Na online (rechtstreekse) reservering de kleine letters uitgeplozen. Nog even gemaild of er borg betaald moest worden: snel antwoord: " jazeker, 600,--". Weer gemaild, dat ik dit wilde afkopen en weer keurig antwoord. Ik had me voorgenomen, aan te geven dat ik niet in het bezit was van een creditcard en alles contant of per pin te betalen. Niets aanbetaald! Bij aankomst stond er zo een enorme wachtrij, dat ik al na 5 minuten bij 2 andere verhuurders ben gaan informeren. Beiden waren zeer duidelijk. Herz bood voor enkele tientjes meer (denk ik, want gezien de andere reviews vraag ik me af of ik duurder uit ben geweest uiteindelijk) een carkit, een gratis upgrade naar een hogere categorie auto EN een spiksplinternieuwe auto met 300km op de teller. Het eigen risico afgekocht (altijd doen!!!) en voor 8 dagen 290,-- kwijt. Wellicht niet het goedkoopst, maar geen stress, geen uren wachten en geen discussies in Engels/Spaans. Mocht er iets misgaan, kan er contact worden opgenomen met Herz Nederland. Dus tja: het is een keuze.
Sterke punten
Snel antwoord op mails. Eerlijk en duidelijk antwoord ook.
Geen aanbetaling vereist.
Geen creditcardnummer opgegeven.
Zwakke punten
Belachelijk lange wachtrij en hoe a-sociaal ook: eruit gestapt en naar de concurrent gegaan omdat ik niet van plan was 2-3 te gaan staan wachten op een auto.