Auto gehuurd via Rentalcars voor 10 dagen op CuraÃÂçao. Totaalprijs ongeveer $380, op dezelfde dag (nadat bekend werd dat mijn auto via Sixt werd geleverd) nog even nagekeken of de prijs op de Sixt website hetzelfde was, wat bleek: $315! Toch een flink verschil.
Contact opgenomen met Rentalcars om dit onder de aandacht te brengen ivm hun belofte van de laagste prijsgarantie. Na meerdere keren emaillen kreeg ik eindelijk reactie, ik kwam niet in aanmerking voor de prijsgarantie aangezien dit alleen geldt voor 'like-for-like' producten die vooraf betaald zijn en de prijs van Sixt ging om een product dat achteraf betaald moest worden.
Logischerwijs gereageerd omdat ik verbaasd was over dit antwoord, de auto was in beide gevallen precies hetzelfde, maar de prijsgarantie geldt niet omdat ik bij Rentalcars vooraf betaal en bij Sixt pas op het moment van ophalen.... Naar mijn idee is dit absolute onzin, mede vanwege het feit dat het voor eenn bedrijf alleen maar voordelig is als een klant vooraf betaald, hierdoor zou de prijs van Rentalcars juist lager moet zijn ipv die van Sixt zelf. Na wederom een nietszeggende reactie van de klantservice heb ik de vraag gesteld waar ik een klacht kon indienen, toen kreeg ik de wonderbaarlijke reactie dat dit niet mogelijk was!?!
Erg slechte ervaring dus met zoveel de klantbelofte van prijsgarantie als de ervaring met de klantservice.
Zwakke punten
- Loze belofte van prijsgarantie
- Slecht klantenservice