Slecht!
Ik was jarenlang erg tevreden, tot de laatste transactie die door verkeerde communicatie tussen verhuurder en easyterra volledig foutliep waardoor ik met hoge bijkomende kosten kom te zitten en zowel goldcar als easyterra niet met mij mee willen denken. PAS OP! Op de voucher van Easyterra staat verhuurder 1250 reserveert op de creditcard, GOLDCAR geeft aan dat dit veranderd is en nu 3000 is, maar mijn limiet had ik berekend op de voucher van Easyterra, het was kerstavond dus niemand die de telefoon opnam bij easyterra, dus ik kon niet anders dan een aangeboden extra verzekering nemen van ruim 200 euro omdat ik anders mijn mijn gezin niet onze reis kon vervolgen, want dan kregen we de auto niet mee. De huurauto annuleren kon ook niet meer en er was al voor betaald. Twee dagen later heb ik ze gebeld en toen gaven ze aan een claim in te dienen na het inleveren van de auto, dat heb ik gedaan maar die wordt zonder enig meedenken afgewezen
Sterke punten
goedkoop
Zwakke punten
bij problemen denkt klantenservice totaal niet mee