Reviews van deze auteur (20715)

opgelicht

Review over Avis

Via Sunny Cars auto gehuurd. Deze kon op Faro worden opgehaald bij Avis.
Duidelijk aangegeven dat wij geen verzekeringen wensten daar alles all in is bij Sunny Cars. We tekenden het contract en vertrokken naar ons vakantieadres. Bij terugkomst leverden wij de sleutels in. De dame achter balie vroeg ons om het contract ook in te leveren. We vonden het wel vreemd maar deden dit.
Na een maand werd van onze rekening een bedrag van € 248,00 afgeschreven zijnde extra verzekeringskosten, (n.b. duidelijk aangegeven dat wij dit niet wilden). Na bellen met Sunny Cars werd ons gezegd dat zij een copy van het contract zouden opvragen. Daar bleek een handtekening op te staan en ook stonden er een aantal bedragen op (wat achteraf de extra verzekering bleek) en Sunny cars er niks aan konden doen. Toen Avis gebeld en gemaild, maar ook zij hielden vol dat er was getekend en dat er van coulance geen sprake kon. zijn. We voelen ons opgelicht daar de kosten van de z.g. extra verzekering duurder zijn dan het huren van de auto.

Sterke punten
geen

Zwakke punten
weinig begrip voor passagiers die wellicht door taalgesprek te snel een handtekening hebben gezet

reacties:

Review: opgelicht

Je hoort dit zo vaak, duidelijk aangeven geen extra verzekering. Het lijkt wel of Sunny Cars daar ook nog een rol in speelt. Zij doen n.l. helemaal niks voor hun klanten. Het is toch zo dat Sunny Cars zelf een all in verzekering heeft. Waarom wordt dit dan door Sunny Cars zo slecht contractueel doorgesproken met andere verhuurders? Zou voor alle partijen, maar zeker voor de clientèle van Sunny Cars is enorme verbetering zijn. Geen moeilijk gedoe met vreemde talen e.d.