Ik huurde een auto in Faro. De dag dat ik de auto wilde inleveren, viel ik er mee in panne: de koppeling had het begeven. Ik kon gelukkig nog net mijn vliegtuig halen. Toen ik thuis kwam, zag ik dat Goldcar meer dan 1000 euro van mijn credit card had gehaald (een deel van de waarborg die ik moest geven bij ophalen van de auto). Pas na tientallen mails en telefoons naar call center van customer service kreeg ik een factuur toegestuurd waar enkel het woord 'schade' op stond. Na nog tientallen mails kreeg ik eindelijk een gedetailleerde factuur van hun interne hersteldienst waarop vermeld stond dat de koppeling van de auto defect was. Voor alle duidelijkheid: ik reed amper 400 km met de auto. En de auto had meer dan 100.000 km op de teller staan toen ik hem ging ophalen. Op mijn klacht dat Goldcar me toch niet de rekening kan presenteren voor slijtage aan hun oude huurauto kreeg ik nooit antwoord. Het is gewoon diefstal. Ik heb klacht ingediend bij het Europees Centrum voor de Consument en overweeg ook om naar Faro te vliegen om klacht in te dienen bij de politie.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
onbetrouwbaar
Ik huurde een auto in Faro. De dag dat ik de auto wilde inleveren, viel ik er mee in panne: de koppeling had het begeven. Ik kon gelukkig nog net mijn vliegtuig halen. Toen ik thuis kwam, zag ik dat Goldcar meer dan 1000 euro van mijn credit card had gehaald (een deel van de waarborg die ik moest geven bij ophalen van de auto). Pas na tientallen mails en telefoons naar call center van customer service kreeg ik een factuur toegestuurd waar enkel het woord 'schade' op stond. Na nog tientallen mails kreeg ik eindelijk een gedetailleerde factuur van hun interne hersteldienst waarop vermeld stond dat de koppeling van de auto defect was. Voor alle duidelijkheid: ik reed amper 400 km met de auto. En de auto had meer dan 100.000 km op de teller staan toen ik hem ging ophalen. Op mijn klacht dat Goldcar me toch niet de rekening kan presenteren voor slijtage aan hun oude huurauto kreeg ik nooit antwoord. Het is gewoon diefstal. Ik heb klacht ingediend bij het Europees Centrum voor de Consument en overweeg ook om naar Faro te vliegen om klacht in te dienen bij de politie.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
onbetrouwbaar