Huur NIET bij Enterprise / Don’t rent at Enterprise
Voor het eerst een auto gehuurd bij Enterprise, en meteen ook de laatste keer. Tijdens het rijden merkte ik dat een band te zacht was en meldde dit. Vervolgens moest ik 1,5 uur wachten voordat er iemand kwam om een prop in de band te zetten. Weken later ontving ik onverwachts een factuur van €254,93. Die spijker had er net zo goed al in kunnen zitten bij het ophalen van de auto. Toen ik hierover belde met de service desk, kreeg ik te horen dat ik maar een road assistance-pakket had moeten afsluiten.
Bij Avis heb ik nooit problemen gehad en altijd goede service ervaren. Maar bij Enterprise Schiphol is de service ronduit slecht. Ik raad ten zeerste af om hier een auto te huren!
—————————————————
Rented a car from Enterprise for the first time, and it will definitely be the last. While driving, I noticed one of the tires was too soft and reported it. I then had to wait 1.5 hours for someone to come and plug the tire. Weeks later, I unexpectedly received an invoice for €254.93. That nail could have just as easily been there when I picked up the car. When I called the service desk about it, they told me I should have purchased a road assistance package.
I’ve never had any issues with Avis and have always received great service. But at Enterprise Schiphol, the service is absolutely terrible. I strongly advise against renting a car from them!
Sterke punten
NVT
Zwakke punten
Zie mijn review