Very unhappy with the course of affairs by Maggiore and still waiting for response from Maggiore.
I rented a car in Catania from 2-7 May, dropped it off out-of-hours (5:45 in the morning) and received an invoice with 150 extra charge. We are very unhappy with this, since we have been very very careful and 100% sure that we have made no damage at all to the car.
Huur de afgelopen 8 jaar 1 a 2 keer per jaar een auto via Europcar. Meestal in Spanje, soms in Italië. De laatste keer echter zo onbeschoft behandeld op Barcelona Airport dat dit tevens de laatste keer was. Het gevraagde en ruim van tevoren gereserveerde autotype (stationwagen) was niet beschikbaar. In plaats daarvan kreeg ik een Nissan Quashqai mee met 60.000 kilometer op de teller die op ieder carosseriedeel wel schade had. Variërend van een kras tot een zware deuk in het achterportier. Auto reed slecht, was waarschijnlijk door een eerdere aanrijding niet meer in balans.
Voorheen kreeg je bij Europcar in ieder geval nog relatief nieuwe auto's mee. Nu krijg je een afgetrapt wrak mee waar je overigens wel de volle mep voor betaalt. Als gezegd. Nooit meer Europcar!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
zie bovenstaande