Ik heb online op de website van Sunny Cars een auto gehuurd voor mijn vakantie van 20 tot 28 juli in Curacao. Hierbij heb ik gelijk kunnen betalen en het geld was na bevestiging direct van mijn creditcard afgetrokken. Toen ik in Curacao was heb ik 2 uur gewacht op de shuttlebus die mij zou ophalen voor het hotel, dit stond namelijk aangegeven in het contract. Ik heb toen naar verschillende nummers gebeld van Sunny Cars en het lokale verhuurbedrijf Alamo en zij wisten beide niks van een 'shuttle bus'. Zij gaven aan dat ik de 2e dag van mijn vakantie de auto kon ophalen. Hierdoor heb ik de 1e dag van mijn vakantie onkosten gemaakt en onnodig tijd verspild...
Op de 2e dag van mijn vakantie ben ik naar de lokale verhuurder Alamo geweest en zij gaven aan dat ik de auto niet kon huren omdat ik minimaal 23 jaar of ouder moest zijn. Dit betekent dat ik de auto niet meer kon huren en heb dus gevraagd om deze te annuleren en mijn geld terug te krijgen op 22 juli 2014.
Ik ben inmiddels al bijna een week terug van vakantie en heb gevraagd naar de status van deze declaratie. Vandaag (5 augustus 2014) heb ik gebeld naar de status van mijn declaratie. De medewerker die ik heb gesproken van Sunny Cars gaf aan dat het nog een onbekende tijdsduur heeft dat het geld terug wordt gestort. Zij hing uiteindelijk ook in me oor op omdat ik hier erg boos om werd.
Naar mijn mening heb ik onnodig vakantiedagen verspild doordat ik geen vervoer had door Sunny Cars hun beloften. Bovendien is de customer care afdeling ontzettend geïrriteerd bij een normale vraag wanneer het geld word teruggestort. Ik adviseer iedereen die ik ken om geen auto bij Sunny Cars te huren, vooral niet in het buitenland!
Zwakke punten
- Sunny Cars komt beloften niet na.
- Bij annulering van de auto is het moeilijk (niet mogelijk) om geld terug te krijgen, zelfs als de fout bij hun ligt.