In augustus hadden we eindelijk de vakantie waarvoor we gespaard hadden. Lekker 3,5 week naar Amerika op vakantie. Daar hadden we een auto gehuurd bij AVIS. We waren snel aan de beurt bij het loket van Avis Los angeles. De man achter de balie vroeg of wij een upgrade wilde. Wij zeiden nee, dank u wel. Hij zegt nog van nou dan is alles betaald. Wilt u ook een navigatie. Dit vonden we wel handig. Dit werd zonder te vertellen in rekening gebracht. Maar goed daar konden we ons nog in vinden. Daarna moet je op een scherm voor een aantal dingen agree drukken. Je gaat ervanuit dat dit goed gaat. Want je hebt het immers al helemaal doorgenomen met die man.\\r\\nNa drie en een halve week brachten we de auto terug. Wij kregen daarbij een afschrift waarop een bedrag stond. Wij dachten dat dit gewoon een bonnetje was met daarop de kosten die we al betaald hadden. Dit bleek niet zo te zijn. Eenmaal thuis werd er nog een bedrag van 550 euro afgeschreven. Schijnen we een upgrade gehad te hebben van 20 dollar per dag. Dit had de man aan het begin wel aangeboden (kon je namelijk in een mustang rijden) maar hadden wij nee op gezegd. \\r\\n\\r\\nWe hebben al enkele keren proberen contact op te nemen met AVIS nederland. Een bedrijf zou je zeggen. Maar zij zeggen dat we ervoor getekend hebben. Ik heb nog wel bij hen nagevraagt wat een Toyota dan voor upgrade was. Dit was een C auto. Wij hadden een A betaald. Ik op internet kijken. Dat is dus mooi maar 4 dollar per dag. Geen 20 dollar. \\r\\n\\r\\nMaar ze willen niets voor ons betekenen omdat we getekend hebben. \\r\\nGa het nog proberen bij AVIS amerika maar verwacht hetzelfde antwoord. \\r\\n\\r\\nWat een oplichterij. Betalen voor iets wat je niet hebt gekregen. Belachelijk!!!!!!\\r\\n
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Alles