Nadat we onze huurauto zonder problemen hebben ingeleverd bij Hertz Glasgow Airport werd bevestigd dat de borg (geblokkeerd bedrag op creditcard) per direct vrijgegeven zou worden. Na een paar dagen merkte ik dat dit niet het geval was. Wat volgde is mailen en bellen met Hertz maar zonder het gewenste resultaat. Na nog een mailen word ik naar een telefoonnummer verwezen. Kortom, ik word van het kastje naar de muur gestuurd voor iets wat gewoon simpel en al lang geregeld had moeten zijn door Hertz. Ik wacht nu nog op de terugboeking van mijn borg. Slechte zaak, veel ergernis.
Sterke punten
Vriendelijke medewerkster in Edinburgh die een gemaakte fout van het nederlandse boekingskantoor tav de ophaaltijd goed oploste. Ook de medewerker in Glasgow was erg vriendelijk, tipte me dat het goedkoper was om even om de hoek af te tanken ipv de auto in te leveren met 90% volle tank.
Zwakke punten
Slechte communicatie tussen nl-se boekingskantoor van Hertz (alpha) en de lokale kantoren in schotland.
Toezeggen dat de borg per direct wordt teruggeboekt en dat vervolgens niet uitvoeren.
Niet reageren (tot op heden) op mijn vragen hierover en het niet adequaat oplossen (tot op heden) van het probleem.