Als huurder bij Snappcar trek je altijd aan het kortste eind. De verhuurde word altijd in het gelijk gezet ! Ze vragen je om borg te betalen en proberen na afloop alle wegen te nemen om jou borg te houden. De verhuurder beweerd de auto vuil terug te krijgen en stuurt snappcars een foto met een asbak vol peuken dat is voor hun voldoende bewijs ok schoonmaakkosten in rekening te brengen en een boete,vervolgens word ook nog je account geblokkeerd waardoor je geen inzicht meer hebt of de verhuurder uberhaubt wel heeft meegewerkt aan de uitcheck. Snapcarr bellen krijg je pas na een half uur iemand aan de telefoon die je erna afwimpelt en op mails moet je blij zijn na 3 dagen pas een reactie te krijgen wat ook nog elke keer door een andere medewerker word beantwoord en niet het hele verhaal heeft nagelezen dus je krijgt weer onzinnig antwoord en nog steeds geen borg terug. Wel sturen ze continu aanmaningen van de boete en kosten die hun hebben opgelegd. Ze willen dat ik eerst de kosten en boete betaal en dan krijg ik de borg pas terug. Maar waarom zou ik die betalen als die gevulde asbak niet van mij is. Bij snapcarr trek je als huurder aan het kortste eind. Waarschijnlijk zal de volgende aanmaning ook nog met een verhoging zijn zodat ze die ook nog kunnen innen. En de borg die heb ik nog steeds niet echt schandalig stelletje oplichters !!!
Sterke punten
Klanten naaien
Zwakke punten
Ze doen of ze achterlijk zijn