Een auto gehuurd via CarFlexi. De overeenkomst wordt mij via mail doorgestuurd in keurig Nederlands en met een totaalprijs van € 474,95 (eigenrisicobescherming inbegrepen). Ik betaalde een voorschot van € 173,95. Aangekomen in Sevilla moest ik de huurauto afhalen bij OKMobility. De lokale bediende liet me verstaan dat ik € 616 diende te betalen (verzekering inbegrepen) en dat er geen rekening werd gehouden met het reeds betaalde voorschot. M.a.w. deze huurauto heeft me geen € 474,95 euro gekost maar € 789,95. Eens ter plaatse in mijn vakantieverblijf heb ik meteen contact gezocht met CarFlexi. Via mail lukte dit plotseling enkel in het Engels en vond men dat alles correct was verlopen. Eens thuis vond ik een telefoonnummer en nam ik opnieuw contact op. Het gesprek kon enkel gevoerd worden in het Engels en de vertegenwoordiger hield voet bij stuk dat volgens hen alles correct verlopen was. Moraal van het verhaal, ze zijn niet eerlijk tegenover de klant en de klant (ik dus) is nogal wat geld kwijt.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
geen eerlijke overeenkomst met de klant