Op Gran Canaria via CDM een auto bij Hertz gehuurd. Goedkoper:ja, Service en kwaliteit:NEE. Moe van een reis van bijna 6uur (tussenlanding) autosleutel opgehaald. Auto zou wat schade hebben. Was wel wat meer dan wat. Auto stonk van binnen en zag er vies uit. Rekening houdende met partner, niet meteen terug naar Hertz om te klagen. Ook het luchten tijdens de vakantie hielp niet. Bij inleveren het voorval gemeld. "Had u maar eerder moeten terugkomen", was het antwoord van Hertz. CDM een mail gestuurd. Na contact en hun verzoek ook nog foto's meegestuurd. Men reageert dan met een standaard mail. Later nogmaals een mail gestuurd. Dan pas meld men geen foto's te hebben ontvangen. Nogmaals dan. Reactie op de foto's: Wij zullen deze doorsturen naar Hertz. Na weer wat geduld weigert Hertz positieviteit en CDM vindt dat wel best. Na een teleurgesteld bericht van ons, wilde CDM ons tegemoet komen bij een volgend verhuur. Netjes dachten wij, maar nee. Wij kregen dezelfde "coulance" aangeboden als de promotie mail van eem "clublid". Wij zijn heel erg teleurgesteld in de service van zowel CarDelMar als Hertz. Eén keer een coulance toepassen zal in de toekomst meer verhuur opleveren. Willen in januari weer naar GC, maar CDM en Hertz zullen ons niet meer als klant mogen verwelkomen. Uiteraard hebben wij ook familie, vrienden, collega's en klanten gewaarschuwd.
Sterke punten
Goedkoop
Zwakke punten
Is duurkoop met slechte kwaliteit, service en blijkbare onverschilligheid.