Vliegtuig landde tussen 23 en 24 uur. Na het wachten op de bagage was het ongeveer middernacht toen we ons konden aanbieden voor de op voorhand gereserveerde en betaalde wagen (aangeraden via booking.com). Er was een lange wachtrij voor ons terwijl de andere autoverhuurbedrijven nagenoeg geen klanten hadden. Uiteindelijk konden we een stuk na middernacht vertrekken met de huurauto naar ons hotel 60 km verderop. Toen we een kilometer ver waren meldde het dashbord dat de spanning van het rechterachterwiel slechts de helft van de normale waarde bedroeg. Pogingen bij de eerste 5 benzinestations om hem op te pompen lukten niet. Alles bleek uiteraard al gesloten. Verschillende pogingen om Guerin telefonisch te bereiken waren ook vruchteloos. Zowel aan de balie als op het telefoonnummer dat op het contract vermeld stond (te contacteren in geval van�) als op het noodnummer van Guerin in Portugal. Met een aangepaste snelheid bereikten we ons hotel tussen 01 en 02 uur. Toen ik s anderendaags de band wou gaan oppompen bij een benzinestation stond hij helemaal plat. Na het opleggen van de reserveband reden we terug naar de luchthaven. Hier wou men ons onmiddellijk de band aanrekenen. Dit konden we uiteindelijk voorkomen door het tonen van de foto�s die we s nachts direct van het dashbord genomen hadden en van het lijstje van onze niet beantwoorde telefoontjes. Het uur van de foto�s van zowel de melding op het dashbord als van de telefoontjes bleek onze redding te zijn. Daarna werden we wel nog verplicht om 24 euro te betalen voor de benzine die verbruikt was. Dat dit verbruik voor 100% te wijten was aan het feit dat ze ons een wagen gegeven hadden die niet in orde was, bleek geen argument. Dat hierdoor al 1 dag van ons verlof verstreken was evenmin. Mijn advies: ook al kom je na je hotelreservatie via booking.com automatisch bij Guerin terecht, ga hier niet op in. Je bent beter af als je rechtstreeks bij een ander verhuurkantoor reserveert.
Sterke punten
De wagen was relatief proper
Zwakke punten
Hun diefstal gedrag