Daniel gaf mij prima advies om de zevende werkdag nog even af te wachten. Maar na zeven werkdagen nog steeds geen tergbetaling. Voor de vierde keer deze mail retour ontvangen, van telkens weer een andere medewerker:
(Bedankt voor het contacteren van Rentalcars.com, mijn naam is Xena en ik help u graag verder met uw vraag.
Ondertussen heb ik het terugbetalingsbewijs van onze finianciele helpdesk mogen ontvangen. Ik hoop dat de bank hiermee de terugbetaling kan terugvinden. )
Bizar! Ik heb in 30 jaar nog nooit problemen gehad met VISA. Jullie lijken het niet op te willen lossen, maar een soort van omgekeerde bewijslast toe te passen. Ik moet zelf gaan checken bij de bank of het is overgemaakt? Anno 2023? Bij een boeking is het totaalbedrag dezelfde dag nog afgeschreven van mijn VISA account. En andersom zou het niet werken.
Ik hoop dat jullie er alsnog ZELF achteraan gaan. Overmaken: nog béter. Want als je iets belooft (geldrestitutie) moet je het ook waarmaken, leer ik mijn kinderen. Met alle liefde pas ik achteraf dan alsnog mijn recensie aan. Beloofd!
Sterke punten
Zelfde dag nog reactie
Zwakke punten
.. alleen zonder resultaat