Bij Hertz zijn ze dieven. Ze laten je ter plaatse 300 euro meer betalen dan een normale boeking via internet voor een auto gedurende drie weken. De vraag gesteld hoe kan dat? via de klantenservice. Ze vertikken het gewoon om je via de klantenservice een normaal antwoord te geven.
Via de telefoon vinden ze het "absoluut raar" dat dit gebeurd is en vervolgens krijg je via de senior teamleader klachtenservice, de heer Robert Kuiper een mailtje dat je geen geld terug krijgt en dat je dit antwoord maar als definitief moet beschouwen. Hij geeft niet eens antwoord op een vraag die ik heb gesteld..
Absoluut onbeschoft en klantonvriendelijk. Dieven
Sterke punten
Helemaal niets
Zwakke punten
Slechte service en uitleg aan de balie
Twee gezichten bij klachtenservice: 1. via de telefoon vriendelijk. 2. via de mail onbeschoft.
Ze zijn niet in staat om een antwoord op een normale vraag te geven
Bot: op de vraag: geeft u nu eens antwoord op mijn vraag? reageren ze niet eens meer.
Zijn niet in staat om klanten te binden.