We hebben via Hertz een auto gehuurd in Gran Canaria.
Vanaf het begin startte de auto al niet goed. Na 1 dag startte hij helemaal niet meer. Natuurlijk zaten we aan de andere kant van het eiland.
Na 3 kwartier bellen hadden we eindelijk iemand aan de telefoon.
Eerst begon hij uit te leggen hoe we de auto moesten starten (startproblemen waren dus bekend). Vervolgens zei hij dat we over zo'n 2,5 uur opgehaald zouden worden.
Na 3 uur wachten komt er een vrachtautootje met vervangende huurauto erop.
De chauffeur was super chagerijnig!!!! Loopt naar de benzinedop, ruikt eraan en zegt; verkeerde brandstof getankt!
Bij thuiskomst blijkt dat Hertz hier maar liefst 350,00 voor in rekening brengt.
Dus klim ik in de pen om te vragen om de officiele nota van de reparatie....
Wie zegt dat wij de verkeerde brandstof hebben getankt????
En startte hij daarom al zo slecht? Omdat ie wist dat we verkeerde brandstof zouden gaan tanken???? Dat wil ik dan weleens zien op de nota!
Van Hertz is er nooit antwoord gekomen!!!!!!
De mail heb ik overigens in Nederlands en Spaans verzonden dus de taalbarriere kan het probleem niet zijn.
We komen al jaren op het Canarische Eiland La Palma maar zulk crimineel gedrag heb ik nog nooit meegemaakt!
Sterke punten
geen!!!!!
Zwakke punten
Klantonvriendelijk
Auto was maar in matige conditie