Wij hebben via internet een auto van Fire fly gehuurd. De goedkope prijs stond ons aan, en het feit dat het een onderdeel van Hertz was. Na onze ervaringen gaan we dit nooit meer doen. We hebben de auto op Sevilla (Spanje) airport opgehaald. En na lang wachten (1 uur) en een toeslag te hebben betaald voor reizen in Portugal (was op internet anders) hebben we de auto meegekregen. In portugal hebben wij door een steen op de weg de bezinetank lekgereden.
Het was zaterdag middag laat dat we op ons nieuwe onderkomen dit door hadden. Gelijk gebeld met Firefly, geen gehoor, of haak erop ander nummer gekregen. En uiteindelijk te horen gekregen dat wij een nieuwe auto op konden halen 600 km verderop. Ze willen de defecte auto komen halen maar geen nieuwe brengen. Zondag ook de hele ochtend gebeld. Eerst toezegging dat ze toch een auto komen brengen, dan weer niet. Ze beloven je terug te bellen, wat ze niet doen. Dus morgen gaan we 14 uur rijden om een andere auto te krijgen, 1 uur naar porto, daar krijgen we een huurauto (?) om mee naar Sevilla te rijden ( 6,5 uur heen en 6,5 terug) . Hoe klantvriendelijk kun je zijn?
We zitten ook nog eens in the middle of nowhere. Waar een auto echt nodig is om bv boodschappen te doen. Eerste supermarkt 15 km weg. Dus firefly nooit meer!!!!!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet klantvriendelijk
Laten je onnodig wachten
Gooien de haak erop
Geen service bij defecte auto
Komen afspraken niet na
Niet telefonische bereikbaar
Etc etcetera