Klanten die een auto wensen te huren en besturen van SternRent moeten minimaal 21 jaar zijn. Daarnaast moet men ook minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. SternRent brengt een 'Young Driver' toeslag van 3,50 per dag in rekening voor bestuurders tot 23 jaar.
Bij het ophalen van een auto moeten klanten zich legitimeren. Dit kunnen zij doen middels een geldig paspoort, rijbewijs en een kopie van een recente bankafschrift of salarisstrook (max. 30 dagen oud). Daarnaast moeten extra bestuurders ook geregistreerd worden. Daarnaast moeten zij ook het originele rijbewijs overleggen. Bij de verhuurbalie worden zowel het rijbewijs als de pasoort en of ID gecontroleerd op echtheid en geldigheid. Daarnaast wordt er ook gebeld naar de opgegeven nummers.
Tijdens de huurperiode kunnen er eventueel kosten bijkomen. In dit geval kan gedacht worden aan tolgelden, kosten voor brandstof, reiniging, verkeersovertredingen en parkeren. Deze kosten zijn voor rekening van de huurder. Bij verkeersovertreding wordt er ook 15,50 aan administratiekosten in rekening gebracht door SternRent. Indien men de auto niet afgetankt retourneert, wordt er ook 15,50 aftankkosten in rekening gebracht naast de gemaakte brandstofkosten.
Bij SternRent is de borg opgebouwd uit de verwachte huursom van de auto, het eigen risico 80,- voor de brandstof. Dit wordt betaald bij aanvang van de huurperiode bij een van de Stern vestigingen waar de auto opgehaald wordt. Betaling van de borg kan alleen met een creditcard (MasterCard, Visa en American Express) of een pinpas op naam van de huurder. De borg kan alleen betaald worden door de huurder van de auto. De creditcard of pinpas moet namelijk op naam staan van de huurder, zodat de borg op de juiste rekening teruggestort kan worden.
Klanten kunnen bij de diverse Stern vestigingen, waar de huurauto opgehaald wordt, betalen met een pinpas of creditcard (MasterCard, Visa, American Express), welke op naam staat van de huurder. Het is niet mogelijk om te betalen met debet cards (prepaid creditcards).
Klanten kunnen online een auto bij SternRent reserveren. Dit kan men doen door online een reservering te plaatsen op de algemene verhuurpagina. Op deze pagina kan men auto's, personen bussen of bestelwagens bekijken, reserveren alsook de prijs berekenen. Bij het plaatsen van een reservering, komt men op gegeven moment in de reserveringsmodule, waar men kan aangeven waar, wanneer en voor hoe lang men een bepaalde klasse auto wenst te reserveren bij SternRent.
Verhuur afdeling T.: 088-2926520 Postbus 92291 1090 AG Amsterdam
Service met een telefonische glimlach
Onlangs geholpen door Maurice van de afdeling schade. Wat een topper, stap voor stap neemt hij alles met je door en stelt je tot rust. Terwijl ik baal en me schuldig voel zegt hij: ‘het is maar blik, dat is te vervangen’. De dag van erna nog terugbellen om nog wat checks te doen en wat extra ondersteuning te bieden. Snelle afhandeling en wat een service! Dikke pluim voor Maurice en zijn collega’s!
Sterke punten
Super vriendelijke en snelle service!
Zwakke punten
Na een half jaar nog niks op aan te merken
Zware pech Frankrijk Nancy
Ernstige motorpech, de wagen kon geen meter meer rijden.
Geen aanrijding, o.i.d. gewoon pech.
Ordinaire pech, die iedereen spontaan kan over komen.
Juni 2013, op de 13de ???
F.
Sterke punten
Via de Nederlandse avondhulpdienst van
Stern-Rent, waren wij binnen 2 1/2 uur met Franse hulp, in ons vaste overnachting hotel.
De wagen werd verder verzorgd naar een goede en betrouwbare garage.
Absoluut, binnen, 24 uur stond een vervangende wagen, van uit NL gebracht, op het parkeerterrein van ons hotel. Wij weten 5 sterren, is het hoogst. Wij geven er nog een kroontje extra bovenop, uiteraard niet verguld, wel goud.
De verdere afhandeling later in NL, 5 gouden duimen omhoog. Op papier kan je alles vermelden. Wij *menen* het! De hulp was fantastisch! F.
Zwakke punten
Bij Stern-Rent? Is, en zijn, er niet!
F.
Bij de ANWB wel. Na 50 jaar lidmaatschap, mogen zij van mij de boom in, liefst de hoogste.
Zwaar, en zwaar teleurgesteld!
F.