Wij hebben bij Sunny Cars een klacht ingediend i.v.m. het niet functioneren van een airco waarbij de lokale verhuurder/partner van Sunny Cars (Gold Car, Sicilië) nalatig is geweest in het verlenen van de beloofde dienst. Sunny Cars heeft dit opgepakt en na weken "onderzoek" geeft de lokale verhuurder aan dat de airco gewoon zou werkt en krijgen we vervolgens een email met uitleg over hoe een airco in een auto werkt. Buiten het feit dat wij ons niet serieus genomen voel, vind ik het een belediging (alsof we niet over de capaciteit beschikken hoe een airco werkt). Ik twijfel er ten zeerste aan of de verklaring van het partner bedrijf (Gold Car Sicilië) van Sunny Cars eerlijk is geweest (ruim een maand na dato). De afhandeling van de klacht vind ik zeer klantonvriendelijk aangezien we een flink bedrag hebben neergelegd voor de huurauto waarbij topservice gegarandeerd zou zijn. Een tegoedbon van €30,- bij Sunny Cars zelf is onder de maat in onze ogen.
Zwakke punten
zeer matige afhandeling van een klacht, klantonvriendelijk, onbetrouwbare partners