Wij hebben 5 oktober jl. via onze reisagent een vakantie geboekt naar tenerife, daar zat ook een huur auto bij, deze werd via europacar geleverd op het vliegveld.
ten eerste was het een kleine kleine maar goed je bent op vakantie dus niet zeuren. (auto was vuil) een week later vliegen wij s 'ochtends om 10:00 uur terug dus leveren wij de wagen netjes, schoon volgetankt af op de parkeerplaats op het vliegveld waar niemand aanwezig is, de instructies opgevolgd en naar europacar in de vertrekhal gegaan om daar alles af te geven. We krijgen keurig netjes een inleverbewijs met op en aanmerkingen ( geen schades etc inlevertijdstip 06:40)
Eenmaal thuis heeft europacar gewoon nog even een extra dag huur ingehouden van onze creditcard terwijl wij op de laatste dag gewoon keurig netjes op tijd zelfs erg vroeg hebben ingeleverd. Holiday cars heeft 6 weken nodig om antwoord te geven echter nu nog steeds geen reactie geen geld terug, gewoon niks.
Wij zullen geen honger lijden hoor door die dag extra huur maar ik vind dit gewoon oplichterij en je kunt niks doen, HOLIDAY CARS slechte organisatie
MENSEN LET OP ALS JE BOEKT DAT JE NIET MET DEZE MAATSCHAPPIJ IN ZEE GAAT.
Sterke punten
geld ten onrechte afschrijven
Zwakke punten
afhandeling klachten