naar Rentalcars en de opmerking dat je daar je schade maar moet verhalen
-vefhuurlocatie is buiten vliegveld, wachten op shuttlebus en onder tijdsdruk vervolgens vliegtuig moeten halen waardoor je niet de tijd hebt om ter plaatse goed bezwaar te kunnen maken tegen de in rekening gebrachte schade.
Bezoek Sol Mar Autoverhuur Reviews over Sol Mar Autoverhuur