Wij huren eigenlijk al 2 jaar bij Alamo maar hebben nooit echt hulp nodig gehad van ze. Altijd goed verzekerd bij ze. Afgelopen maand hebben we een rondreis gemaakt door West Amerika.
Allereerst kwamen we aan in LA om de auto op te halen. De autoklasse die
we gereserveerd hadden was er niet. Op zich niet erg dus hebben we een duurdere klasse gepakt. Willen we in Page naar Entelope Canyon rijden worden we via de navigatie naarr een onverharde weg gestuurd. Hier zijn we gelovig door gereden waardoor we halverwege vast kwamen te zitten in de modder met de auto. Hebben contact met Alamo gezocht. Liet ons weten dat ze terug zouden bellen met een oplossing maar dit is nooit gebeurd. Hebben gelovig gewacht tot ruim 6 uur in de hitte, in een indianenreservaat! Indianen kwamen toevallig de weg opgereden en hebben ons eruit gehaald. Ze zeidden dat we gwn pech hadden want de rest vast het stuk was gwn goed te rijden. Je kan trouwens niet anders dan op een onverharde weg rijden daar naar toe, dus voor de mensen die er ook naar toe willen, uitkijken dus!
Dachten vervolgens ervan af te zijn maar de auto begon hard te schudden tijdens het rijden. Hebben weer om hulp gevraagd. (Het vast zitten in de modder kwam niet eens meer in hun op)
Konden geen hulp bieden. Alles was gesloten, moesten verplicht eeander hotel pakken en de andere anuleren. SSMorgens konden we terug bellen.
Volgende ochtend: Geen auto beschikbaar, vervolgens ruim 3 keer lange tijd in de wacht gezet zonder enige hulp. De 4de persoon stuurde ons naar een forddealer. Daar is de auto uiteindelijk gemaakt.
Hebben de auto weer opgehaald, gingen koffers inladen, wat bleek er nu weer: ER WAS EEN AUTO BESTELD!!!!!!
PFFFFFFFF
CONCLUSIE: GEEN GOEDE SERVICE, GEEN GOEDE COMMUNICATIE ONDERLING, GEEN MEDELEVEN, ons advies: ga naar een ander autoverhuurbedrijf want je zou maar toevallig hun service nodig hebben!
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Slechte service bij nood, word compleet genegeerd, geen medeleven, slechte communicatie onderling.